Gå til innhold

Den latterligste/mest simple grunnen til at du har dumpet en date? 🙈


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvordan var din første date?

Anonymkode: 6995c...288

Min første date var med min nå værende mann. Vi var på en fest i sammen og hadde sex første kveld da vi begge var litt fulle😝 Etter det var det mye kinobesøk og kos. Han var lengt fra perfekt, men det var ikke jeg heller, men han var morsom og søt❤️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Småhund, type lap-dog. Dealbreaker for meg da jeg synes de er patetiske.

Anonymkode: 0fee4...fde

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En tidligere nabo ville spleise meg sammen med broren sin, som hun påsto var en "heeeelt fantastisk fyr". Fikk se et bilde, og det var ikke noe å klage på der. 

Jeg fikk godkjenne det hun skrev til ham om meg, og et av punktene om hva jeg var interessert i var "veldig interessert i god mat og drikke". 

Han sendte meg en sms og sa han ville invitere meg på en fin restaurant. Jeg gledet meg, og var spent på hvilken restaurant han hadde valgt. Dette var i Oslo, så utvalget er rimelig stort. 

Kvelden kom, og han hentet meg utenfor der jeg bodde. Fant parkering i sentrum, og tok meg med til....... Egon, der han hadde bestilt bord. 

Det ble ikke flere dates, for å si det sånn. To verdener som ikke kan møtes. 

Anonymkode: da8c2...f83

Snakk om i-landsproblem! 

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, wintergirl skrev:

Snakk om i-landsproblem! 

Skjønner det godt. Egon har helt ok mat, ikke flott mat. Det er heller ikke et romantisk sted å spise. 

Anonymkode: 07cff...18e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner det godt. Egon har helt ok mat, ikke flott mat. Det er heller ikke et romantisk sted å spise. 

Anonymkode: 07cff...18e

Egon har ikke ok mat. Pizzaen er smakløs og resten er litt under ok. Ingen som liker god mat går dit. 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meg med "tung arm" grunnen... Ser det er litt reaksjoner her så la meg utdype. .. Det var ett problem fordi jeg sleit når han holdt rundt meg. Den var så tung at jeg sleit med å ikke gå i knestående når vi gikk tur ute å han holdt rundt meg, og å sitte i sofaen i armkroken var svært ubehagelig. Følte jeg ble dyttet ned i sofaputene. Å sove ved siden av han var ett mareritt.... Følte jeg ble kvalt av den abnormt tunge armen flere ganger igjennom natta. Stor, muskuløs mann på 2 meter er ikke noe for en sped dame på 160.

Så ja, tung arm er dumpegrunn 😂

Anonymkode: 6ac11...597

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Pia Sofia skrev:

Egon har ikke ok mat. Pizzaen er smakløs og resten er litt under ok. Ingen som liker god mat går dit. 

Helt enig! Egon og Big Horn er flaut sted å bli tatt med på date med mindre man er 15 år og såvidt uti restaurant-utforskning.

Anonymkode: 1ca59...639

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det slutt med en fordi han gjorde narr av og ertet hunden min. 

En annen droppet jeg fordi han holdt meg fast mot min vilje og tok på panneluggen min. Det siste høres nok rart ut, men jeg takler ikke at noen kommer borti panneluggen min, jeg får rett og slett klaustrofobi. Dette hadde jeg fortalt ham, og så holdt han meg med makt bare for å bevise at han kunne ta på panneluggen, Jeg fikk panikkanfall når han ikke ville slippe, og han bare lo.

Anonymkode: 3c8b1...e3b

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumpet en som ikke spurte hva hundene mine het. Selv om jeg uttrykte hvor viktige de var for meg. Gadd ikke at han viste null interesse for noe så viktig for meg 🙄

Anonymkode: 7ef97...0fc

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner det godt. Egon har helt ok mat, ikke flott mat. Det er heller ikke et romantisk sted å spise. 

Anonymkode: 07cff...18e

Sykt! Skjønner hvorfor det er så mye brudd om dagen. Tror nesten det er få som er sammen med en de virkelig elsker. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som likte meg overnattet en gang. Vi sov bare på sovesofaen og det skjedde ingenting. Men morgenen etter presterte han å fortelle meg at han måtte opp i løpet av natta for han måtte så j*vlig drite. 

TMI! 

Anonymkode: 34a28...fef

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 ganger har jeg ligget i seng med fyrer som jeg skulle ha sex med, tok de på penisen, de var små og tynne, så jeg avslutta der og da. Han ene hadde i tillegg 2 forskjellige sokker, de var lik farge, men den ene var altfor stor og nuppete😂 det var uattraktivt! Jeg var tenåring da dette skjedde. 

Hadde en kjæreste da jeg var 20 som var SÅ glad for at han kom inn på sykepleierlinja. Jeg syns det var flaut og turte nesten ikke fortelle det til folk. Nå er jeg bare kjempeflau over de tankene og snakker ikke høyt om det akkurat. Jeg var fremdeles litt umoden den gang. Men han ble aldri dumpet! Faktisk tenker jeg på han månedlig, mange år etterpå. Fantastisk mann.

Som voksen, og om jeg får si, mye mer moden, så avsluttes ikke relasjoner over ubetydelige ting, men manglende kjemi og flyt i samtale. Jeg ser glatt forbi ting jeg ikke liker om vi ler mye og jeg kjenner jeg vil ha kroppslukten ig varmen hans nær meg🙂

Anonymkode: 1ca59...639

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Pia Sofia skrev:

Egon har ikke ok mat. Pizzaen er smakløs og resten er litt under ok. Ingen som liker god mat går dit. 

Laksen pleier å være ok. Jeg har spist der en del på jobbreise. Men det er en familierestaurant som ikke har hørt om krydder. Og ingen går dit for å spise nydelig mat. Til det er maten for blass. 

Anonymkode: 07cff...18e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dumpet ei dame pga et broderi og afrikanske masker som hang på stueveggen hennes. Broderiet var dritsvært, type 1,5x1,5 meter. Et slekstre, fullt av skrivefeil. De maskene var rettåslett dødsskumle. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.12.2019 den 18.59, AnonymBruker skrev:

Han hadde på seg gullfargede cowboystøvletter på første date. Takk for meg. 

Anonymkode: acb80...637

Petter stordalen ?

På 7.12.2019 den 20.13, AnonymBruker skrev:

Han foreslo som andre date at vi skulle "knekke noen bjørnunger" altså ta en øl, så jeg takket pent nei. Han hadde en helt merkelig måte å tekste/snakke på som jeg ikke klarte å ignorere haha.. 

Anonymkode: 84def...7b7

Begynte navnet hans på G?

Anonymkode: b8f91...bae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Petter stordalen ?

Begynte navnet hans på G?

Anonymkode: b8f91...bae

Ja, han het Gunnar.

Anonymkode: f8e9d...157

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Laksen pleier å være ok. Jeg har spist der en del på jobbreise. Men det er en familierestaurant som ikke har hørt om krydder. Og ingen går dit for å spise nydelig mat. Til det er maten for blass. 

Anonymkode: 07cff...18e

Vel, det er èn rett de har som er nydelig. Det er wok'en. Den sausen som er med på siden? Oh my g...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri før ledd så mye av en tråd før😂

Datet en kjempe kjekk fyr, fikk sommerfugler i magen når han kysset meg. datet han frem til han en dag klippet håret veldig kort og hadde en rar hodeform som gjorde at han plutselig ikke lignet på seg selv lenger, noen dager senere så stakk føttene hans ut av dyna og det så ut som at det var et lik som lå der. Jeg har aldri noen sinne brydd meg om føttene til folk, men disse føttene fikk meg til å få frysninger. Fikk sånn følelse i kroppen av å se på de som når man har feber og blir sår i hele kroppen. De var blålige og så klamme og stive ut. Var heelt jævlige de føttene. Ikke formen, men fargen. Da ble sommerfuglene borte for å si det sånn. 

 

Anonymkode: d0497...c2b

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg kom i kontakt med på en møteside for 23 år siden. Hadde avtalt å møte ham på en fin bar i byen. Det var sommer og sinnsykt varmt, derfor måtte jeg gå med kjole eller bukse med korte ben. Dagen før skulle jeg nappe leggene mine, men maskinen gikk caput. Endte med at jeg måtte barbere leggene med høvel, og fikk nupper, sår og man kunne se de sorte hårene under huden (jeg har ikle vanlig hårvekst på leggene, ingen jeg kjenner har sett maken :(. Med vinterblek hud i tillegg, fikk jeg helt panikk, og sendte epost om at jeg måtte jobbe 😎

Anonymkode: 67d5d...b23

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...