Gå til innhold

Den latterligste/mest simple grunnen til at du har dumpet en date? 🙈


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den snille, behagelige og sjarmerende jenta ble dumpet fordi hun hadde manipulert meg gjennom bildene hun sendte meg. 

Denne blonde, sportye og stramme, flotte jenta var visst rødhåret, svært overvektig og alt annet enn det hun billedlig hadde gitt uttrykk for. Jeg fikk bombesjokk når vi møttes.

Kan ikke en latterlig dumpegrunn, men.....hvorfor i helvete gjør folk dette?! 

Har også dumpet en kvinne fordi hun luktet død og fordervelse nedentil. Jeg grøsser enda bare ved tanken, selv om det er 15 år siden nå.

Anonymkode: f9c26...d43

Herregud, dumpa du en kvinne fordi hun hadde rødt hår? Hva er feil med rødt hår?

Endret av Eplen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

33 minutter siden, Eplen skrev:

Herregud, dumpa du en kvinne fordi hun hadde rødt hår? Hva er feil med rødt hår?

Det er vel ikke dét som var poenget hans. Hun utga seg på en måte for å være en annen. Sikkert samme om hun hadde rødt, brunt ellet svart hår irl, men hun var slank og blond på bildene og irl så var hun overvektig med rødt hår. 

Jeg skjønner han godt. Hadde jeg snakket med en fyr som var slank og blond på bildene og møtte en overvektig fyr med brunt hår så hadde jeg blitt sjokkert. Det er jo virkelig IKKE greit å lyve sånn. 

Anonymkode: d0497...c2b

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ikke dét som var poenget hans. Hun utga seg på en måte for å være en annen. Sikkert samme om hun hadde rødt, brunt ellet svart hår irl, men hun var slank og blond på bildene og irl så var hun overvektig med rødt hår. 

Jeg skjønner han godt. Hadde jeg snakket med en fyr som var slank og blond på bildene og møtte en overvektig fyr med brunt hår så hadde jeg blitt sjokkert. Det er jo virkelig IKKE greit å lyve sånn. 

Anonymkode: d0497...c2b

Nei, det er ikke greit å lyve men utifra det jeg leste så oppfattet jeg det som at rødt hår var en av grunnene til hun ble dumpet. Derfor reagerte jeg. Jeg skjønner at han dumpet henne pga at hun hadde gamle bilder hvor hun var tynn, men at hun hadde rødt hår er jo bare dumt. Alle farger håret sitt men det er ikke alle som tar bilder hver eneste gang de farger håret 🤦‍♀️

Endret av Eplen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, han het Gunnar.

Anonymkode: f8e9d...157

Begynner etternavnet også på G?

Anonymkode: 7f09c...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Eplen skrev:

Nei, det er ikke greit å lyve men utifra det jeg leste så oppfattet jeg det som at rødt hår var en av grunnene til hun ble dumpet. 

Ikke jeg. Oppfattet det som at han dumpet henne fordi hun var en helt annen i virkeligheten. At han nevnte at hun hadde rødt hår var vel bare for å forklare hva som var forskjellen på bildene og virkeligheten. 

Anonymkode: d0497...c2b

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke jeg. Oppfattet det som at han dumpet henne fordi hun var en helt annen i virkeligheten. At han nevnte at hun hadde rødt hår var vel bare for å forklare hva som var forskjellen på bildene og virkeligheten. 

Anonymkode: d0497...c2b

JEG oppfattet det sånn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Eplen skrev:

JEG oppfattet det sånn....

Ja det har jeg fått med meg ja. 

Anonymkode: d0497...c2b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja det har jeg fått med meg ja. 

Anonymkode: d0497...c2b

Hva er vitsen å nevne at du ikke oppfatter som det. Det er for meg et fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med avsporinger og surr.. Hold dere til tema, denne tråden er jo morsom! 

Min første tinder date for lenge siden. Han så super kjekk ut, høy, muskuløs, mørk og det hvite smilet. Inviterte han hjem til meg på middag, og i det han åpnet munnen skjønte jeg at dette ble siste og første møte. 

Han hadde pipe stemme og lesba.... 

Anonymkode: c6a6b...962

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Eplen skrev:

Hva er vitsen å nevne at du ikke oppfatter som det. Det er for meg et fett.

Jeg kjenner ikke deg. Kan ikke vite hva som er et fett for deg 🤷‍♀️

Anonymkode: d0497...c2b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Eplen skrev:

Herregud, dumpa du en kvinne fordi hun hadde rødt hår? Hva er feil med rødt hår?

Som Anonym ..c2b skriver, så dumpa jeg henne fordi hun var fullstendig motsatt av hva hun hadde gitt inntrykk for. Ikke pga det røde håret. Kunne godt ha skrevet svart hår, men hun hadde jo rødt hår.....

Har forresten ingenting imot rødhårete på generelt grunnlag, hvis det var dét som var problemet ditt ;) 

Anonymkode: f9c26...d43

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Lasox skrev:

Selvfølgelig! Men, har lest flere latterlige grunner til at man skal gi opp èn pga. man ser èn liten feil, eller gjør èn liten feil. Det blir for dumt. Men, selvfølgelig vi er jo åpenbart forskjellige. Der er forskjellen på mellom kvinnene og menn tydeligvis. Vi tar opp med dama når hun gjør noen feil før vi avslutter forholdet, men dama? Nei hun slår opp på sekundet virker det ut som.

Sånn for å fjerne én liten feil du har, så bruker du feil e. :) Den du bruker finnes vel strengt tatt ikke i det norske språket. Det er forskjell på è og é :) Den siste er den riktige, som brukes for å legge trykk på e-en i et ord. 

Ellers så er det jo sånn at vi kvinner får ofte kritikk fordi vi vil forandre menn. Det er en svært enkel løsning på det, nemlig å avbryte datingen hvis man finner småfeil man ikke kan leve med. Så slipper vi å forsøke å forandre, og vi slipper en mann som klager på at dama vil forandre han. 

Jeg endte opp ganske provosert over eksen min, som de første månedene oppførte seg eksemplarisk, før han plutselig begynte å stønne og uffe seg for hver bevegelse han tok, akkurat som gamle menn! "Ooohf" når han reiste seg fra sofaen, "sukk" når han satte seg ned osv. Jeg spurte jo hver eneste gang om "hva er det?", for jeg leser det som et ønske om oppmerksomhet, at det er noe han vil vise ved å lage lyder slik foran meg. Men neida, han har bare den vanen... Og den vanen var én av tingene som gjorde at forholdet vårt til slutt ble avbrutt. Hadde han vist meg dette allerede i starten, så kunne vi sluppet mye krangling og tull, for jeg ble jo skikkelig irritert av at han alltid skulle lage så mye ut av seg bare for å flytte en fot i sofaen liksom. Han kunne heller funnet en dame som synes slikt var sjarmerende, og jeg kunne funnet en mann som ikke stønnet og uffet seg hele tiden. I stedet ble det to år, der vi kranglet mye, jeg ble beskyldt for å ville forandre han etc.

Nå var det mange andre ting som forårsaket bruddet selvsagt, men slike småting som det der, som påvirker hverdagen ganske mye, det er viktig å "luke ut" i starten av datingen etter min mening. Ikke fordi det ikke er lov å ha feil, men fordi det er så unødvendig å skulle måtte ta opp ting mennesker har hatt som vane i 30 år, og så skal man som fremmed ville endre det. Det er jo frekt om vi damer skal ta opp sånt med formål om å få mennene til å slutte! Enklere å avbryte datingen, gå videre og lete etter nestemann. 

Anonymkode: 2593d...159

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var ung og han var "lav". Det vil si litt lavere enn meg på 172. 🙈 

En morsom en er to venninner av meg, som ikke kjenner hverandre, var på date med samme mann med flere års mellomrom. Han fikk ingen ny date fordi han hadde skitne, slitte og stygge joggesko. 😂

Anonymkode: 5e607...434

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg endte opp ganske provosert over eksen min, som de første månedene oppførte seg eksemplarisk, før han plutselig begynte å stønne og uffe seg for hver bevegelse han tok, akkurat som gamle menn! "Ooohf" når han reiste seg fra sofaen, "sukk" når han satte seg ned osv. Jeg spurte jo hver eneste gang om "hva er det?", for jeg leser det som et ønske om oppmerksomhet, at det er noe han vil vise ved å lage lyder slik foran meg. Men neida, han har bare den vanen... 

Anonymkode: 2593d...159

Lyden eksen din lagde, var en misnøye-lyd. Gamle menn lager den fordi de har vondt overalt. Unge menn gjør det som en passiv-agressiv beskjed til dama. Litt sånn som hun i Parterapi som sier hmfpf bare typen puster. Han gjør det neppe når han er hjemme aleine. Spesielt ikke om han ikke lagde lyden den første tida av forholdet deres. 

Anonymkode: 07cff...18e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dumpa en fotograf som hadde nakenbilder av seg selv og andre damer på instagram. Bildene var igrunn fine de, men han ble litt for artistisk for min del.. han fikk aldri vite at dette virkelig var grunnen til at jeg følte meg så ukomfortabel rundt han. Tror han ble veldig skuffa da jeg ikke ville møtes mer.

Anonymkode: 43f67...489

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg jobbet for mye (100%) og at jeg derfor tilbrakte for mye tid med kvinnelige kolleger fremfor henne. Edit; Så først nå at det sto: "at du har dumpet". My bad. Vel, jeg har faktisk aldri dumpet noen over en dårlig grunn, ikke at jeg har dumpet mange (kun 2 kortvarige). 

Endret av HalldirV2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han knipset mens vi hadde sex, ble mer og mer knipsing jo nærmere orgasmen. Var så forstyrrende! Tenkte ikke på det de første gangene vi lå sammen, men når jeg først la merke til knipsingen så ble det utrolig avtennende.

Anonymkode: b87bd...015

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lyden eksen din lagde, var en misnøye-lyd. Gamle menn lager den fordi de har vondt overalt. Unge menn gjør det som en passiv-agressiv beskjed til dama. Litt sånn som hun i Parterapi som sier hmfpf bare typen puster. Han gjør det neppe når han er hjemme aleine. Spesielt ikke om han ikke lagde lyden den første tida av forholdet deres. 

Anonymkode: 07cff...18e

Jeg vet, men han var uenig! Jeg tok det opp så mange ganger, at han lagde ikke de lydene i starten, ikke når vi hadde besøk av min familie, ikke foran kompiser etc. Men nei, det var jeg som var sprø som skulle forandre personligheten hans, for disse lydene var en del av den 😛 Altså, klaging og negativitet var faktisk en del av personligheten hans, selv om han ikke innså det selv, så det var godt å komme seg unna :fnise:

Anonymkode: 2593d...159

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...