GÃ¥ til innhold

Den latterligste/mest simple grunnen til at du har dumpet en date? 🙈


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

... klaging og negativitet var faktisk en del av personligheten hans, selv om han ikke innså det selv, så det var godt å komme seg unna :fnise:

Anonymkode: 2593d...159

Skjønner det godt. Ble gal av at eksen min begynte å lage de misnøyelydene (og brukte min reaksjon som eksempel på at jeg var "pirkete"). 

Anonymkode: 07cff...18e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 timer siden, wintergirl skrev:

Jeg kan love deg at jeg aldri har hørt noen jenter snakke om sånt som dumpegrunn. Førekort kan man skaffe seg senere hvis det trengs, men langt ifra noen dealbreaker. At noen syns Egon og big horn er fæle restauranter og at det er en dumpegrunn sier mer om dem enn om typen. Aldri hørt noen klage over sånt, men tror noen liker å leke store her på kg. Noen lider av prinsesse/prinssyndromet her inne og tror de er altfor fine til å spise på Egon f.eks. Er mannen flott og grei på alle andre måter , men ikke har sammen smak når det kommer til spisested så burde egentlig ikke det være noe problem. Tror uansett de finner seg bra damer som ikke syns det er noen dealbreaker. Så det ordner seg til slutt for de fleste. Skjønner tråden handler om spesielle dumpegrunner altså, men noen er virkelig drøye og smålige. 

Du misforstår fullstendig. 

Jeg skrev ingenting om at Egon er en fæl restaurant, og jeg er ikke for "fin" til å spise der. 

Innlegget handlet om å ha totalt forskjellig oppfatning om en svært viktig del av livet, nemlig om hva man spiser. Folk som er mer enn normalt opptatt av god mat og drikke, er ikke prinsesser/prinser eller "fine". Det handler om interesser og hobbyer. 

Anonymkode: da8c2...f83

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun holdt det hemmelig for meg at hun egentlig var gift, og at jeg bare var elskeren hennes.

Dette er selvsagt ingen dårlig grunn til å dumpe noen, men det er den eneste gangen jeg har gjort det, så for meg er det den latterligste. :P

Anonymkode: 7c3e7...44a

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker said:

Du misforstår fullstendig. 

Jeg skrev ingenting om at Egon er en fæl restaurant, og jeg er ikke for "fin" til å spise der. 

Innlegget handlet om å ha totalt forskjellig oppfatning om en svært viktig del av livet, nemlig om hva man spiser. Folk som er mer enn normalt opptatt av god mat og drikke, er ikke prinsesser/prinser eller "fine". Det handler om interesser og hobbyer. 

Anonymkode: da8c2...f83

Støtter deg 100%. Det handler om matinteresse.

Jeg har også mat som hobby, og kan planlegge hele ferieturer rundt hvor i verden jeg har mest lyst til å spise.

Anonymkode: 7c3e7...44a

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig tråd. :-)

Tenker også at det er bra folk er ærlige overfor seg selv og dumper dater for muligens overfladiske ting. Bedre det, enn at man forsøker å få det til, men ender opp med å dumpe noen etter at daten har utviklet seg til et forhold og den andre kanskje har fått følelser for en.

Jeg stiller meg ofte spørsmål rundt voksne folk som ikke har lappen. Både menn og kvinner. Jeg forstår det når man bor i en by med gode kollektivmuligheter, men bor man litt utenfor bykjernen, så tenker jeg det er ganske egoistisk å ikke ta lappen. Spesielt om man blir avhengige av foreldre, kjæreste, venner, kolleger, foreldre til barnas venner osv, for å komme fra A til Å, handle, levere unger på trening osv. Det er forskjell på å sette seg på sykkelen for å komme seg på jobb, til å være tobarns forelder med en unge i barnehage, en på skole og som driver med diverse fritidsaktiviteter. Hvordan få det til praktisk?

Hadde derimot mannen min mistet lappen nå, av diverse grunner, så hadde det ikke vært dumpegrunn. Man ville jo forsøkt å finne en god løsning på problemet. (Foruten om han hadde mistet lappen på grunn av rus. Da hadde han nok blitt sparket ut)

Har man mat som hobby, og man blir fortalt at man skal på en fin restaurant og havner på Egon, så ser jeg for meg en del konflikmuligheter i fremtiden. Like geit å dumpe fort. Hadde vi derimot havnet på Egon litt mer tilfeldig, er det noe helt annet.

 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du misforstår fullstendig. 

Jeg skrev ingenting om at Egon er en fæl restaurant, og jeg er ikke for "fin" til å spise der. 

Innlegget handlet om å ha totalt forskjellig oppfatning om en svært viktig del av livet, nemlig om hva man spiser. Folk som er mer enn normalt opptatt av god mat og drikke, er ikke prinsesser/prinser eller "fine". Det handler om interesser og hobbyer. 

Anonymkode: da8c2...f83

Eller det går an å snakke om det. Derfor mener jeg at man ikke liker det mennesket spesielt godt fra starten av når det er grunn. Og for meg er også mat svært viktig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er totalt uinteressert i mat, men ville likevel blitt veldig lite imponert om noen tok meg med på Egon eller Big Horn. Sikkert fordi jeg bor i Oslo og det er uendelig mange alternativer som serverer faktisk god mat, til samme pris som Egon og Big Horn. Egon og Big Horn er som å gå på McDonalds, bare mye dyrere.

Anonymkode: 9764e...c7e

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kontorotta skrev:

Det er forskjell på å sette seg på sykkelen for å komme seg på jobb, til å være tobarns forelder med en unge i barnehage, en på skole og som driver med diverse fritidsaktiviteter. Hvordan få det til praktisk?

Praktisk går det helt fint. Jeg bodde i en relativt liten by med dårlig kollektivtilbud før, og hadde ikke bil (var aleneforsørger med ikke akkurat supergod råd). Ungene mine satt i sykkelhenger eller på sykkelsete (avhengig av vær) og når de ble stor nok hadde vi påhengsykkel, og etterhvert syklet de på egne sykler. Har i dag unger som kan kle seg etter været og komme seg fra A til B selv, enten til fots, på sykkel eller med buss. Ikke en eneste gang i løpet av de årene vi bodde der spurte vi noen om hjelp til transport. Det var helt unødvendig.  

Anonymkode: 9764e...c7e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Praktisk går det helt fint. Jeg bodde i en relativt liten by med dårlig kollektivtilbud før, og hadde ikke bil (var aleneforsørger med ikke akkurat supergod råd). Ungene mine satt i sykkelhenger eller på sykkelsete (avhengig av vær) og når de ble stor nok hadde vi påhengsykkel, og etterhvert syklet de på egne sykler. Har i dag unger som kan kle seg etter været og komme seg fra A til B selv, enten til fots, på sykkel eller med buss. Ikke en eneste gang i løpet av de årene vi bodde der spurte vi noen om hjelp til transport. Det var helt unødvendig.  

Anonymkode: 9764e...c7e

Noen er dyktige, slik som dere. Og da er det ikke noe problem. All ære til dere. :-)

Men jeg kjenner både menn og kvinner som har gjort seg avhengige av sin ektefelle, sine foreldre, sine kolleger, sine venner og foreldre til barnas venner. Da er det ikke greit å være såpass egoistisk at man ikke tar lappen. En ting er å velge bort bil, en annen ting er å ikke ha lappen i det hele tatt. Man kan riktignok kompensere manglende lappen med å betale for tjenesten andre utfører for dem.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg vet, men han var uenig! Jeg tok det opp så mange ganger, at han lagde ikke de lydene i starten, ikke når vi hadde besøk av min familie, ikke foran kompiser etc. Men nei, det var jeg som var sprø som skulle forandre personligheten hans, for disse lydene var en del av den 😛 Altså, klaging og negativitet var faktisk en del av personligheten hans, selv om han ikke innså det selv, så det var godt å komme seg unna :fnise:

Anonymkode: 2593d...159

Eksen min holdt også på sånn, kom med sånne pustelyder som jeg oppfattet som klagende og demonstrative. Hun insisterte på at det ikke var det, men reaksjonen på sukk og stønn er jo ganske instinktiv, så slet med å legge det av meg.

Anonymkode: 1830b...067

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Praktisk går det helt fint. Jeg bodde i en relativt liten by med dårlig kollektivtilbud før, og hadde ikke bil (var aleneforsørger med ikke akkurat supergod råd). Ungene mine satt i sykkelhenger eller på sykkelsete (avhengig av vær) og når de ble stor nok hadde vi påhengsykkel, og etterhvert syklet de på egne sykler. Har i dag unger som kan kle seg etter været og komme seg fra A til B selv, enten til fots, på sykkel eller med buss. Ikke en eneste gang i løpet av de årene vi bodde der spurte vi noen om hjelp til transport. Det var helt unødvendig.  

Anonymkode: 9764e...c7e

Når man innretter livet etter at man ikke har lappen så blir det selvfølgelig ikke noe problem. Men da gir man automatisk avkall på en hel del. Man må nødvendigvis bo sentralt, ikke har barn med fritidsinteresser som ikke harmonerer med buss lenger unna en gå avstand osv.

Hvis man har et familieselskap 3 mil unna på en søndag møter man ikke opp, ikke noe problem det osv.

Anonymkode: d5607...68e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha dette er virkelig morsomt og flaut å lese. Enda et bevis på at norske kvinner er kravstore

Anonymkode: f39ae...327

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Hahahaha dette er virkelig morsomt og flaut å lese. Enda et bevis på at norske kvinner er kravstore

Anonymkode: f39ae...327

Ja, for det er bare kvinner som har svart i denne tråden:)

Anonymkode: dded4...16e

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, for det er bare kvinner som har svart i denne tråden:)

Anonymkode: dded4...16e

De fleste er kvinner, det skjønner man med engang

Anonymkode: f39ae...327

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

De fleste er kvinner, det skjønner man med engang

Anonymkode: f39ae...327

Jada:) Fin dag idag!

Anonymkode: dded4...16e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste er kvinner, det skjønner man med engang

Anonymkode: f39ae...327

Nå er jo dette Kvinneguiden Forum da. 

Anonymkode: 4a576...3a6

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Merkelig ingen har dumpet noen pga liten penis enda ….

Anonymkode: 358af...d3c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hahahaha dette er virkelig morsomt og flaut å lese. Enda et bevis på at norske kvinner er kravstore

Anonymkode: f39ae...327

De representerer langt ifra hele Norge!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hahahaha dette er virkelig morsomt og flaut å lese. Enda et bevis på at norske kvinner er kravstore

Anonymkode: f39ae...327

Er alle kvinnef som for eksempel ikke vil date deg kravstore?

Er så godt å vite at de aller fleste menn og kvinner faktisk har mer omløp enn mange av de svarene noen legger igjen her. Da snakker jeg ikke om de som har "dumpet" i løp av kort tid pga en merkelig ting, men de som faktisk mener det er noe galt å ga preferanser til hvem man vil ha et forhold med.

Anonymkode: ae66c...8e2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PÃ¥ 8.12.2019 den 21.58, AnonymBruker skrev:

Meg med "tung arm" grunnen... Ser det er litt reaksjoner her så la meg utdype. .. Det var ett problem fordi jeg sleit når han holdt rundt meg. Den var så tung at jeg sleit med å ikke gå i knestående når vi gikk tur ute å han holdt rundt meg, og å sitte i sofaen i armkroken var svært ubehagelig. Følte jeg ble dyttet ned i sofaputene. Å sove ved siden av han var ett mareritt.... Følte jeg ble kvalt av den abnormt tunge armen flere ganger igjennom natta. Stor, muskuløs mann på 2 meter er ikke noe for en sped dame på 160.

Så ja, tung arm er dumpegrunn 😂

Anonymkode: 6ac11...597

Hahaha denne her er ganske morsom! 😂

Jeg er selv en mann på over 190 som er muskuløs, veier ca. 100 kg! Jeg kan trøste deg med at jeg passer på å bære litt av vekten på armen selv når jeg holder armen rundt noen, eller over skulderen! Skjønner at det kan bli tungt hvis man er en liten dame! 😂

Anonymkode: 2d2fc...2cf

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...