Gå til innhold

Den latterligste/mest simple grunnen til at du har dumpet en date? 🙈


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 8.12.2019 den 13.34, AnonymBruker skrev:

Jeg syns nå det er urimelig hvis menn MÅ ha førerkort. Jeg har ingen interesse av å ta lappen, føler jeg ikke har bruk for det, og er masse unødvendig styr

Anonymkode: a4a7d...936

Blir veldig tungvint hvis ingen i forholdet har lappen hvis man f.eks ikke bor i Oslo. Jeg bor i en liten by og her hadde det vært ganske så kjipt uten sertifikatet. 
 

De fleste syntes å ta lappen er et styr, jeg kan ikke si jeg var fra meg av begeistring selv, ble litt ekstra utfordrende å ta den pga sykdom også. Men å ta lappen gir en enorm frihetsfølelse, noe man ikke skjønner før man får den. Nå kan jeg ikke lenger forestille meg hvordan det er uten. Tenker hvor tungvint alt var før den. 
 

Det som provoserer meg med mange av dem jeg har møtt som ikke har lappen er at det er noe de er veldig glad i: å sitte på så fort anledningen byr seg og det gjerne gratis. Har vært mye taxisjåfør for venner uten lappen. Nei, de trenger ikke lappen, men fytti å deilig det er å sitte på. :unsure: Hvis det er så lettvint å ta kollektiv og ikke trenge lappen så er de jammen veldig avhengig av folk med lappen. Slik blir det dessverre også hvis man finner en mann uten. Man blir sjåfør. 

Anonymkode: 84277...4df

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært på et parr dates med ei. Fikk noen meldinger om at hun hadde vært hos tannlegen, og hadde fryktelig vondt i tennene. Det fikk meg til å si at jeg tror vi ikke passer sammen og hele den regla. Jeg var rundt 17, og det er desidert den tåpeligste grunnen jeg kommer på haha.

Anonymkode: 54ab0...2b1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel var han med disse plombene?

Anonymkode: 631cd...ac3

27 år.

Anonymkode: 70316...22b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

27 år.

Anonymkode: 70316...22b

Da var han gammel nok til å ha plomber av amalgam. Jeg er selv 28 og har masse av det. 

Anonymkode: 631cd...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser denne tråden kun for å finne ut hva jeg bør være bevisst på når jeg skal på date 😛 

Anonymkode: 210ca...65e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.12.2019 den 20.35, AnonymBruker skrev:

En tidligere nabo ville spleise meg sammen med broren sin, som hun påsto var en "heeeelt fantastisk fyr". Fikk se et bilde, og det var ikke noe å klage på der. 

Jeg fikk godkjenne det hun skrev til ham om meg, og et av punktene om hva jeg var interessert i var "veldig interessert i god mat og drikke". 

Han sendte meg en sms og sa han ville invitere meg på en fin restaurant. Jeg gledet meg, og var spent på hvilken restaurant han hadde valgt. Dette var i Oslo, så utvalget er rimelig stort. 

Kvelden kom, og han hentet meg utenfor der jeg bodde. Fant parkering i sentrum, og tok meg med til....... Egon, der han hadde bestilt bord. 

Det ble ikke flere dates, for å si det sånn. To verdener som ikke kan møtes. 

Anonymkode: da8c2...f83

Snob and a half...🤯

Anonymkode: f9372...1f3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg data ei jente over en periode på ca 1 måned. Til slutt ble jeg dumpa da hu fant ut at jeg var 28 år og jomfru. I ettertid har jeg innsett at hu ikke var så mye å samle på, men der og da føltes det ikke så kult...

Anonymkode: 8ef27...e2d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.12.2019 den 13.06, kbr skrev:

Første setningen over oppsummerer denne "Egon-historien" veldig bra. Konteksten er alt.

Det er ingenting galt med Egon. Jeg har til og med vært på (vellykket) date på Egon. Men da hadde vi kommet fram til det restaurantvalget i fellesskap. Det vi rakk den dagen var en kjapp matbit etter jobb, og en Egon lå perfekt plassert på begges hjemvei.

Men man sier ikke til noen at man skal ta dem med på "fin restaurant" for så å gå på Egon.

Helt enig, men det må jo ha kommet fra en som ikke har vært så mye ute og spist. Litt sånn som sånne som skryter av vinen de skal servere og så kommer med Peach Canei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var yngre, spilte det litt rolle hvordan bil han hadde. Så har dumpa pga det 😅

Feil på kroppen. (For smale skuldre, for smale hofter, for tynne ben) 

For liten sko størrelse.

Skjevt smil.

For liten penis.

Anonymkode: fb8e9...ebc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye bra her, selv om mange ting blir turn-off rett og slett fordi man ikke passer sammen 😂

- Dumpet en som var altfor hardhendt i senga. Selv om jeg liker det relativt røft så trenger jeg ikke svære blåmerker på puppene og bli kasta rundt som en oppblåsbar Barbara 🤷🏼‍♀️ Prøvde å si ifra, han ble sur. hehe 
 

- Dumpet en fordi han var altfor positiv. Høres sikkert dumt ut, men noen ganger blir det for mye at det blir falskt, haha. I tillegg sa han at gan elsket meg etter en uke og var klar for å stifte familie «nå». I en alder av 25 liker jeg å bli bittelitt bedre kjent først. 
 

- Hadde god kjemi med en kjekk og fin fyr fra tinder. Digga han etter et par dates, helt til vi havna i senga. Penisen var så tynn at jeg ikke visste hvordan jeg skulle gi en god blowjob. Jeg er flink på det og nyter det veldig i tillegg, men hele settingen ble turn-off. Jeg prøvde så godt jeg kunne og gjorde ferdig jobben - dro hjem og det ble rolig fra min side..

- Dumpet en fordi hans eks, mor til deres felles barn, klikket i vinkel for at vi datet. Han brydde seg ikke fordi dette skjedde hver gang, men jeg orket ikke måtte forholde meg til et så umodent menneske. Det var tydeligvis ikke jeg som var problemet da, men at han ikke ville ha henne. 

Anonymkode: a29ba...74c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dumpet jeg pga mye hår på rygg og mage. 
Andre dumpet jeg fir han hadde sinnarynke i pannen.

Anonymkode: 60850...27c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg traff en på et diskotek en gang og jeg hadde drukket. Trodde jeg likte han, og vi avtalte å møtes dagen etterpå. Jeg kjørte forbi avtalt møtested og så han stod og ventet. Likte ikke det jeg så da, og reiste hjem uten å gi beskjed. Det børste var han hadde tatt båt fra en øy for å treffe meg. Følte meg slem og gjør det enda når jeg kom på dette akkurat nå. Alkoholen gjør deg blind, han var ikke min type i der hele tatt.

Anonymkode: 435f3...c96

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.12.2019 den 16.23, Suppetuppe skrev:

Jeg har hørt at det går på biologisk tiltrekning. At hvis man liker/ikke liker luktene til hverandre, så er det pga DNA ellernoe sånn. Så hvis dere hadde fått barn feks, hadde det kanskje vært en dårlig match i forhold til DNA (om du skjønner.) Haha,

Dessuten har jeg også hørt at man gjerne ved eggløsning er ekstra sensitiv for lukt på partner, både gode og vonde lukter, så man lettere kan skille ut hva som er en bra og dårlig potensiell partner haha.

Har også vært borti en jeg ikke likte lukten til, og det kan ikke helt forklares, for jeg merket jo at han hadde god hygiene og alt det der. Men det luktet liksom bare så.. avtennende! haha. 

Er rart det der med lukt. Eksen min luktet digg for meg selv etter en hard dag på den fysiske jobben etterfulgt av en hard treningsøkt. Han luktet godt etter 3 dager på fylla. Han brukte ikke deo og hadde ikke kroppslukt. Han luktet aldri noen ting uansett,( luktet ikke noe på badet rett etter at han hadde bæsja heller) men var noe som fikk meg til å ville snuse på han uansett... fikk en varm følelse i kroppen av å lukte på han. Han kunne la vær å pusse tenna i et par dager, røyka tilogmed men fikk aldri snev av dårlig ånde. Var som å kysse det reneste i verden uansett hva. Aldri noe snev av lukt nedentil heller og vi bodde sammen i 3 år..  

Andre menn som kan være nydusja og alt syntes jeg "lukter" høgg og vil helst ikke være nermere enn 2 meter. Lukter ingenting, det bare er noe sånn "lukt" jeg ikke kan fordra... noen ganger begynner jeg å innbille meg at de lukter vondt.. han siste jeg var på date med luktet rå/halvstekt kylling uten krydder rett etter dusj. Han luktet nok ikke det, men hjernen min liksom lagde den lukten tror jeg 🤮 

 

Anonymkode: d0497...c2b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.12.2019 den 19.45, Forumhei skrev:

At hun pratet for mye om seg selv..

At han etter to min i første date klagde høylytt og kverulerende over at jeg snakket for mye om meg selv, enda jeg stilte han spørsmål. Resten av daten spurte ikke han særlig mye mer om meg. Hvis han ikke takler å prate for å bli kjent, istedenfor å kjøre hardnakket jobbintervju-style, så blir det rimelig turn-off.

Anonymkode: 542c4...ecd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 10.12.2019 den 14.08, AnonymBruker skrev:

Merkelig ingen har dumpet noen pga liten penis enda ….

Anonymkode: 358af...d3c

Joda, det finns nok flere av, men det er nødvendigvis ikke en latterlig grunn for alle... 

Han ene jeg dumpet for liten penis virket aseksuell, men ville ikke innrømme det. Han andre mistet jeg bare kjemien med når det kom så langt. Disse var seriøst små, min lillefinger..og jeg har små, slanke hender. Hvis man skal ha en slik relasjon må det eksistere gjensidig kjemi i det som er selve limet i relasjonen. For de fleste iallfall. 

Anonymkode: 542c4...ecd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.12.2019 den 18.53, AnonymBruker skrev:

Jeg har latt en samtale med noen dø ut pga. han ikke hadde førerkort 😅 Han var 30 år gammel. I min verden fungerer det ikke, sorry.

Anonymkode: 70316...22b

Men hadde du latt samtalen dø ut hvis den samme personen hadde førerkort, men ikke egen bil ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Serafin skrev:

Men hadde du latt samtalen dø ut hvis den samme personen hadde førerkort, men ikke egen bil ?

 

Nei da hadde jeg ikke latt den dø. Han MÅ kunne kjøre, men jeg er klar over at noen mennesker kan overleve uten bil da kollektivt eksisterer noen steder her i landet.

Men min drøm er hus her jeg bor nå, og da er bil en nødvendighet.

Så førerkort, det er kravet, ikke bil :) 

Anonymkode: 70316...22b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei da hadde jeg ikke latt den dø. Han MÅ kunne kjøre, men jeg er klar over at noen mennesker kan overleve uten bil da kollektivt eksisterer noen steder her i landet.

Men min drøm er hus her jeg bor nå, og da er bil en nødvendighet.

Så førerkort, det er kravet, ikke bil :) 

Anonymkode: 70316...22b

Okei. Det å ha førerkort men ikke egen bil kan jo henge sammen med at f.eks. at vedkommende ønsker en ny bil pga sikkerhet. Nye biler er jo mer trafikksikre enn gamle biler. Og det koster jo en god del penger å kjøpe en ny bil. Så hvis man f.eks. er nyutdannet og akkurat begynt å jobbe i arbeidslivet så tar det jo tid å spare opp penger til bil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...