Gå til innhold

Den latterligste/mest simple grunnen til at du har dumpet en date? 🙈


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ville servere meg kaffe i skitne kaffekopper da vi var på en tur. Han sa «oj var litt skitne, du kan velge kopp» Slettet han fra Tinder etter den daten. 

Anonymkode: d7581...f1c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 10.12.2019 den 15.03, Taffel skrev:

Jo, det var noen på en av disse sidene som hadde kvittet seg med to stk pga det, mener jeg å huske. 

Jeg har dumpet flere pga liten penis. Når den er så liten at jeg må spørre om den er inni,så er den for liten etter min mening.

Anonymkode: 01b74...086

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.12.2019 den 18.04, AnonymBruker skrev:

Hele budsjettet og fremtiden din hadde sprukket om du prioriterte å bruke ca 15,000 av de på lappen altså?

Hva er unnskyldningen din nå da? At den i dag koster mer enn 15,000? 

Alle menn bør ha lappen. 

Anonymkode: 4e454...ece

Mange godt voksne som ikke har lappen ser ikke problemet. Koster fort opp i 60 tusen. Er ikke alle som har foreldre som kan sponse de. Selv med hjelp  fra de så er det dyrt. Bør jo ha bil etter på eller tilgang til å låne for å holde det vedlike. I mange storbyer er kollektivtilbudet bra. Finnes mange andre sider å bekymre seg over en dette.  

Anonymkode: d7581...f1c

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde datet han en stund, noen mnd.... han var kjekk og god i senga, men da han bestilte trippel meat pizza til oss da jeg hadde lavt blodsukker tok jeg første tog hjem og kom aldri igjen. Jeg var veggis og det visste han godt...

Anonymkode: 71744...ac8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en historie av at jeg ble "midlertidig" dumpa siden hun trodde jeg hadde liten penis. 

 

Etter en nyttårsfeiring(2011) med en vennegjeng ble ei venninne jeg hadde et godt øye til med meg hjem. Etter jeg hadde tatt av meg buksa måtte hun plutselig på do for å "spy"(luktet ikke spy på toalettet etter hun dro, merkelig nok.. :p), og hun dro hjem like etterpå fordi hun var i dårlig form, sa hun. Stemningen mellom oss ble klein etter det, selv om hun aldri nevnte penisen min på noe tidspunkt

Tre år senere var jeg, kjæresten min og den samme vennekretsen på en hyttetur. Etter at jeg og kjæresten min hadde sex gikk jeg ut for å tisse - med en penis som var halvstiv(altså at penis begynner å bli slapp, men at den fortsatt har erigert størrelse..). Det var fortsatt en gjeng som holdt festen gående ute ved bålet, og hun samme venninna kom bort til meg for å snakke litt. Ingenting spesielt skjedde her, men to år etter det igjen i 2016 møtte jeg henne tilfeldigvis på en pub i Bergen, og da nevnte hun at den gangen hun ble med hjem så var hun ikke kvalm, men trodde jeg hadde mikropenis så hun baila, men at hun tydeligvis tok feil (refererte til hytteturen da hun så den halverigert), og spurte om hun kunne gjøre det godt igjen for den natta. Det ble ingenting av siden jeg fortsatt hadde kjæreste på det tidspunktet, men syntes jo det hele egentlig var litt tragikomisk; Altså at ei dame midt i 20-åra ikke visste at slapp størrelse ikke har noe å si for erigert størrelse - er det i det hele tatt mulig?

Til hennes forsvar så er penisen min i slapp tilstand kjempeliten, typ 3-4 cm lang og ganske tynn. I erigert tilstand så er den jo ikke stor, men relativt gjennomsnittlig(15 i lengde, og 13 i omkrets).

Anonymkode: fc24e...051

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde lakkert flamme-ikoner på bilen sin. Da var det helt uaktuelt å date mannen.

Anonymkode: 48c63...0b4

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble dumpet riktignok. 
men var på fest med en fyr, kompis av en venn. Syntes han var søt helt til han ble full og alt for klengete. Jeg mistet interessen helt. Vi fikk rom sammen når vi skulle sove, jeg gjorde det klart at samleie ikke kom til å skje og la meg med pysj. Jeg våknet så av at han fingrer meg. Forskrekket som jeg var så dyttet jeg han bort og feis igjennom hele natta. Det buldret og braket. Han mistet greit interessen for meg da. 

Anonymkode: 31bc8...e0a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange godt voksne som ikke har lappen ser ikke problemet. Koster fort opp i 60 tusen. Er ikke alle som har foreldre som kan sponse de. Selv med hjelp  fra de så er det dyrt. Bør jo ha bil etter på eller tilgang til å låne for å holde det vedlike. I mange storbyer er kollektivtilbudet bra. Finnes mange andre sider å bekymre seg over en dette.  

Anonymkode: d7581...f1c

Enig. Om man dater en 35-åring som tok lappen som 18-åring og deretter ikke har kjørt en meter på 17 år, vil man synes det er ok å sitte på med den personen da? ;) Jeg ville trodd det var tryggere da med en 35-åring uten lappen men som tar den når behovet evt. oppstår. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dumpet en fyr fordi han ikke klarte å kysse. Det ble bare for turn-off for meg. Han har hatt flere kjærester tidligere, så jeg klarer ikke å forstå hvordan han ikke har lært seg å kysse! Virket som om han prøvde å spise opp ansiktet mitt med leppene sine. Usj

Anonymkode: 2f876...b7c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg dumpet en fyr fordi han ikke klarte å kysse. Det ble bare for turn-off for meg. Han har hatt flere kjærester tidligere, så jeg klarer ikke å forstå hvordan han ikke har lært seg å kysse! Virket som om han prøvde å spise opp ansiktet mitt med leppene sine. Usj

Anonymkode: 2f876...b7c

Jeg hadde en greie på gang med ei som var sånn. Skjønte aldri helt hva det var hun gjorde med leppene eller tunga, men det var litt som å kysse på en appelsin.

Anonymkode: 1830b...067

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg datet også en som hadde amputert lillefingeren. Var det samme fyren, mon tro🧐 Var han kokk? 

Anonymkode: 1e69d...71c

A? 

Anonymkode: 34dab...a20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/28/2019 at 2:08 AM, AnonymBruker said:

Jeg har dumpet flere pga liten penis. Når den er så liten at jeg må spørre om den er inni,så er den for liten etter min mening.

Anonymkode: 01b74...086

"Er den inni?"

-Vet ikke!

🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.12.2019 den 18.11, AnonymBruker skrev:

...det var litt som å kysse på en appelsin.

Anonymkode: 1830b...067

😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg å en kvinne skulle møtes på kaffedate å bli litt bedre kjent. Men hun ønsket ikke møtes igjen fordi hun var redd for å bli knivstukket eller slått ned pga Tourettesen min. Vi var begge 25 å kvinner.

Ps, har ikke voldsomme tics så skjønte ikke helt den greia der.😅 Hun ønsket heller ingen forklaring så vi gikk hvert til vårt.

Anonymkode: 2e0e9...889

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumpet ham fordi foreldrene mine var så begeistret for at han hadde mye penger. 🤪

Anonymkode: 23c1f...678

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.12.2019 den 3.33, AnonymBruker skrev:

Jeg ble dumpet riktignok. 
men var på fest med en fyr, kompis av en venn. Syntes han var søt helt til han ble full og alt for klengete. Jeg mistet interessen helt. Vi fikk rom sammen når vi skulle sove, jeg gjorde det klart at samleie ikke kom til å skje og la meg med pysj. Jeg våknet så av at han fingrer meg. Forskrekket som jeg var så dyttet jeg han bort og feis igjennom hele natta. Det buldret og braket. Han mistet greit interessen for meg da. 

Anonymkode: 31bc8...e0a

Du ble utsatt for et overgrep! 😥

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dumpet han fyr fordi jeg fikk en følelse av at han var homofil. Det var noe med kroppsspråket og knekken i håndleddet som gjorde at jeg følte null seksuell tiltrekning. Kan jo godt hende han er streit, men han var likevel for feminin for meg. 

Veldig hyggelig og morsom fyr da. 

Anonymkode: bdfa0...7da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Svartfugl skrev:

Du ble utsatt for et overgrep! 😥

Ja jeg var rystet lenge. Min venninne som kjente han godt lo det bort når jeg fortalte ho om det og hvor vemmelig den opplevelsen var.. ho syntes synd på han siden dama hadde dumpet han uka før...

Anonymkode: 31bc8...e0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.12.2019 den 3.37, Unicorn1337 skrev:

Hadde aldri datet en mann uten førerkort. Aldri. Det gir meg et bilde av en umoden type med andre prioriteringer enn meg. Førerkort er viktig i min familie, og tas så snart du er 18. Har du ikke lappen i en alder av 30 er vi bare for ulike. 

Hva mener du med viktig i din familie? Er dere profesjonelle rånere, hele gjengen? De fleste, inkludert meg, som har førerkort og kjører bil, gjør det fordi man trenger en måte å komme seg fram på. Det har ikke noe med personlighet å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Jeg har funnet en fyr jeg egentlig liker kjempe godt og føler meg betatt av, men etternavnet hans er virkelig ikke noe jeg vil ha eller gi til mine barn, ble skikkelig skikkelig skuffa når jeg så hva han het til etternavn, også er det noe med den ene tannen. Den er bare helt feil vei. Hadde den vært normal og etternavnet normalt så hadde han vært perfekt. Jeg prøver så hardt jeg kan å fortrenge de følelsene jeg har og jeg føler meg helt tilbakestående som henger meg så opp i de tingene at jeg benekter mine egene følelser pga det og håper på at han ikke vil noe mer med meg vidre ! 🤯 har jo skavanker selv, og hvis mine skavanker var på en mann så hadde jeg ikke villet datet han... helt grusomt egentlig dette her. 

Anonymkode: 4ac92...b20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...