Gå til innhold

Den latterligste/mest simple grunnen til at du har dumpet en date? 🙈


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 9.12.2019 den 2.16, AnonymBruker skrev:

Haha, datet ikke, men snakket en del med en fyr på tinder. Vi snappet i et par uker. Han tok kanskje 15 selfies med kjedelig tekst og sendte til meg pr dag, ikke et eneste av de bildene han sendte meg hadde han åpne øyne på. Han lukket øya på hvert jævla bilde. Så jo helt sykt ut tilslutt. Så da begynte jeg å sende masse snaps av meg selv med lukkede øyer til en hver anledning. Lukkede øyer når jeg satt i bilen, lukkede øyer når jeg var på jobb, når jeg gikk på tredemølla osv. Tror han tok poenget, for han sluttet å snappe meg. 

Anonymkode: d0497...c2b

Mulig han måtte konsentrere seg med å se på «knipseknappen» nederst på telefonen og derav «lukkede øyne». 🤣🤣

Anonymkode: 3c1a0...11b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi hadde datet i en måned før vi offisielt var sammen. Han måtte feire sitt nye forhold, og det gjorde han ved å drikke seg dritings med noen kompiser. Han ble så full at det å få han hjem var et svare strev. Fikk han omsider i senga hvor han sluknet. Etter en halvtime kaster han seg ut av sengen og går tydeligvis i søvne, for det han tror er toalettet er faktisk ingen ringere enn kjøkkenveggen min. Mens han står på kjøkkenet i den lille leiligheten min å pisser oppetter vegger og kjøkkenskap oppdager jeg at han også allerede har tisset ut halve sengen. Dén stanken! Dagen etter husket han selvfølgelig ingenting, og bare flirte sånn teit nå jeg oppdaterte han om nattens eventyr. Hasta la vista.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Begynner navnet hans på P?

Anonymkode: ee78c...45e

Nei.

Anonymkode: 631cd...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som student fikk jeg bo gratis i leiligheten til en venninne av min tante et år, mot å passe blomster og å se etter den. Nyekjæresten min kom på besøk, og var der alene noen timer mens jeg var på forelesninger. Når jeg kom tilbake, fortalte han om alt det merkelige han hadde funnet i skuffer og skap. I eierens personlige skuffer og skap, som jeg ikke en gang hadde åpnet. Jeg kunne aldri vært sammen med en som var så nysgjerrig og ikke respekterte andres privatliv, så det var rett ut!

Anonymkode: 3c8b1...e3b

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.12.2019 den 14.29, AnonymBruker skrev:

Hahaha denne her er ganske morsom! 😂

Jeg er selv en mann på over 190 som er muskuløs, veier ca. 100 kg! Jeg kan trøste deg med at jeg passer på å bære litt av vekten på armen selv når jeg holder armen rundt noen, eller over skulderen! Skjønner at det kan bli tungt hvis man er en liten dame! 😂

Anonymkode: 2d2fc...2cf

Og jeg bare elsker å kjenne arma til typen min fange meg med vekten sin, kjenne at han drar meg inntil seg i søvne🤗
Men så er jeg en bondetuppe som er vant med å "diskutere" med storfe og vrange svin😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, morsom tråd :) Jeg hadde en fantastisk date med en fyr for noen år siden helt til han sa hvor han var fra...hjembyen min. Siden vi var jevngamle og byen er veldig liten syntes jeg det var utrolig rart at jeg ikke visste hvem han var og fikk vibber på at her var det noe "galt". Viste seg at han var én av supernerdene på den andre av to skoler, de som bare gamet og som vi aldri så noe til. Etter det ble han bare mye mindre tiltrekkende selv om han var superkjekk, morsom og oppegående. Skjønte selv hvor smålig det var å bli så påvirket av ungdomsskolestatushierarkiet i voksen alder, men det var virkelig underbevisstheten som tok over.

Anonymkode: c937d...9ca

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 hours ago, AnonymBruker said:

Det er faktisk ikke kult, det er bare flautt at folk som kaller seg journalister lager en sak av dette 😬

Anonymkode: 4ac01...8b6

Det er billig. Mange journalister har sjefen pustene i nakken, med beskjed om at de helst skal få ut et par saker før lunsj.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.12.2019 den 13.51, AnonymBruker skrev:

Akkurat sånn tenkte jeg om typen til venninna mi også. Når de kliner, kjenner hun kun tennene da? 🤔 

Rart å ikke gjøre noe med merkelig tannstilling når man har blitt voksen.

Anonymkode: 58e8a...54b

Jeg har "merkelig tannstilling" men flere tannleger har sagt at det ikke er noe poeng i å prøve å gjøre noe med det. Man kan ha vond og svindyr regulering, men tennene vil "gli" tilbake. Må.visst ha reguleringen permanent på.

Anonymkode: 43667...125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Unicorn1337 skrev:

Hadde aldri datet en mann uten førerkort. Aldri. Det gir meg et bilde av en umoden type med andre prioriteringer enn meg. Førerkort er viktig i min familie, og tas så snart du er 18. Har du ikke lappen i en alder av 30 er vi bare for ulike. 

Så foreldrene dine sponsa penger til lappen? Jeg hadde såvidt råd til nødvendige ting med sommerjobb-penger da jeg var 17/18, og etter det sparte jeg penger til russetid og til depositum så jeg kunne flytte hjemmefra etter vdg. Etter vgd brukte jeg overskuddspengene mine på BSU og kjøpte min første leilighet som 21-åring. Det hadde aldri gått om jeg brukte pengene på et førerkortet som jeg (som bodde omtrent midt i byen) ikke trengte. 

Anonymkode: 07cff...18e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så foreldrene dine sponsa penger til lappen? Jeg hadde såvidt råd til nødvendige ting med sommerjobb-penger da jeg var 17/18, og etter det sparte jeg penger til russetid og til depositum så jeg kunne flytte hjemmefra etter vdg. Etter vgd brukte jeg overskuddspengene mine på BSU og kjøpte min første leilighet som 21-åring. Det hadde aldri gått om jeg brukte pengene på et førerkortet som jeg (som bodde omtrent midt i byen) ikke trengte. 

Anonymkode: 07cff...18e

Hele budsjettet og fremtiden din hadde sprukket om du prioriterte å bruke ca 15,000 av de på lappen altså?

Hva er unnskyldningen din nå da? At den i dag koster mer enn 15,000? 

Alle menn bør ha lappen. 

Anonymkode: 4e454...ece

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så foreldrene dine sponsa penger til lappen? Jeg hadde såvidt råd til nødvendige ting med sommerjobb-penger da jeg var 17/18, og etter det sparte jeg penger til russetid og til depositum så jeg kunne flytte hjemmefra etter vdg. Etter vgd brukte jeg overskuddspengene mine på BSU og kjøpte min første leilighet som 21-åring. Det hadde aldri gått om jeg brukte pengene på et førerkortet som jeg (som bodde omtrent midt i byen) ikke trengte. 

Anonymkode: 07cff...18e

Ja, i min familie er det vanlig. Mine foreldre har lagt til side penger til førerkort i mange år, slik at det ikke skulle belaste deres økonomi da jeg ble gammel nok. De ser på det som en investering i min fremtid, og min selvstendighet. Jeg kjøpte min første leilighet i begynnelsen av 20-åra også, uten foreldres hjelp. 
Det er så enkelt som at en mann uten førerkort er uaktuelt. Han trenger ikke ha bil, han kan kjøre min, men jeg vil ha en mann som også kan skifte dekk og som ikke er avhengig av foreldrene sine for flytting av møbler feks 

Anonymkode: ef161...db6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hele budsjettet og fremtiden din hadde sprukket om du prioriterte å bruke ca 15,000 av de på lappen altså?

Hva er unnskyldningen din nå da? At den i dag koster mer enn 15,000? 

Alle menn bør ha lappen. 

Anonymkode: 4e454...ece

Kanskje det var det rette for personen. Er uenig i at alle menn bør ha lappen. Og at den ikke har lappen, betyr ikke at de ALDRI får lappen. Mannen min tok lappen et par mnd etter vi møttes, han ble veldig motivert av å kunne se meg oftere med bil. Da var han 25.

Anonymkode: 1ca59...639

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje det var det rette for personen. Er uenig i at alle menn bør ha lappen. Og at den ikke har lappen, betyr ikke at de ALDRI får lappen. Mannen min tok lappen et par mnd etter vi møttes, han ble veldig motivert av å kunne se meg oftere med bil. Da var han 25.

Anonymkode: 1ca59...639

Ja, dette er et godt poeng. Men nå er jeg i begynnelsen av 30-åra, og hvis jeg skulle datet nå (jeg er ikke singel) ville jeg forventet at han hadde fast, stabil jobb, egen leilighet og førerkort. 

Anonymkode: ef161...db6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeeezes.....dere kvinner er virkelig super overfladiske og opphengt i små uvesentlige detaljer!😮

Og angående førerkortet, mange velger å ikke ta det, til hensyn til miljø og økonomi. Er ikke det en egenskap dere kvinner setter pris på?

Skulle man få barn eller flytte, vell da er det jo bare å ta det jævla førerkortet da vell. Sykt teit årsak til å ikke ønske å bli mer kjent med en person. Sier litt om hvilke verdier man har her i livet ja....

Anonymkode: 61084...28a

Er ikke hensyn til miljø og økonomi jeg verdsetter? Førerkort er er must, det finnes andre måter å redde miljøet på, og man får fint økonomien til å gå rundt selv om man har førerkort. Merk deg at jeg skriver førerkort, og ikke bil. For noen kan overleve uten bil, men jeg trenger en man som kan hjelpe til med å kjøre noen ganger, ikke en privat sjåfør, men bare for å kunne dele på kjøringa, særlig når barn kommer inn i bildet.

Anonymkode: 70316...22b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hele budsjettet og fremtiden din hadde sprukket om du prioriterte å bruke ca 15,000 av de på lappen altså?

Hva er unnskyldningen din nå da? At den i dag koster mer enn 15,000? 

Alle menn bør ha lappen. 

Anonymkode: 4e454...ece

Siden 15.000 var en månedslønn eller to for meg som student, ja. Dessuten var det vel mer 25.000 selv da. Etter jeg kom i jobb har jeg prioritert oppussing av leiligheter, og tjent godt på det. Har hatt lite bruk for lappen i jobb, og begrensa nytte på fritid. For 10.000 i året kan jeg ta begrensa  buss, bane og lokaltog + noen taxiturer. Da er 40.000 til førerkort + bilinnkjøp, parkeringsplass og årlig drift en drøy investering. Men jeg vurderer det til neste år fordi jeg ønsker barn. Er dame btw. 

Anonymkode: 07cff...18e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mulig han måtte konsentrere seg med å se på «knipseknappen» nederst på telefonen og derav «lukkede øyne». 🤣🤣

Anonymkode: 3c1a0...11b

De var ikke bare litt lukket, de var lukket som når man sover, bortsettfra at han hevrt brynene samtidig som han lukket øynene på alle bildene. 

Anonymkode: d0497...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når vi skulle spise på restaurant. Men hun satt og pillet etter nesebuser, samtidig som vi ventet på middagen vår. Alle disse nesebusene havnet i servietten hennesSå i løpet av måltidet ville hun absolutt benytte MIN serviett, ettersom hennes tydeligvis var "opptatt" allerede.  

Det ble ikke noen flere slike "stevnemøter" mellom meg og denne damen, forå si det sånn...      

Anonymkode: feb30...ffb

Syns ikke dette var en simpel eller latterlig grunn for å dumpe en date. Jeg skjønner ikke hvordan du klarte å spise noe med den dama engang, jeg. 

Anonymkode: d1f82...a67

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jente jeg data bodde i en kjeller. Følte at det var en dealbreaker fordi jeg synes kjellere er ekle. 

Data også en som tok bilde av senga si, og han hadde ikke sengetøy, men den var redd opp på en måte som ikke så ut som det var under vask det var bare ikke-eksisterende.

Felles for de begge var at de var veldig bra ellers 🤷‍♀️

Anonymkode: 59efb...ba3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.12.2019 den 0.09, AnonymBruker skrev:

Jeg dumpa n som hadde amputert halve lillefingeren. Greide rett og slett ikke å se på stumpen...

Anonymkode: a77d2...346

 

På 8.12.2019 den 0.40, AnonymBruker skrev:

Var også med en som manglet halve lillefingeren. Jeg skvatt hver gang jeg så det. 🤣

Anonymkode: aa48c...e0b

Jeg datet også en som hadde amputert lillefingeren. Var det samme fyren, mon tro🧐 Var han kokk? 

Anonymkode: 1e69d...71c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når personen ikke lignet bildene på tinder. Fant et bord som var reservert om en halvtime, trengte ikke mer tid på den daten. 

Anonymkode: d7581...f1c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...