Gå til innhold

Den latterligste/mest simple grunnen til at du har dumpet en date? 🙈


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min mest overfladiske er vel tannstillingen hos tinder daten for en stund tilbake. Skjønte jo hvorfor det ikke var smilebilder det.... Så ut som tennene var kastet inn i munnen på vedkommende. Gudskjelov var det sol ute så jeg kunne bruke solbriller, for jeg kunne ikke la vær å stirre på h-n.

Anonymkode: 5f8af...d75

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

54 minutter siden, AnonymBruker said:

Merkelig ingen har dumpet noen pga liten penis enda ….

Anonymkode: 358af...d3c

Jo, det var noen på en av disse sidene som hadde kvittet seg med to stk pga det, mener jeg å huske. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er alle kvinnef som for eksempel ikke vil date deg kravstore?

Er så godt å vite at de aller fleste menn og kvinner faktisk har mer omløp enn mange av de svarene noen legger igjen her. Da snakker jeg ikke om de som har "dumpet" i løp av kort tid pga en merkelig ting, men de som faktisk mener det er noe galt å ga preferanser til hvem man vil ha et forhold med.

Anonymkode: ae66c...8e2

Man har faktisk preferanser selv om man syns noe blir litt vel. De som skriver at alt ellers var bra, men kunne ikke date en som spiser på Egon, kunne f.eks tatt det opp hvis fyren var så bra. Men sånn egentlig så var han egentlig ikke bra nok alikavel uansett. Og menn får huden full hvis de sier de har dumpet en kvinne fordi hun var litt for stor før. Men tidene forandrer seg fort her inne på kg. Jeg har kuttet ut menn selv jeg, så preferanser har jeg. Men da likte jeg han ikke særlig i utgangspunktet heller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.12.2019 den 14.30, wintergirl skrev:

Er mannen flott og grei på alle andre måter , men ikke har sammen smak når det kommer til spisested så burde egentlig ikke det være noe problem. Tror uansett de finner seg bra damer som ikke syns det er noen dealbreaker. Så det ordner seg til slutt for de fleste. Skjønner tråden handler om spesielle dumpegrunner altså, men noen er virkelig drøye og smålige. 

Eg tror de skriver i denne tråden, fordi de ser selv at det er teit og smålig? Og kanskje var det totalen, manglende kjemi, men forklaringen ovenfor deg selv er "Egon, av alle plasser". Jeg håper helst hun ikke ville ha dyr restaurant som han i tillegg skulle spandere eller noe. 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, wintergirl skrev:

Man har faktisk preferanser selv om man syns noe blir litt vel. De som skriver at alt ellers var bra, men kunne ikke date en som spiser på Egon, kunne f.eks tatt det opp hvis fyren var så bra. Men sånn egentlig så var han egentlig ikke bra nok alikavel uansett. Og menn får huden full hvis de sier de har dumpet en kvinne fordi hun var litt for stor før. Men tidene forandrer seg fort her inne på kg. Jeg har kuttet ut menn selv jeg, så preferanser har jeg. Men da likte jeg han ikke særlig i utgangspunktet heller.

Men nå kan det jo være noen synes dine preferanser er litt "vel". Så dømme folk etter hvilke pereferanser de har og at de ikke får kjemi med noen, slik at småting faktisk blir viktig er helt feil. Den med Egon ble forklart av den som skrev den, men enda klarer ikke folk se forbi den. Når mat er en stor del av livet, så er restaurant viktig. For oss andre ikke så viktig. Det betyr ikke en matelsker bør gå for noen som syned Egon er en fin restaurant. 

For er nemelig det, man møtes, kjemien kommer ikke og DA legger man merke til de "rare" tingene. Og det klarer folk her inne å få til å høres helt for jævlig ut. Da de ikke evner å tenke at man faktisk merket de tingene pga manko på kjemien.

Anonymkode: ae66c...8e2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Sokkar skrev:

Eg tror de skriver i denne tråden, fordi de ser selv at det er teit og smålig? Og kanskje var det totalen, manglende kjemi, men forklaringen ovenfor deg selv er "Egon, av alle plasser". Jeg håper helst hun ikke ville ha dyr restaurant som han i tillegg skulle spandere eller noe. 

 

Det håper jeg heller ikke at de forlanger . Det er sært. 

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men nå kan det jo være noen synes dine preferanser er litt "vel". Så dømme folk etter hvilke pereferanser de har og at de ikke får kjemi med noen, slik at småting faktisk blir viktig er helt feil. Den med Egon ble forklart av den som skrev den, men enda klarer ikke folk se forbi den. Når mat er en stor del av livet, så er restaurant viktig. For oss andre ikke så viktig. Det betyr ikke en matelsker bør gå for noen som syned Egon er en fin restaurant. 

For er nemelig det, man møtes, kjemien kommer ikke og DA legger man merke til de "rare" tingene. Og det klarer folk her inne å få til å høres helt for jævlig ut. Da de ikke evner å tenke at man faktisk merket de tingene pga manko på kjemien.

Anonymkode: ae66c...8e2

Dømmer og dømmer. Ganske sikker på at du også dømmer innimellom.  Det jeg mener er at de ikke likte person godt nok, men skylder på at han har «dårlig» smak. Hadde han virkelig vært så fin på alle måter og de virkelig likte han, men kuttet han ut for sånne ting så er det faktisk teit. Det er noe som heter kommunikasjon. Men hver sin ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han klarte ikke gi meg ris på rumpa. Ikke noen få klaps en gang. Det var et av mine viktigste krav og jeg var åpen om det fra dag en.

Han røk fort. 

Endret av Suppetuppe
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Kontorotta skrev:

Herlig tråd. 🙂

Tenker også at det er bra folk er ærlige overfor seg selv og dumper dater for muligens overfladiske ting. Bedre det, enn at man forsøker å få det til, men ender opp med å dumpe noen etter at daten har utviklet seg til et forhold og den andre kanskje har fått følelser for en.

Jeg stiller meg ofte spørsmål rundt voksne folk som ikke har lappen. Både menn og kvinner. Jeg forstår det når man bor i en by med gode kollektivmuligheter, men bor man litt utenfor bykjernen, så tenker jeg det er ganske egoistisk å ikke ta lappen. Spesielt om man blir avhengige av foreldre, kjæreste, venner, kolleger, foreldre til barnas venner osv, for å komme fra A til Å, handle, levere unger på trening osv. Det er forskjell på å sette seg på sykkelen for å komme seg på jobb, til å være tobarns forelder med en unge i barnehage, en på skole og som driver med diverse fritidsaktiviteter. Hvordan få det til praktisk?

Hadde derimot mannen min mistet lappen nå, av diverse grunner, så hadde det ikke vært dumpegrunn. Man ville jo forsøkt å finne en god løsning på problemet. (Foruten om han hadde mistet lappen på grunn av rus. Da hadde han nok blitt sparket ut)

Har man mat som hobby, og man blir fortalt at man skal på en fin restaurant og havner på Egon, så ser jeg for meg en del konflikmuligheter i fremtiden. Like geit å dumpe fort. Hadde vi derimot havnet på Egon litt mer tilfeldig, er det noe helt annet.

 

Jeg elsker å prøve nye smaker, krydder, matretter i inn og utland . Heldigvis dumpet jeg ikke han som skulle bli min mann, da det viste seg at det eneste han kjente til, og noensinne hadde brukt som smaksforsterker/tilsetning ,var salt og pepper. Restaurantvalgene hans var deretter. Mye diskusjon i begynnelsen. Spesielt siden han heller ikke hadde vært lenger utenlands enn Sverige og Danmark. Maten der er tross alt ikke veldig ulik norsk mat. Mens jeg hadde omtrent reist verden rundt, og spist de rareste ting. Men det gjaldt bare å få han på glid. Han ble etterhvert svært glad i ulike krydder, og i å reise. Og hadde alltid en plan om neste reisemål.

Men jeg har dumpet på et enda dummere grunnlag, enn matinteresse. Gremmes når jeg tenker på at jeg har prestert å  dumpe en flott mann etter tre dater, fordi han gikk med rutete flanellsskjorter som var et nummer for små. Men så var jeg ung og dum da.

Anonymkode: 7cc34...45d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gledet meg veldig til å lese alle innleggene om dumpegrunner, men her var det jo bare masse avsporing...

Jeg dumpet en mann en gang fordi han var sykt kresen. Han spiste taco kun med mais, kjøttdeig, ost og rømme. Ikke likte han fisk eller grønnsaker heller. Helst ville han kun spise pizza, pasta, pølser og taco.

Anonymkode: f72d2...7c3

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dumpa en fyr en gang egentlig av tre grunner; han hadde kaninfortenner, kjørte Fiat Uno og ble så båtsyk at han spydde på en 15 minutters båttur i flau vind. Det ble rett og slett no go for min del 🤷‍♀️

Anonymkode: e1635...df9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde ikke jobb. Og det virket som han slet med å få jobb. I tillegg virket han veldig påvirket av dette. Virket stresset og lite selvsikker. For meg er det et must at menn er selvsikre. Helt ok å ikke ha jobb en periode, men man kan likevel virke selvsikker og prøve å få fram andre gode sider i stedet for å komme med unnskyldninger. Han hadde ikke hatt jobb på 1,5 år. Jeg tror ikke han var lat. Han var ferdig med utdanning og fikk bare ikke jobb. Men samtidig var dette et yrke hvor det ikke ryktes at det er vanskelig på jobbmarkedet, så da tenkte jeg han kanskje bare var rar/sær//kravstor fordi han ikke fink napp. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, sølvdryss said:

Han hadde ikke jobb. Og det virket som han slet med å få jobb. I tillegg virket han veldig påvirket av dette. Virket stresset og lite selvsikker. For meg er det et must at menn er selvsikre. Helt ok å ikke ha jobb en periode, men man kan likevel virke selvsikker og prøve å få fram andre gode sider i stedet for å komme med unnskyldninger. Han hadde ikke hatt jobb på 1,5 år. Jeg tror ikke han var lat. Han var ferdig med utdanning og fikk bare ikke jobb. Men samtidig var dette et yrke hvor det ikke ryktes at det er vanskelig på jobbmarkedet, så da tenkte jeg han kanskje bare var rar/sær//kravstor fordi han ikke fink napp. 

Jeg har høyere utdanning i et fagfelt med lite ledighet, men ble syk under utdanningen, så fikk et digert hull i CV-en. Etter endt utdanning gikk jeg ledig i over to år, og etter en nedbemanning er jeg langtidsledig igjen. Det skal ikke mer enn litt uflaks til før man er helt uinteressert for arbeidsgivere, uansett hvor mye innsats man legger i søknaden. Og ja, klart det går utover selvtilliten.

Anonymkode: 1830b...067

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.12.2019 den 14.16, Lasox skrev:

Ja, nei når jeg leser gjennom tråden her så blir jeg jo nesten sjokkert over hvilken grunner damene oppgir. Så det er jo ikke rart at det blir stadig flere menn som er single. Så fort man gjør èn liten feil så avslutter jo dama forholdet uten å ta opp problemet.

Har jo full forståelse for ting som er viktig for dama og mannen viser null interesse, og blir holdt imot sin egen vilje osv. men herregud. Jaja, skjønner hvorfor tittelen ble som den ble! Det er ihvertfall mange latterlige grunner til at man skal bli dumpet. Nei, best å ikke fokusere på kjærligheten og heller være alene. Her kan man jo ikke gjøre noen feil før man blir dumpet uansett. :)

Les trådtittelen. Hele poenget med tråden er jo å fortelle om latterlige årsaker til at man avslutter. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dama gikk i singlet og hadde langt hår under armeen som stakk ut selv når armene hang rett ned... Vi snakker 4-5 cm...

Anonymkode: d5607...68e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dama gikk i singlet og hadde langt hår under armeen som stakk ut selv når armene hang rett ned... Vi snakker 4-5 cm...

Anonymkode: d5607...68e

Var de lenger enn dine? 

Anonymkode: 4a576...3a6

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les innlegget på nytt. Jeg vet at det handler om latterlige grunner til at man blir dumpet, men må da allikevel få lov til å bli sjokkert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes mange sine dumpegrunner har vært legitime, jeg.

Den simpleste grunnen fra min side er da jeg dumpa en på grunn av litt fett på magen. Kunne aldri gjort det i dag. 

Anonymkode: 56d2d...17f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var de lenger enn dine? 

Anonymkode: 4a576...3a6

Han var vel som 99% av andre menn ikke keen på en dame med full hår busk under armene. 

Anonymkode: 4e454...ece

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at dersom en er forelsket eller har/får følelser for daten, klarer man å se forbi slike usle ting som at mannen ikke har førerkort (eventuelt har mistet det), har noen skavanker når det gjelder hendene (!) osv. For min del er det bare topp om jeg kunne kjørt bilen.

Har faktisk erfart flere ganger at jeg har fått følelser for noen jeg aldri kom til å tro jeg kunne bli forelsket i. De hadde gjerne såkalte skavanker som mangel på førekort, mistet/operert bort små kroppsdeler osv. Ser heller på det som sjarmerende jeg. 

Har likevel til gode å falle for noen med en dialekt som avviker svært fra min egen, menn som ikke behersker enkel rettskrivning, og menn som er for tykk eller tynn.

Måtte ved et tilfelle avvise en date med en fyr da han hadde en svært spesiell dialekt, og mye lysere stemme enn hva jeg har. Hadde nok gjerne klart å sett forbi det dersom jeg var betatt av mannen, så for meg handler det mer om forelskelse enn det å stille masse krav til en date. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som var veldig opptatt av familievåpenskjoldet sitt, og skulle lage fuglekasse med det på sløyden. Dette var ungdomskolen, men som voksen syns jeg fortsatt å være opphengt i familievåpenskjold er turn-off.

En annen som spurte hva jeg likte å spise til frokost, og jeg sa at jeg ikke var kresen, og spiser stort sett alt. Da fikk jeg servert brødskive med et salatblad til frokost på senga. Ikke smør eller noe. Han hadde både skinke og ost i kjøleskapet, det hadde jeg sett dagen før (hadde hatt medbrakt alkohol i kjøleskapet). Han var bare gjerrig.

 

Anonymkode: 36a90...4a7

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...