Gå til innhold

Den latterligste/mest simple grunnen til at du har dumpet en date? 🙈


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg dumpet en fyr fordi jeg helt plutselig la merke til at det ene øyet hans var litt større enn det andre...🤪 Og jeg klarte aldri å unsee it etterpå...

Anonymkode: 52f74...f9a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 19.12.2019 den 23.26, AnonymBruker skrev:

Haha kult! 😄 Tråden jeg startet er på side 2 😄

Anonymkode: 81925...018

Det er faktisk ikke kult, det er bare flautt at folk som kaller seg journalister lager en sak av dette 😬

Anonymkode: 4ac01...8b6

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.12.2019 den 18.48, AnonymBruker skrev:

Min: han var både kjekk og snill, egentlig en drømmefyr. Handy, smart, god musikksmak. MEN han hadde på grunn av gitarspilling laang tommel og lillefingernegl (lengre enn meg) og jeg bare fant det så vanvittig avtennende. Han gikk også med en veldig diger ring på langefingeren som jeg syns var både i veien pluss at jeg er litt hygienefreak.. Sa aldri til han at det var grunnen til at det ikke ble oss, håper han finner en jente som ikke bryr seg om sånt 😊

Vil gjerne høre andres historier! 

Anonymkode: 81925...018

Jeg var på en date med en fyr som hadde verdens rareste stemme. Helt lys. Som om han aldri hadde gått gjennom stemmeskiftet. En voksen mann i 30 åra typ. Det bare freaka meg så sykt ut. Klarte ikke høre han snakke uten at jeg var redd for å begynne å le. Jeg takla det bare ikke. Jeg forstår forresten fullt ut din grunn også. Jeg hadde fått noja 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.12.2019 den 0.06, Lasox skrev:

Tenker det samme! Herregud! Damene er kravstore... jeg trodde vi menn var ille! But damn! Flere ting som har blitt nevnt og skumlest over ville jeg aldri ha brydd meg om. Slik som hvordan man tekster eller prater. Man har jo pratet med personen før man vurderer å bli sammen med èn? Og dersom den ikke er tiltrekkende (stemmen) så hvorfor i det hele tatt vurdere det? Dama ville ha sex med mannen og han hadde lyst, men mannen ville vente litt? Så hvorfor ikke si det?

Pga. ikke har førerkort? Eh... unnskyld? Men, når ble kjæresten en taxisjåfør? 

Nei, jeg hadde aldri tenkt på disse unnskyldningene ihvertfall og ikke rart det blir drama i et forhold.

Er ikke alltid man har hørt Personen snakke før den første ordentlige Daten. Om man har møtt vedkommende på tinder e.l.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde føflekker på feil steder på kroppen, og jeg haaaater føflekker🤣

Anonymkode: e0822...d33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var lavere enn meg... Og mindre bygd.. Så det hadde sett rart ut. Jeg er nødt for å være sammen med en bamse ellers hadde jeg aldri følt meg komfortabel. Han var en veldig søt og hyggelig fyr, men vi skjønte det nok begge veldig fort. Vi hadde en trivelig date Da ☺️ 

Anonymkode: bfbf8...3ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeeezes.....dere kvinner er virkelig super overfladiske og opphengt i små uvesentlige detaljer!😮

Og angående førerkortet, mange velger å ikke ta det, til hensyn til miljø og økonomi. Er ikke det en egenskap dere kvinner setter pris på?

Skulle man få barn eller flytte, vell da er det jo bare å ta det jævla førerkortet da vell. Sykt teit årsak til å ikke ønske å bli mer kjent med en person. Sier litt om hvilke verdier man har her i livet ja....

Anonymkode: 61084...28a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, visp skrev:

Det gikk for mye i Creedence Clearwater revival. Klarer ikke å høre på det den dag i dag uten å bli uvel.

Ikke nede på hjørnet en gang? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde piercing i tunga. Ble så jævlig kvalm av det hver gang jeg så den.. Han smilte ofte lurt mens han rekte ut tunga på snap 🤢

Anonymkode: b08ff...1e6

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, visp skrev:

Heller up around the bend:)

Så du noen gang regn der?

Anonymkode: 1ca59...639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han prompa i søvne 😫

Anonymkode: e0822...d33

Da måtte jeg ha dumpa alle damene jeg noen gang har vært sammen med :ler: 

Majoriteten av de var heldigvis avslappet nok til at de slapp en prump i våken tilstand en gang i blant også.

Anonymkode: 4e454...ece

  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri datet en mann uten førerkort. Aldri. Det gir meg et bilde av en umoden type med andre prioriteringer enn meg. Førerkort er viktig i min familie, og tas så snart du er 18. Har du ikke lappen i en alder av 30 er vi bare for ulike. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han prompa i søvne 😫

Anonymkode: e0822...d33

Det gjør alle. 

Anonymkode: 07cff...18e

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.12.2019 den 20.52, AnonymBruker skrev:

Jeg dumpet en date en gang fordi han tok en av mine melatonin-tabletter. Han sa det etterpå og jeg ble helt sjokkert. Sosiale antenner, not so much... 

Anonymkode: 631cd...ac3

Begynner navnet hans på P?

Anonymkode: ee78c...45e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeeezes.....dere kvinner er virkelig super overfladiske og opphengt i små uvesentlige detaljer!😮

Og angående førerkortet, mange velger å ikke ta det, til hensyn til miljø og økonomi. Er ikke det en egenskap dere kvinner setter pris på?

Skulle man få barn eller flytte, vell da er det jo bare å ta det jævla førerkortet da vell. Sykt teit årsak til å ikke ønske å bli mer kjent med en person. Sier litt om hvilke verdier man har her i livet ja....

Anonymkode: 61084...28a

Førerkort = frihet

En trenger ikke å ha egen bil.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han pratet hele tiden om godset som han skulle arve og om mammaen som var så flink til å styre godset. Jeg rygget raskt ut. En fremtid med en mammagutt og en dominerende svigermor/exgodsfrue fristet ikke. 

 

Håper de koser seg på godset sitt 😜

Anonymkode: 9407e...535

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...