GÃ¥ til innhold

Den latterligste/mest simple grunnen til at du har dumpet en date? 🙈


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, wintergirl skrev:

Sykt! Skjønner hvorfor det er så mye brudd om dagen. Tror nesten det er få som er sammen med en de virkelig elsker. 

Jeg er faktisk sammen med en mann som ikke liker særlig godt å spise ute noe sted. Han synes ikke maten er bra nok hvis den ikke er lagd av ham sjøl eller noen han kjenner. Og skal han spise ute må det være etnisk mat. 

Mens jeg er vant med å spise ute eller lage god mat hjemme. Så ingen av oss vil spise på Egon hvis vi får velge. Og andre trenger jo ikke date oss. 

Anonymkode: 07cff...18e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Taffel skrev:

Jeg hadde ølbriller på og gav telefonnummeret mitt til en jeg traff på byn, og hadde en kjempegøy kveld med masse dansing og gøy. Han ringte meg for en date, (før mobilene sin tid) og jeg sa ja. Avtalte møtested, og håpet han ville kjenne meg igjen siden jeg overhodet ikke kunne huske hvordan han så ut. Så dermed dukket det opp en fyr som var tynn som et flatbrød og med stø kurs mot meg. Han gav meg en god klem, og det var som å klemme en veldig lang unge. Kroppen hans bare forsvant til intet, liksom. Vi gikk på en restaurant, han hadde kjempeiver siden jeg hadde vært så i hundre da vi møttes, men jeg klarte bare ikke å se for meg å skulle kunne legge noe kroppstyngde på denne skjørheten uten at det ville skade ham alvorlig. Han var kjempehyggelig, drev med sykling, og fortalte at han barberte bena for å sykle enda fortere. Han ble veldig lei seg da jeg avviste en ny date pr telefon dagen etter, men jeg klarte bare ikke tanken på å stryke oppover en fyrstikklegg med sjeggstubber. Overfladisk, jepp. Jeg vet. 

😂😂😂

Anonymkode: 7e995...9cd

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig! Egon og Big Horn er flaut sted å bli tatt med på date med mindre man er 15 år og såvidt uti restaurant-utforskning.

Anonymkode: 1ca59...639

Hva med  McDonalds drive thru da?

Om man også bjuder på  sånn is med nonstop til dessert? 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han løy til meg om at han hadde ligget med flere også fortalte kompisen hans meg i fylla at han var jomfru til han møtte meg. Da mistet jeg lysten med en gang. Han var sur senere på kvelden fordi jeg ikke ville ligge med han🤪 

Anonymkode: 40761...782

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, Oktobr said:

Var på en date med en fyr som ville vise meg en YouTube video, og for å laste opp videoen så åpnet han først Internet Explorer, så søkte han etter Yahoo!, så inne i søkefeltet til Yahoo! søkte han etter Google. I Google søkefeltet søkte han endelig etter YouTube. Var helt målløs der jeg satt. Ble ikke noe mer etter det for å si det sånn. 😂

Ã… herregud.

Hvorfor ikke betale for en serverplass leie, installere en eller annen virtuell desktop, remote inn på den via telefonen, så installere ytterligere remote på den for så å remote pcen hjemme via den virtuelle på servern, og via pcen hjemme skrive en epost til resturangen man er på å be dem komme ut med en ipad med videoen lastet på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 hours ago, Jasmine18 said:

Jeg slutta fort å date en fordi han sa hele tiden: "Hva mener du med det?" Han skjønte liksom ingenting jeg sa og han var 11 år eldre enn meg. 

Hva mener du med det? 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PÃ¥ 8.12.2019 den 0.24, Lasox skrev:

Hvem har sakt at dama har blitt taxisjåfør? Herregud... om damene ikke klarer å se for seg en mann uten bil. Så får hun klare seg uten kjæreste. Enkelt og greit! Blir litt små provosert med tanke på at dere forventer at vi skal være taxisjåfør for dere, men det kan ikke dere være? Dessuten så når vi har bestemt oss for å klare oss uten bil. Så klarer vi å få til hverdagslige tingene uten deres hjelp.

Jeg fokuserer heller på å ha en sterkere økonomi og klarer å spare flere tusenvis av kroner i mnd. fremfor å gå null hver måned og aldri kunne leve livet ordentlig. Slik som nå sparer jeg ca. 15,500,- i mnd. hadde jeg hatt lappen  og bil. Ville det fort ha sunket ned til 10,000,- det er dyrt å ha en bil. Spesielt i en familie.

Helt enig med deg! Vi er en familie på tre (to voksene og en 3-åring). Det har aldri vært et problem for oss å ikke ha bil, og vi har vært sammen i 5 år. Visste fra dag en at han ikke har bil. Og for de som lurer.. Nei, det er ikke økonomien som setter en stopper:) Vi reiser mellom 3-5 ganger i året (er ikke snakk om Sverige/Danmark, men sydeligere strøk på luksuriøse hoteller). Vi har heller valgt å leve et fullverdig liv og skape minner, enn å bruke en formue på bompenger, billån, evt reparasjon, bensin, veiavgift og alt det tullet der. Og tro det eller ei, det er mange som kommenterer det, men vi trivdes kjempe godt på den måten her:)

Anonymkode: ea40a...ff5

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Han sendte så mange kjedelige hverdagssnaps og jeg ble irritert hver gang jeg måtte åpne enda en "i bilen på vei til jobb" eller "har vært på trening så har lov til å spise potetgull på tirsdag".

2. Han elsket parfyme og jeg er veldig sensitiv for lukt.

3. Han ga meg ingen advarsel før han bet meg hardt på innsiden av rumpeballen mens vi hadde sex. Så utrolig ubehagelig å bli bitt der om man ikke er klar for det.

4. Han snakket KUN om norsk grammatikk på første date. Det var en veldig morsom date, for han holdt på å lære seg norsk og jeg holdt (holder) på å lære meg russisk, så vi kommuniserte på tre språk samtidig (engelsk var det tredje). Men jeg vet fortsatt absolutt ingenting om han. Kun grammatikk.

5. Han blunket super langsomt og hadde øynene lukket nesten hver gang han snakket.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, noragrets skrev:

1. Han sendte så mange kjedelige hverdagssnaps og jeg ble irritert hver gang jeg måtte åpne enda en "i bilen på vei til jobb" eller "har vært på trening så har lov til å spise potetgull på tirsdag".

2. Han elsket parfyme og jeg er veldig sensitiv for lukt.

3. Han ga meg ingen advarsel før han bet meg hardt på innsiden av rumpeballen mens vi hadde sex. Så utrolig ubehagelig å bli bitt der om man ikke er klar for det.

4. Han snakket KUN om norsk grammatikk på første date. Det var en veldig morsom date, for han holdt på å lære seg norsk og jeg holdt (holder) på å lære meg russisk, så vi kommuniserte på tre språk samtidig (engelsk var det tredje). Men jeg vet fortsatt absolutt ingenting om han. Kun grammatikk.

5. Han blunket super langsomt og hadde øynene lukket nesten hver gang han snakket.

Haha, datet ikke, men snakket en del med en fyr på tinder. Vi snappet i et par uker. Han tok kanskje 15 selfies med kjedelig tekst og sendte til meg pr dag, ikke et eneste av de bildene han sendte meg hadde han åpne øyne på. Han lukket øya på hvert jævla bilde. Så jo helt sykt ut tilslutt. Så da begynte jeg å sende masse snaps av meg selv med lukkede øyer til en hver anledning. Lukkede øyer når jeg satt i bilen, lukkede øyer når jeg var på jobb, når jeg gikk på tredemølla osv. Tror han tok poenget, for han sluttet å snappe meg. 

Anonymkode: d0497...c2b

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Haha, datet ikke, men snakket en del med en fyr på tinder. Vi snappet i et par uker. Han tok kanskje 15 selfies med kjedelig tekst og sendte til meg pr dag, ikke et eneste av de bildene han sendte meg hadde han åpne øyne på. Han lukket øya på hvert jævla bilde. Så jo helt sykt ut tilslutt. Så da begynte jeg å sende masse snaps av meg selv med lukkede øyer til en hver anledning. Lukkede øyer når jeg satt i bilen, lukkede øyer når jeg var på jobb, når jeg gikk på tredemølla osv. Tror han tok poenget, for han sluttet å snappe meg. 

Anonymkode: d0497...c2b

Hahaha så utrolig merkelig 😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, noragrets skrev:

Hahaha så utrolig merkelig 😂

Jaa, han hadde jo åpne øyne på bildene på tinder så tror ikke det var noe galt med øynene hans heller. Utrolig snålt. 

Anonymkode: d0497...c2b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han snakket kun om seg selv og stilte ingen spørsmål!

Anonymkode: 5e7db...02f

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er faktisk sammen med en mann som ikke liker særlig godt å spise ute noe sted. Han synes ikke maten er bra nok hvis den ikke er lagd av ham sjøl eller noen han kjenner. Og skal han spise ute må det være etnisk mat. 

Mens jeg er vant med å spise ute eller lage god mat hjemme. Så ingen av oss vil spise på Egon hvis vi får velge. Og andre trenger jo ikke date oss. 

Anonymkode: 07cff...18e

Norske mennesker sliter med sitt stakkars! Har de det godt nok må man jo finne på noe. Noe må man «slite « med. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble med en date hjem som tilbød meg noe å drikke, jeg takket ja og så kom han med et glass sjokolademelk. Da kunne jeg ikke komme meg fort nok hjem. 

En fyr jeg datet en liten stund hadde gips på beinet. Dette var på sommeren og da han etter noen uker tok av gipsen hadde han et så bleikt og hårete bein at jeg ikke orket å se han mer. Jeg var veldig ung til mitt forsvar. 
 

En annen kom på skolen med en diger bukett røde roser. Jeg ble så flau at jeg gikk å gjemte meg, læreren min måtte ta i mot de 50 rosene for meg. Stakkar fyr🙈 

En annen fyr sa alltid, nesten utelukkende i hver eneste setning «Jo, du kan si det sånn at....» Ble sprø av det. 

 

 

Anonymkode: 44962...c28

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var på en date med en som begynte annenhver setning med "jeg bare". Ble med den ene, for å si det sånn.

Anonymkode: 1830b...067

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PÃ¥ 8.12.2019 den 0.24, Lasox skrev:

Hvem har sakt at dama har blitt taxisjåfør? Herregud... om damene ikke klarer å se for seg en mann uten bil. Så får hun klare seg uten kjæreste. Enkelt og greit! Blir litt små provosert med tanke på at dere forventer at vi skal være taxisjåfør for dere, men det kan ikke dere være? Dessuten så når vi har bestemt oss for å klare oss uten bil. Så klarer vi å få til hverdagslige tingene uten deres hjelp.

Jeg fokuserer heller på å ha en sterkere økonomi og klarer å spare flere tusenvis av kroner i mnd. fremfor å gå null hver måned og aldri kunne leve livet ordentlig. Slik som nå sparer jeg ca. 15,500,- i mnd. hadde jeg hatt lappen  og bil. Ville det fort ha sunket ned til 10,000,- det er dyrt å ha en bil. Spesielt i en familie.

Tok du deg SÅ nær av det?

Det er ikke mangel på lappen som er ditt største problem, men din selvfølelse.

Anonymkode: 1bdd2...6c8

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å ikke gå på date nummer 2, er det jo først og fremst mangel på kjemi. Men en kjekk kar jeg møtte for å ta en date, hadde så skjev nese at jeg ikke klarte å konsentrere meg om annet. Så ble med en date.

Anonymkode: ae66c...8e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, noragrets skrev:

 

5. Han blunket super langsomt og hadde øynene lukket nesten hver gang han snakket.

Jeg var på tinder date med en fyr som lukket øyene nesten hver gang han snakket. Det ble ikke noe date nr 2 selv om han var kjekk og høy, og hadde bra jobb :fnise: Jeg ble kjempe distrahert av øyene.  

Anonymkode: 75c96...131

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...