Gå til innhold

Hva er det mest tabubelagte og «mørkeste» du tenker som du ikke kan si til noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Æsj.

Anonymkode: c2e82...66e

Ja æsj til det mest naturligste som finnes 😉 WHO anbefaler amming til 2 år, og gjerne lenger. Du vet pupper er laget til nettopp dette? Det er først når en tillegger brystene en seksuell funksjon, at det blir "æsj". Men det er altså ikke derfor vi kvinner har fått pupper. Det er for å gi barna våre næring, trygghet og tilknytting. Noen slipper puppen før de er ett, andre trenger den litt lenger.

Anonymkode: 92681...20f

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er dårlig gjort at familien prøver å gi meg dårlig samvittighet for at jeg vil feire jul med kjæresten min. De bruker mammas dødsfall mot meg. Bestemor sin psyke brukes i mot meg. 

På julaften skjer det ingenting annerledes enn en vanlig helg, bare at det er et tre i stua med pakker under.. 

Skal jeg aldri få lov til å være lykkelig? (Er 26år og helt siden jeg var 10år har jeg ikke kjent på glede eller noen lykkefølelse, frem til jeg møtte kjæresten min i februar) 

Anonymkode: ac1cc...c8a

Du skal feire jul med de som får hjertet ditt til å smile 🙂 Du er 26 år, og bestemmer selvsagt over eget liv. Den evt dårlige samvittigheten håper jeg du lar preller av! Kos deg med kjæresten 🙂

Anonymkode: 92681...20f

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg angrer veldig på at jeg ikke anstrengte meg mer for å finne kjærligheten mens jeg fortsatt var ung og pen og at jeg ikke fikk barn. Til andre sier jeg at det var selvvalgt og at jeg ville reise, være fri og gjøre karriere. At jeg overhodet ikke kunne tenkt meg egen familie og lever drømmelivet nå, men det er løgn. Det er ingenting jeg angrer mer på, og jeg er mer ensom enn noen aner. Jeg drikker for mye og som oftest alene fordi vennene mine en etter en har slått seg til ro og fått minst ett barn og her sitter jeg til overs og glemt. Faen, det var ikke sånn det skulle bli. Når jeg leser på forumet om alle happy-singler og frivillig barnløse ler jeg og tenker at de ikke er ærlige eller ennå ikke har innsett at toget har gått ifra dem.

Anonymkode: b993c...d1d

Nå ble jeg nysgjerrig, hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompisen min skulle bare visst at jeg har pult mora hans i fylla for mange år siden. Heldigvis er det sjelden jeg ser han eller noen fra den familien nå for tiden, føler meg ekkel.

Anonymkode: eb558...c87

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At ondsinnede internett troll alle er psykopater som burde fått livstid i fengsel på isolat. Leve kun på skittent vann og tørt brød uten pålegg.

Anonymkode: 052bd...571

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er ekkelt når barn over ett år blir ammet.

Anonymkode: 4737a...739

Det syns jeg også.

Anonymkode: c151e...c3f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Søgni skrev:

En reell mening jeg har, som jeg ikke flyr rundt og flagger, er at jeg syns mange gjemmer sin egen sosiale og generelle  inkompetanse bak at folk blir så himla krenka over det de har å si, og at alle er så PK. 

Jeg syns, at mange ganger, når noen ikke får gehør for det de har å si,eller møter motstand, så handler det mer om at det er dumt, sensasjonspreget, lite reflektert, kunnskapsløst og rett og slett på et nivå jeg ikke gidder. 

Grunnen til at man ikke kan si dette, er jo at det største krenkehylekoret, er jo de som krenkes over at folk ikke bryr seg om meningene deres, eller motsier dem, og at man fort havner i "Du er bare PK"-boksen. Og det gidder man jo ikke.  Bare fordi noen mener noe som ikke er A4 (skjønt - de fleste gangene er meningene ekstremt utbredte, selv om de forsøker å gjøre seg mer interessante ved å hevde de har tenkt en selvstendig tanke ved å slå inn åpne dører med brask og bram, som første menneske på jorda omtrent) så er det ikke høyverdig av den grunn. 

Ja, og så virker jeg jo arrogant ved å mene dette, da. Og er det noe som er verre enn å "være så krenka og PK asså", så er det jo å være arrogant. I dette samfunnet som jeg syns blir mindre og mindre glad i kunnskap.  

Absolutt!

Mange av disse folka er ikke klar over hvilke settinger det er greit å uttrykke (de ekstreme) meningene sine og hvilke de ikke er greit å uttrykke de. En annen ting som også henger ihop med den sosiale inkompetansen deres, er at de ikke forstår seg på andres følelser mye, og dermed tyr til mer harde, kalde og logiske meninger som kan være veldig inhumane. Når folk reagerer med følelser til det de sier, så blir de med en gang putta i "PK-boksen" fordi de har i utgangspunktet ingen forståelse for hvordan meningene deres kan oppfattes som krenkende. 

Disse folka kommer som oftest rett ut av Internetforum til ekte sosiale settinger, og det går ikke alltid så bra for å si det sånn, haha.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke tror på det som står i bibelen, men likevel døper ungene sine.. «fordi det er tradisjon» syntes dere bare er en gjeng sauer som bare følger flokken

Anonymkode: 0dcf7...afc

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker said:

Det syns jeg også.

Anonymkode: c151e...c3f

hvordan ser dere forskjell på en 11 måneder gammel gutt og en på 13 måneder da?

Anonymkode: 6b5d4...fd7

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ting nummer 2 kan jeg vel innrømme.   Og det er at jeg håper jeg dør før mine nærmeste. Men sjansen for det er nok liten om ikke....eh...nei, det blir jo nummer én. Så glem det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle idioter som påstår at de er "klarsynte" er egentlig en gjeng svindlere og løgnere. 

Men dette er vel omtrent som å "banne i kirken" blant annet her på Kvinneguiden-forumet...        

Anonymkode: 71c79...44a

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser mildt sagt ned på de som spiser animalsk, men hater dyremishandling av hele sitt hjerte. Altså hva? Hate noe du bidrar med. De som står for hva de bidrar med ser jeg ikke ned på.

Anonymkode: 88299...942

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer livet av meg hver gang jeg ser en norskpakistansk brun lege/jurist/økonom/advokat. Det var ikke sånn jeg hadde sett det for meg, at de skulle ta kremjobbene mens vi hvite nordmenn skal gå på NAV og være sykemeldt med fibromyalgi/me og de har tatt over universitetene våre og akademika. 

Anonymkode: a2df0...c52

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at er du ikke født i norge så burde du ikke ha rett på trygdeytelser. Jeg synes ikke det er riktig at innvandrere kommer hit for å leve på trygd og barnetillegg, mens nordmenn som jobber det de kan og er syke må kjempe med nebb og klør for å bli trodd i flere år før de får noe som helst.

Anonymkode: 01fe0...88e

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk som tror at utlendinger bare kommer å tar jobbene våre er mindre smarte, enkle og ureflekterte. Akkurat som det bare er å komme og ta jobbene våre. Ting er ikke så enkelt. De har også tatt en utdanning, ellers så hadde de aldri fått jobb her. Jeg er glad for den fine indiske legen jeg møtte på i min tungeste tid, legen hadde mye kunnskap og omsorg og tok så godt vare på meg. Dessuten så er de som naver vanvittig late egosentriske mennesker, uansett om de er mørke i huden eller ikke. Jeg syns nordmenn generelt er enkle og uintelligente og antipatiske i sitt menneskesyn uten refleksjoner. Og så er jeg så lei av den klagingen dems. Og jeg ser ned på de som hater mennesker men elsker dyr. Det er bare en unnskyldning for at de ikke har lært seg sosiale regler og ikke mestrer det sosiale i tillegg til elendig selvbilde. Så da elsker de dyr fordi dyr er lojale og aldri sier i fra om at dyreelskern er en idiot. 

Anonymkode: 9f0a5...4ad

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de stakkars ME og fibromyalgi syke... ja hva med de? Huff hvorfor i all verden kan ikke de bare ta jobbene fra disse utlendingene som jobber som advokater og leger og kirurger? Ja hvorfor ikke? Hvis det bare er å ta jobber her og der fra folk og fe? Rare greier dere. 

Anonymkode: 9f0a5...4ad

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker ikke religioner som kristendommen og islam. På grunn av synet på homofili og kvinner.

Etniske norske som konverterer til islam er landssvikere. De bør bli tvunget til å forlate Norge, og reise til muslimske land.

Anonymkode: 7f4e1...851

Ikke spesielt begeistra for religion selv, men det siste der er ganske drøyt. Vet du at det er det samme man gjorde med såkalte "tyskerjenter" etter andre verdenskrig? Mange kvinner som hadde vært kjæreste med tyske soldater (de fleste av dem helt vanlige menn og ikke nazister) ble fratatt sitt norske statsborgerskap og sendt til Tyskland. Synd vi tydeligvis ikke klarer å lære av historien...

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns vi "norske" er late. Og ustabile. Og kravstore.
Det må være en eller annen årsak til at jødene er utmerket på forretningsarbeid, mens arbeidsmoralen til folk fra midt-østen ofte er langt over vår egen. De jobber jo gjerne hele døgnet og vel så det. Vi sukker og akker oss hvis vi må jobbe de 37,5 timene i uka vi skal. Det er ikke fordi de utenlandske "tar" jobbene våre. Det er ikke slik at du hadde fått den advokaten/legen/politikeren med mørk hud sin jobb hvis vedkommende ikke hadde vært her. Det er ikke sånn at den mørkhuda kom inn på kiwi og bare tok jobben din i kassa - du hadde den jo ikke, og de fleste blir jo valgt ut fra en bunke med søknader. Man må jo jobbe for å komme seg ett sted her i livet. Og vi norske, vi er ganske late - for vi trenger jo strengt tatt ikke å jobbe siden AS Norge betaler uansett.

Når det er sagt så liker ikke jeg heller å fylle landet med sinte, unge menn som kommer hit for det er ett godt land å leve i. Bemerkelsesverdig at det er så mange menn i forhold til kvinner og barn. Men vi må se på oss selv. Jeg tror, bortsett fra Storbritanina, at vi er det landet som har flest mennesker på velferdsordninger og trygdeytelser. Stadig flere blir uføre, og stadig flere går på AAP og sosiale ytelser. Jeg nekter å tro at alle disse uføre og alle disse med psykiske og fysiske lidelser faktisk har det så jævlig at de ikke kan møte på ett arbeidssted.

Anonymkode: 61975...c31

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...