Gå til innhold

Hva er det mest tabubelagte og «mørkeste» du tenker som du ikke kan si til noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir kvalm av voksne mennesker som synes det er helt greit å gå nakne rundt deres barn fordi det liksom er "naturlig". De burde få profesjonell hjelp.

Anonymkode: 9a909...cb2

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skulle ønsket mine stebarn ikke eksisterte! Da hadde jeg og mannen min levd et lykkelig liv! Det krangles ukentlig, og det er de ungene hans vi krangler om. Han har bommet totalt på oppdragelse, og det straffer seg nå. Jeg er så forbanna lei!

Anonymkode: b7406...605

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, rebella81 skrev:

Herregud. Du må få snakka med noen profesjonelle. Vær så snill. 

Alle i tråden(og ellers) trenger vel i så måte å snakke med profesjonelle. Mange angrer på barn. Sånn er det.

Anonymkode: eb0de...43d

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

At jeg føler meg mere verdt enn mange utlendinger, da spesielt muslimer og øst-europeere. 

Anonymkode: af6d7...207

Ingen mennesker er mer verdt enn andre mennesker. Du kan mislike noen, eller være skeptisk, men du er ikke mer verdt. Alle mennesker er like verdifulle.

Anonymkode: c151e...c3f

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil sende ut alle folk som ikke er født i Norge og deres barn. Få tilbake en ren norsk folkegruppe. Vil sende med de norske tøser som har tilbringt tid med okkupantene. 

Anonymkode: fdafe...5eb

Jeg er norsk og bor i ett annet land. Er jeg en okkupant? Burde både jeg og mannen sendes ut siden han tilbringer tid med en okkupant som meg? Burde vi sendes til Norge for så å sendes ut igjen siden han da blir en okkupant og jeg en tøs? 

Anonymkode: 7b319...58a

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er forjævlig at jeg ikke kan gå i min egen by i mitt eget land uten at det florerer av utlendinger overalt!! Fks på Oslo city og området der, somaliere med barnevogner og en hel skorv av unger på slep som tar opp plass .. vet ikke om jeg syns d er så tabu å si d men kan jo ikke skrike d ut til dem heller😂

Anonymkode: f9925...2cc

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig over om å sende de ut. Nå bygger de moskeer og tar sakte men sikkert over!! Tror dere vi hadde fått bygd en kirke i tykkeste Iran fks? Om 100 år er statsministeren muslim og landet er tapt.. 

Anonymkode: f9925...2cc

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ser det moralske forfallet i samfunnet. Det er ikke lov å påpeke at de som er ledere i politikk og arbeidsliv, er de som ikke burde styrt oss. En god del av de som jobber på gulvet, nederst på rangstigen, er de mest kompetente og empatiske lederne vi burde satt til å lede oss. 

Dette snakker ikke folk noe særlig om. Om det er fordi de ikke ser det, eller ikke vil forstå det, eller ikke vil innrømme det for seg selv eller andre, vet jeg ikke.

Føler meg så uendelig alene med å se dette så tydelig. 

Anonymkode: 8e881...ff1

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg blir kvalm av voksne mennesker som synes det er helt greit å gå nakne rundt deres barn fordi det liksom er "naturlig". De burde få profesjonell hjelp.

Anonymkode: 9a909...cb2

Det kommer vel an på hvilken setting. Hvis jeg kommer ut av dusjen, så bryr jeg meg ikke om mitt barn skulle måtte komme inn på do imens jeg skal til å ta på meg klær/barbere meg etc. Men å gå rundt i boligen naken hele dagen er vel ikke særlig normalt.

Anonymkode: 8e881...ff1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle ønsket mine stebarn ikke eksisterte! Da hadde jeg og mannen min levd et lykkelig liv! Det krangles ukentlig, og det er de ungene hans vi krangler om. Han har bommet totalt på oppdragelse, og det straffer seg nå. Jeg er så forbanna lei!

Anonymkode: b7406...605

Tenk så fint mannen din og stebarna dine hadde hatt det hvis du ikke hadde eksistert.

Anonymkode: 89983...ce0

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle ønske at man kunne styre selv når man vil bæsje og ikke. Man må jo ofte bæsje i settinger der det ikke passer seg. 

Anonymkode: fa048...e9e

Haha jeg vil ikke si denne er så mørk, men skjønner deg tho.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom på én ting til: synes det moralske forfallet vi har i samfunnet med at alle ligger med alle og ikke har seksuell moral lenger er helt forkastelig og jeg mener det bryter ned samfunnet vårt ved at ingen holder sammen som familie lenger. Det går ut over det viktigste vi har: barna. 

Anonymkode: 65e3b...17b

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det pga arv?

Anonymkode: c151e...c3f

Hei igjen, Ts her. Ser at jeg ikke har fått sett alle svarene da tråden er moderert. 
 

men til spørsmålet: nei det dreier seg ikke om arv. Det handler om en dysfunksjonalitet i familien som godt kunne blitt «røska» litt opp i, om det hadde vært foreldre, søsken eller tante/onkelbarn spiller ingen rolle. Jeg bare skulle ønske det skjedde noe slik at folk fikk seg en «trøkk» 

Anonymkode: 5fbc1...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til dere som angrer på at dere fikk barn, det skjønner jeg godt. Tok selv avgjørelsen når jeg var ung at jeg ikke skulle ha barn. 
 

ts 

Anonymkode: 5fbc1...16f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir kvalm av voksne mennesker som synes det er helt greit å gå nakne rundt deres barn fordi det liksom er "naturlig". De burde få profesjonell hjelp.

Anonymkode: 9a909...cb2

Det ER helt greit å gå nakne foran barna sine!    Hva slags skader og traumer skulle en unge få av å se noe så naturlig som en kropp??

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at psykisk utviklingshemmede stort sett ikke har liv som er verdt å leve. Trist, men hadde jeg selv fått en alvorlig hjerneskade ville jeg foretrukket døden

Anonymkode: 20b9b...a8b

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til.

Ser flere både i media og vennekretsen som har levd lenge i heterofile forhold og elsket sine partner så mye..
Plutselig ut fra det blå bryter de forholdet, finner en partner av samme kjønn og er sååå homofile.

Altså, er det rart enkelte mener homofili kan kureres når det helt tydelig fint kan gå den andre veien?

For min del kan folk få lov til å elske hvem de selv vil, men syns det blir litt feil av "alle" som skifter kaller seg homofile og ikke bifile. 

Anonymkode: e0e3f...86b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg skjønner så godt poenget med religioner. Vi mennesker et noen virkelig dumme ( sorry) og hjelpesløse individer. Vi bare kaver og leter og er fullstendig uten mål og retning. 

Og jada, det fins de fine og gode så klart. Men vi er ute og kjøre altså. Jeg er ikke deppa  🙂 bare konstaterer. Dømmer ikke! 

Endret av SoWhat?
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...