Gå til innhold

Hva er det mest tabubelagte og «mørkeste» du tenker som du ikke kan si til noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skulle ønske eksen min, som var utro mot meg og smittet meg med herpes ikke kunne få barn, ble multihandikappet og at den stygge dama hans skilte seg fra han. 
 

Er også skeptisk til ikke-vestlige innvandrere som kommer og går inn og ut av kriminalitet og virker til å slippe unna det meste. 
Og innvandrere som ikke gidder å jobbe og bidra til samfunnet har ikke noe her å gjøre de heller. 

Voldtektsmenn håper jeg kommer ut for en stygg ulykke alle som en. 
 

Anonymkode: 0134f...6f5

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og så må jeg si: aldri ønsk andre noe vondt! Ever. 

Bare fordi det kun gjør deg til et verre menneske. Det gjør deg aldri til et bedre ett. Og det er der vi må fokusere. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er blodig urettferdig at så mange idioter som aldri burde satt barn til verden får barn i hytt og pine mens andre sliter veldig med det, som også hadde vært mye bedre egnede foreldre. 

Anonymkode: 0134f...6f5

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes også det er blodig urettferdig at så mange idioter som aldri burde satt barn til verden får barn i hytt og pine mens andre sliter veldig med det, som også hadde vært mye bedre egnede foreldre. 

Anonymkode: 0134f...6f5

 

Anonymkode: b1ce8...aa1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de som tror at en innvandring fra ikke-vestlige land er en berikelse for oss, er ufattelig naive.

Anonymkode: 34ec6...56b

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En ting til.

Ser flere både i media og vennekretsen som har levd lenge i heterofile forhold og elsket sine partner så mye..
Plutselig ut fra det blå bryter de forholdet, finner en partner av samme kjønn og er sååå homofile.

Altså, er det rart enkelte mener homofili kan kureres når det helt tydelig fint kan gå den andre veien?

For min del kan folk få lov til å elske hvem de selv vil, men syns det blir litt feil av "alle" som skifter kaller seg homofile og ikke bifile. 

Anonymkode: e0e3f...86b

Journalister skriver tydeligvis hva de selv vil. Kjendiser som Rimi Hagen, Sturla Berg Johansen og Victor Sotberg er bifile. Men media beskriver dem som homofile. 

Anonymkode: fa048...e9e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes de som tror at en innvandring fra ikke-vestlige land er en berikelse for oss, er ufattelig naive.

Anonymkode: 34ec6...56b

Vi mister vår identitet. Det er ikke innvandrernes sin skyld. Vi latterligjør og viser desrespekt for nesten alt. Vi tar ikke vare på hverandre og jager kun penger og materialisme. Helt poengløst! Vi har null respekt for oss selv og våre tradisjoner og tro. Vi blir bare fattigere og fattigere. Vi er ikke naive. Vi er fullstendig desillusjonerte.

Og klatt. De som da kommer hit og faktisk tror på noe større enn oss, de blir en trussel. Ikke vanskelig å skjønne det. 

Uten at jeg dermed sier at de er unnlatt kritikk iblant. Bare så det er sagt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Journalister skriver tydeligvis hva de selv vil. Kjendiser som Rimi Hagen, Sturla Berg Johansen og Victor Sotberg er bifile. Men media beskriver dem som homofile. 

Anonymkode: fa048...e9e

Men jeg har også noen bekjente som bare ble så homofile når de fikk seg partner av samme kjønn som tidligere har vært så heterofile, var mer dem jeg tenkte på

Anonymkode: e0e3f...86b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En reell mening jeg har, som jeg ikke flyr rundt og flagger, er at jeg syns mange gjemmer sin egen sosiale og generelle  inkompetanse bak at folk blir så himla krenka over det de har å si, og at alle er så PK. 

Jeg syns, at mange ganger, når noen ikke får gehør for det de har å si,eller møter motstand, så handler det mer om at det er dumt, sensasjonspreget, lite reflektert, kunnskapsløst og rett og slett på et nivå jeg ikke gidder. 

Grunnen til at man ikke kan si dette, er jo at det største krenkehylekoret, er jo de som krenkes over at folk ikke bryr seg om meningene deres, eller motsier dem, og at man fort havner i "Du er bare PK"-boksen. Og det gidder man jo ikke.  Bare fordi noen mener noe som ikke er A4 (skjønt - de fleste gangene er meningene ekstremt utbredte, selv om de forsøker å gjøre seg mer interessante ved å hevde de har tenkt en selvstendig tanke ved å slå inn åpne dører med brask og bram, som første menneske på jorda omtrent) så er det ikke høyverdig av den grunn. 

Ja, og så virker jeg jo arrogant ved å mene dette, da. Og er det noe som er verre enn å "være så krenka og PK asså", så er det jo å være arrogant. I dette samfunnet som jeg syns blir mindre og mindre glad i kunnskap.  

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

At jeg oppriktig mener at pedofile som forgriper seg (enten fysisk eller som laster ned overgrep mot barn eller lignende) burde kjemisk kastreres. 

Anonymkode: 65e3b...17b

Da er vi to, men da er det ikke tvil om ugjerningen. Bare at jeg er mer for et permanent inngrep. Da det ikke kan reverseres.

Anonymkode: c151e...c3f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg har også noen bekjente som bare ble så homofile når de fikk seg partner av samme kjønn som tidligere har vært så heterofile, var mer dem jeg tenkte på

Anonymkode: e0e3f...86b

Folk flest bryr seg faktisk ikke. Kjenner dem ikke allikevel. 

Anonymkode: c151e...c3f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Søgni skrev:

En reell mening jeg har, som jeg ikke flyr rundt og flagger, er at jeg syns mange gjemmer sin egen sosiale og generelle  inkompetanse bak at folk blir så himla krenka over det de har å si, og at alle er så PK. 

Jeg syns, at mange ganger, når noen ikke får gehør for det de har å si,eller møter motstand, så handler det mer om at det er dumt, sensasjonspreget, lite reflektert, kunnskapsløst og rett og slett på et nivå jeg ikke gidder. 

Grunnen til at man ikke kan si dette, er jo at det største krenkehylekoret, er jo de som krenkes over at folk ikke bryr seg om meningene deres, eller motsier dem, og at man fort havner i "Du er bare PK"-boksen. Og det gidder man jo ikke.  Bare fordi noen mener noe som ikke er A4 (skjønt - de fleste gangene er meningene ekstremt utbredte, selv om de forsøker å gjøre seg mer interessante ved å hevde de har tenkt en selvstendig tanke ved å slå inn åpne dører med brask og bram, som første menneske på jorda omtrent) så er det ikke høyverdig av den grunn. 

Ja, og så virker jeg jo arrogant ved å mene dette, da. Og er det noe som er verre enn å "være så krenka og PK asså", så er det jo å være arrogant. I dette samfunnet som jeg syns blir mindre og mindre glad i kunnskap.  

Dette klarte jeg ikke helt å koble til noe konkret.. men ble litt nysgjerrig. har du eksempler? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg har også noen bekjente som bare ble så homofile når de fikk seg partner av samme kjønn som tidligere har vært så heterofile, var mer dem jeg tenkte på

Anonymkode: e0e3f...86b

De er sikkert bifile, men det er naturlig at de blir mer opptatt av blant annet skeive rettigheter når de går inn i et forhold med en av samme kjønn. Når de er i et forhold med en av motsatt kjønn, så påvirkes man ikke av at skeive har mindre rettigheter og opplever flere fordommer. 

Anonymkode: fa048...e9e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle ønske eksen min, som var utro mot meg og smittet meg med herpes ikke kunne få barn, ble multihandikappet og at den stygge dama hans skilte seg fra han. 
 

Er også skeptisk til ikke-vestlige innvandrere som kommer og går inn og ut av kriminalitet og virker til å slippe unna det meste. 
Og innvandrere som ikke gidder å jobbe og bidra til samfunnet har ikke noe her å gjøre de heller. 

Voldtektsmenn håper jeg kommer ut for en stygg ulykke alle som en. 
 

Anonymkode: 0134f...6f5

Enig i mye, men du må ikke hate den nye dama for noe eksen din har gjort. Bare at en gir andre kjønnssykdommer, sier mye om dømmekraft og hvor manglende empati et slikt menneske har. Enig i at han ikke burde bli far, men du må skille mellom dritoppførselen hans og nydama. Tro meg. Hatet mot henne, merker hun ikke. Det spiser kun opp deg selv innenfra. 

Det kan virke som om enkelte slipper lettere enn de burde ja. Men det er nok fordi rasismekortet blir dratt over en lav sko. Det er ikke rasisme å straffe noen som faktisk har gjort noe galt.

Voldtektsmenn burde aldri få lov til å få en eneste ereksjon igjen. De ødelegger andres liv, og burde aldri få lov til å ha sex igjen. De fortjener absolutt ikke et bra liv. De hadde nesten fortjent å bli satt i fengsel, med politi som kom og stelte dem som på et sykehjem, sånn at de kunne kjenne hva et overgrep er, men det kan vi ikke gjøre.

Anonymkode: c151e...c3f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er sikkert bifile, men det er naturlig at de blir mer opptatt av blant annet skeive rettigheter når de går inn i et forhold med en av samme kjønn. Når de er i et forhold med en av motsatt kjønn, så påvirkes man ikke av at skeive har mindre rettigheter og opplever flere fordommer. 

Anonymkode: fa048...e9e

Som jeg skrev i det opprinnelige innlegget, folk kan elske hvem de vil for min del.
Og skjønner det du sier, men når er det en rekke idioter der ute som mener homofili kan kureres, de de ser er at personer som tidligere var heterofile brått blir homofile, så dersom det kan gå den veien, da må det jo også kunne gå den andre veien, altså kureres..

Mener at flere burde stå frem som bifile og ikke homofile når det faktisk er det de er, og dermed ikke gi disse idiotene grunnlag for sine påstander

Anonymkode: e0e3f...86b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at en kollega ikke kommer tilbake etter endt permisjon. Hun har laget ett skikkelig dårlig arbeidsmiljø de årene hun har jobbet der. 

Anonymkode: e3000...eb4

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som jeg skrev i det opprinnelige innlegget, folk kan elske hvem de vil for min del.
Og skjønner det du sier, men når er det en rekke idioter der ute som mener homofili kan kureres, de de ser er at personer som tidligere var heterofile brått blir homofile, så dersom det kan gå den veien, da må det jo også kunne gå den andre veien, altså kureres..

Mener at flere burde stå frem som bifile og ikke homofile når det faktisk er det de er, og dermed ikke gi disse idiotene grunnlag for sine påstander

Anonymkode: e0e3f...86b

Det er jeg helt enig med deg i. 

Anonymkode: fa048...e9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg syns det er merkelig at vi har 100 000 fattige barn i Norge og likevel tar en tusenvis av innvandrere.  Syns det er forkastelig at vi ikke heller først hjelper våre egne barn!

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer veldig på at jeg ikke anstrengte meg mer for å finne kjærligheten mens jeg fortsatt var ung og pen og at jeg ikke fikk barn. Til andre sier jeg at det var selvvalgt og at jeg ville reise, være fri og gjøre karriere. At jeg overhodet ikke kunne tenkt meg egen familie og lever drømmelivet nå, men det er løgn. Det er ingenting jeg angrer mer på, og jeg er mer ensom enn noen aner. Jeg drikker for mye og som oftest alene fordi vennene mine en etter en har slått seg til ro og fått minst ett barn og her sitter jeg til overs og glemt. Faen, det var ikke sånn det skulle bli. Når jeg leser på forumet om alle happy-singler og frivillig barnløse ler jeg og tenker at de ikke er ærlige eller ennå ikke har innsett at toget har gått ifra dem.

Anonymkode: b993c...d1d

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, SupaWoman said:

At jeg syns det er merkelig at vi har 100 000 fattige barn i Norge og likevel tar en tusenvis av innvandrere.  Syns det er forkastelig at vi ikke heller først hjelper våre egne barn!

Mange av de fattige barn i Norge er ikke norske

Anonymkode: c761b...971

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...