Gå til innhold

Hva er det mest tabubelagte og «mørkeste» du tenker som du ikke kan si til noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil sende ut alle folk som ikke er født i Norge og deres barn. Få tilbake en ren norsk folkegruppe. Vil sende med de norske tøser som har tilbringt tid med okkupantene. 

Anonymkode: fdafe...5eb

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skulle ønske at man kunne styre selv når man vil bæsje og ikke. Man må jo ofte bæsje i settinger der det ikke passer seg. 

Anonymkode: fa048...e9e

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- jeg håper at de som blir utsatt for kriminalitet fra våre nye landsmenn stemte på partiene som åpnet dørene for dem.

- jeg mener at kriminelle utlendinger fra u-land bare burde blitt direkte utvist fremfor å sone "straff" her i Norge. 

- jeg er drit lei sytet om hvor forferdelig nav er. Mange brukere er så utakknemlig og virkelighetsfjern at jeg håper de får oppleve velferdsstatens kollaps.

- Det at enkelte barn utestenges er forståelig. Hadde jeg vært på deres alder ville jeg ikke ha brukt tiden min med de heller.

Anonymkode: 68498...1df

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mot abort og har null sympati med de som tar abort og deretter forventer trøst.

Anonymkode: 9a909...cb2

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En av mine mørkeste tanker, er vel at jeg ønsker en eks en skikkelig pinefull og langsom død. På hans dødsdag hvert år, skulle jeg ha feiret med både champagne, kake og flagg. Jeg har aldri noensinne ønsket noen død, men han her er unntaket. Han behandla meg som dritt, og var truende og voldelig, så han fortjener ikke bedre. Det som er så synd, er at sånne drittsekker har en lei tendens til å unngå både sykdom og død, dessverre. 

Anonymkode: 6fad6...a9f

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet å lese krim og biografier og byttet til skitten erotisk litteratur. Favoritten er tabu-sjangeren, gjerne med seksuell forhold mellom søsken eller onkel-niese. BDSM-dritten kan jeg være foruten. Takket være Kindle er det så mye enklere å skjule hva man leser.

Håper det er bare en fase, føler jeg blir avhengig.

Anonymkode: 58f69...091

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil sende ut alle folk som ikke er født i Norge og deres barn. Få tilbake en ren norsk folkegruppe. Vil sende med de norske tøser som har tilbringt tid med okkupantene. 

Anonymkode: fdafe...5eb

Sorrrry vi er her for å bli! #blackpower#whitepower

Anonymkode: 6b393...6a4

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for selvmordstanker.

Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige (les mer her om hvorfor vi har denne regelen). 

Vi vil oppfordre dere som sliter med disse tankene til å ta kontakt med din fastlege/lege for samtale eller henvisning videre. Hvis du opplever at situasjonen er akutt, oppfordrer vi deg å kontakt med legevakt på tlf.: 116 117 eller ringe nødnummer 113.

Alternative kan du også ta kontakt med en hjelpetelefon hvor du vil treffe mennesker du kan prate med, som ønsker å hjelpe deg og som kan gi råd i den situasjonen du er i.

  • Mental Helse: 116 123
  • Røde Kors: 800 33 321 (man-fre 14-22 for de under 18 år)
  • Kirkens SOS: 22 40 00 40

Kragebein, adm

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min største drøm i livet er å vinne mange hundre millioner i Eurojackpot eller hva det heter. 

Tabulagt og mørkeste i den forstand at jeg mener det sier noe om ambisjonene i livet mitt. 

Mann på 33 år

Anonymkode: 8f4ea...213

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener oppriktig at mennesker som med vilje utfører ondskap mot dyr eller uskyldige mennesker bør få dødsstraff eller i det minste livstid i fengsel. 

Mener også da at vi skal bruke minimalt med ressurser på disse menneskene i fengselet siden de aldri skulle ut igjen.

Hvis det hadde skjedd en ny Utøya massakre, i en moskè eller en eid feiring på grønland f.eks, så hadde jeg ikke felt en tåre!

Anonymkode: 01dc1...f3b

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper at min tungt alkoholiserte mor dør veldig snart, og ikke lever "i det uendelige" slik som jeg ser mange av brukerene på sykehjemmet der jeg jobber gjør.

En ting er det at hun forpester tilværelsen til alle rundt seg, men jeg vil ikke bli baksnakket av pleierene i fremtiden for at hun sitter der uten pårørende på besøk. Har ikke lyst å støtte henne når hun en dag lider pga. leversvikt eller andre selvpåførte sykdommer. Tough shit, liksom.

Føler det er verdt å nevne at hun er voldelig, og har utsatt meg og søsteren min for livsfare gjentatte ganger i barndommen, så i midt hode er det helt fair å ville slippe henne. Den dagen hun dør kommer jeg til å gråte av lettelse.

Anonymkode: 4b90c...a53

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer på at jeg fikk barnet mitt. Jeg ville ta abort men mannen min overtalte meg til å beholde. Nå sitter jeg med ødelagt underliv, ødelagte pupper og ekstrem søvnmangel pga noe han ville ha. Klandrer han faktisk for hele tilværelsen.

Anonymkode: 4deb8...747

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Svaret mitt blir nok slettet,så jeg tar den nest beste. Jeg synes ikke dps hjelper meg fordi psykiateren min der er så dårlig i norsk at jeg bruker mesteparten av timen på å forklare hva jeg sier. Men så tør jeg ikke å be om å bytte i tilfelle de blir sure eller kaster meg ut. 

Anonymkode: 2e99d...02c

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svaret mitt blir nok slettet,så jeg tar den nest beste. Jeg synes ikke dps hjelper meg fordi psykiateren min der er så dårlig i norsk at jeg bruker mesteparten av timen på å forklare hva jeg sier. Men så tør jeg ikke å be om å bytte i tilfelle de blir sure eller kaster meg ut. 

Anonymkode: 2e99d...02c

Du har rett til å si ifra. Ofte kan det være kjemi, eller kommunikasjonssvikt som er årsak til bytte av psykolog. Du må inn i køa igjen, men det er verdt det om du ikke føler du har noe kjemi med din nåværende psykolog. 

Kan også anbefale psykisk helseteam til alle som sliter med tanker og følelser man ikke får bukt med i hverdagen. Jeg synes det er trist at så mange sitter med kniven på pulsåren. Men husk, dere er ikke alene! Jeg har vært der. Naboen din har vært der. Vi har alle en psykisk helse. 

 

---

Jeg har ikke noe imot innvandring. Det finnes mange innvandrere som er flotte mennesker og ikke er så radikale. Vært borti noen av de som følger koranen slavsk. Men har også møtt de som mer enn gjerne blander seg med andre, går inn for språklæring og forståelsen av hva Norge er bygd opp fra. 

 

Anonymkode: 89b0e...5cb

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Jeg skulle ønske at dyre- og barne-mishandlere ble mye hardere straffet i dag, spesielt i Norge får jo seksuelle overgripere gå fritt rundt uten at folk vet hvem de er! Og en serie-overgriper burde vært kandidat for dødsstraff. 
Det skulle vært pålagt å opplyse om at man er en seksuell overgriper, uansett hva det gjelder. Jobbsøking, dating, om man startet på ny skole... Man burde vært bannlyst fra tinder og alle andre nettsider som legger opp til å møte folk.
 
2. Jeg skulle ønske at alle sluttet å spise kjøtt, og at ingen sminke hadde blitt testet på dyr. Vi utnytter virkelig dyr til det fulleste. Folk rundt meg sier at jeg bryr meg for mye og at man ikke burde legge seg borti hva folk gjør med andres dyr eller barn. Jeg mener vi har et felles ansvar om å ta vare på de som ikke greier å beskytte seg selv. Og at de som sier at "dyr er bare mat til menneskene" har jeg svært vanskelig å ha respekt for. Hvis dyr bare er mat, hvorfor har de følelser som frykt, smerte, panikk da? Og siden det finnes dyr som vil spise mennesker også, da er vel vi bare mat og da?🙄  (vil ikke at noen i forumet her skal svare meg på dette, da jeg vet at 99% vil si meg imot uansett. Har godtatt at ingen er enige med meg)

3. Jeg gleder meg også til et familiemedlem som seksuelt misbrukte meg som barn, dør. Når jeg hører om en ulykke fra området han bor i, håper jeg at det er han som er blitt påkjørt/knivstukket/fanget i brann.

4. Jeg synes at foreldre som legger ut hundrevis av bilder og videoer av barna sine på sosiale medier er egoistiske idioter. Det burde vært forbudt å bruke barn i privat reklame. - Altså ikke Cubus reklame eller bleie-reklame på tv/magasin, men private reklamer/annonser som bloggere eksponerer barna i hver eneste arbeidsdag... ikke tjen penger på barns privatliv.

Anonymkode: 6d187...e89

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg angrer på at jeg fikk barnet mitt. Jeg ville ta abort men mannen min overtalte meg til å beholde. Nå sitter jeg med ødelagt underliv, ødelagte pupper og ekstrem søvnmangel pga noe han ville ha. Klandrer han faktisk for hele tilværelsen.

Anonymkode: 4deb8...747

Herregud. Du må få snakka med noen profesjonelle. Vær så snill. 

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...