Gå til innhold

Hva er det mest tabubelagte og «mørkeste» du tenker som du ikke kan si til noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er skeptisk til innvandring, spesielt ovenfor islam og ikke-vestlige innvandrere. Det kan jeg ikke snakke om med noen for da blir jeg stemplet som rasist og islamofob.  

Anonymkode: dcf98...13f

Det er ikke noe problem å være skeptisk til innvandring og islam uten å bli stemplet som rasist og islamofob. Det handler om hvordan man ytrer meningene sine. Formulerer man seg slik: 

 

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil sende ut alle folk som ikke er født i Norge og deres barn. Få tilbake en ren norsk folkegruppe. Vil sende med de norske tøser som har tilbringt tid med okkupantene. 

Anonymkode: fdafe...5eb

hvor man snakker om å få tilbake en ren norsk folkegruppe og å straffe de som har hatt sex med innvandrere så blir man naturlig nok stemplet som rasist. 

Anonymkode: 5fc28...785

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, 007_008_007 skrev:

Norge burde også slutte å kaste hodestups på kommando fra USA om å delta i kriger som i sum fører til flyktninger.

Siden tråden handler om mørke tanker vil jeg gå enda lenger. Hadde jeg kunnet velge hadde Bush Jr og resten av gjengen blitt torturert og drept slik de fikk kjenne på hva de har utsatt andre for. 

Anonymkode: 5fc28...785

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle ønske at man kunne styre selv når man vil bæsje og ikke. Man må jo ofte bæsje i settinger der det ikke passer seg. 

Anonymkode: fa048...e9e

Enig! I sommer på tur i marka med noen venner måtte jeg på do og klarte ikke holde meg. Måtte rett og slett gå et sted og sette meg på huk       i skogen. Hadde ikke toalettpapir men heldigvis noen papirservietter. Tror ikke at noen så det men det føltes likevel utrolig pinlig og slett ikke noe som ble nevnt for andre.

Anonymkode: 187fc...4cc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

At jeg føler meg dum og ikke strekker til.

Alle maser om hvor smart jeg er, jobben setter meg til de mest kompliserte oppgavene, alle forventer jeg skal prestere HELE tiden. Jeg gjøre så god jeg kan, alle blir imponerte, jeg føler jeg nesten faker det og fremstår som flinkere enn jeg er.

Er utslitt av å hele tiden klare alt, hele tiden prestere og føle jeg ikke klarer det, men faker det.

Anonymkode: e0e3f...86b

Kjenner meg SÅ igjen i denne. Får krevende oppgaver som jeg løser etter beste evne, er det faglige limet på arbeidsplassen og alle har høye forventninger til jobben jeg gjør - men føler selv at jeg spiller skuespill. Har null selvtillit når det gjelder jobb. Noen ganger venter jeg bare på å bli avslørt, men det skjer aldri.

Anonymkode: 81fae...e92

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min største drøm i livet er å vinne mange hundre millioner i Eurojackpot eller hva det heter. 

Tabulagt og mørkeste i den forstand at jeg mener det sier noe om ambisjonene i livet mitt. 

Mann på 33 år

Anonymkode: 8f4ea...213

LOL, er min største drøm også. Men det handler ikke bare om at jeg ønsker å leve i luksus. Ønsker også ha nok penger til å kunne hjelpe andre. 

Anonymkode: 5fc28...785

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har noen pasienter som jeg håper skal få dø snart. Jeg ser rett og slett ikke noe håp for bedring for enkelte og tror noen ville hatt godt av å slippe. Ville blitt lettet og glad når dette skjedde. Synes livene deres er mer trist enn deres død vil bli.

Anonymkode: 99044...4c9

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg føler meg mere verdt enn mange utlendinger, da spesielt muslimer og øst-europeere. 

Anonymkode: af6d7...207

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, rebella81 skrev:

Herregud. Du må få snakka med noen profesjonelle. Vær så snill. 

Det er nok ikke så uvanlig noen av disse tankene du siterte. Men de er tabu.

Anonymkode: 121f1...b87

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, rebella81 skrev:

Herregud. Du må få snakka med noen profesjonelle. Vær så snill. 

Ja, for du gjør det så lett med den reaksjonen din som du har her. Dette er en tråd om nettopp tabuer og ting som folk ikke tør å snakke om, og din reaksjon er "herregud". Godt jobba. Da blir det så enkelt å ta med dette til noen og SNAKKE om det. 

Det finnes virkelig så mange bedre måter du kunne ha fått frem det budskapet der på.

Anonymkode: 99044...4c9

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de som sprer såkalt «konstruktiv kritikk» (som ikke er annet enn hat, hets, og ren mobbing) inne på Rampelyset ikke er det spor bedre enn bloggeren de latterliggjør. 

Anonymkode: f2573...2c5

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg syns de fleste ateister er hatefulle og fordomsfulle. Det har lov til å uttale seg og slenge så mye stygt de bare vil og opptre som et slags merkelig selvutnevnt moralpoliti. Religion blir utnevnt som årsak til elendighet når det i bunn og grunn er mennesket selv som er årsak til driten i verden. Vil du gjøre noe vondt gjør du det uansett og finner en eller annen knagg å henge det på. 

Ateister(ikke alle) har vært med på å øke faren for å bli trakassert for troen sin. Journalister, media og ikke minst ateister uteplassert i diverse viktige stillinger sprer giften sin og har gjort at det blir stadig vanskeligere å bli møtt med respekt for sin selvvalgte tro. Ateisme er i mange ganger bare en annen type tros-system og er et ganske ekstremt et. Flere jeg kjenner sprer utrolig hatefull propaganda på Facebook som inneholder ytringer fra sider som mener at alle som tror er dumme, ødelegger verden, mishandler barna sine mentalt osv. TENK hvis en religiøs person gjorde det motsatte. Skrev at ateister drev mental mishandling osv. Da hadde det blitt liv. 

Ja takk til å respektere hverandre og nei takk til hat og trakassering på grunn av tro. Uansett tro. 

Anonymkode: 61959...629

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innerst inne så ville jeg egentlig ikke ha barn, men mannen ville og "det er jo slik at man skal jo ha barn". Tenkte at de tankene går vel over når jeg bare får se babyen, NOPE det gjør det ikke. Er konstant sliten, flere muskler i kroppen har låst seg pga slitenhet.  Vil bare ha livet mitt og kroppen tilbake slik det en gang var. Bruker å tenke: skulle ønske jeg kunne sykemelde meg fra mann og unge og ikke jobben! 

Anonymkode: 3f83a...a64

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er glad søstra mi har tatt med seg drittungen sin til andre kanten av landet, så jeg slipper å ha noe med de å gjøre.

Eller vent, dette sier jeg jo til alle :tongue:

Anonymkode: 88808...8c2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser veldig med på feminister som er positiv til innvandring, hatet den hvite mann 50 og som roper høyt om deres frie vilje til abort.  Jeg kan ikke fordra de. Syns de er noen morderisk landsforædere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til de som sliter med å koble seg på følelsene for barna sine og tenker på å ta livet sitt. Dette handler ikke om barna eller andre folk, dette handler om følelser innvendig som ødelegger den følelsesmessige koblingen. Flere med depresjon sliter enormt og her er det stor hjelp å få. Når en er i depresjons grøten kan dette være vanskelig å skjønne. Oppfordrer å snakke med psykolog og kanskje bli sendt til Modum eller lignende. Det er mye hjelp å få. 

Vær så snill og ikke ta livet deres. Oppsøk hjelp. Det får så enorme konsekvenser for mennesker rundt dere at det er ikke til å tro. Og akkurat du er mer verdifull enn hele verden. 

Anonymkode: 61959...629

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud så mange rasister det er på dette forumet! Jeg blir helt skremt over tankegangen til enkelte. 

Anonymkode: c974d...0c6

Enig, jeg trodde denne tråden skulle være underholdende, men den er bare trist. 

Anonymkode: 7b319...58a

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil sende ut alle folk som ikke er født i Norge og deres barn. Få tilbake en ren norsk folkegruppe. Vil sende med de norske tøser som har tilbringt tid med okkupantene. 

Anonymkode: fdafe...5eb

Hva vil du gjøre med norske menn som har tilbragt tid med okkupantene?

Anonymkode: 89983...ce0

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...