Gå til innhold

Skyttens skriblerier


Skytte

Anbefalte innlegg

Gjest Delphina

:fnise: Jammen vi er jo så interessert i underliv her vi vet du. :skratte: Okej, a joke gone wrong! :fnise: Og der slapp C en heidundranes fjert! Hu har perfect timing.

Usj, ja, her i gården ville tante og farmor ha ut jenta lenge før termin, og etterhvert ble det irriterende når de spurte hver bidige dag om ungen var ute. Neeeeeei, tror jeg hadde ringt dere da, for vi trenger dere til å kjøre oss til sykehus. :jepp: Var så mange falske alarmer en periode også, så ble mye sykehusbesøk på oss.

La uansett merke til at ikke stort hadde skjedd, for jeg hadde nå lest det på fjesbok. :sjenert: Uansett håper jeg han ikke drøyer så alt for lenge. Som man sier, det er stille før stormen. :jepp: Skal slutte nå. :sjenert:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil gjerne ha deg på Facebook! Sitter på mobil nå da, så vet ikke om det går å send pm..men skal sjekke.

Jeg skjønner hva du mener ang. Samtaleemner. Spesielt nå er det godt å prate om noe annet enn baby. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delph; Søta! Her inne er det nesten obligatorisk å snakke om underliv, hehehe:) Blir bare litt lei av at svigermor og sånne folk skal interessere seg for hopprennet mitt..!

Litt av grunnen til at vi har disse bøkene er jo for å få snakket opp og i mente om alt vi kjenner hist og her:) Og litt annet inni mellom!

Ja det manglet ikke på gode føderåd i går heller. Heldigvis var jmstudentsvigerinnen min der og sa ifra litt om hvordan ting og tang er og ikke er. Men likevel er det visst verdens morsomste ting å spørre om jeg er gravid enda etc.. Får så innmari lyst til å være frekk i svarene.. De tror vel ikke ærlig talt at vi har tenkt å holde det hemmelig når han kommer?!:)

Teri: Skal bare oppdatere her så sender jeg deg en pm :) Og hvis jeg glemmer det får du se hos Delph eller Teita om du finner meg:)

Ny dag - nye muligheter!

Humøret er jammen meg ikke verst idag heller. Men nå er klokken knapt ni enda så mye kan skje på den fronten:)

Har faktisk sovet fra halv to til seks, do, sov til halv åtte! Jeg liker trenden.

Imorges ville ikke snupp i bhagen i hele tatt..gråt og bar seg og tryglet mammaen om fri.. Åh, det gjør så vondt i mammahjertet når han gjør sånn:(

Så tok det fem minutter på badet med mannen og ut kom en blid gutt som hoppet i skoene og nesten glemte å gi meg hadetkos..

Fatter ikke hva det er mannen gjør men han gjør det svært bra! Det har nok myyye å si at han ikke er meg og at han er mye roligere enn meg og ikke lar seg lure eller tøye..!

Nå forbereder jeg frokost mens jeg venter på venninne K :) Blir så koselig med litt besøk idag. sippe å sitte her som en tulling alene:)

Teri; Funker kg på mobilen din? Jeg kommer ikke lengre inn på kg via mobilen:( Siden er bare kaos og det går ikke an å logge inn...Vanvittig irriterende... Må prøve å sende dem en henvendelse dersom det ikke bedrer seg ila dagen. Kan jo ikke sitte med denne pcn hele tiden! Og det ville vært bra typisk å havne på sykehuset nå når ikke det virker ja..! :)

Satser på å få tatt en runde og ønsket alle god helg før dagen er omme!

So long!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

:fnise: Ja, det er litt irriterende når de interesserer seg for det litt mer private. Jeg var bare ærlig med svigermor og sa at jeg var så så mange cm. Da slapp jeg alt maset, men jeg sa til forloveden at det var sårt at alle spurte hele tiden, han gjorde noe med det. De så alle jeg var sliten.

Vær frekk, si du har glemt å føde. :fnise:

Ja, gravide og nybakte mammaer har nå en litt over snittet interesse for underliv og hva som skjer oppi herligheten. Enten så skjer det med den gravide eller så har den eksgravide opplevd det selv.

Det er godt å høre at mannen greide å få snupp til å gå i barnehagen, flott mann du har. :jepp:

Håper du får en fin dag. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG funker på mobilen min, ja :jepp: Den har blitt min beste venn på natten når jeg ammer..Får tiden til å gå :fnise:

Nå er det ikke lenge igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delph; Man blir lei ja :) Jeg føler at det er greit hvis jeg vil syte eller snakke om det og tar opp temaet.. Sånn rent egoistisk :)

Mannen er super ja <3

Teri; Urettferdig!! Jeg fatter ikke hva som har hendt med min tlf kg :(((( Eller hvordan jeg skal fikse det...

Etter besøket idag ble det en klesvask før nesten fire timer dupp...aiaiai...koma da jeg skulle våkne!

Har fått gjort en del husarbeid og er fornøyd med det. Men er drittlei av huset vårt... Vanvittig kjedelig å gå hjemme og trø. Og sikkert enda verre bare for jeg vet at jeg ikke makter bilkjøring og bare venter på å få føde og bli mer normal igjen :) Gleder meg!!

Har hatt en del murringer til og fra idag, men de varer så kort at jeg såvidt rekker å tenke at jeg kjenner noe før det er borte. Så, intet nytt under solen.

Har nettopp hatt oppe en hylende guttunge med krampe og voksesmerter i føttene :( Huff, det er fælt å være maktesløs når barna har vondt... Men nå sover han godt igjen så det varte heldigvis ikke så lenge denne gangen.

imorgen er det å ringe føden å høre når jeg kan komme til kontroll. Håper det blir på formiddagen slik at vi kan gjøre andre ting også iløpet av dagen.

Burde så veldig vært innom salongen på litt voksing... Jeg vet at de er vante med all slags hår her og der...Men jeg føler meg virkelig, virkelig utilpass nå :(

Så det er kun for min egen del. Sånn at jeg skal slippe å tenke og grøsse meg for mer enn nødvendig... Men vet ikke om de har åpent på lørdag. Tror jeg må sjekke det. Er ås ekkelt å føle seg heslig...

Heldigvis er det snart natt igjen. Var ikke mye gøy på tv ikveld og mannen sitter som vanlig med tlf limt fast til hånden... og her sitter jeg med pcn og klager..!

Skal finne meg litt mat kanskje... Og snart sove og våkne opp like gravid imorgen. Ja,ja ny dag- nye muligheter, var det det jeg sa...? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Still no news...

Var på kontroll i går og lå til registrering, fikk akupunktur og ble undersøkt.

Det begynner heldigvis å bli modent og mykt oppi der da :) Jeeii!!

Akupunkturen virket godt for jeg hadde sammentrekninger i hele gårkveld. Men de ble aldri mer så den skulle fungert LITT til. Prøvde å hinte litt til mannen men det ble ikke noe action fra han heller... Vel, vel. Ikke noe å gjøre noe med.

Har fått time til overtidskontroll på mandag ved det andre sykehuset. Får bare håpe jeg slipper den da. Men dvs at jeg må føde idag eller i natt. Skal få akupunktur i kveld også.

Her var det morgen kl sju idag så nå er det tvtid på mamsen og lillegutt :)

Deilig med pledd og godstol og frokost <3 Snart kommer brodern fra nattevakt også.

Er så utrolig fint å ha han i nærheten. Kjempeglad for at han har bodd hjemme noen mnd nå. Håper bare han fortsetter med det noen mnd til... Det er kjempekoselig og samtidig mye hjelp. Han er helt suveren med snupp og de har hatt et spesielt forhold helt siden snupp ble født <3

Så gjenstår det å se om kg vil virke på mobilen min idag... Fatter ikke hvorfor jeg ikke får nettsiden til å virke der :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det begynner å bli modent og mykt :tommelsmil:

Håper lillegutt bestemmer seg for å komme i dag, slik at du slipper det andre sykehuset da! Flott service du får med akupunktur og greier! Er det vanlig på sykehusene?

Ha en fin fødedag :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Jeg sladrer jeg! :fnise:

SKYTTE HAR BLITT MAMMA IGJEN!

:strix:

Så det var en haug med gratulasjoner på fb, så, vil nå anta han kom ut. :jepp::fnise:

Endret av Delphina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Glemte jo selvfølgelig i farta å gratulere Skytte, Skyttemannen og snupp! :jepp:

Nå slipper du hvertfall å gå framtung, og kan nyte tiden med den lille nybakte prinsen! :klemmer: Og, så slipper du alle intime spørsmål (håper jeg). :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neimen søren heller ;) Da rakk jeg jo ikke å sladre! Så meldingen på fb nå Skytte.

GRATULERER!!!!!!! :danser::babygutt::hjerte::blomst:

Endelig kom han ut!!! :jepp:

Kos dere masse med lille gullet! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må inn å gratulerer deg her også ;)

Herlig at lillegutt har kommet :) Håper alt står bra til tross rask fødsel!

Mange gratulasjoner til den fine familien :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forresten så fødte du på samme dag som meg! Altså fem dager over tiden :jepp: Bare at min fødsel tok noe lenger enn fire timer da :fnise:

Håper du er i god form og at alt står kjempebra til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med lillebror!! :strix::grine:

Håper alt står bra til med deg og den lille prinsen, samt storebror og pappa :klemmer:

Gleder meg til å høre alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurrrrrraaaaa!!!! Jeg har endelig fått KG på mobilen igjen!!!!

Og jeg har født verdens fineste sønn!!!!!

Nå skal det bli oppdateringer og runde innom damene ja:)

Dvs, ikke akkurat nuh men imorgen:) Ble bare så overlykkelig da jeg endelig var tilbake her<3

Sees snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...