Gå til innhold

Skyttens skriblerier


Skytte

Anbefalte innlegg

Det var karamellene du spurte om ja! Det gikk kjempebra og de ble veldig gode:)

Men brødskallen meg delte dem opp og la dem i et norgesglass... Så nå har vi et glass med slankekarameller for alle har smeltet sammen og er umuuuulig å få ut av glasset..! Smart ja! Bare fordi jeg ikke orket å ta meg tid til å pakke dem inn i cellofan..

Ikke noe særlig til form idag.. La meg da gutta dro imorges og fikk heldigvis sove til kl tolv! Det var deilig!

Så har jeg hatt besøk to ganger idag og fått flere julegaver i hus:) Ikke spent jeg nei:)

Ellers har jeg stekt vafler som vi hadde med til kompisen vår som har flyttet fra kjelleren vår og i egen leilighet. Koselig! Og yammi med vafler as always!

Besteste mannen har vasket i kjelleren og nå rydder han på gutterommet slik at vi kanskje får sett en film i jula:)

Og jeg har redd opp vugga i stua <3

Nå prøver jeg bare å ikke bli insane av verkende føtter:(

Det lever og maurer og er helt jævlig:( Til å bli riv ruskende gal av:( Så må vel i badekaret igjen.

Imorgen er det frisørtime!! Herreguuuud det skal bli herlig!!! Endelig<3 Gleder meg til å bli stelt litt med!

Ellers er det idag 4 onsdager til termin! Men to onsdager til 4. januar og den datoen passer meg bedre:)

Ok, jeg sovnet mens jeg skrev og da ble dette postet:( det neste avsnittet skal liksom være der oppe:) Men jeg får ikke fikset det fra tlf...!

Jeg brukte 2 dl sukker, 2 dl sirup og 2 dl fløte som kokte sammen under konstant røring. Husker ikke hvor lenge de kokte men det var en stund.

Underveis prøvde jeg å dryppe

Endret av Skytte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jadda... Kom meg i seng i bra tid rett over midnatt. Slet litt med å finne en god stilling men duppet av... I to minutter så våknet snupp...

Han har plutselig fått en utrolig slitsom periode nå:(

Han hører ikke etter og er kun ute etter å teste grenser så langt han bare kan.. Og etter en halvtime tull ble det stille og jeg svevde inn i drømmeland.. I to nye minutter før han var våken igjen og hostet... Og hostet... Og styra på med dyna og dogåing og gud vet hva.

Mannen prøvde både å roe snupp og pjuske meg i søvn.

Og endte med å sovne selv:) Jeg fant noe hostedempende til snupp og tror han sover nå. Problemet er bare at etter to innsovninger så er ikke jeg trøtt lengre!

Men jeg har kynnere og halsbrann og det svir i hele magen:(

Har time hos frisøren imorgen kl 11... Og ellers blir det bare å få sovet for ikke å bli rasende sur for alt og på alle...

Guuud det er gørr å være våken om natta...

Gleder meg til gullet kommer for da skal jeg i allefall gjøre noe fornuftig når jeg våker om natta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da... hørtes ut som en slitsom natt! :tristbla:

Håper du fikk deg noen timer på øyet etterhvert og at du koser deg hos frisøren i øyeblikket!

Var nylig hos frisøren selv (hadde virkelig drøyd det i det lengste :sjenert: ), og guuuuud å deilig følelse etterpå! Anbefales :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire onsdager er ikke lenge!! Er jo allerede fem onsdager siden O ble født :hakeslepp:

Høres slitsomt ut med både trassalder og hosting og restless legs. Håper du får DEN sovebabyen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tutta: Det er slike netter man virkelig lurer på hva i herrens navn man har begitt seg ut på..! Gudskjelov er det få av dem!

Frisøren var heaven og hun hadde god tid så det ble hodebunnsmassasje og fiksing av øyebryn også:)

Teri: Nei, det er litt sånn reason to run away, hehehe:)

Men alt går!

Kitsch: Jeg duppet på sofaen etter middagen og våknet av at gutta vasket badet og gangen <3 Så nå er alt ferdigvasket og jeg er evig takknemlig for mannen <3

Har vært i koma hele dagen men etter duppen ble det litt bedre. Etter barnetv skal juletreet inn på avklimatisering før pyntingen imorgen!

Toooo dager igjen!!! Gosj som jeg gleder meg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh! Sweet med hodebunnsmassasje! :happy:

Gleder meg max til julaften jeg å... Etter en heftig eksamenstid begynner det endelig å synke inn at det veldig snart er jul - deilig med den rette stemningen :nisse:

Du har kanskje nevnt det, men jeg har isåfall ikke fått det med meg... Hvordan feirer dere jula? Er dere hjemme eller drar dere bort?

Endret av TuttaV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillejulaften <3

Her startet dagen med iherdig hosting i 6 tiden.. Halv åtte våknet snupp og vi sto opp. Har hatt vår kosestund i sofaen med kalenderåpning og nå er det julemorgen på tv.

Skal lage frokost snart og vekke mannen.

Så blir det å besøke svigers i formiddag før snupp skal til faren og åpne gaver i ettermiddag.

Tenker det kommer innom noen folk med gaver iløpet av dagen også!

Og ikveld blir det nissegrøt og trepynting:)

Imorgen blir det nok samme som idag med julemorgen og julefrokost. Så drar vi til mam og pap for å feire jul sammen med dem og brodern og søstersen.

Da blir det pinnekjøtt til middag pluss at mamma lager ribbe i tillegg siden det er det mannen er vant med.

Vi spiser ganske tidlig siden pappa har fjøs å gjøre.

Men når han er ferdig der blir det gaveåpning og kveldsmat:)

Så skal brodern på nattevakt så han må dra i 21 tiden da..

Men det blir nok en veldig fin dag <3

Snupp får åpne gaver jevnt utover dagen slik at han slipper å sprekke av spenning. Og så vi slipper å tvinge han til å åpne de siste gavene for han blir temmelig lei hvis det er mye på en gang:)

Er så spent på formen min og gavene!! Gleder meg såå til å se hvordan alle reagerer når de får gavene sine:)

Ja, Tutta, du fortjener virkelig en herlig juleferie nå!! Dyktige damen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ålreit at dere kan tilpasse alles forskjellige "program" og ønsker inn slik at alle får en trivelig kveld! Høres hvertfall ut som det kommer til å bli det :jepp:

Jeg er også kjempespent på hva mottageren vil synes om gaven - det beste med julaften!

Ønsker deg, din kjære, S og lillebror en vidunderlig julefeiring! :nisselue::tree::gullengel::hjerte:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Ønsker deg, mannen, snupp og lillebror en riktig god jul! :strix: Så, etter at julen er over, så er det ikke såååå lenge til lillebror kommer. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tutta, Teri og Delphina; Goood jul til dere alle <3

Da var endelig dagen her!! Nesten trist også, ventetiden har vært så fin og nå er den poff over! Men det blir en herlig julefeiring og så er det nyttår og såååå!!!!

Jeg våknet halv åtte og måtte ligge en halvtime og vente på at snupp skulle våkne :)

Så utrolig herlig å se de lysende øynene når han fant julestrømpen sin og åpnet den siste gaven på adventskalenderen <3

Nå er det julemorgen før jeg skal ordne julefrokost og vekke mannen kl ti.

Deretter blir det å stelle eg og pakke og kjøre til mam og pap etterhvert!

Gleder meg sååå til alle pakkene som både jeg og de andre skal åpne!!! Jeg elsker pakker altså!!!

Håper bare formen holder seg for den har vært litt ymse... Men skal være flink å ikke spise for mye og ellers hvile med føttene høyt for her er vannstanden stigende :)

Ønsker alle sammen en riktig riktig så god jul <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt vi er flere som gleder oss sånn til pakker :fnise: Pakker er så spennende!!!

Ønsker deg en riktig god jul her inne også Skytte! :nisselue::tree:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom å ønsker deg en god jul :klemmer:

Håper der har hatt noen fine dager sammen og kosa dere! Nå er det ikke lenge igjen før lillegutt kommer :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor klem til Skogstrollet og Lucky:)

Har hatt en kjempefin julefeiring sammen med familien <3

Fikk masse masse gaver som var helt suverene!

Mannen hadde kjøpt tørketrommel og av mam og pap fikk vi penger til tørketrommel så nå går det bare godt her:)

Ellers var det gavekort på velværesalong fra jobben, dobbelt vaffeljern, stooor kasserolle, øretlf med støydemping, ny blender, pute til badekaret, vin, videokamera, en stoor nisse, flere lyslykter og stearinlys! Veldig fornøyd:)

Men siden lillejulaften ca har formen min vært dalende.

Jeg lurer på om kroppen min har gått i fødemodus..

Det er vanskelig å forklare men jeg føler meg bare rar i kroppen. Veldig urven og urolig. Føttene holder på å ta drepen på meg i perioder hvor de lever sitt eget liv..

Søvnbehovet har økt betraktelig. Jeg sover elendig om natten for det er så vondt å ligge og jeg er sjeleglad hver

gang det er morgen. Men jeg må hvile meg og duppe flere ganger om dagen.

Og ødemer... Elefantføtter og pølsefingre!

Nesten litt glad for at det er uvær ute.. Det er rolige dager med tv, film, lego, leire og bøker sammen med snupp <3

Han har heldigvis landet etter julaften nå! Men dere aner ikke..!! Himmel og hav for en turbo jeg er mamma til <3

Nå har jeg akkurat bikket 37 uker og imorgen er det tre uker til termin. Skal på kontroll kl tolv idag. Men det er hos en jm jeg ikke liker så godt så.. Men men.. Går nok greit:)

Skal høre omkeg kan få modningsakupunktur fra neste uke av. Tørr ikke prøve det før vi har passert nyttår. Plutselig virker det veldig effektivt:)

Har økende nedpress og stakkars symfysen min:( Au!

Så jeg føler meg klar til avslutning nå ja:)

Må bare håpe at mannen blir frisk nå for han er influensk. Mannesyk you know... Jeg ser jo helst at han er frisk og i stand til å pleie meg litt nå. Men snufs og hufs og såååå syke hundeøyne! Velvel, det er vel hardt å være mann;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som det ble masse fint nytt! :jepp:

Så kjedelig med dalende form :( Men det er vel kanskje noe i det du sier... kroppen gjør seg fødeklar og du blir sliten slik at du må hvile mer - kroppen som samler på krefter?

Håper allikevel du får en trivelig romjul og at du greier å knipe igjen til over nyttår ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Guriland du er jo snart i mål! :strix: Tiden renner i fra meg, så klarer ikke følge med lenger :fnise: Tenk at ting kan skje når som helst :)

Mannesyk ja..Kjenner til den :fnise: De syter med en gang de er groggi i halsen.. "jeg er syyyyk" :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er inge, INGEN, som er så syke som menn når de er dårlige :opplyser::fnise:

Kjedelig med masse vann i kroppen og dalende form :( Kjenner på det selv her om det er noen trøst. Det positive er at vi blir så lei at det er HELT i orden når fødsel og smerter setter i gang :fnise: Den psykiske lengden på svangerskap er nok nøye avpasset ;)

Hvordan gikk kontrollen hos JM?

Slapp av og nyt de rolige dagene Skytte, plutselig er fødselen i gang ;)

Endret av Skogstrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det virkelig ikke lenge igjen til lillegutt kommer, han kan jo komme når som helst!

Ønsker deg og den fine familien din et riktig godt nytt år :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...