Gå til innhold

Skyttens skriblerier


Skytte

Anbefalte innlegg

:strix::hoppe: 32 uker - 8 uker til termin :hoppe::strix:

Dette går fort!

Godt å høre at du hadde en fin helg! :) Og snille mannen som ryddet og vasket! Det liker vi.

Be om full sykemelding du. Er viktig at du tar vare på deg selv nå.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tutta: Det er utrolig morsomt å se hvor engasjert han er, og lik meg:) Det er nesten snålt til tider! Men så utrolig herlig å se all gleden og forventningene i øynene hans. 1. des morgen er fortsatt priceless <3

Det ble nok ingen dupp nei.. ADHD Skytte har pakket inn flere julegaver og ryddet på hobbyrommet og i kommoden på soverommet:)

Føler litt for å ikke ha noen planlagte dager nå fremover ja.. Og bare syssle med den andre jobben og adventsting.. Får litt dårlig samvittighet men søren heller.

Teita: Ja nå går det unna så det griner!! Spørs om jeg rekker alt som gjenstår..! Prøver å ikke stresse da, det gjør jeg sjelden, men skulle gjerne ønske jeg hadde overskudd og greide å forte meg litt:)

Men nå måååå jeg skjerpe meg på sengetidspunkt...

Har forresten innskriving av snupp på skolen imorgen! Helt uvirkelig at min lille gullklump snart blir storebror og skolegutt<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var den dagen over! En dag mindre til advent, jul og termin:)

Trodde jeg hadde hatt kynnere før men idag fikk jeg virkelig kjenne dem:( Skulle ikke kommet meg fra jobb fordi det gjorde så vondt. Satt krokete på stolen og skulle nesten ikke klart å reise meg..

De var intense i flere timer så jeg kollapset på sofaen i ettermiddag og da ble det bedre.

Innskrivingen på skolen gikk kjempebra<3

Hatt besøk av ei venninne ikveld og det var kjempekoselig:)

Resten av uka blir å fly med ekstrajobben og muligens noe baking og husvask og adventspynting:) I hope..! Må orke det håper jeg:)

Fortsatt helt elendig på å legge meg i normal tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au :( Det hørtes ut som den ene episoden med kynnere jeg hadde da vi var på middag hos mine foreldre. Trodde ikke jeg skulle komme meg ut i bilen engang. Kollapset også på sofaen og da ga det seg etter en time/halvannen. Ikke noe godt!! :snurt: Håper du er bedre nå! :klemmer:

Er det i morgen du skal til legen? Tror det er lurt å få 100% sykemelding nå som du har snakket om. Ikke bra med så sterke kynnere :(

Så koselig med baking og adventspynting! Her er ene julekrybben fremme allerede. Skal nok pynte litt mer nå straks! Torsdag eller fredag skal vi handle juletre som skal stå ute på terrassen i nett. De har så mange fine trær nå så kan jo ikke risikere at de beste forsvinner :fnise:

Håper du får en fin dag og helt fri for vonde kynnere! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem på deg Skogstrollet:) Er legetime imorgen halv ni så hva i huleste jeg gjør våken enda er et bra typisk eksempel på lakenskrekk:)

Lang dag med mye jobbing, litt husarbeid og turning med snupp! Enkelt og greit:)

Ikke like vonde kynnere idag men har kjent dem ja. Og hatt menssmerter så det holdt her en stund!

Lillegull spreller og styrer på som bare det <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det jammen blitt juleferie på meg..! Tidenes lengste:)

Var en snål opplevelse å sitte i stolen og spise frokost og bare ta livet helt med ro og vite at sånn skal det være nå. Er jo helt sprøtt å være hjemme på formiddagen liksom:)

Har jobbet litt med ekstrajobben og blir nok å gjøre det et par tre uker til. Er ikke noe stress for det gjør jeg bare når jeg orker å sitte foran pcn:)

Har lagt meg i senga for å slappe av sånn at kynnerene kan gi seg. Men lillegull er fryktelig hyper så det er nesten tungt å puste i flekkene:)

Aaahhh... Jeg må ingen ting jeg ikke vil... Deilig <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er heldig som er gravid, Skytte! Hehe, utrolig at jeg sier det etter en uke bare, men..Det er jammen meg et privilegium (ble med ett usikker på skrivemtåen her altså) man ikke opplever mange ganger i løpet av livet.

Tenk at du er over 32 uker! Tiden går så fort. :) Snart er du jo høygravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunnelig på den der "har absolutt ikke noe sted man må være på dagen"-følelsen :sjenert:

Slapp godt av og vær ei go rugekasse!

Håper du har en fin helg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teita: Hehe, jeg prøver, men er så mye jeg skal gjøre før jeg kan begynne på slappe av perioden så jeg håper bare jeg rekker det før han kommer :)

Teri: Ja det er virkelig en unik opplevelse å være gravid <3 Helt spesielt! Og jepp, ukene flyr nå... 33 uker i dag!!

Tutta: Det er deilig å ikke ha noen faste tider hvor jeg må være der og der ja :) Men fy som dagene flyr for det er jo noe hele tiden!

Fredag var det vsking og shining av huset, gardinbytte og frem med adventen <3 Ble så koseig at ååå <3 Og så var det storm og uvær og bare helt perfekt å være inne. Mannen var hos nabomannen om kvelden og nabodamen var her :) Koselig!

Lørdag skulle jeg bare slappe av og gjøre minst mulig. Sto opp sammen med snupp kl åtte og klokken tolv hadde jeg bakt 8 brød og sydd to sauruller.. Etter det ble det jammen en sjokoladekake også!

Så da var jeg jo helt kake i ryggen...

Pappa hentet snupp som var i ekstase over å få dra til dem på overnatting :)

Det ble badekar på meg før jeg stasjet meg opp og var en riktig så hot mama da vi dro i bursdag til en av mannens kamerater. Det var kjempemorsomt å være ute blant folk og skravle og le :) Men det ble lovlig sent for venninne K skulle overnatte her og vi var jo ikke trette da vi kom hjem... er jo sååå vanvittig koselig å sitte i sofaen midt i natta og skravle :)

Sov ikke veldig lenge for jeg hadde ikke kjent noe leven fra lillesnupp på mange timer. Så da jeg ikke fikk noe respons etter iskald eplejuice og nugatti meg havrekjeks under kom tårene og redselen...:( Fy det var fælt å skulle kontrollere seg og beholde vett og forstand. Følte at jeg nesten mistet kontrollen over meg selv så redd ble jeg.

Mannen var en engel og holdt meg og pratet og strøk og dyttet på magen. Jeg kunne såvidt kjenne litt svar rørelse og etter mye kos fra mannen sovnet jeg igjen og fikk sovet nok.

Men dagen endte med at jeg ringte føden og fikk komme på registrering.

Alt var i skjønneste orden, heldigvis <3 Han hadde nok bare sin første skikkelige sovedag. Han er jo så aktiv hele tiden at 14 timer uten noe særlig rørelse fikk frem panikken i meg.

Resten av søndagen gikk med til besøk av mam og pap og da ble det masse bryllupssnakk <3 Blir så rørt av at dem er så engasjerte og tydelig glade på våre vegne. *snufs*

Snupp var storfornøyd og kjempeflink til å høre etter hele dagen så det var veldig godt <3

Gode klumpen min <3

Jobbet litt igår kveld og hadde besøk av brodern som også hadde sovet her etter nattevakt.

Det er litt sånn hospits her hos oss, hehe :) Syns det er så kos å ha folk i huset.

Mannens kompis bor jo også her enda så vi kjeder oss ikke.

:)

Imorgen skal jeg og venninne A bake havrekjeks mens barna er i barnehagen.

Ikveld lagde jeg og snupp kransekakepinner...yammmmi...

Ellers har jeg en del timer med ekstrajobben som skal utføres.

Og vi skal rive skapet på rommet vårt slik at vi får plass til sprinkelsengen der inne :)

Jeg har bursdag på lørdag men da skal vi ha julebord med jobben min. Blir jo koselig det også da :)

Så gleder jeg meg villt til å henge opp kalenderen til snupp <3 Han rister i ekstase bare han snakker om hvor spent han er på om nissen har ordnet kalender :)

Mye å glede seg over for tiden <3 Har det veldig godt og er sååå forelsket i mannen <3 Enda han har spart seg novemberbart, hehe :)

Glemte forresten å skryte av at jeg endelig har tatt lappene av babyklærne og fått dem ned på vaskerommet :) Så nå blir det jammen orden her! Etterhvert! Sju uker til nå så :)

<3 <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Huff da Skytte! :klemmer:

Skjønner godt du er bekymret når det ikke er noe særlig til bevegelse i 14 timer. :klemmer: Godt uansett du fikk reist inn og sjekket at han hadde det bra. :jepp:

misunner deg med bryllupsnakk, og det er alltids koselig at folk er engasjerte, spesielt foreldre! :jepp:

Skal notere meg at du har bursdag på lørdag. TRor det blir lett å huske siden C blir 2 måneder da. :jepp:

Håper du har en fin dag i dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: For 33 uker :hoppe:

Er så koselig å lese her inne :) Håper du har det bra, og får slappet av litt innimellom.

Blir helt satt ut hver gang jeg er her inne, og leser at du har bakt 17 brød, 14 kaker og laget fem adventskalendere :fnise: Skjønner ikke hvordan du får tid og energi til alt. Men du skal gjerne få lov til å dele hemmeligheten din med meg. *engelfjes*

Godt du fikk dratt inn på føden, og sjekket at alt stod bra til med den lille i magen :) Skjønner godt at du ble litt redd :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delphina: Ble litt bekymret da ja.. Kombinert med alt for lite søvn så ble det ille..:)

Jeg har aldri vært sånn superdelende med foreldrene mine så dette er veldig nytt og jeg blir jo selvsagt helt rørt:)

Tutta: <3 Feels good!

Teita: Hehe, du må ikke bli satt ut:) Jeg bare er sånn:)

Jeg måbare ditt og måå bare datt også skal jeg bare gjøre bittelitt slik og sånn:)

Jeg hater å være i ro og blir fryktelig grinete av å ikke klare ting. Så da er det full gass til kroppen streiker helt eller jeg blir så sliten at tårene bare tar over..!

Mannen prøver å kjefte på meg og ber meg om å ta det rolig men jeg blir så arg for jeg elsker å styre med ting...

Idag ble snupp hjemme og vi har bakt boller:)

Så har han sett ørten episoder av Det var en gang et menneske mens jeg jobbet et par timer.

Etterpå lå vi i storsenga og leste bok til jeg duppet og han fløy rundt i bare bokseren og lekte urmenneske, hehehe:)

Veldig fin dag:)

Jobbet mer da han dro til faren og da mannen kom hjem tømte vi soverommet og nå skal han og en kompis rive skapet der inne. Så får vi ta en vurdering på om vi skal male der skapet sto eller om vi skal male hele rommet...

Det ble malt i all hast før vi flyttet inn for to år siden og vi begge hater fargen..:)

Er jo egentlig opp til mannen da for jeg greier jo ikke male uansett..:P Men håper litt at han vil male hele...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh! "Det var en gang et menneske" elsket jeg når jeg var mindre :hjerte: Det er så fin serie det :)

Må hoppe litt for forsinket 33 uker :hoppe: Er litt vanskelig å følge med i svingene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsinket gratulasjon Skytte! Gratulerer med dagen din på lørdag! Håper du hadde en flott bursdag! :klemmer:

Det var en gang et menneske = kvalitets barne-tv!! Husker det godt fra da jeg var liten. Jeg fikk låne en samleboks fra en venninne nå "Det var en gang.. livet" Trollemannen har lagt inn alt på pc'en :jepp: *fornøyd* !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...