Gå til innhold

Skyttens skriblerier


Skytte

Anbefalte innlegg

Pass på ryggen din og deg selv nå Skytte! ;) Vanskelig å roe ned når man er vant til å være superaktiv, men er viktig å ta vare på seg selv :) Håper du ble bedre etter badekar turen.

Hobbysakene høres jo så stilige ut! Hørtes utrolig kult ut med disse arkene man skulle stryke på. Hvor har du kjøpt de? Hva heter det?

Er sommerfuglene de hvite papirsommerfuglene som kommer i ark? ;) Jeg har nettopp sittet å laget ferdig første bokstav i navnet til trollejenta og hatt på to hvite sommerfugler av den typen i tillegg til stoff, blonder, perler og maling. Synes det ble så stiig! :jepp: Tror det kommer til å gjøre seg på veggen på rommet hennes :rodmer:

(Pakket forresten julegaver mens jeg hørte på julesanger i stad før gjestene kom :flau: .... smittet av julestemningviruset alt for tidlig!)

Så kos at gutten kommer hjem på mandag :) Det blir nok deilig! :D Ha en god natt Skytte! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå!!! Den bokstaven hørtes lekker ut!!! Så flink du er! Limte du stoffet på baksiden?

Nei de sommerfuglene jeg kjøpte er på streng. Vet ikke helt hva de er ment for, men jeg tenkte å klippe av strengen og bare lime på kroppen:)

Vet ikke helt hva arkene heter, men det er sånne som man kan printe ut ting på og så stryke det over på tøy. De har ark for både lys og mørk bakgrunn.

Har kjøpt mine på clas ohlson fordi de er billigst. Men vet at de har slike på panduro og bokhandlere. Men siden jeg kalkulerer med noe svinn er det best å øve seg på billigst mulige ark:)

Oioioi!! Julekos <3

Her har vi hatt besøk og sett film. En av Varg Veum filmene og jeg er imponert! Så da må jeg vel se flere:)

Er så trivelig å ha folk i huset og skravle!

Men nå er jeg sliten og det stikker i magen. Luftsmerter tror jeg:(

Lillegutt spreller som vanlig som en tulling når jeg legger meg:) Tenker han også syns det er herlig å strekke seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei tok bare stoff på fremsiden, malte sidene hvite og smurte lim for å runde av kantene og "legge" stoffet ned. Det ble faktisk ikke så verst når jeg fikk på det limet. Jeg hadde ikke lyst til å "kle inn" hele bokstaven så derfor prøvde jeg denne måten. (Skal se om jeg ikke får postet et bilde av en bokstav etterhvert i dagboka mi :) )

Du har oppdaget Varg!! :fnise: Varg Veum filmene er bra!! Tror det er blant de eneste krim-sjanger filmene jeg liker. Kos deg med resten av filmene! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er han jo pretty handsom da:)

Hatt en flott morgen med mannen *glise* Må vel stå opp snart og begynne på dagen!

Planer om husvask idag.. Håper jeg orker!

Huff.. Har litt mange tanker rundt ting med eksen.. Jeg skriver jo ingen ting om de tingene her men av og til blir jeg bare så vanvittig frustrert:(

Heldigvis fikk jeg innkalling til vop og oppfølgingstime i neste uke. Tenker hun stakkars damen der får ta seg av den frustrasjonen min! Og de på jobb:) De er gode å ha til slikt!

Idag er det forresten bare sju søndager igjen til første søndag i advent!!! Så det er ca like lenge fra nå til advent som fra advent til termin:) Hurraaaa!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en finfin søndag med vafler hos svogernaboene før mennene dro på ølbrygging og jeg vasket hus! Det ble litt tungt men overkommelig.

Hatt besøk av venninne E, strikket, skravlet, surfet og slappet mye av. Har ordnet siste bildene for fremkalling samt forberedt noen julegaver. Prøver meg på noen puter og bilder med fine tekster og evt bilder på. Tar jo en evighet å komme på tekst evt google seg frem til bra tekst:)

Ikveld har jeg og mannen sett film og skravlet. Koselig<3

Han skal jobbe sent hele uka nå... Men blir koselig med mye alenetid med snuppis håper jeg<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuuusen takk damer:)

Det ble en alldeles fortreffelig dag skjønner dere:)

Jeg våknet og følte meg mer død enn levende pga søvnmangel men mannen var så god og strøk meg på ryggen og ga meg hodebunnsmassasje..

Så pratet vi litt om forholdet vårt og hvordan vi har det og slike ting. Begge var enige om at vi aldri har hatt det bedre og at tanken på andre er rett og slett heslig!

Innimellom slumret jeg og klagde litt for vonde, hovne hender.. Så sa mannen: " Hmm.. Men siden jeg ikke vil ha noen andre og du ikke vil ha noen andre.. Så lurer jeg på hvor mye større denne ringen må være? Og om du fortsatt vil gifte deg med meg?"

Weeee!!! Etter noen håndøvelser og minutter under kaldt vann fikk jeg ringen på:) Men den går ikke av...!! Hehe!

Må nok få den av ikveld så jeg ikke får smerter når hendene hovner opp mer inatt..

Men eeeendelig kom ringene på og vi har fortalt det til foreldrene våre:) En utrolig lettelse å ha den biten overstått!

Så nuh blir det planlegging for fulle mugger:)

Har vært på jobb en tur og endelig fått hjem gullet<3

Deilig å ha familien komplett<3

Bare synd at mannen skal jobbe sent hele uken da.. Men det går bra:) Jeg skal selv jobbe noen kveldstimer denne uka så det er nok snart helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: 26 uker og 100 dager :strix:

Så koselig dere har det sammen, du og mannen <3

Jeg tok av meg forlovelsesringen tidlig i svangerskapet, lurer på når jeg skal få den på igjen. Det er ikke sjanse i havet nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teita: Føler at vi har det veldig godt sammen ja <3

Jeg tvinger på meg ringen... Men kan bare ha den på midt på dagen og må ta den av med såpe..:) Den er jo så lekker<3

Tutta: Takk for det:)

Idag er jeg ingen ting å skryte av:( Har jamret inne hos terminklubbdamene men får jamre litt her også..

Vært uvel inatt, våknet med kvalme og magesmerter som bare ble verre:( Har hatt stikkinger og mensmurringer fra navlen og ned.

Har ligget kroket av smertene men sovnet etter et par timer. Litt bedre da jeg våknet men langt fra bra..

Har ligget hele dagen og klarer ikke mat:(

Sto opp for en time siden og stelte meg men har hatt konstante kynnere siden da...

Vurderer å ringe jm men har ikke lyst til å være en sånn hysterisk gravid... Vil bare at det skal gå over... Og kynnere må jo gi seg en gang? Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, det hørtes ikke spesielt godt ut :klemmer:

Syns du skal ta en tlf til jm jeg. Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite. Når jeg har kynnere gir de seg når jeg slapper av. Trodde det var normalt jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: på etterskudd for 26 uker! Tenk at du er i tredje trimester om bare to uker! :hakeslepp:

Kjipt med så mange vondter. Du får ringe jordmor hvis det ikke har blitt bedre enda. Som man pleier å si så er det jo bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pitte: Har prøvd å slappe av men så snart jeg rørte meg kom de tilbake..

Teri: I know!! Helt fantastisk at tiden endelig flyr:)

Ble ikke at jeg ringte jm.. Men fy for en dag:(

Det ga seg litt mellom fem og sju, så klarte jeg å spise litt. Men så begynte det igjen.. Og snupp var dårlig i magen.. Fin gjeng!

La meg da snupp la seg, hvilte litt, ble bedre, sto opp, ble vondt, la meg i godstolen og spiste en is.. Så ble det sakte bedre igjen. Og da kom hodepinen..! Flott dag!

Har lagt meg for over en time siden men fikk ikke sove.. Så da surfer man.. Føler meg stresset og skulle gjerne vært ferdig med timene mine på jobb.. Men har time hos vop og hos voksedamen imorgen så får prøve litt jobb og resten på torsdag.

Mannen blir arg når jeg jobbstresser og sier jeg får sykemelde meg helt dersom det fortsetter slik.. Han har litt rett for når jeg blir dårlig får jeg fnatt for å ikke rekke å fylle de timene jeg skal:( For da vet jeg at sjefen blir sur..

Velvel, det får være nok jamring for idag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Delphina

Du og mannen høres bare veldig skjønne sammen! :strix:

Og, så vil jeg, om noe sent, hoppe for at du er 26 uker på vei! Du og du som det går unna. Synes ikke det var så lenge siden jeg leste at du var gravid og jeg som snikleser dukket opp. :sjenert:

Håper du ikke har vondter i dag, hvis du har det så burde du jo ringe til jordmor. Du er ikke hysterisk gravid med mindre du ringer inn for en flis. :fnise: Neida, uansett, de er der for å hjelpe. :klemmer:

Ikke stress sånn om dagene, du er gravid, du er ikke i form, da burde du også ta hensyn til at du er en rugemaskin nå. Så, skjønner godt hva mannen din mener. :klemmer: Uansett, håper formen er bedre nå.

Mange klemmer fra frøknene i Nederland! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg innom dagboka og svarer her i stedet for Skravletråden jeg Skytte :) Det høres ikke noe greit ut for deg i dag synes jeg :( Fått noen andre til å kunne kjøre til flyplass og i barnehagen? Er så kjedelig når man føler at man ikke strekker til i hverdagen fordi formen er dårlig :( Jeg håper du kommer deg og at du hører på kroppen og roer ned når du trenger det :)

Ønsker deg en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...