Gå til innhold

Skyttens skriblerier


Skytte

Anbefalte innlegg

Koselig å se deg Tutta:)

Mannen kom hjem igårkveld<3 Det var ubeskrivelig deilig å våkne idag, uten hodepine og med en mann som strøk meg leeeenge på ryggen... Beste i verden!!

Joda, vet jo at det er oss nå og han må jo leve med min fortid hver dag. Heldigvis går det bedre nå med de tankene. I vår var jeg jo helt kokkelimonke på alt!

Var i uforskammet god form imorges, det var godt!

Og mens min treeege sønn spiste to knekkebrød rakk jeg å stelle meg, spise, tømme oppvaskmaskinen, legge sammen et stativ med klær og vaske badet!

Effektiv mor med ikke fullt så effektiv sønn:)

Gjorde huset klart for vasking før jeg dro på jobben og spiste lunsj. Det var koselig.

Etterpå ble huset helgeklart, snupp ble henta i bhagen og vi møtte mannen på butikken!

Da vi skulle forlate butikken begynte jeg å pakke varene inn i feil bil!!! Ble så forskrekket for det lå bare ett hjul i bagasjerommet og jeg skulle jo ha alle fire sommerhjulene mine der!!!

Trodde mannen skulle ledd seg ihjel da han kom ut:)

Takk guuud for at ikke eieren kom ut da... Ikke min feil at hans bil var kliss lik min da..!

Nå har vi spist litt, mannen og meg ligger på sofaen og snupp bygger lego<3 Lillegull i magen trener kung fu tror jeg:)

Skal snart ordne gjestesengene og lage kveldskos før idol og resten av tvgodisen kommer som perler på en snor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:skratte: Utrolig bra å pakke varer i feil bil! Hadde eieren kommet ut hadde vel sikkert han bare ledd og ;) Fort gjort å ta feil når det er kliss like biler da!

Du er så effektiv at jeg blir ren ineffektiv av å lese dagboka di :gjeiper: Så kos å få mannen din hjem Skytte! :rodmer: Helgestemningen er til å ta og føle på når jeg sitter å leser innlegget ditt. Det høres herlig ut! Kos dere alle 4 og nyt besøket når det kommer :jepp:

God helg til deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trollet: Han måtte bare ha ledd ja:)

Det var særs koselig igår ja! Snupp var voldsomt fornøyd med å få se litt på idol:)

Etter leggetid ble vi sittende i hver vår stol og kikke på tv. Hadde vært ganske koselig dersom mannen bare kunne hutet å la den pokkers tlf ligge i ro i to minutter:(

Blir så irritert for at han aaaaltid trykker og trykker i tid og utid:(

Så jeg var litt oppmerksomhetssyk og muggen... Og sliten og trøtt... La meg på sengen med noen vondter og da kom han og kosa på meg. Poeng!! Mannfolk..!!

Gjestene kom rundt midnatt så her ble det sent!

Flott å våkne halv sju da.. Da jeg slumret halv åtte våknet snupp! Men han ville bare se barnetv heldigvis:)

Så da fikk jeg sovet en time til.

Vi hadde sen, stor og yammi frokost<3

så ordnet mennene og snupp med flyttelasset mens jeg kosa meg i kjelleren med å pakke inn kalendergavene til snupp og noen julegaver!

I ettermiddag var vi i byen og kjøpte bilstol! Jei, ferdig med det:)

Så fikset mannen og kompisen skap på vaskerommet og div i kjelleren mens jeg lagde mat.

Ikveld har jeg vasket og ryddet og fått alt på stell der! Veldig fornøyd og veldig sliten nå. Tungt å ligge på alle fire og skure gulv nå... Men det trengtes!!

Har litt kynnere så vurderer sofaen nå. Men syns det er ubehagelig å sitte.. Og om jeg legger meg kommer jeg til å sovne... Og våkne halv fem!

Neste prosjekt er å vrenge og rydde matboden og få system der igjen. Deretter står hobbyromboden for tur. Den er ganske ok så det blir ikke noe stor ståhei.

Så er det et år med bilder som skal i album!

Deretter er det intet mer enn julevask, baking og babystæsjfiksing som gjenstår før gullet kan komme:)

Og mannen må bli ferdig meg oppussingshuset:)

Så jeg tror de neste ukene skal gå greit unna! Juhu!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en finfin helgedag over:)

Snupp var urolig inatt så jeg var temmelig dau da det var morgen.. Men thank heaven for barnetv <3 :)

Etter yammi frokost med vafler dro vi ut på litt sightseeing med K som flytter hit nå. Endte opp på gårdskafé hvor snupp fikk ri og fant en ny kompis mens vi kunne skravle og slappe av!

Ble elgstek til middag og en time med mitt skip er lastet med sammen med snupp etterpå:)

Etter leggetid og husarbeid har vi sett film og spist godis.

Nå er det natta for en sliten kropp. Hatt litt kynnere ikveld men ikke plagsomt. Det verste er å sitte.. Det er ikke noe godt i ribbena:(

Fikk forresten vuggen ikveld<3 Og mannen fikk kjenne at lillegull hikket ikveld:)

Og nå har vi passert midnatt og kan si hurra for 29 uker!!!!

Nå går det unna:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppendeglad: for uke 29!

Plagsomt med disse kynnrne altså! Og ikke minst at det begynner å bli småtrangt så ribbeina får seg en trøkk. Har fått meg noen reale spark i den retningen jeg og, sliter foreløpig ikke med å sitte heldigvis. Håper det går bra med deg :klemmer:

Hvilken bilstol endte dere med? :jepp:

Ha en fin dag Skytte! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 29 uker :hoppe:

Virker som du har hatt en fin helg :)

Du er så effektiv og flink at jeg blir helt sliten av å lese om alt du får unnagjort :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trollet: Det ble en Britax med beltebase. Har ikke utforsket den skikkelig enda, men tror den blir å funke bra:)

Pitte: Nåja, du vet når man er en urolig sjel så må man ha litt å henge fingrene i:)

Idag må jeg bare advare om klaging... Har ventet, gruet meg og forberedt meg på denne dagen i tre uker. Hadde time hos familievernkontoret for å få snakket med eksen.

Kommer dit kl elleve for å finne ut at timen var kl ti:(

Jeg har aldri, seriøst aldri, kommet for sent til noe...

Jeg fikk såvidt holdt ut å få den nye timen og stotret hvorfor i all verden de ikke hadde ringt?!? Men det fikk jeg aldri noe svar på.

Nesten løp ut og hulket i bilen i en halvtime.. Snakk om major setback... Har ikke følt meg så elendig siden smellen

i vår:(

Kom meg på jobb igjen og pinte meg gjennom en drittoppgave og fikk timene til å gå slik at jeg kunne ta helg når jeg var ferdig.

Hentet snupp og kom oss hjem. Men snupp er så voldsomt krevende for tiden at jeg vet ikke hvor jeg skal snu meg. Han eter meg levende og hører ikke etter.. Det er så vondt og tungt og slitsomt å gå rundt å være streng og føle at alt man gjør er å mase:(

Syns rett og slett det begynner å holde med styr nå:(

Jeg vet ikke om jeg orker mer:(

Er jo styr med idiotoppgaver på jobb, styr med eksen som tapper meg totalt for energi, styr med svigerinna mi og masse styr med oppussingshuset pluss div styr med vårt hus:(

Når skal jeg bare få være glad og bittelitt bekymringsfri?

Får så dårlig samvittighet for gullet i magen som har en mor i ulage titt og ofte:(

Ikke har det vært anledning til å være spesielt sosial de siste ukene heller. Jeg kommer meg ikke bort im kveldene når mannen jobber i andre huset. Og det har ikke vært noen med anledning til å komme hit heller.

Reiser til C i Tromsø på torsdag og det skal bli godt<3

men samtidig skal mannen og kollegaer på en kjempefest den helga, et stort arr. for selskapet han jobber i. Og nå gruer jeg meg:(

Gruer meg til å være borte fra han og gruer meg til han skal feste..

Jeg vet jo at han er absolutt til å stole på og alt det der. Jeg vet at jeg bare er paranoid og tenker tulletanker..

Og alt har gått så bra så lenge nå:( Men poff så føler jeg meg helt idiot igjen:( Huff...

Kroppen er sliten og trøtt av ingenting og jeg griner for ingen ting:(

Ønsker meg så veldig litt fred i ørene liksom... Men det blir vel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Til deg! :klemmer:

Uff, vet ikke helt hva jeg skal si.. Føler virkelig med deg! De periodene hvor ALT er dritt, er helt håpløst. Eneste rådet jeg har, er å tenke på det som faktisk ER positivt, og vite at det blir solskinn etter regn. For det gjør det, selv om det ikke alltids føles slik..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: 29 uker :strix:

Sender mange :klemmer: til deg snuppa! Høres ut som om du har mye å tenke på om dagen :( Ikke lett å la tankene ligge dessverre, men håper du får noen fine dager hos venninne C i allefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det er ikke lett når det blir alt for mye på engang :tristbla:

Det er sikkert ikke mye til trøst, men det blir bedre. Håper du får en energiboost etter å ha vært hos venninnen din. Sender deg masse :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trasig innlegg Skytte, skjønner du har mye å tenke på :( Evig styr dette med eksen, fatter ikke at de ikke kunne ta en telefon og bare høre hvor du var. Som du sier, du pleier jo aldri å komme for sent så da må det jo gå ann å høre hva som har skjedd.

Typisk at det er mye som skjer på en gang, da begynner tankene å kverne også blir små bagateller man egentlig ikke trenger å bekymre seg for også et problem :(

Håper du får senket skuldrene og slappet av hos venninnen din. Hør på rolig musikk, det roer både mors og lille mageboerens hjerterytme har jeg lest :jepp:

Masse :klemmer: til deg!

Endret av Skogstrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare gi deg en god klem :klemmer: Kjipt når det er sånne dager/perioder. Men heldigvis blir det bedre etter hvert, og det vil sikkert gjøre godt å dra på besøk til en venninne! :)

Må jo :hoppe: for 29 uker! Glemte det av jeg, likså som jeg glemte å hoppe for 39 uker inne hos meg. Hehe.. :) Blir litt borte i seg selv nå på slutten merker jeg.

Ha en fin kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teita: Takk for gode ord:)

Lucky: Nesten system overload her:)

Pitte: Alle ord er støttende og settes stor pris på<3

Trollet: Ja det kan bli for mye av det "gode". Kjipt at det alltid er en kamp som skal vinnes liksom..

Teri: Klem tilbake og takk for hoppingen:)

Jeg skulle liksom oppdatere nå men ble overmannet av trøtthet så må prøve igjen imorgen...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går mye bedre nå <3 Godt å få vrengt hodet litt..

Bare å mote seg opp til onsdagen nå.. Men prøver å ikke tenke på det i helga.

Hadde en kjempeflott reise igår og befinner meg nå hos C i Tromsø:)

Har sovet utrolig godt og spist kjempegod frokost. Nå skinner solen og vi skal straks til byen!

Husmorferie er absolutt å anbefale<3 Jeg må bare huske på å være takknemlig for det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for en rask oppdatering!

Ble alvorlig mye bra shopping igår! Farsdagsgaver, nissepysj og juleskjorte til snupp, div andre gaver til mannen, litt klær til lillebror og mamsn!

Biff til kvelds før tv og godis:)

Imorges ble det stress men kom oss tidlig avgårde og spiste yammi frokost på Rica Hotellet! Men det ble alt for mye mat:( Har hatt smertelig vondt hele dagen.. Har så sykt

vondt i ribbena at jeg får ikke sagt det:( Klarer kun sitte i kortere perioder før jeg må legge meg og strekke ut kroppen.. Jeg føler meg som tidenes kjedeligste gjest her jeg ligger:(

Savner mannen og snupp og gleder meg til å komme hjem... Sutreguri her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det begynner vel å bli trangt inni der nå når du er 30 uker på mandag! :jepp:

Håper formen blir bedre snart slik at du får nytt resten av oppholdet :klemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg vel få oppdatert litt her inne! Lurer litt på hvor timene og dagene blir av?! Begynner å gå farlig fort nå...!!

Overlevde lørdagen:)

Søndag spiste jeg minimalt og berget ganske bra. Ble noe sliten av reisingen men traff mannen på halvveien og det var så gooodt<3 Han er så fin og god og jeg er så forelsket i han<3

Da vi kom hjem grep vi fatt i klær og støvsuger og div ymse husarbeid før vi hentet kinamat og sank ned i hver vår stol:) Brukte over to timer på å spise maten min.. Men klarte å unngå det værste presset da.

Hadde skikkelig bra sex da vi la oss og skikkelig vond symfyse igår... Her er det snakk om den sure svie etter den søte kløe altså:( Jeg skulle knapt klart å gå i går...

Så bare blikket til mannen så nå blir det vel ikke mer sengekos på meg... Arg! Må jo være mulig å unne seg litt uten å bli handicapped...

Gårdagen gikk med til å overleve tre timer sitting på jobb og ellers bare prøve å fungere hjemme. Snupp var så flink og vi kosa oss med frukt og bøker<3

men utpå senkvelden fikk han intense magesmerter..

Så her ble det natt halv to og morgen halv fem... Spratt ut av senga da han ropte at han måtte spy... Mhm, lurt det..,

Mannen sto opp halv sju så jeg fikk sovet en time før han måtte på jobb.

Han kom også hjem i over to timer midt på dagen slik at jeg rakk timen hos jm og fikk sovet litt til..

Men det kjennes ut som jeg har vært på værstingfest og har tidenes hangover... Teller minutter til mannen er ferdig på jobb og middagsluren min venter:)

Snupp har heldigvis ikke spydd mer på noen timer nå så satser på at det er unnagjort! Men han har vært så sykt flink idag <3 Og heeelt rolig. Det er uvant det!

Han har ikke spurt om tv en eneste gang. Han har sittet med klistrebøkene sine i timesvis, lagd farsdsgskort til mannen, faren, bestefaren, bonusbestefaren og et kort til mannens kompis som ikke har barn.

Nå har han lekt på rommet i en time og jeg har lagt meg på senga og tøyd ut ribbena.

Alt var vel hos jm idag. Lillebror er meget aktiv og ligger fortsatt med hodet ned. Har begynt å få litt protein i urinen så den skal vi følge med. Lagt på meg ca 8,5 kg til nå.

Har ellers vasket og fikset på ammeputen. Vasket stellevesken. Akkurat nå er sengekanten i maskinen.

Så det går sakte men sikkert fremover med forberedelsene:)

Gleder meg til så mye nå fremover!!! Lage adventshus, pepperkakehus og kaker, annen baking, vaske klærne til lillebror og gjøre klart utstyret osv osv <3

Men fortsetter kroppen å streike mer nå må jeg bare be om full sm så jeg får styrt dagene mine uten stress og mas...

Har forresten bikket 30 uker nå ja, Teri:) Hurra for det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 30 uker :hoppe:

Dumt at litt sengehygge skal slike kjipe følger da. Får ønske både deg og snupp god bedring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 uker ja! :hoppe: Fant faktisk ikke dagboken din blant mine innlegg i går, så kom meg aldri til å få hoppet for deg. Men tenk det da, nå er det virkelig siste innspurten! :hoppe: Føles nesten som i går da jeg våknet opp og tenkte at jeg nå var 30 uker på vei. I morgen bikker jeg 40. Jaja, får satse på at tiden går like fort for deg! Og med julerushet som venter så går det til og med kanskje enda fortere! :jepp:

Flinke gutten din som er så rolig og lager fine farsdagskort. :) Høres ut som en godgutt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...