Gå til innhold

Skyttens skriblerier


Skytte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I'm alive:) Og tusen takk for besøket i boka mi og hilsninger<3

Det ble kun besøksrunde igår men nå har jeg tid til min egen bok:) Bra det er noe positivt med å være oppe halv tre på natta..

Ryggen min har slått seg vrang:( Det går greit å fungere vanlig så lenge jeg ikke bøyer meg, vrir meg eller ligger. Så det er lite nattesøvn for tiden. Dagene forsvinner i tåka og dupper..

Jobber med siste innspurt på ekstrajobben den tid jeg klarer være våken.

Dagene starter rundt halv sju sju med meg og snupp, sofa, pledd, kalender og kakao eller te mens vi bygger lego:) Det er faktisk den beste tiden på døgnet <3

Jeg som har vært en levende død før kl tolv det siste halve året:)

Største problemet nå er egentlig at jeg har blitt forkjølet. Det er så sabla vondt å hoste at fyyy:( Får kynnere tvert!

Unødvendig at gravide får samme plager som ikkegravide når vi har hundre vondter fra før liksom:p

Helgen var forresten kjempefin ja! Fikk så sykt mange hilsninger og tlf og sms, besøk av venner og familie og gaver. Mannen lagde til og med gulrotkake til meg<3

Og han malte hele soverommet:) Så nå må jeg ordne med hyller og bilder og slikt:)

Søndag var det harrutur på humpete vei og du verden med kynnere:( Det blir ikke flere lange kjøreturer nå. Men vi fikk handlet masse og da vi kom hjem rimte vi av fryseren og ryddet hele matboden! Herlig!

Var på kontroll igår og alt ser bra ut. Litt ødemer men.

Pluss ti kilo så langt. Frykter at jula nå ødelegger alt..!

Og jeg har bikket 34 uker med flere dager!!

Han ligger fortsatt med hodet ned og spreller stadig som en helt:)

Har planer om å få pakket fødebagen denne uken!

Og vasket gulv.. Og bakt litt mer.. Osv osv :)

Er helt i ørska her så skal drikke opp teen min og legge meg igjen..ZzzZzzzZzZzzz...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med dagen som var! :hoppe:

Blir en litt forsinket gratulasjon. Ikke lett å få med seg alt lenger :)

Ryggvondt og forskjølelse på samme tid :( Masse god bedring! Man skulle tro at de vondtene man får som gravid var nok ja. Kjipt å bli syk i samme slengen.

Hurra for at alt er bra med den lille :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må :fnise: litt over alle planene dine... aldri i ro du! Må passe på så du ikke kjører deg selv for hardt nå da!

Og jeg syns du har vært kjempeflink vektmessig! :jepp: Jeg er rimelig fornøyd hittil selv, og jeg har gått opp 12kg! Jula kommer til å gå kjempefint vettu... Er jo ikke så mye plass nå på slutten, så man får ikke spist seg i hjel ;)

Sov godt vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pitte: Takk :) Nei det blir umulig å henge med på alt:)

Så lenge jeg slipper feber og mer snørr enn som så så er det ok. Hosten må vel gi seg!

Godt å vite at alt er bra med lillen ja <3

Tutta: Hehe, jeg er på nedtrapping:) Og da jeg kom hjem idag hadde mannen tatt helgevasken så nå er morgendagen planfri <3 Dvs at jeg skal på kurvjakt men det er jo bare kos:)

Egentlig har jeg fryktet flere kilo pga all sjokoladen jeg tidvis spiser...:) Men har ikke alltid spist like mye mat da så d har kanskje kompensert:)

Har ordnet sånn ca førti småærender idag. Sånn typisk posten, bytte en gave, kjøpe en halv bursdagsgave, si hei til en gammel onkel, kjøpe et par nye laken, kjøpe siste tingene til lillesnupp, treffe mam og pap, lunsj på jobben osv!

Ellers tror jeg vi har vasket ti maskiner klær denne uken, men nå begynner vaskerommet å se riktig så bra ut:)

Har gjort ferdig nest siste prosjekt på ekstrajobben og tror jeg tar de siste timene der etter helgen!! Muchos dineros

i januaros :)

Må vel prøve å legge meg.. Motløst å legge seg når man vet man må opp igjen om kort tid... Men men, snaaart ferdig!!!

Og snart er det jul <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er snart juuuul!!!! I love it!!!

Var skrekkelig slapp og hadde feber igår så da så jeg mørkt på det hele.. Hoster som en gærning av og til og må holde på magen for det strekker og river så ille da..

Men er heldigvis bedre idag! Problemet er bare at 3-4 timer nattesøvn er litt lite.. Men men, øvelse kalles det vel:)

Av og til blir det en dupp senere på dagen men er jo så mye annet som er morsommere enn å sove!

Idag har jeg og snupp bakt nesten 80 kringler!

Med kynnere og bekkenvondt men det gikk!

Har ellers kokt rullene og fått dem i press og nå skal jeg visst lage pizza til gutta boys:)

Så må d bli sløving resten av dagen for nå er jeg både trøtt og sliten.. Mannen har jobbehelg så han sitter opptatt...

Kjedelig.. Hadde håpet sprinkelsengen skulle bli montert idag men.. Imorgen kanskje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du altså! Nå må du huske å slappe av litt også. Veldig snart blir det lite avslapping :fnise: Håper du får sove litt mer fremover :)

Snart jul, ja! Love it too <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teita: Skal slappe av og sove når jeg blir gammel og flytter på pleiehjem i Brasil :) Er det mannen sier vi skal gjøre:)

Jeg har sovet 6 timer I STREKK inatt!! Fra fire til kl ti idag!

Skjønte ikke bæra da jeg våknet:) Og holdt på å tisse i senga før jeg kom meg på do..!!

Var hos tante på skravlings til sent inatt. Det var kjempekoselig! Vi var mye flinkere til å gjøre sånt før, men nå blir det bare en sjelden gang.

Kl to våknet snupp og var brennhet:( Så da gikk det et par timer med nedkjøling og drikke og kos <3

Så sov han til kvart på elleve idag! Og gleden sto i taket da nissen hadde hengt en lego star wars film på kalenderen <3

Vi har spist storfrokost som han sier og ellers bare slappet av. Jeg har pakket inn de siste julegavene og bare nyter adventshuset med masse lys. Straks mørkt her igjen nå.

Kl fem har snupp juleoppvisning med turngruppen. Han er alldeles ikke i noe form men påstår han skal gjennomføre. De har heldigvis bare noen få minutter med program så han får prøve. Det betyr så mye for han <3

Og pga feberen må han uansett være hjemme fra bhagen imorgen og da går han glipp av luciabakingen:(

Får bare håpe han kommer seg til luciatoget på tirsdag. Han blir så fryktelig lei seg når han går glipp av slike ting.,

Formen min er heldigvis bedre! Bare trøtt, trøtt og trøøøøtt!!

Men har faktisk lagt frem litt av det som skal i fødebagen idag! Mannen skal jobbe resten av dagen og kvelden nå så sengemontering blir det ikke.. Vel, vel.

Sitter og vurderer å prøve meg på en runde karamellkoking... Hmmm... Aldri gjort det før så det får jeg sikkert til! Sitat: Pippi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg, Snupp og lillesnupp?

Fikk du til karamellkokingen? Elsker karameller så kanskje jeg skal prøve på det selv hvis du fikk det til :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for start på fødebag!

Hvordan gikk det med oppvisningen for S? Håper han er i bedre form nå, og at du har fått noen flere netter med litt sammenhengende søvn :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skytte! Er det full julestemning i Skyttehuset nå? :jepp: Jeg er helt utålmodig ift til å ta treet inn i stua :sjenert: Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg nå..! :tre:

Spennende med fødebag pakking. Jeg har ikke kommet lenger enn sist. babytøyet som skal med er lagt frem i tillegg til ammeinnlegg. Får ta meg i nakken snart og bli ferdig.

Hvordan er formen din ellers? Håper du har fått litt mer søvn nå og koser deg masse i førjulstida! Snart er julaften her! Tenker du har en spent liten gutt hjemme :jepp: Ha en fin dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oioi, jeg rakk såvidt å starte på runden min ikveld men ble aldri ferdig og kom aldri til min egen bok:)

Men satser på en aldri så liten oppdatering imorgen!

Er forresten 36 uker nå;) Jeeiii!! Snakkas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woooohooooo for 36 uker! :hoppendeglad: Bare en liten uke igjen på deg til lillebror faktisk kommer "til termin" (3 uker før og 2 uker etter UL-dato = terminbaby)

Ønsker deg en god tirsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for besøket alle sammen :) Kjempekoselig at dere kikker innom meg!

Jeg har vært så sløv på kg i det siste at huff.. Har bare ikke hatt ork og energi til å trykke på hverken tlf eller pc.

Men nå er jeg helt ferdig med alt av jobbing!!! Deilig å ikke ha noe hengende over seg!

Jeg har også gjort ferdig julehuset så nå er det kun en ekstra vask av badet og pynting av treet som gjenstår. Pluss at vi må handle inn melk og frukt på torsdag. Alt annet er i boks!

Har levert gaver, vært på et par dårlig samvittighetsbesøk, vært ute og spist sammen med jentene i syklubben og det meste er klart til lillebror kommer. Har bare vugga igjen og den kommer på plass ikveld eller i morgen.

Formen min har dalt betraktelig de siste dagene... Har fått mye mer vann i kroppen og har fryktelig vondt i føttene og hendene :( Har lagt på meg fire kilo på to uker og mye av det er nok vann... Har noe protein i urinen men BT er helt fint så det er ikke annet å gjøre enn å roe ned.

Var på UL idag for å sjekke leiet før fødselen siden jeg skal føde ved fødestue og ikke fødeavdeling. Lillesnupp var bare så utrolig søt <3 Han så ikke mager ut for å si det sånn og siden snupp var 4 kg regner jeg med denne karen blir noe a la det samme..!

Det jeg ser litt mørkt på er at bekkenet og ryggen har slått seg vrang. Men det var det jo sist også og det gikk jo helt fint å føde likevel. Så det må vel gå bra.

Sover ikke mye om natten men prøver å duppe inni mellom på dagtid. Føles ikke som det blir nok for jeg føler meg trøtt store deler av dagen. Men sånn skal det være nå på slutten!

Gleder meg så enormt til å møte lillesnupp <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal det være link til dagboken i signaturen :)

Kjipt at formen er dårlig :( Kjenner til det og det er ikke moro. Nå er det heldigvis ikke lenge til du får hilse på Lillesnupp :strix:

Hvordan gikk det med karamellkokingwn forresten? Har lyst til å prøve selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å være ferdig med all jobbing :strix: Nå må du nyte den siste tiden og slappe av da :)

Usj, jeg hadde også MYE vann i kroppen.. MEN, vann er bedre enn fett, og går fort av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...