Gå til innhold

Skyttens skriblerier


Skytte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I just had sex!!!! Weehaa!!! Og det var høyst frivillig fra mannens side :)

Nå er det bare å håpe på det beste og vente spent på hva morgendagen bringer! Er mannens bursdag og 12.01.12 er jo en kul dato!!

Fikk masse nåler også ikveld så nå er optimismen stooor her jeg ligger! Vært utrolig kult om jeg kunne sovet litt

også..!

Og ja, Teita, utrolig kos og sove inntil snupp <3

Kan ikke skjønne at jeg skal få bli mamma til enda et gull... Det er helt uvirkelig! Men jeg gleder meg og er veldig spent:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med :sengekos::fnise: Håper det hjelper på modningen!

Gratulerer til mannen som har bursdag!

Håper nålene fungerte i går :)

Snart er Skytte tobarnsmor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det var godt for mor med en runde ja:)

Men masingen stoppet etter at jeg fikk sove i ti tiden...:(

Så dagen idag har gått med til bursdagsfeiring av mannen <3

Ikveld var vi på føden igjen..! Ingen nåler men hun undersøkte og rev og røsket litt oppi der! Pluss at jeg fikk klyster. Tror ikke noen av delene hjalp. Kjennes ikke sånn ut i alle fall. Men det begynte å bli bra modent sa jm.

Resten av helgen skal vi bare slumre og kose oss, hive ut juletreet og vaske litt hus. Deilig at mannen har fri til mandag nå<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper dere har rett damer for her er det så stille som aldri før..! Har kommet meg "tidlig" i seng og gleder meg til å sove nå:)

Og gleder meg til tre hele dager med mannen <3

Må bare nyte dem for de kommer nok aldri igjen:) Vel, kanskje når barna blir så store at de har flyttet:)

Takk for at dere titter innom meg og beklager at jeg ikke er like flink til å få tatt runden lengre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forståelig. Man mister liksom litt piffen nå på slutten. I alle fall gjorde jeg det. :)

Sitter her med den rutinerte sønnen min som uten unntak i det siste skal ha første nattmat klokken to. :P

Sender deg litt fødestøv, for jeg tror du føder på søndag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er flere som har sagt det, Teri! Men håper i såfall at jeg bikker midnatt og får på mandag da. Svigermor har bursdag på søndag, får være måte på å gjøre henne fornøyd:) Hehe:)

Ble seeent før det ble natt men nå klarer jeg ikke ligge lengre. Har egentlig sovet godt og kun vært to ganger på do.

Kjenner ingen iiiiingen verdens ting. Orker ikke tenke på å føde lengre. Han blir sikkert der inne...

Skulle hatt litt nytt stæsj til stua og sånt div... Var noen timer i byen igår og vurderer det samme idag. Godt å se folk og skravle og bruke penger..! Selv om jeg egentlig ikke burde øsle nå. Menmen:)

Lørdag here I come!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åneida, han blir der ikke for alltid :fnise: Hehe. Det trodde jeg helt på slutten og. Men han kommer ut, en eller annen gang, på en aller annen måte, og helst når du minst venter det :) Når jeg hadde gitt opp, våknet jeg til at vannet gikk, så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg derimot gikk aldri inn i skikkelig ventemodus, da jeg ikke helt klarte å forstå at jeg faktisk skulle føde snart :ler: Så jeg ble heller overasket da vannet gikk :jepp:

God helg! Det blir sikkert den siste før du er tobarnsmamma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teita: Hehe, ja en gang må han jo nødvendigvis ut enten han vil eller ikke:)

Teri: Ååå, skulle ønske jeg også hadde det sånn!!

Tutta: Takk <3

Ble overhormonell da jeg sto opp og gråt lenge i dusjen...

Var bare stille og betuttet og mannen visste ikke helt hva han skulle gjøre godt for meg <3

Kl tolv sovnet jeg i stolen og måtte bare gå og legge meg igjen. Sov til kl tre... Og brukte en time på å våkne og komme meg opp. Så det ble ingen bytur idag gitt. Men humøret var bedre i det minste!

Ble ikke gjort noen ting idag men mannen lagde yammi nachos som bare han kan<3 Etterpå ble han med meg på en passelig gåtur. Koselig!

Magen blir steinhard så snart jeg rører meg. Men så snart jeg setter meg og slapper av går det over.

Lillegutt er veldig aktiv og føttene hans går som trommestikker og buler ut her og der.

Akkurat nå er jeg dødstrøtt igjen.. Men hvis jeg legger meg nå kommer jeg til å våkne fire inatt og det er litt vel drøy tid å starte dagen på. I alle fall siden jeg ikke driver bakeri:p

Men status er altså null niks og nada her...

Prøver å bli klok i bæresjaljungelen... Uten noe hell:(

Erfaringer mottas med takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

C utsatte det å komme ut ganske så lenge, men når hun først kom, var det helt utrolig. Håper for din skyld Skytte at lillesnupp kommer ut snart, og da mener jeg snart. :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spennende med bæresjal :Nikke: Jeg har fått låne noen av iss, så gleder meg til å prøve om det er noe for meg ;)

Håper lillegutt bestemmer seg for å komme snart :pls: Dumt han ikke kom på bursdagen til mannen da, for det var jo min bursdag også ;)

Masse, masse lykke til snuppa :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teita: I will google it:) Tuuusen takk for støvet!!

Delphina: I hope so too!! Er jo så kjedelig å vente..! Nå sitter jeg og kjenner på en fot som buler ut på siden av magen min:) Mye morsommere om bare hele kroppen var ute og kunne ligge inntil meg isteden <3

Lucky: Ooohh!! Gratulerer med overstått! Idag er det farmorens bursdag. Men ingen tegn til noe nå heller.

Har utrolig lyst på bæresjal men sånt finnes jo ikke å få prøvd noen steder her...:(

Her har natten vært grei. Sovet en hel del. Så var vi ganske tidlig oppe så nå får vi hele dagen med oss:)

Eneste planen vi har er å få vasket gulvene og besøkt svigermor på bursdagen!

Når nattjm kommer på vakt skal jeg ringe og be om akupunktur igjen. Så.. Fingers crossed!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble aku idag istedenfor igår! Men foreløpig ingen fødsel... Enda mannen overrasket med sex imorges:) Wohoo:)

Neste kontroll er på onsdag, på the big day... Er vel det jeg har å se frem til nå:)

Har hatt en kjempefin ettermiddag og kveld sammen med snupp<3 Det var vanvittig godt.. Herlig å sitte her med latteren hans i ørene lenge etter han har sovnet:)

Nå er problemet at jeg holder på å sovne... Og det er for sent med dupp og for tidlig å legge seg. Da blir det jo morgen midt i natta! Men senga frister noe så innmari..,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...