Gå til innhold

Skyttens skriblerier


Skytte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så koselig å lese om dagene dine :) Blir nok fort travelt med to barn ja, men tenk så heldig du er også _:hjerte:

Kan tenke meg du fikk en kjekk rockegutt, herlig!

Håper magen til lille A er bedre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tutta: Tror nok det er noe sånt ja. Ingen tegn på at det er kolikk på ordentlig liksom. Har gått bare bra siden den natten med ørten våketimer. Såvidt jeg tørr å si det høyt!

Her har barselsbesøkene knapt fått kaffe og sjelden noe attåt:) Dårlig service her i huset, hehe!

Men du er da så nett så det blir nok ikke noe trøbbel med de siste par kiloene!

Teri: Den tidligere naboen vår er osteopat så han skal se på han når han kommer nordover i neste uke. Men jeg tror det hele egentkig bare er normal babyau liksom. Har gått bedre nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teita: Det går egentlig mye bedre enn forventet:)

Lucky: ja, jeg er utrolig heldig <3 Og rockern var meeeeget fornøyd:) Herlig når man scorer poeng hos barna:)

Som sagt har det gått bra et par dager nå ang gråtingen så jeg håper dett var dett av denslags...!

Har vært på flere trilleturer og hatt besøk. Dagene raser avgårde...!!

Lillen ligg å får pupp mens snupp løp rett til naboen for å leke. Mannen jobber til 18 så da blir det middag til kvelds!

Om ikke jeg havner i koma... Akutt trøtt her...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen det å være trøtt, ja :) men så bra det ikke har vært noe mer nå. Ikke noe godt hverken for dere eller lille med masse gråt.

Vil han spise ofte om natten eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inatt ville han ikke sove... Ingen merkbar magevondt men et sykt suttebehov og han ville bare henge i puppen.. Han varvåken fra åtte igårkveld til nesten fire inatt....

Hver gang han sovnet og jeg la han våknet han...

Sov fra fire til sju da S sto opp. A våknet åtte, spiste og sov til halv elleve.

De andre nettene har han spist 1-2 ganger.

S har fåttfri fra bhagen idag og vi venter besøk av ei venninne og datteren hennes. Har lagd trolldeig som barna skal få leke med.

Spent på hvordan dagen blir... Vanvittig trøtt!!! Men har lyst til å ut en tur å trille senere for det er så fint vær! Den som lever får se..!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slitsomt med sånne netter! :Gjesp: håper dagen ikke ble så værst allikevel.

Planleggingsmennesket som jeg er, ser jeg frem til mer forutsigbare dager.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djiiiiizezz den ungen vår er utholdende..... Auuuu...

Han sov masse hele dagen igår med siste dupp mlm 17-18.30. Og ikke søøøøren om han skulle sove mer da.. En liten dupp mlm 22.30-23 var alt før han endelig ga seg over halv fem imorges.... Halv fem... Igår var det samme opplegget til kl fire. Og jeg hadde ikke sovet noe på 21 timer:( Tre timer med hostesøvn idag var heller ikke mye...

Men nå har han spist og S ser tv så jeg må prøve å få meg et par timer til på øyet så j ikke dør av tretthet....

Hiv o hoi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sovet!! Fra kl to inatt til halv ni imorges!! Det var søren hoppe meg godt<3

Men igår var en utrivelig dag.. Jeg var såå trøtt, S var lite samarbeidsvillig, mannen var sen med å stå opp og satt mest med pcn mens A var mye våken ila dagen og begynte å gråte på senkvelden... Til slutt begynte jeg også å gråte...

Først ble mannen irritert på meg pga jeg klaget for at A gråt så høyt:( Men så fikk vi nå rodd oss i havn, snakket litt, A

sovnet og vi la oss som venner og holdt rundt hverandre<3

For lite søvn er drepen på humøret mitt altså...!

Idag har jeg og A vært i fotokjelleren sammen med venninne K og tatt bilder:) Blir spennende å se!

Klarte å lure en sovende baby fra stolen og over i sengen og håååper han sover en time til nå... Jeg har tusen ting jeg aldri får gjort... Som feks å skrive på invitasjonene til bryllupet:)

Og kl to er det foreldrekaffe i bhagen og så er nå den dagen gått egentlig.

Klem til dere<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig deilig at dere fikk en bra natt! :klemmer:

Så heldig du er som har noen til å ta fine bilder! Her er det bare amatørbilder. Har sett en del fotografbilder av babyer, og de er jo SÅ fine! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Huff, det høres ikke helt greit ut det med en lite samarbeidsvillig S og en gråtende A. :klemmer:

Dog, så deilig med en deilig natt! :jepp: Det er deilig å kunne sove litt. :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ofh, måtte inn her å føle med deg Skytte!! :klemmer: For lite søvn er ikke å kjimse av! Det kan virkelig ta repern på de fleste hardbarka mødre! Godt dere fikk sove mer sist natt. Krysser fingre for at det fortsetter. Er A bare utholdende eller er det magevondt som forstyrrer søvnen? Ønsker deg en natt sprekket med ro og søvn! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har A sovet siden halv ni og jeg er våken enda!! Jeg burde hatt juuuuling!!!! Dumme dumme meg.... Men det var så godt med voksentid ikveld... Kveldsmat og tv og bryllupssnakk med mannen<3

Men nå knirkes det... Gud hjelpe meg hvis han plutselig våkner og ikke vil sove mer nå... Da gnager jeg av meg en arm!

Skogstrollet: Han blir overtrøtt og jeg har nok gitt han for mye mat og feiltolket han litt.. Men tror vi begynner å forstå litt mer nå:)

Delphina: Det er frustrerende med mye kjas på en gang ja:) Men alt går!

Teri: Ja vi er veldig heldige:) Hun tar nydelige bilder<3 Er helt forelsket og ser og ser på lille nurket mitt <3

Nei, det var den sovingen..! Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du er flink! :klemmer: Er det ikke sånn at EN er som en, mens to er som ti?

Godt du og mannen fikk ordnet opp og at du fikk en god armkrok etterpå :)

Skjenner til den følelsen når man burde lagt seg for LENGE siden, for å få mest mulig søvn mens babyen sover, men det er ikke alltid like lett :fnise: Også blir man sint på seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er heldigvis flink til å legge meg tidlig..hvis ikke hadde jeg krepert :fnise:

Håper natten deres ble bra. Og at kommende natt blir enda bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teita: Hehe, jo det føles kanskje litt sånn:)

Jeg er så alt alt for glad i å sitte oppe om kveldene...:)

Teri: Ja du er flink har jeg sett! Har lagt meg halv ti en kveld siden han ble født..:)

Han har sovet og spist og vært en fornøyd baby hele dagen<3 Begynte med leggingen i åttetiden men nå er han oppe for andre gang siden da. Får mat nå så håper det gjør susen og gjør han meeeeget trøtt:) Men å håpe på slikt betyr vel egentlig bare å be om våkenatt....!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff..mange gode tanker til deg snuppa :klemmer:

Kjenner jeg gruer meg til så lite søvn når jeg leser her....men utrolig hva man takler når man står midt i det også da :)

Flink du supermom :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...