Gå til innhold

Skyttens skriblerier


Skytte

Anbefalte innlegg

Hepphepp!!

Teri: Tusen takk:)

Tutta: Takker:) Han fikk penger, gavekort på bare barn, stjernetegnsmykke, sparebøsser, strikket ulltøy, eventyr og sangbøker i serien de store hvite, speiderkniv, kokse, barnebestikk i sølv og sølvteskje i dragesølv som han samler på:)

Delph: Tuusen takk:)

Lucky: Ja nå er det endelig over!:)

Takk for støtten alle sammen<3 Det betyr mye! Er glad for at j sto opp for meg selv:) Slipper å sitte å irritere meg nå i ettertid og har fred i hodet! Er selvsagt lei meg for at j måtte såre svigermor, men hun visste om det!

Anyway, har hatt to herlige travle dager med massemasse besøk og turgåing og kos! Igår grillet vi pølser og herjet i akebakken! Det var gøy helt til jeg glemte et visst hopp og slo halebeinet noe så innnnnnni....!! Sånn kan det gå når gamla aker:)

Skulle gjerne skriblet mer og tatt runden min men j må desverre prioritere litt knekkebrød og tannpuss...!

Men det blir:) Når j slutter å sovne av hele tiden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må jo innom en tur å hilse på :vinke:

Gratulerer med vel overstått dåp!

Skjønner deg godt når det gjelder svigermoren din. Er fryktelig uhøflig å overkjøre deg på den måten!

Håper dere har en kjempefin påske! God bedring til halebeinet ditt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker:) Han fikk penger, gavekort på bare barn, stjernetegnsmykke, sparebøsser, strikket ulltøy, eventyr og sangbøker i serien de store hvite, speiderkniv, kokse, barnebestikk i sølv og sølvteskje i dragesølv som han samler på:)

Visste ikke at babyer begynte å spare på sølv?! :fnise:

Flotte gaver! Håper M er like heldig :) Vi har vært og handlet gave til henne i dag - det blir et stjernetegnsmykke fra oss :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kitch: Koselig å se deg:) Og takk så mye!

Tutta: Hehehe, er om å gjøre å samle slike ting mens de enda er så små at de ikke skjønner det selv:)

Teita: Joda:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lever alle mann! J har bare vært litt uttafor i det siste og i helga holdt j på å stikke av!!

Vet ikke hvor j skulle dratt men tanken fristet!!

Har vært mye småstyr i det siste.. Mye med dåpen og kjolestyret og vi sliter med eldstemann som sliter med et eller annet stakkar:( Myyyye vondt i mammahjertet, myyye konflikter og negative hendelser med S, minimalt med søvn de siste mnd, bryllupsplanlegging og stress med at vi trenger større hus uten å få tak i snekkere kombinert med en mann som har fallt litt fra= stjernesmell når j på fredag oppdaget at mannen hadde mistet ringen sin og latt være å fortelle meg det.... Trodde j skulle klikke i vinkel!!!

Helgen har vært et lite følelsesmessig helvete... Men på søndag fikk vi pratet, pratet og praaaatet. Hele dagen omtr. Og på ettermiddagen fant jammen mannen ringen sin ute her..!! Da fikk j se kjære gråte for første gang:) Vi bare gråt og kysset og ble antakeligvis hundre kilo lettere begge to!

Nå tror jeg at vi har fått nok for en stund og må få nyte hverandre og alt igjen. Vi hadde kinodate i kjelleren igårkveld og det var helt himmelsk! Ostepop og klinings:)

Jeg er ikke flink til å be om hjelp og kjære er fortsatt litt reservert eller forsiktig mtp A. Så vi gikk oss nok på en smell der. Be aware folkens!

A spiser fortsatt ca hver andre/tredje time og nekter å ta flaske... Men j har begynt å "tvinge" han litt hver kveld..:) Så får vi se hvem som holder ut lengst!

Vært på 3 mnd kontroll idag og han var 6900g og 64cm!

Så han vokser men j lurer på om j begynner å få litt lite mat til han nå. Værtfall om kveldene..

Ellers er han en skikkelig skravlekaspar som sin bror og sin mor:) Han babler og styrer høøøyt!! Søtingen<3

Og han har sånn smått begynt å gripe etter ting:) Plutselig nå løsner det og så er han en stor baby og ingen liten minibebis lengre... Det går så heslig fort..,

Fint å få tatt seg en kjapp runde og en rask oppdatering her før j svimer av i sengen:) Tror vi nærmer oss litt tidligere leggetid på A nå og det blir ikke feil!! Har ikke vært alene i mange minutter de siste mnd akkurat..! Men det blir:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trist og tungt når det blir vanskelig i hjemmet og hverdagen, men dette er noe jeg tror mange (de fleste?) opplever når man får barn sammen. Dere er flinke som satt dere ned og ordnet opp, i stedet for å bare la ballen fortsette å rulle. :)

Ang. dette med melk, så er det helt normalt at man opplever at melken minsker rundt tre månedersalderen. Da har melken stabilisert seg mer i forhold til behovet hans, så du ahr sannsynligvis nok melk. :) Husker O hang i puppen hele kvelden rundt den alderen der, men så ble det bedre. :)

Tre måneder allerede! Ikke værst.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teri: Jepp! Har gått i den skrekkelige fella før og det vil jeg ikke oppleve igjen.. Det er hardt arbeid å leve sammen! Men j vet at mannen er mannen i mitt liv og vil at dette skal fungere:) Er så deilig når man har kommet over kneika<3

Ahaaa, det var lurt at du fortalte meg det med stabilisering nå rundt tre mnd! Thanks:) Ikke tenkt på slikt jeg.. Men j har begynt å undersøke ang grøt. Og fikk sjokk i butikken da j så prisene!!!! Det er helt sinnsykt!!!

Det verste er at det er voldsomt mye dyrere nå enn da S var baby. Fikk rett og slett sjokk jeg! Blir uaktuelt å kjøpe grøtpakker til 30-40! Hæ? Er ikke det dyrt? Er det jeg som har blitt kjip? Hva tenker dere andre? Er vel kanskje bare sånn det er...

Idag har j og ei venninne som skal gifte seg helgen etter meg trillet tur og skravlet bryllup! Vips så hadde vi gått over ei mil:) Herlig!! Har kjøpt meg hoppetau også idag! Her skal flesket til livs:)

Har gått ned ca 22-23kg siden jeg fødte. Fornøyd med det men det må gjerne rase av flere:) Merker at det går saktere nå... Men er veldig motivert til både trim og sunn mat!

Kan forresten anbefale kesam vanilje og valnøtter! Det er supergodt!! Og til middag idag ble det laksefilet i red curry( glass fra blue dragon) med pasta til. Knallgodt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg og kjære holdt på å gå i samme felle for ett år siden, og det uten barn..

Flink du er til å gå tur :) kjenner mye større lyst til å trille nå når det går mot vår!

Sunn og god middag! Vi spiste kveite, som kjæresten fisket i går! Skryte skryte. Hehe.

God kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå!! Kveite er jo sabla godt ja:) Værtfall når den er fersk og selvfisket!! Nice:)

Jeg har fått litt sånn at jeg måååå ut å røre meg! Har gjort litt om på prioriteringene mine så nå er trim foran husarbeid og det meste unntatt guttene:)

Innser nå hvor tynn jeg var en gang..! Trenger ikke bli like tynn som for fire år siden, men vil veldig gjerne nærmere den vekta enn hva jeg er nå!

Vi har vært ute i hele ettermiddag og raket, sparket utover snø og skravlet med naboene:) Koselig! Men nå holder j på å svime av av trøtthet med lillen på puppen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er godt. :)

Det er virkelig bra at du prioriterer fysisk aktivitet. Det gjør nok godt for både kropp og sjel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor, fin guttebaby du har! :hjerte:

Kjedelig med så mye negative hendelser, men kjempebra at dere fikk pratet skikkelig og at ringen kom til rette! :kose: Man trenger litt kjærestekvelder innimellom... Jeg merker at jeg trenger det mye mer nå enn tidligere, selv om jeg nå er mer hjemme enn før...

Skjønner motivasjonen din for vektnedgang... Tittet nettopp på noen "før-graviditeten" bilder her, og jeg vil tilbake dit!! Skal bli deilig å kunne legge inn litt mer tid til det nå som jeg føler at ting går litt greit i matveien med M igjen... Når det var på sitt "verste" ble trening nedprioritert gitt :sjenert: Syns du er flink jeg! 22-23kg er jo kjempebra! :daane: Var vel ikke så mye du gikk opp i graviditeten? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig fint å faktisk ha muligheten til å prioritere slik! Har jo aldri overskudd til slik prioritering når j jobber.. Ergo, jeg kan ikke jobbe hvis jeg skal holde meg slim and fit:)

Nei jeg gikk vel opp ca 18 kg så det går rette veien:) Det går bare ikke fort nok!! Jeg finnes jo ikke tålmodig..!

Drømmer stadig om å våkne en morgen og se ut som The Body... Hehehehehe!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trist å lese at dere har hatt det litt tøft :klemmer: Men godt dere fikk snakket ut. Kommunikasjon er viktig. Synd at mannen ikke er så tilstede når det gjelder A.

Flink du er som klarer å komme deg ut å få motivasjon, skulle ønske jeg var like flink! Men til sommeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem drømmer vel ikke om å våkne opp som The Body :fnise:

Nå får vi oss straks også en vogn det går an å løpe med, så da er det ingen unnskyldninger for min del... bare fine unnskyldninger for å kjøpe nye joggesko ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Stakkars dagboken min... Jeg er i live altså:)

Har det bare så skrekkelig travelt for tiden! Har fått tre snekkere i sving med utbygging og vi har styra som gale med søknaden... Som enda ikke er helt i boks... Tilgivelse vs tillatelse:p

Så er det nå litt å ordne med til bryllup og dagene flyr med trimming og bebisen og størstemann! Husarbeid og litt sosialt innimellom prøver jeg også å rekke. Har faktisk vært litt stressa! Og det er sjelden kost!

Men begynner å roe seg litt nå heldigvis. Vi har kommet over den dumme perioden og mannen har faktisk blitt litt mer engasjert i A. Problemet er vel egentlig at han har så mye snekring og utejobbing å gjøre så det blir litt kræsj for å få tid til alt. Men han er en super pappa <3

Det går ganske bra med S men det er ofte mye styr og de sliter litt i bhagen... Vi har prøvd å få hjelp av bup men fikk avslag... Nå skal faren og dama flytte sammen og det liker han dårlig så det kan jo bli spennende...

A er en fornøyd gutt som gliser mesteparten av tiden:) Men når det er krise så er det full alarm!!:)

Han har endelig begynt å ta flaske av og til så igår var jeg borte fra han i tre timer for første gang ever! Kosa meg med S på sirkus:) Godt for oss alle det!

Idag er det bål og pølsegrilling samt trimtur og senere finnbiff på tapeten! Litt regn ute men det får stå sin prøve:)

Håper jeg får gjort meg en besøksrunde til alle dere skjønne damer snart <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt med livstegn - at alt går bra! Så deilig at A tar litt flaske! :jepp:. M gjorde det, men nektet plutselig nå før helgen... Passer dårlig, da jeg egentlig skal i utdrikningslag den 19.... Håper vi kan få henne til å ta flaske igjen til da :rolleyes:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med oppdatering. Godt å høre at skyttemannen er blitt mer engasjert. Den aller første babytiden er det nok mange menn som ikke er like mye med på, men som kommer på banen etter hvert.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du lever :) Har tenkt litt på deg vettu.

Kjedelig å høre at ting har vært stress og gått i ett, men godt å høre at det har blitt litt roligere nå.

Blir glad for å lese at mannen din har tatt litt mer initiativ i A. Det var på tide, syntes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...