Gå til innhold

Skyttens skriblerier


Skytte

Anbefalte innlegg

Høres ut som travle dager ja!

Kjenner meg absolutt igjen i vansker med dagsoving. M sliter med det samme.... Men så lenge nettene er bra får man ikke klage... Er bare å ha vett til å legge seg tidlig når ungen sover :sjenert:

Sender deg en stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lucky: Still ashamed.... Tenk at j innbildte meg at du hadde sånn ca fire uker igjen sist jeg kikket innom. Og det er ca et par uker siden.. Kom han før terminen? Prøver alt nå for å finne noe å skylde på:P Setter det på ammetåkekontoen min tror jeg:)

Tutta: Nei er så utrolig glad for at han sover om nettene så da får det heller bare være litt travelt ellers i døgnet. Plutselig snur det... Og plutselig er de fem år, trust me!

Herlig sløvemorgen her<3 A spiste halv seks, sovna, pupp kl sju, sovna og sov til kl ni:)

De andre gutta var ute av huset før kl åtte så det ble litt dupp på meg da også.

Nå venter vi på venninne K som kommer på frokost og senere blir det trilletur dersom været holder seg! Trenger å svi av litt flesk idag kjenner jeg:) Barseltreff imorgen u see..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kom 6 dager før tiden, så kan jo skylde litt på det i allefall :gjeiper: Du har jo hendene fulle om dagen, så kan jo ike få med deg alt heller da ;)

Så koselig med barselgruppe, gleder meg til min starter opp også :)

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky: Da skylder vi på det ja, hehe:)

Enda en uke har flydd! Er utrolig fornøyd med meg selv denne uken! Har vært på fire laaange trilleturer! Og jeg har vært sunn i matveien, ikke rørt sjokolade eller godis annet enn litt ostepop igår:) Spent på vekta imorgen, om jeg har gått ned noe den siste uka...

A har vært mye urolig. Idag var alt helt flott til kl 17. Etter det klarte han ikke finne roen før nå halv ett... Igår sov han nesten ingen ting på hele dagen. Enda jeg lot han sove påmeg flere ganger så våknet han etter kort tid da også. Det er litt slitsomt. Får aldri gjort noe særlig og det lille jeg gjør gjør jeg i fem hundre for å rekke noe som helst før han våkner igjen.

Men men, sånn er det denne gangen har jeg funnet ut.

Satser på litt aktivitet denne uken også. Barseltreff på torsdag. Og søsteren min kommer hjem på lang påskeferie, det blir koselig:) Dåp skal vi jammen også ha på søndag! Poff så er den også forbi!

Satser på å få skrevet mer imorgen kanskje:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å kjøpe noe godt bæretøy? :) Da får du i det minste hendene fri.

Og lykke tl med dåp. :) Hva ble det til med dåpskjoledilemmaet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teri: Har fått lånt bæresjal så prøver å venne han til det.. Her hyles kan jeg hilse og si:)

Var nettopp kjoletrøblet jeg føler for å skrive litt om her... Vet liksom ikke hvor ellers jeg skal få det ut:(

Svigermor har ikke nevnt kjolen eller dåpen med et ord. Ikke ETT ord! Jeg har spurt om hun kunne bake suksessterte og gulrotkake. Det var ok. Hun plapret ivei om drømmen/kvæfjordkake og jeg ga bare beskjed om at den skal mamma lage! Den er liksom hennes kake men jeg syns mamma sin er mye bedre! Og litt skal jaggu meg jeg også bestemme!!

En gang vi var hos svigers for et par uker siden prøvde hun dåpslua på A i smug mens jeg satt i gangen og pratet i tlf. Hun bare snappet den sv da jeg kom inn. Da ble det heller ikke sagt et ord!! Hallooooo??? Er det mulig???

Vi var der her om dagen og da så jeg at symaskinen var fremme så jeg antar hun syr underkjole. Noe jeg heller ikke har blitt sourt om! I hvitt. Og jeg vil ha blå. Jeg har blå underkjole og hvis den passer kommer jeg til å bruke den!

Jeg har prøvd å snakke med mannen uten å bli sint eller usaklig, bare fortelle han hvordan jeg føler meg behandlet.. Mannfolk! Akkurat som om han forstår! Han vil helst unngå hele dåpen. Og sier bare at det var nå dette hun ville gi dem til arv fra henne!

Høres jo så dramatisk ut at en skulle tro kjerringa lå for døden!! I wish... Vet jeg er stygg men jeg har aldri følt meg så jævli overkjørt før... Jeg har fortalt henne om hvor mye det betyr for meg dette med dåpskjolen og guttene siden de har forskjellige fedre osv. Vi snakket om affeksjonsverdi og hun fortalte om et skrin hun var så glad i osv.

Så går hun hen og strikker kjole! Ikke spørr hun om vi vil ha kjole! Ikke spørr hun om vi i hele tatt skal ha dåp!!

Enn hvis min mor hadde gjort det samme?? Bare strikket ivei!!

I tillegg skal den ikke snakkes om, hun spør ikke hvilken underkjole vi vil ha eller hvilken farge på båndene!! Neida, tut å kjør!!!!!!!

Jeg er så forbannet og fortvilet at tårene renner når jeg skriver her.... Hun har fullstendig overkjørt meg og ødelagt forholdet vårt. Jeg kommer ikke til å jobbe et sekund det. Hun har bedt om det selv!

Dåpen er nå på søndag og A har ikke prøvd kjolen engang!!!! Jeg kommer til å klikke i vinkel for jeg tørr vedde på at hun ikke vises her med den før til helgen!!!

Jeg skulle ønske jeg bare kunne drite i alt og bare bruke min kjole... Jeg har vasket den og gjort den klar for jeg vil ta bilder av A med den på en dag.... Men d frister såååå jævlig å bare bruke den.

Skal j gå resten av livet ig irritere meg over henne?

Eller skal hun gå resten av livet og sikkert hate meg?

Hun dør jo sikkert først.....:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes også bare tiden flyyyyr unna. Det er vel stygt å si det, men jeg har ikke fått "kost meg" sånn som jeg trodde jeg ville få gjort... Jeg mistrives ikke, hverdagen er bare så mye mer hektisk enn jeg hadde sett for meg. For jeg, som deg, gjør ting i litt av en fart når man først får mulighet :sjenert: Men helgene, da(!) koser jeg meg :nigo: Kjekt å være to :hjerte: Unner deg en fin og rolig uke :klemmer:

For ei svigermor du har! Kan ikke skjønne at hun på død og liv vil trykke denne dåpskjolen på deg?!? Og jeg er vel ikke imponert over mannen din på dette området heller. Konfliktskye menn altså. Har samme typen her i gården, og da er dem ikke så mye nyttige... Har ikke noen gode råd å komme med, men krysser fingrene for at din svigermor tar til vett innen helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen rakkern ta denne kjolen og svigermora da!!!! :kjefte: Dette trodde jeg hun hadde skjønt at var en tapt kamp! Bruk kjolen din Skytte og gjør dagen slik du vil ha den, det vil du i hvertfall ikke angre på og hvis man bare lar henne tute og kjøre blir det bare mer konflikter og irritasjon og man husker det i fra dåpen! Det er da deres barn! Hennes barn er vel for pokker ferdigdøpt for lengst!! :rope: Offh, beklager men jeg blir provosert..

Hadde nettopp en telefon fra mannens mormor som skulle fortelle om hvem som nå kommer til å bli såret og skuffet, og ikke minst vonbroten over å ikke ha blitt invitert til vårt bryllup (folk vi ikke har kontakt med eller er i familie med....) :balltre: trodde det var vårt bryllup og ingen andres, men der tok jeg nok feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ord damer <3

Mannen sa igår at han har gitt beskjed til sin mor om at vi ikke trenger kjolen..... Jeg tror ikke på han men akkurat nå orker jeg ikke mer styr. Jeg blir jo så sinna inni meg at j går på kok og bruker bare masse energi på negative ting.

Vi har ikke snakket mer om det, mannen var blid i hele gårkveld og j har fortsatt forberedelsene. Idag har j brettet serviettene og lagt alt vi skal ha med på lokalet i en stor

boks:)

Storebror har spydd store deler av natten.. Og når han ikke spydde skulle A ha mat. Fire eller fem ganger med pupp inatt.. Så gjett om j er uthvilt!! Not... Sov mlm halv fire og fem.

Og idag er jo S hjemme så det blir ingen dupp på mor. Er bare å henge i så man ikke blir trøtt:) Vasker og bretter klær og skrubber kjøkken! Må bli påskehus snart:)

Zzzzznakkes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes helt klart dere skal bruke kjolen DU ønsker!! :) Du har jo sagt i fra helt siden du var gravid, så synd for henne som har fortsatt å bruke tid på kjolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke fått med meg dette med dåpskjolestyret jeg! Men er enig her med de andre, HVIS du orker å stå i det. For du må ta det valget du orker å stå i i ettertid. Jeg mener du skal ta kjolen DU vil, og gi F i svigers. Var det sånn at hun har strikket en dåpskjole i smug? Hjelpes, min svigermor gjør mye rart men den tok kaka!!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere får en fin dåpsdag i dag med eller uten kjolen fra svigermor :)

Er det mulig å gjøre sånt i smug...mye rare mennesker altså, skjønner godt at du klikker!

Ha en fin dåpsdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med lille dåpsbarnet i dag Skytte! hvordan gikk kjolegnålet? :popcorn: ble dagen fin =) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helloooo!!! I survived!!!!

For en dag...!! A ville ikke sove igår... Våknet fra siste dupp halv sju og var våken til halv tre..... Halv to måtte jeg bare be mannen om å ha han oppe sammen med seg for jeg klarte ikke være våken mer.

LITT tens stemning her på mannen imorges... Jeg hadde grusomt vondt i magen men jeg tok min kjole...

Dere skulle sett svigermor... Hun kikket på kjolen i et sekund da hun kom inn kirkedøren, så gikk hun rett forbi meg!

Da vi var ferdige kom hun og såvidt tok meg i hånden med et par fingre og gratulerte. Både hun og yngste søstra til mannen ble så borte til etter at vi hadde bordsetting. Det irriterte mannen såpass at han ga dem pes for det da han ønsket velkommen:p

Men hun livnet nå litt til etterhvert da. Jeg har vel falt noen hakk i kurs men jeg håper hun har lært at this is my life and my family!! Spørr!!!

Mamma og gudmødrene til A hjalp oss med alt av rydding<3

Da vi kom hjem fikk vi besøk og de dro aldri hjem... Men j bare bada A og ga S beskjed om at ungene måtte rydde rommet for han skulle legge seg. Så da dro dem til slutt...:)

Har fått ryddet alt av mat, kaker, klær og noen gaver! A sov en time i bæresjalet mens jeg holdt på<3 Herlig!

Han la seg forøvrig halv ni og sover enda! Tenk om det kunne vært mer regelen enn unntaket...:)

Det ble en fin dag og begge guttene har oppført seg eksemplarisk<3 men nå skulle jeg ha sovet for 1,5 t siden....! Zzzzzz!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med overstått dåp :) hehe, svigermor skjønner nok at det ikke nytter å overkjøre mer nå nei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel overstått dåp :) Og :tommelopp: for valg av dåpskjole! Så kan a ha det så godt...

Fikk lillegutt mye fint? Syns det er vanskelig dette med dåpsgave jeg...

Håper du fikk en forholdsvis god natts søvn :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Gratulerer med overstått dåp! :strix:

Synes du er tøff jeg, som valgte din dåpskjole! :jepp: Skytte lar seg ikke pille på nesen! Tøffingen!

Håper du fikk en god natts søvn forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig at dåpen gikk så fint da :tommelsmil:

Synes det var tøft gjort av deg å bruke din kjole jeg! Står i respekt av det ;) Nå skjønner kanskje svigermor at hun ikke kan holde på sånn ;)

God påske til dere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...