Gå til innhold

Skyttens skriblerier


Skytte

Anbefalte innlegg

Jeg hadde lagt meg og sovet helt til morran ;-) som det b-mennesket jeg er hadde jeg vært storfornøyd over å for en gangs skyld komme meg tidlig i seng ;)

Håper aku + sex gir effekt i løpet av natten :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Intet nytt her...! Det ble dupp mellom 21 og 22.30... Det var lurt gitt! Så her ligger jeg... Egentlig trøtt i kroppen og litt hodepine, men sove gjør jeg ikke...

Har tafset på brystvortene for å se om det fremkaller kynnere, men så langt har den teorien feilet på meg! Jeg gjør det kanskje ikke riktig..! Er liksom mannen som er best på slikt:)

Han sover søtt og godt <3

Ligger å spankulerer på bryllupet og innimellom på fødselen. Irriterende å ikke få et hint om når den har tenkt å starte liksom...!

Er mest redd for å gå mer enn en uke over. Da må jeg til nabobyen for å føde.. Og enda mer redd for at jeg må settes igang:(

Men det skal vi ikke tenke på nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Virker som lillesnupp trives godt i magehulen sin. :fnise: Får håpe han kommer ut nå snart. Kanskje han har lyst til å overraske mammaen sin. :jepp:

Skjønner godt du ikke har lyst til å gå over tiden, det er tungt og slitsomt, både fysisk og psykisk. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har det tydeligvis bra ja:) Koser seg og spreller og strekker og tøyer seg!

Ble soving mellom halv fem og halv åtte.. Sto opp da guttene var ferdige med morgenstellet:) Da slipper vi at snupp skal finne på noe sprell bare fordi jeg er til stede:)

Har spist god frokost og surfet på fb i lang tid nå... Men er jo grenser for hvor spennende det er da!

Er heldigvis ganske trøtt nå så håper på et par timer til med søvn.

Været er uggent og det er holke over alt så blir ingen gåtur idag heller...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det termin i morgen Skytte? Minns det var 1 uke etter meg på dagen og det er vel i morgen =)

Håper lille gutten din kommer fort nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du husker nok korrekt, Skogstrollet:)

Imorgen er dagen... Vi får se. Har liten tro på at jeg skal klare å føde to barn presis på terminen:) Makan til kontrollfreak:) Men hadde vært utrolig kult da!

Har sovet litt av og på i noen timer og skal straks stå opp. Må prøve å være flink konemor og i det minste lage middag til guttene kommer hjem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

Var det jeg tenkte meg, at terminen var i morgen, turte bare ikke spørre. :sjenert: Hadde vært utrolig artig om du greide det, å få lillesnupp på termindagen også. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det bare å spørre i vei, Delphina:) Ingen fare:)

Hehe, jeg hadde ledd godt hvis jeg klarte det ja:) Kult!

Venter på guttene mine nå... Savner dem masse sånn rett før dem kommer hjem. Syns alltid det tar så lang tid før dem kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å oppdaterer meg :) Er termindatoen i morgen allerede?! Tiden flyr jo bare avgårde. Klarer ikke å henge med :fnise:

Krysser fingrene for at lillesnupp har kommet innen en uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kitsch: Jepp, dagene flyr:) Nå er jeg bare redd for at de skal fly fra meg...

Småkjekset: Håper du har helt rett!! At han er her før uken er omme i alle fall...

Har vært en del ganger på do idag og er ikke helt go i magen.... Her tas ALT som et tegn:)

Har også kommet mer av slimproppen idag! Usj, heslige detaljer, men skal det være så skal det være..:)

Håper han kommer inatt eller imorgen på terminen:)

Har skikkelig vondt i både hender, føtter og kne pga vannansamling..,

Ellers har vi hatt en helt perfekt ettermiddag med en blid og fornøyd snupp<3 Vi har lekt med lego og storkosa oss<3

Ubeskrivelig deilig å få to fine dager på rad når ting har vært som de har vært i det siste...<3 Gutten min<3 Tenk at jeg snart har to...<3 Og en fantastisk mann <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk plutselig gode sammentrekninger i 21 tiden igår kveld og turte nesten ikke tro at det var sant..! De holdt seg til rundt ett inatt uten å bli sterkere eller svakere.

La meg i to tiden og det hele dabbet selvsagt av...

Sov til fire og etter det har jeg bare ligget og kjent etter... Utrooooolig irriterende men ikke snakk om at hodet vil sove:( Har prøvd å puste og dagdrømme og alt mulig... Men neida!

Ikke skjer det noe av betydning nedi der heller... Så nå sitter jeg i godstolen og vifter med bena for da får jeg kynnere, hehe:) Like før jeg begynner med aerobic eller en heftig lambada utpå stuegulvet her...

Jeg vil føde idaaaaaag!!!!!! It's such a perfect day!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper lillegutt kommer i dag :pls:

Gode sammentrekninger er jo ikke dumt det, bare de fortsetter helt til han er ute ;)

Heier på dere :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk så innmari på følelsen at du var på fødestua i går og jeg ser du ikke har vært innom i løpet av går kveld/i natt så nå er jeg spent her ;):popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellooo!!

Ikke meningen å skape falske forhåpninger...men babyen er fortsatt på innsiden...

MEN, det er litt krise for jeg får ikke til å skrive svar her inne fra tlf lengre?!?! WTF??!! Jeg har ikke rukket å forske så mye på det enda. Mulig jeg må få mannen til å se på saken sammen med meg. Jeg nekter at det plutselig ikke skal gå an. Hvem skal jeg da ha til selskap når jeg ligger i sengen??

Det fine er jo at jeg har flere av dere på fb nå og det er jo kjempekoselig :)

Føler at jeg har tilbragt formiddagen sammen med Skogstrollet :) Artig!

Men status er altså ikke et eneste tegn til noe som helst. Er tidvis småkvalm og uggen i magen. Men det går mye rart her for tiden så det kan liksågodt bare vøre noen basilusker.

Sov godt fra 2 til halv åtte imorges! Og har sovet lang og god dupp i dag så hvis han vil ut i natt skal han bare komme. Jeg er klar!!

Minste søsteren til mannen skal ha kakeslaberas hos svigers i ettermiddag.

Kjenner at en del av meg har lyst til å dra for å komme meg ut av huset og skravle litt.

Mens den andre delen av meg har lite lyst til å se noen som helst... Er bittelitt lei av alle teorier for hvordan jeg skal få han ut og alle "hvordan gååår det..?" (dere hører sympatien i stemmen der ja?)

Huff, jeg er litt fæl :) Men det var så herlig å skravle med Skogstrollet om bryllup og andre ting idag! Vil ha mer sånn skravling. Sånn jenteprat uten at det nødvendigvis inneholder underliv og mager, hehehe:) Dvs at det kan godt inneholde det bare det ikke er mitt:) Akkurat nå :)

Kravstor jeg...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...