Gå til innhold

Skyttens skriblerier


Skytte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg blir så inspirert av å lese her inne jeg! :fnise: Syns du får gjort så mye hele tiden.

Tenkt at du bare har 10 uker igjen! :hoppe: Pluss-minus, selvfølgelig. Blir spennende.

Kjedelig at du skal ha så mye vondt :(:klemmer: Syns det høres fornuftig ut med full sykemelding, sånn at du kanskje får slappet av litt mer. Blir helt sikkert nok å gjøre med både snupp og lillebror etterhvert.

Høres ut som du og mannen har det så fint sammen :rodmer: Det er godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skytte og :hoppendeglad: for dine 30 uker!! Hvor blir tida av?! :sjokkert:

Høres ut swom en lykkelig gjenforening med mannen og snupp etter en liten husmorferie! Så deilig! :) Håper du ikke sliter deg ut med jobb og alle dine gjøremål i tillegg til vondter :( Enig med Teita at kanskje en 100% sm hadde gjort seg?

Høres så hyggelig ut med snupp som lager farsdagskort! Som jeg gleder meg til vi får en liten snuppe som kan sitte her hjemme å sysle med sånne ting sammen med meg! :strix:

Håper formen din kommer seg og at snupp ikke kaster mer opp! God bedring til dere! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pitte: Nei håper virkelig ikke at dette er slutten for hankypanky! Det er uaktuelt!!:)

Teri: Frykter at de ti siste ukene kommer til å fly fort som bare rakkern.. Er veldig mye på timeplanen nå fremover så jeg er nesten litt stressa:) Men gleder meg veeeeldig til å bli ferdig!

Snupp er en godklump<3 Veldig opptatt av at ting skal være rettferdig og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tutta: Tenk det da!!! Ti små uker!!! Som kommer til å fly sabla fort!!

Teita: Koselig å være til inspirasjon:) Jeg er en litt urolig sjel som liker å gjøre mange ting, da blir jeg fornøyd:)

Vurderer fortsatt full sykemelding men må se det an etter helgen og ut i neste uke. Har et par ting på jobb som jeg skulle ha fått bort.. Får se:) Symfysen er fortsatt ikke happy så den får bestemme..

Jeg og mannen har det veldig veldig godt ja <3 Så fint at det selvsagt gir meg bekymringer..! Vi damer er sykt rare.. Mannen prøver å spørre om jeg ikke bare kan nyte livet og være lykkelig?

Jeg er litt sånn paranoid og tenker at noe kommer sikkert til å ødelegge... Men prøver å nyte det da:)

Trollet: Wee!! Nå flyr ukene fooort!!

Ja, du har mange fine stunder i vente<3 Utrolig hvor stolt man blir og lykketårene kommer fort:)

Idag fikk vi brev fra skolen ang innskriving og da kom tårene her:) Mamma sin lille gullgutt vokser så fort!! Og skolen er et stort skummelt sted med mange ekle storunger... Føler mamsn...:) Gruer meg samtidig som jeg er spent på alt.

Man blir bare så redd for at de skal oppleve ubehagelige ting, at de skal mistrives, være ekle med andre eller bli mobbet selv.. Det er en bekymringsfull jobb å være mamma <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeelg!!! <3

Dagen har vært fin med en rolig morgen, innom K på jobb for litt skravling, lunsj på jobben, litt ekstrajobbing, dupp, hentet snupp, bakt saupkaker, ekstrajobbing og nå ligger jeg med føttene i været mens gutta fikser fredagskos <3

Blir en fin helg tross akutt ekstrajobbing:) Men siden jeg fikk vite det idag og skal levere på mandag så blir prisen der etter også! Mucho dineros for me:) Bare tanken på ekstra kronasjer gjør det til en fryd, hehe:)

Lillegull spreller og sparker og tøyer seg så lang han er store deler av døgnet:) Gleder meg til å møte han<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God fredagskveld i Skyttestua! Høres ut som du har hatt en god start på helga :)

Ah, ekstra midler på konto gjør seg alltid :lur:

Herlig med masse liv i magen! Og det er ikke lenge til du får møte lille gutten din! :jepp:

God fredagskveld til deg med dine kjære! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med besøk fra deg Skogstrollet:)

Her har helgen flydd ivei..!

Igår var snupp en tur hos faren og da gjorde jeg ærender og jobbet.

Så var det bursdag og hjem til barnetv.

Gutta fikk hjemme alene kveld mens jeg dro på en forestilling sammen med pappa og brodern:) Koselig!

Resten av kvelden ble brukt til å ordne farsdagsgaver og

spise wok hos naboen for så å ha besøk av naboen etterpå:) Koselig med skravlings!

Idag ordnet jeg og snupp frokost på sengen med farsdagskort og gave til mannen<3 Er så godt i hjertet å se hvor fint og naturlig de to er sammen<3

Så var vi hos mam og pap i formiddag til etter middag og hos svigers etterpå til etter barnetv.

Snupp har vært totalt fri for ører 97% av dagen så ja.. Hurra..

Hjemme hos mam og pap var det jo bare dem to og oss, men hos svigers var hele bølingen samlet og jeg holdt på å bli steike hakke tullete!!! Et lydnivå som ikke ligner grisen...

Jeg nekter seriøst å dra en liten baby inn i et sånt galehus!

Så der får vi ordme besøkstiden vår til når ikke alle er der..

Åtte voksne og fire crazy barn is just too much...

Guuud jeg er glad vi skal feire jul hos mine<3

Har jobbet hele kvelden og vasket bad og klær inni mellom. Flinke mannen har støvsugd begge etasjene og skiftet på sengene:) Uten at jeg måtte be om det og det er det aller beste av alt<3

Og da jeg skulle betale regninger i sted manglet det regninger for ca fire tusen.. Som han hadde tatt<3

Jeg liker egentlig ikke at han betaler mine regninger men er litt blakk nå så ble veldig glad:)

Vi har jo felles budsjettkonto og slikt, men jeg er litt sær på slike helt egne regninger hvis dere skjønner.

Men han tjener nesten dobbelt så mye og syns jeg er håpløs som er så tøysete:)

Sånn er det når man har opplevd samlivsbrudd og fått slengt div dritt midt i fleisen. Da blir man sta og egenrådig og vil heller jobbe dobbelt enn å få pengehjelp!

Men nuh må ribbsa strekkes før jeg døøør på meg!

31 uker imorgen!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 31 uker :hoppe:

Så deilig at snupp og mannen din går så godt sammen :) Høres ut som du har hatt en fin, travel helg :klemmer:

Snill mann du har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pitte: Mannen er verdens beste og det er ubeskrivelig godt å se de to sammen og se kjærligheten mellom dem:)

Bare gled deg til du får oppleve det samme<3 Dukker nok opp en drømmeprins før du vet ordet av det vet du:)

Teri: Yessss it is!!!! Og det er jammen godt å tenke på!!

Ble minimalt med søvn inatt. Vondt uansett hvordan jeg lå.. Symfysesmertene gjør det pyton å snu seg:(

Og snupp var mye våken...

Takk gud for at mannen ordnet alt og kjørte han i bhagen imorges, jeg var død! Klarte såvidt å komme meg på jobb til halv elleve...

Har jobbet veldig mye idag både på jobb og med ekstrajobben hjemme så jeg er sliten. Fint det, sliten på mandag..!

Men har hatt et par gode skravlestunder sammen med mannen idag og det er så godt<3

Lillegull har feiret ukeskiftet med turning hele dagen:)

Og nå har jeg igjen klart å være våken aaaaalt for lenge....Zzzzz!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang, travel dag med mye jobbing..

Rolig ettermiddag med snupp og sofaen og besøk av brodern:)

Jobbekveld og nå er det natta:) Hjemmejobbing og noen ærender imorgen så er det helg:) Me like!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teita: I whis men tror de har kommet for å bli desverre:(

Ble en mye travlere dag enn først antatt idag.

Mannen ordna med snupp og fikk han i bhagen så jeg skulle få nyte stillheten og sove lenge:)

Men da var jeg selvsagt ikke trett nei..!!

Sto opp, dusjet, jobbet to timer, dro på lunsj på jobben og ble værende i over to timer å gjøre div ting.

Etterpå var det julegaverunde og samme som hvert år ellers ser jeg jo bare sååååå mye fint jeg kan tenke meg selv :)

Hentet snupp, middag kl fire, turning kl fem og foreldremøte halv sju til ni!

Så dro mannen på trening og etterpå kom svigermor og søsteren hennes på senkveldskaffe!

Men nuh har jeg kapitulert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med besøk, Skogstrollet:)

Har hatt ei helt fabelaktig helg sammen med bestis og samboeren hennes <3 Hun ble så overrasket at hun mistet munn og mæle:)

Men vi har slappet av, sovet godt og lenge, spist masse godt, truffet flere kjente, vært sammen med søstersen og handlet ferdig julegavene mer eller mindre!!

En helt perfekt helg<3

Har gått i ett siden vi kom hjem så nå er jeg beyond trøtt..!!

Men huset ser bra ut. Mannen har hatt rydding av alle klesskap og han har støvsugd og vasket badet:) Gud jeg er glad for at jeg har verdens beste mann <3

Gleder meg stooort til snupp kommer hjem imorgen og må samtidig rope hurra for 32 uker!!!! Wæææææ!!!!!

Nå flyr ukene fra meg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppendeglad: for dine 32 uker i dag Skytte!! Dette går så utrolig fort!!!

Så deilig å være ferdig med julegavene! :jepp: Hørtes ut som en herlig helg! Snille mannen din som har ryddet og vasket, det hørtes deilig ut. Vi hadde og en alldeles rydde og vaske sjau her hjemme på søndag. Tror trollemannen begynner å ane at det snart kommer en til så han er delvis smittet av mitt støv på hjernen syndrom :fnise: Han har vist og planer om å låne dampvasker av svigermor så han får "sterilisert" alt før lille jenta kommer i huset :fnise:

Hvordan er formen din ellers? Er symfysen bedre? Jeg lurer på om lillejenta mi driver å fester seg eller hva det er som skjer hos meg. Det strekker og stikker og jeg har kynnere på natta. Kjenner det godt langt nede i bekkenet nå. Kjenner du noe sånt?

Ha en fin dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

:hoppe: for 32 uker! :hakeslepp:

Er det såpass langt du er kommet? Hjelpes! Synes ikke det er så lenge siden jeg satt og snoket i "prøvere og ufrivillig barnløse" og så du hadde fått en positiv graviditetstest. :jepp: Hjelpes. Nå nærmer det seg til den nye prinsen kommer. :jepp:

Høres så koselig ut med besøk! :jepp:

Det med rydding av klesskap prøver jeg på her, men det går ikke helt inn. Skal ikke klage, han støvsuger og lager middag. Klesskapet derimot er han allergisk mot med unntak av de tilfelle han trenger klær. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogstrollet: Nå går det fryktelig fort ja!!

Hehe, tror nok mennene også føler dette med reiring på kroppen:)

Symfysen er litt bedre så lenge jeg passer på å holde bena samlet, hehe:)

Men kjenner at ting begynner å bli mye tyngre. Syns stadig det dukker opp vondter her og der og at energien er dalende.. Menmen!

Kjenner ikke akkurat sånne ting men har tidvis veldig vonde menssmerter og vondt nederst i magen. Kynnerne har vært litt snillere men akkurat idag har alt bare vært au og tungt..!

Delphina: Ja nå har tiden bare tatt helt av og jeg begynner å bli bittelitt stressa for å rekke alt jeg vil rekke:)

I tillegg har jeg begynt å se for meg at han kommer før tiden..! Gjett om det er ei som kommer til å gå på overtid...!!

Hehe, godt at mannen er flink <3 Noen allergier har de vel alle sammen:)

Syns formen var så grei i helgen så jeg ble litt sur idag da jeg våknet og fortsatt var uggen. Sovnet nemlig med vondt i magen og menssmerter. Et lite øyeblikk begynte jeg nesten å lure...

Ble ikke bedre av å komme på jobben for å finne en hastemail fra onsdag med en frist nå om to dager... Blir så skuffet over at dem ikke kan sjekke mailen min og ordne slikt. Dvs, mailen blir sjekket men der sier det også stopp.

Så du verden jeg ble arg.. Ikke bedre av at sjefen tok så lett på det og bare " jammen da er det bare å fikse det!"

Sjelden jeg har lyst til å kakke folk i hodet men da altså..

Har i allefall gjort det jeg kan idag men venter på to eksterne aktører så vi får se.

Har legetime på torsdag og kommer til å be om full sykemelding.. Jeg orker rett og slett ikke mer. Det er ubehagelig å sitte ved arbeidsplassen, får kynnere og stresser inni meg for å få unna de tingene jeg liksom må få ferdig for hver uke.

Ellers var det selvsagt herlig å få hjem gullungen da <3

Han er nok påvirket av meg for han har ryddet bort alle duker med den største glede og visshet om at dette er den uka i året hvor huset vårt ikke ser ut:) Før vi vasker og lager adventskosehus i helgen:)

Vi har ryddet i klærne hans og prøvd på nye klær som jeg kjøpte i helgen:)

Innimellom har vi vært vikinger og snupp har lekt ved oppvaskkummen. Han har også skrevet på tavlene sine på rommet, helt alene:) Jeg er så stolt av han <3

vi har malt alle skapdørene hans med tavlemaling og det var en kjempesuksess!

Nå har jr sovnet, mannen er på jobb og leieboeren er på trening. Jeg kan glatt komme på ti ting jeg burde ha gjort men jeg har mistet piffen... Formen er rar. Har kynnere og noe vonde ribbein. Men lillegutt spreller og turner:)

Får se om jeg får ryddet kommoden på soverommet før jeg dupper av her..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes lurt ut å slippe unna sånt stress og udugelige medarbeidere når man nærmer seg høygravid! :strix: for 32 uker i dag!!

Så utrolig koslig at S gleder seg så fælt til julen og hjelper litt til... Gleder meg stort til å kunne starte tradisjoner med M og håper hun blir like spent som den kommende mor :hjerte:

Ble det en dupp på deg? Ble en liten en på meg etter middag :sjenert: Lesinga går litt traustere når jeg er hjemme, men jeg får gjort mye mer klesvask!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...