Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oiiii! Tur til øyer! Lengte, lengte...

Savner havet her i Oslo, så det har blitt til at jeg har tatt båten over til Bygdø bare i trass :ler:

:klem: til skyttemor!

Gjest Rognebær
Skrevet

Håper du koser deg masse, altså! :klem: Du må ikke bli helt borte for oss! På den andre siden er det jo gjerne sånn at når du er borte, får noen to blå, så vi kan godt si det sånn at når du er borte, er det noen som føder! :hoho:

:klem:

Skrevet

MINE SØTE VENNER!!!

Rognebær;Bra du holder igjen enda!! Nå får jeg vært masse på nett igjen ei stund!

Pi@,Miip og Lucky;*kosemoseoverdose*

Cr@sh;Takk,det var koselig å høre!*smask*

MrsP;Mmmmm!!! SÅ mye kos på en gang! Gooodt! Jeg har bare hatt besøk!

Wasabi;Takk det gjorde jeg!

Tulipan;Kjempekoselig å se deg!!

Pondusa;Du aner ikke hvor mye frem og tilbake det ble...........!!!Skal fortelle om det! Fikk handla ja :sjarmor:

LT;Kjempekoselig det du!!

Murmelmy;Har ikke hatt det så travelt,bare hatt besøk og vært litt på turnè!

Joda,det hender det går unna når jeg hiver meg rundt! Men tastaturet begynner å bli så skrekkelig dårlig så det blir enda flere skriveleifer enn til vanlig...

Iss og MissBb;*smmmmmask*

Murf;Du skulle vært med! Det var så deilig! Hav er best!

Rognebær; :ler: Jeg var litt utålmodig og nyskjerrig nå ja! Går jo glipp av så mye når man er borte så mange dager.....Meeen,nå er jeg tilbake og skal bruke idag og imorgen på å oppdatere meg!

Noen som la merke til min nye begrensning eller?! Å ikke gjøre alt på en dag?!

Litt kry for det egentlig! Men kjenner at det trengs...Jeg må bare innrømme at jeg har est i det siste...Magen har plutselig blitt mye større og noe har skjedd for nå har jeg ikke nubbesjangs til å rekke mine søte pianotær mer :ler:

Jeg var ingen atlet fra før av,men nå er jeg helt pudding.Nada energi til overs.Fatter ikke hvor den har tatt veien!Blir så fort sliten at det irriterer meg...Men må vel fortsette med den avslappingstiden min midt på dagen.Det var i allefall godt så det må jeg innføre igjen.

Nei,nok jammer! Når var jeg her sist..?*sjekke*

På søndag ja,akkurat! Da må jeg vel oppdatere litt! Best å starte nytt innlegg før jeg skriver meg bort og det blir for langt...!

Skrevet

Her er det masse liv og masse å lese som vanlig. Godt du har begynt å ta det mer med ro, kroppen din og den lille har nok veldig godt av det.

Tenk at det bare er 6 uker igjen til terminen din, det kommer jo til å gå sinnsykt fort! Ha en fin dag :klem:

Skrevet

Igår var vi tidlig oppe og kom oss avgårde i halv ni tiden!

Var jo bare DET kanonværet og skikkelig deilig! Kom fremtil ferga tidsnok og dro til øy A! V jobba og jeg satt ute der og venta i solen!

Da ble jeg jammen meg øyevitne til en kjempekræsj :overrasket:

Ei dame som brøt vikeplikten og dundra rett i ei annen dame!Det gikk bra med dem heldigvis,men det var ekkelt å høre lyden av plastikk som knuste.Satt kanskje 20 m unna.

Så kjørte vi til øy B for det er broer mellom så det går an! V jobba kjapt og vi fant ut vi kunne rekke ferga fra øy A! Det gjorde vi ikke.........

Tok det ikke så tungt for der er det jo en kafè! Med skilt på døra;Stengt mandager... :)

Okei,da handla vi oss mat på butikken og kjørte til øy B igjen...! Stoppet og hadde piknikk...så fløy tiden og vi måtte forte oss for å nå ferga der!!Og der var det DEN køen...Vi var nest siste bil som fikk plass,og da hadde dem virkelig pusla bilene sammen innpå der.SÅ da jeg skulle ut...var jeg for stor...Fergemannen måtte holde meg i armen sånn at jeg fikk dratt meg ut,det var ikke helt godt men gikk bra med magen!

Skulle ikke kommet meg opp til salongen for alle bilene sto så tett og jeg var fortsatt like tjukk :ler:

Da vi skulle betale ,betalte V for begge og fergemannen spurte om bilen,og da lo vi og spøkte om at den orket vi ikke betale for.Men vi gjorde jo selvsagt det da!

Så begynte vi å tenke litt etterpå,og da kom vi på at vi hadde ikke betalt for bilen på den første ferga :overrasket::ler: To distrè berter på tur! Som ikke er helt vant til dette fergelivet! Ja,ja...

Kom oss til Pondusaby noen timer senere enn planlagt men! Fikk nå handlet en hel del læll!

*sengekant

*verdens søteste og mykeste lille bamse

*leke til å henge i kalesjen på vogna(ei lita ku!!)

*sett med neglesaks og hårbørste

*kjempefin topp til mammaen :sjarmor:

Var innom pappa en tur før vi dro hjem og segna om på sofaen!

Bare eksisterte og skravla og venta på at sambo skulle bli ferdig å snekre!

Så dro vi på kinarestaurant og spiste oss helt totalt forderva...Vi ble så mette alle te at det var helt vondt.Direkte smertefullt...

Så filmen "smala susie" før vi deiset i seng.Sov jammen meg godt også!

Idag var det opp og ha litt god tid.Så var jeg en tur i byen mens V var på et jobboppdrag.Fant ikke noe piratmammabukse eller en kurv jeg er på leting etter..Da V kom dro vi hjem igjen og bare satt i sofaen.Helt gåen begge to! To trøtte typer!Hun ville ikke jobbe og vi ville bare sove...

Men vi måtte på en liten runde til! Koselig å være med og bare skravle når det er så mye kjøring! Men nå skulle hun fortsette nordover så nå er jeg alene igjen.

Men det var så koselig med besøk! Fikk skravla massemasse!

Lurer på om jeg bare rett og slett må sove litt nå for jeg ble helt gåen...Klarer ikke ha øynene åpne...

Kl 18 skal vi på svskkurs igjen! Fysiotips om massasje til pappaene og omvisning på føden her.Det kan bli spennende!

Skal prøve å få startet på runden min senere! Så jeg er ikke så langt unna...Må bare lade opp litt!

Gjest miiip
Skrevet

En liten :klem: med ønske om litt mer energi til Skyttemor! (Utfra at du føler deg sliten, ikke fordi det ser ut som om du har mangel på den utfra hva du skriver...) Jeg ser du er på runde nå, det er jo et bra tegn... :kyss:

Skrevet

:vinke:

Heeeeeeeeeei vennen min!

:kyss:

Nå fikk jeg endelig litt tid og overskudd til å snike inn her i dagboken din! :hoppe: Sidene har jo føket avsted her mens jeg har vært fraværende, og ikke rekker jeg å oppdatere meg fullstendig heller :rodme:, men det viktigste er vel at jeg IKKE har glemt deg og lille magetrollet som veldig veldig veldig snart skal hilse på verden utenfor! :hjerte:

:klem:

Skrevet

:sjenert:

Savner magebilde nå.....

Bra dere kunne avslutte den turen med litt handling da, de ferjene er jammen ikke gode! Vet det, siden ei venninne bor på H.

Skrevet

Og siden du er så snill og grei, skal du få innlegg nr.3400 av mei...

*pondusa i ustyrtelig morsomt rimehumør i kveld....* :ler:

Skrevet

HEllu schnuppa!

Høres ut som en innholdsrik øytur...

Er det bare 6 uker til termin! :overrasket: Herregud som tida flyyyyr! :ler2:

:kys_2:

Gjest gjesta
Skrevet

Hvordan var det på svskkurs ? ;)

Planer for dagen?

Nå nærmer det seg gitt! :overrasket::sjarmor:

Gjest Rognebær
Skrevet

Guriland, det hørtes ut som en morsom men heseblesende tur! Og så glemme å betale for bilen på ferga, da... Det hadde ikke gått i mitt gamle fylke, tror jeg, der må du jo levere en lapp når du kjører ut av ferga! Strenge menner (men gode sveler! ;) )

Det er så kos at du titter innom meg for tida! Takkskalduha! (Merker jeg blir litt inspirert av alle utropstegnene dine når jeg er her inne... :ler: )

Skrevet

Hei hei!!

IdaC; :klem: Godt du er vel hjemme igjen!

Magolia;Og det er så bra!!!! Er så glad på dine vegne altså!

Miip;*sender over plenty energi* Jeg er litt sånn;opp som en løve og ned som en skinnfell om dagen! Men det går bra!

TT; :ler: Nå spekulerte jeg virkelig på om du satt fast i ammetåka! Jeg så bare smileyene først og tenkte;jaha...?! Men så så jeg at du hadde skrevet noe også :ler:

Jeg forventer ikke besøk fra dere nybakte mamiser altså! Og du har nok å stri med i tillegg så at du titter innom her er bare en stor bonus! Koselig å se deg! Det er umulig å henge helt 100% med alle,det går bare ikke!

Pondusa;Ja det har du rett i! Skal maile deg et så kan du få lime inn her hvis du vil.... :sjenert:

Er glad jeg bor på fastlandet for ellers hadde jeg aldri kommet med tidsnok noe sted :ler:

Hehehe,bra rim!

MissBb;*kosepå*

Cr@sh;Hello :sjarmor: Den var fin og morsom ja!

Jepp nå er det søren meg snart tid for å vrenges :ler: Au.........

Epica;Det skal du strax få vite,rapport er på tur!

Rognebær;Ja tenk at han ikke spurte om vi hadde bil da?! Hehehe,ja ja der sparte vi de pengene...! Var ikke i våre tanker engang! Preammetåke,vi er jo begge gravide.Kan ikke vente annet da!

Utropstegn er bare gull altså!! ;)

Skrevet

Og der var Pi@vennen også!! Ja på lørdag er det bare 6 uker igjen....Hjelpes!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Svskkursetigår var helt ok! Jeg blir ikke helt enig med meg selv om jeg liker hun fysiodama eller om jeg syns hun er litt sånn dikkedikke.Litt begge deler tror jeg!

Hun lærte mennene noen massasjetriks til bruk under fødselen og det var godt :sjarmor: Det beste var at hun sa vi måtte øve mye på det! *knis*

Så snakket hun litt om barnets utvikling og om barneutstyr!

Etterpå dro vi på føden og fikk omvisning! Helt all right liksom! Har ikke hatt noen formening om hvordan det ser ut på føden så jeg stillte med åpne kort!

Kunne selvsagt vært litt mer hjemmekoselig,men sykehus er nå sykehus.Jeg skal ikke føde her,men blir liggende på barsel her så det var greit å se!

Jeg var eneste som turde se opp da JM ville ha en prøvekanin(hva er det med flk som er så sjenerte?!Vi var jo ikke mange engang...)SÅ jeg meldte meg frivillig!

FIkk ligge med den registreringen på magen og vi hørte på lillegulls herlige hjerteslag!*sukk* De ligger på rundt 150 så jeg er nå spent...!

Etterpå dro vi til svigers en tur.Helt greit og trivelig det,men jeg kjenner at jeg har litt symptomer på "lei av svigermor"syndromet...........

Enda jeg nesten ikke har sett henne i det siste..... :sjenert: Syns det er litt ekkelt for hun irriterer meg,og hun er jo bare snill...Men syns det er så mye tjas og fjas...

"Du er vel ikke noe sliten?Nei det kan du jo ikke være,du ser jo så bra ut!!"

Enn om jeg kunne svart selv da.......?! Så er hun SÅ opptatt av å snakke om hvor fin strikkingen blir og om hvor vanskelig det er osv...Javel liksom...

Mamma har striket mye hun også men jeg har ikke hørt et pip om masing om hvor fint det ble.Det er jo bare bagateller og tull å tenke på det.Men typisk at jeg må irritere meg.*slutte med det*

Så var jeg her og så var det kveld!

Idag var det tidlig opp og dusje! Kjørte sambo på jobb,hjem og spise frokost,så dro jeg på behandling!

Fyttikatta det var vondt.... :tristbla: Men så vet jeg at det blir bedre etterhvert! Var koselig å skrvle med terapytten min igjen.Han syns jeg hadde blitt tynnere siden sist :overrasket: I resten av kroppen altså! Er det rart jeg liker han??!! :ler:

Etterpå var jeg innom legen min og fikk tatt blodprøver til jeg skal på kontroll hos reumatologen om en stund.

Så tenkte jeg å besøke noen,men ingen var hjemme....Så endte jeg her da! Og det er jo bare koselig!

Skal strax kjøre i banken og hente noen papirer vi må skrive under...mer lån...*grøss*For nå kommer vel nybilen om ikke lenge!

Og kl 12 er det time hos JM! Drar alene idag.Syns ikke sambo kan være mer borte fra jobben for i forrige uke var han både hos optikeren og tannlegen...Så da får jeg litt angst for hva sjefene hans skal si! Typisk meg! Men det er nå enda en del kontroller igjen,ikke sant..?!Hehe,jammen meg ike mange nei!

Er spent på hvordan goungen ligger! Har vært mye aktivitet idag! Er visstnok veldig deilig å strekke seg alle veier! *gleder meg sååååå*

Etterpå skal jeg besøke suertante før jeg henter sambo! Så er den dagen gått!

Middag og litt rydding tror jeg,før jeg skal på klubb!Det blir trivelig!

Snakkes senere! :klem:

Gjest Rognebær
Skrevet

Håper du koser deg hos jordmor i dag og at hun har mye nytt og hyggelig å meddele! Kan du fortsatt ikke kjenne selv hvordan lillegull ligger, altså? :klø: Kanskje det er bøtteknotten som bare gjør mye ut av seg på yndlingssida si? :ler:

Så er hun SÅ opptatt av å snakke om hvor fin strikkingen blir og om hvor vanskelig det er osv...Javel liksom...

Mamma har striket mye hun også men jeg har ikke hørt et pip om masing om hvor fint det ble.Det er jo bare bagateller og tull å tenke på det.Men typisk at jeg må irritere meg.*slutte med det*

Min svigermor er helt motsatt! Hun elsker å strikke og er kjempeflink, men blir liksom aldri fornøyd, synes det er ujevnt og ikke så fint, og muligens litt feil her og litt feil der, og jeg sitter bare med store øyne og synes det ser vakkert, nydelig, ultrajevnt og kjapt levert ut... :ler: Jeg sa til mannen da hun hadde strikket et kjempedeilig teppe til bøtteknotten, at hun helt sikkert kom til å si at hun syntes det ble så ujevnt og hullete. Og det var akkurat det hun sa. :ler: Men det var superfint! :hjerte:

Ha en fin dag, snuppa! :kyss:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...