Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Gjest Rognebær
Skrevet

Oi, det hørtes begivenhetsrikt ut! Så bra at alt virket å være i orden, da. Og jeg må si at hvis jeg var sykepleierstudent, ville jeg gjerne hatt deg å øve meg på! Du hørtes kjempesnill og tålmodig ut - sikkert bra å være henne da selv om hun egentlig var litt flau!

:klem:

Og klart du er stolt av en liten sprellemann i magen! :legrine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt denne mammabiten...at jeg faktisk skal ha denne babyen ut av magen og passe på den...Det må jeg begynne å tenke på tror jeg.Eller mulig jeg skjønner det uten at jeg vet at jeg gjør det :ler: Bra setning eller?!

Du skal se at når du ligger på barsel med verdens nydeligste knøtt på magen, føles som om man har vært mamma for alltid og alt faller plutselig på plass! :klem:

Plutselig kan du ikke tenke deg et liv uten...

Skrevet

Ojsann, litt av en tlf å våkne til ja.. Men så fint at de tar så godt vare på deg!!! Og alt var jo i sin skjønneste orden!!

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Bare innom en snartur med en kjempe- :klem:

Gjest Wasabi
Skrevet

Begivenhetsrik morgen, Skytte! Godt det ikke var noe dramatisk og skjønt å "snakke med" nurket da! Og så må jeg også slenge meg på og si at du virkelig har en flott gravidmage! Nyt torsdagskvelden! :-)

Skrevet

Rognebær;Det var en begivenhetsrik start på dagen ja!

Jeg vet selv hvor fælt det er å plages og det er jo ikke vits i å gjøre ting værre...mange som får helt hetta og himler med øynene når det går i surr for folk!

Hender jeg gjør det selv det må jeg bare innrømme...men da er det hvis folk plages med ting jeg ikke kan hjelpe dem med :ler:

Pondusa; :legrine: Alt du sier idag høres jo bare så bra ut!!Håper du har rett!

Iss;Fint at de passer på ja! Føles bra det!

MrsP;Takk det var koselig du!

Wasabi;Takk for det! Jo dagen ble litt annerledes enn jeg hadde tenkt!

Men bare koselig å ligge lenge å høre på hjertelyden til lillegull!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Ellers idag har jeg lagt sammen klær,vasket to maskiner med enda mer klær(!),sovet en skvet,lagd middag og tørrmoppet gulvene!

Føler meg ganske fornøyd med det.Må bare være det for jeg orker ikke mer...skulle gjerne ha bakt og sydd litt men det blir ikke idag.Sikkert ikke imorgen heller :ler:

Han jeg er gudmor til har begynt å spare seg til cross(sånn liten mcsak for å kjøre på bane med)så nå har jeg samlet alle flaskene vi har i en svartsekk og skal spare sammen me han sånn at det går litt fortere!Tror han blir glad for det ja!

Har tatt en liten runde her men kjenner nå at jeg ikke orker å sitte med pcn mer idag...Mekelig hvor lite jeg orker da gitt...Irriterende!!!

Sambo har vært flink å malt første støket på de nye vinduskarmene så nå stinker det maling her...Kanskje ikke helt bra for babyen så jeg får prøve å finne på noe på kjøkkenet eller soverommet..!

Gjest Myztica
Skrevet

:vinke:

jeg har vært uten nett igjen jeg... :( Derfor jeg ikke har vært innom deg.. Så fine tall fra JM-time. Tenkte på deg skjønner du ;)

Og for en nyyyyydelig mage du har :hjerter:

Skrevet

Oi, for en begivenhetsrik dag! Også så snill og tålmodig du var med studenten. Snille Skytte...

Er litt på samme planet som deg når det kommer til saken inni magen. Skal han ut? Hvordan? Hvor? Hvem skal ta ham med hjem? osv... :sjenert: Pondusa beskrev det veeeeeldig fint... Gleder meg, jeg!

Skrevet

Snill Skytte med studenten. Hun satte sikkert pris på at du var så tålmodig og snill! :)

Håper du har det fint! Heldige babyen som får Skytte som mor. Jeg tror du blir en kul mamma! Jeg venter enda i spenning på vår tur, men det kan se ut til at det drar ut i tid.. Får bare smøre meg med tålmodighet. Og i mellomtiden lese om dere andre som er gravide og har barn.

Skrevet

Snille Skytte som hjelper studentene :legrine: Du bare må bli en god mor du :klem:

Godt å høre at det ikke var noe galt, men syns det var kjempe bra at de ville dobbeltsjekke det. Det er sånn det skal være.

Har vi alltid kontroll samme dag vi? Hmm, kanskje det, har ikke tenkt over det :)

Ha en strålende dag snuppa :klem:

Skrevet

Så snill du er som hjelper han å spare! :klem:

Skrevet

En liten :klem: før jeg suser på jobb.

Gjest miiip
Skrevet
Noen ganger hørte vi på hjertelyden at den gikk fortere og den rørte litt på seg,da sa hun at den nok gjerne ville snakke sammen med oss!

Det var en oppmerksom og intelligent baby som fulgte veldig godt med......

Og mammaen er jo bare sånn bittelitt stolt nå ja...... :sjenert:

Merkelig hvor lite som skal til for å røre et morshjerte! Lurer på hvor stolt jeg kommer til å klare å bli fremover når den kommer ut! Revner vel til slutt i sømmene :ler:

Du kommer til å bli KJEMPESTOLT hver gang du får CTG og noen sier at babyen er oppmerksom og at kurven er helt perfekt. :grine2: Og når babyen kommer ut kommer du til å få plutselige grineanfall av stolthet og undring over at noe så nydelig og lite og perfekt har bodd inni magen din... :grine2: Sånn har i alle fall jeg det.

Så bra at du fikk vist hun studenten... :)

Ha en kjempefin dag, Skytte! :klem:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Håper du får ei kjempefin helg snuppa! :klem:

Skrevet

SÅ masse koselig besøk til meg!!!Hurra nå ble jeg glad!!!

LinKri;Heia du! Ne og nei..nettløs er ikke bra..Håper du blir på nett nå da,for nå har vi ikke lenge igjen du!Hjeeelp :ler:

Murmelmy;Ja jeg er vel stort sett temmelig snill! Bortsett fra av og til ;)

Ja tenk hva vi får...en stakkars liten baby som VI har ALT ansvar for... :overrasket:

Sendte en sms til sambo igår da jeg lå og spankulerte på saken,måtte høre om han virkelig kunne skjønne hva som skulle skje! Han var jo bare søt da;"Har tenkt masse på det,men vet ikke helt om jeg skjønner hva det er vi skal få oppleve.Men det blir helt sikkert supert!" :legrine: Goingen min! Rolig som alltid!

Kakao;Så koselige ting å si! Takk skal du ha!

Det blir nok deres tur før du aner det! Vi brukte 14 pp på å få klaff...det var lenge og tungt til tider,men i ettertid så virker det ikke så lenge likevel!

Håper dere slipper å vente like lenge da!

IdaC;Takk for at du sier sånn!

Ja er godt å bli tatt vare på,føler meg trygg da!

MissS;Hehe,ja må jo hjelpe han når han ønsker seg det så innmari! Er så morsomt når han blir glad!

Pondusa;Driver på med sånt også du ja!

Miip; :legrine: Ja det tror jeg nok!! Gudene må vite hvor det skal ende!!

Er så ufattelig glad i lille gullet mitt i magen at jeg kommer til å renne over av stolthet tror jeg! Blir sikkert litt som pappa,han har alltid vært så kry av oss barna og skryter fælt når han har sjangsen :ler:

Fru Biscuit;*kosepå*

MrsP;Takk det samme du!

Gjest gjesta
Skrevet

GOD HELG VENNEN!! :klem:

Er akkuratt lik deg, er også kjempeglad i lillegullet i magen allerede! ;)

Så going mannen din er da!

Mannen min tenker også masse på det, men er vel jeg som `SNAKKER mest om det! :ler:

Tenk hvordan livet blir snudd på hodet!! :sjarmor::overrasket:;)

Skrevet

Hei hei!! Nå er det helg!! Og det betyr to dager med mannen hjemme hele tiden :)

Igår fikk jeg pakka litt fler sanger inn på mp3 spilleren! Har tenkt å ha den med på sykehuset.Men hva søren vilman egentlig høre på når man har rier f.eks?! Kan ikke komme på noe jeg nei :ler: Men har i allefall begynt på det prosjektet,må ha litt fler før jeg er fornøyd.

Så fikk jeg ryddeånden over meg og susa rundt i sniglefart hit og dit og overalt med bilder og papirer og gud vet hva! Herlig å få det unna!Så nå er det "bare" strikkeprosjektet,bildeprosjekt 1 og bildeprosjekt 2 samt samboerkontraktprosjektet som ligger fremme.Det har minket i prosjekter og det er så deilig å vite!

Fikk besøk av svogers og serverte vafler og utvekslet et par oppskrifter med svigerinna mi!Koselig når dem er her! Men atter en gang greide vi å glemme å spørre om dem vil være faddere...Vi har teflonhjerne!! Endatil så snakket vi om dåp!

Ble litt sent i seng og dermed røk avtalen om fotmassasje for nte kveld på rad :tristbla: Tror sambo har lovet det hver kveld denne uka...

Men nå er avtalen fotmassasje under fotballkamp ikveld.Lenge!!!

Snakket litt om fødsel så sovna vi!

Har bedre netter nå men er en del oppe og det er tungt å snu seg...får fornemmelsen av å være en hval på tørt land... :ler:

Idag våknet vi kl sju begge to! Da var det bare 1 time siden jeg sist var på do,men var våken som bare det! Godt å litt god tid før sambo skal på jobb.Kosa magen og klødde meg på ryggen :sjarmor: Det gir en stakkars tjukkas en god start på dagen!

Sto opp da sambo dro på jobb og etter det har dagen gått i ett;

*la sammen klær

*rev av sengetøyet,satte på vaskemaskin

*spiste frokost

*vasket badet(knuste et såpefat :tristbla: Jeg pleier aldri å knuse noen ting..)

*satte frem symaskina og gjorde den klar til dyst

*dro i banken og fikk putta bilder,negativ og div papirer i bankboksen

*innom rema og kjøpte ris

*Hengte opp klær og satte på ny maskin

*Sydde en pute til fadderungen min(den ble såå bra og jeg ble såå kry!!)

*Sydde et sånn legoteppe som jeg kaller det.Er rundt med snøre i sånn at man har lekene oppi og snører ihop

*Måtte til byen å kjøpe snøre(!) Var innom apoteket og fant endelig chicco ammeinnlegg,var også innom hobbybutikken og fikk tak i sånne for å henge opp bildene etter(hva søren heter det da?!)

*Fikk besøk av stesvigerfar og pappa,stekte vafler

*lagde noe for pappa på pcn

*gjorde ferdig legoteppet/posen

*sydde min første rispose!! Med avtagbart trekk! Så nå er jeg søren meg såååå stolt! Jeg er jo helt elendig på sying...Det er ikke så pent gjort,men det er en begynnelse!

*tatt ut av oppvaskmaskina

*hengt opp klær

Nå er jeg helt dau! Er så trøtt at fytti katta...Men har storkosa meg hele dagen!! Blir så glad når jeg mestrer sånne syting f.eks.For jeg er seriøst skikkelig elendig på sånt! Men vil så gjerne lære meg og bli litt flink.... :sjenert: Skulle hatt noen oppskrifter kanskje?

Nå skal jeg hente sambo og vi skal handle! Kom på igår at vi faktisk ikke har handlet siden sist fredag! Det er jo genialt hvis vi greier å få til noe sånt da!

Så må jeg nok kjempe hardt for å holde meg våken til kvelds...

Skal få tatt meg en runde etterhvert tenker jeg!

Skrevet

Og der var Epica innom ja! Takk det samme til deg snuppi!

Jo det er nok vi damene som snakker mest enda :ler:

Men koselig å få konstantert at de faktisk tenker værtfall........................ :ler: !!!

Skrevet

Og my God, så mye du har fått gjort i dag :overrasket: . Synd med såpefatet, men man er visst mye mer klønete (og glemsk. dvs at man glemmer at man er klønete ;)) når man har en bolle i ovnen. Det er visst bare sånn...

Mannen min er fremdeles litt misunnelig over at det er jeg som bærer tassen med meg over alt. Han kjørte meg til kiron i dag og i bilen sa jeg: "sover jo veldig godt om natten, men i natt fikk jeg ikke lov av tassen å sove på noen av sidene. Da sparket han som bare det". Hvorpå han svarte: "synes ikke så veldig synd på deg, skulle ønske han var hos meg... :sjenert: "

Goingene våre... :hjerter_rundt:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...