Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Gjest Rognebær
Skrevet

Høres ut som om du kunne trengt en ORDENTLIG klem i dag! :klem: Skulle gjerne vært der og gitt deg en, for det hørtes ikke ut som noen god dag, nei... :klem::smilyblomst:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blæh... sånne saksbehandlingsdamer kan våre litt raske med å se på deg som en sak og glemme at det er en person de snakker med. Æsj, for en kjip følelse!

:klem:

Skrevet

Bare si hva hun heter, så skal jeg stikke innom å tuppe henne i baken neste gang jeg dra til skytteby. Dersom jeg noengang kommer meg dit... :ler:

Gjest miiip
Skrevet

innom og leser. hyggelig at du har savna meg! vanskelig å skrive med knøtt på armen.

du har MASSE å glede deg til! :grine2:

Skrevet

Hellu :vinke:

Blir det en bra helg i Skytteheimen tro? Håper det!

I dag er det fredag! :hoppe:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

God morgen snuppa!

Sover du ennå eller...?

Sto opp tidlig i dag jeg. Ikke verst for å være meg!

Hva skal du finne på i helga du da?

Stoor fredags- :klem: !

Skrevet

Hei Skyttemor!

Stor :klem: fra meg!!! Sånne saktbehandlingskjærringer kunne trengt seg et kurs om hvordan de skal behandle folk.

Håper ellers alt står bra til med deg og den lille i magen.

Ha en fin helg!

Gjest Myztica
Skrevet

Hadde jeg vært rik, skulle jeg tatt første fly nordover for å gi deg en STOR klem :klem:

Ønsker deg en kjempefin helg :hjerte:

:kyss:

Gjest Rognebær
Skrevet

Ny klem til deg i dag! :klem: Håper dere har like nydelig vær der oppe som vi har her nede i sørøst... Og at sola skinner ekstra på deg! :klem:

Skrevet

Stoooooor :klem: til deg! Håper du får en strålende fin helg!!

Skrevet

Først: :klem:

Ser du ikke har hatt noen lette dager nå på tampen av arbeidsuka. Ikke noe gøy i det hele tatt. Godt du om sambo klarer å le av de filletingene man klarer å henge seg opp i. Helt utrolig hvor lite som skal til for tiden!

Håper dagen i dag har vært bedre, du har jo ikke vært her inne.

Tenker masse på deg, og om ikke disse menneskene skjerper seg så kommer jeg opp til nord og tar dem :frustrert: . Jeg ville aldri tillatt at noen hadde snakket slik til meg. Det må ikke du heller gjøre! Vet det ikke er lett å si i fra...glad jeg ikke sliter med det :ler:

Håper helgen din blir superbra og overskygger den kjipe uken...

Skrevet

Så mange koselige besøk :legrine:

Iss;Ja kan ikke du flytte hit......? :sjenert: Dere andre også...Er så kjedelig at vi må bo så langt fra hverandre...Jeg er jo så glad i dere alle så får jeg aldri møtt dere... :grine:

Pi@; :grine: Gikk jeg glipp av deg på msn ja...Typisk min uflaks...Nå blir det kanskje ei stund til neste gang også...Men ikke så mange dager altså!

Rognebær;Så god og snill du også! Var en skikkelig lortdag igår ja,men bra de er sjeldne altså!

Murf;Er sjelden jeg føler meg lita men det gjorde jeg igår...

Pondusa;Ja kom og kick some aetatass!!!

Miip; :legrine: Så koselig at du har tid til å se innom! Klart jeg har savna deg,du er jo en snilling og snillinger savner man når de er borte! ;)

Cr@sh;Det ligger an til en helt all right helg ja!

MrsP;Var nok akkurat stått opp da du var innom! Har en del planer for helga så den blir nok å gå fort!

FruBlå;De skulle hatt seg et kurs i litt av hvert ja! Elendige folk...

LinKri; :legrine: For en fin ting å si! Dere er så gode alle sammen at jeg blir helt overveldet!

Rognebær;Det var ikke meldt spes bra her.Har vært noen regndråper idag,men nå ser det bare bedre og bedre ut gitt!! Hurra!

Epica;Takk du! Har masse planer! De kommer strax!

MissBb;Takk skal du snuppa!

Murmelmy;Flesteparten av gangene kommer vi frem til at vi er noen tullinger begge to!!Passer vel godt sammen da :ler:

Jeg pleier å si rimelig ifra til vanlig,men var helt buhu fra før av og ble bare ei lita mus der jeg satt....Men må jeg dit flere ganger så skal jeg stålsette meg og da kan de søren meg bare glemme å snakke på et sånt vis! De har vel en sjef de også...!

Skrevet

Da var jeg her igjen da! Hodet mitt går helt i spinn,henger ikke helt med kan man si!

Var trøtt som et doptroll igårkveld,men ville ikke legge meg i 21-22 tiden for da hadde jeg vært lysvåken alt for tidlig.Så sambo dro meg med på nattåpent...Bilforretningene her hadde det igår og vi skulle finne skiboks...Huhei for en kul ting å gjøre sent en tordagskveld :ler:

Endte med at vi prøvekjørte en bil som er lik den vi får fra Tyskland i neste uke(Her skjer ting fort og smertefritt! Dvs at kontoen har sikkert litt vondt til tider,men sånn ble det bare...)

Selgeren var helt vill og skulle ha oss til å kjøpe den,så det endte med at jeg protesterte HØYT med armene i kors og sa at NÅ var det kveld!! Han ble passe paff stakkar :ler: Og sambo bare lo av det hele og ville ikke si at vi skulle kjøpe en annen bil.Liker å diskutere han...

Da vi la oss hadde jeg litt mindre vondt,men å røre seg er jo helt umulig...River i sambo og senga og plages med puter...Sirkus Skytte!

Fikk sovet tre timer før jeg begynte å våkne og ha vondt og tisse og kravle og plages...!

Sto opp i ti tiden og gjorde meg klar til kollega T skulle komme! Hun har hatt meg med på en skikkelig luftetur idag! Koselig!

Vi var innom jobben og spiste lunsj og traff masse kjenninger!

Så var vi på gartneriet og ruslet litt i byen! Traff enda flere kjenninger og måtte enda mer på kafè!

Jeg fikk unnagjort en masse småting og er veldig fornøyd!

Fant meg kule støveletter på halvprissalg også :sjarmor: Fikk jo feriepenger idag...Men skal ikke unne meg alt for mye.Må ha litt penger på lur fremover så! Men et par støveletter til 450kr,DET syns jeg at jeg fortjener!

Så var det middag og jeg klarte å slippe en hel pose pytt i panne i gulvet..........Hurra så kult det var! Klumsguri!Men hadde en til så det ble nå mat!

Svigerfar og sambo har begynt å snekre ute idag! Så nå kan det ikke være mange dagers jobb igjen altså!

Snart skal vi dra og handle litt godt.Lenge siden vi har hatt sånn storhandel så det må vi ha nå! Dessuten er jeg fri for lollipop*hyl*

Jeg slapp å hjelpe til med klassetreffet ikveld og trenger ikke dra dit før det starter imorgen! Er så uendelig glad for det for jeg går ikke noe særlig nå...Det er trist,men jeg må bare lære meg at sånn er det...

På søndag kommer V!!! Har gjort klart gjesterommet idag! Så jeg har ikke akkurat slappet av...-igjen....men men!Er nå meg det går utover..

Fikk ringt terapytten min og fikk snike i ventekøen.... :sjenert: Time der på onsdag og takk Gud for det!

Ellers så har lillegull blitt en megaturner i det sist! Magen buler ut overalt og jeg må bare le! Lurer sånn på hva som er hva for jeg kan ikke se noe fotavtrykk eller noe...

Nå skal jeg liste meg på badet og se om vaskemaskina har oppført seg bra...

Vasket en maskin ista og oppdaget at alt pulveret hadde lagt seg på buksa mi..(som jeg skal ha på imorgen..)Måtte vaske den pånytt,heiv den sammen med en svart teppe og så hørte jeg med ett rare lyder...Tror jeg fikk stansa den og satt igang på nytt og håper for himmelens skyld at alt er ok nå...Jeg hyler hvis buksa mi ikke kan brukes mer for da må jeg gå i barrumpa imorgen...

Og dagene etterpå for den saks skyld.....!

Skrevet

Bil??

Det har jeg ikke hørt et kvekk om! Fortell fortell. :ler:

Gjest Wasabi
Skrevet
:hjerte: Feriepenger og shopping :hjerte: Syns du gjorde helt rett, selvsagt skulle du ha de støvlettene!! GOOOD HELG, KJÆRE SKYTTE! :smilyblomst:
Skrevet

Pondusa;hehe,nei vi skulle jo ikke ha ny bil før til neste år vi..!!

Wasabi;Takk for at du sier det! Gleder meg til å bruke dem! Engang.. :ler:

Pi@;Nå er jeg på msn...........!

Altså bil ja! Som vi ikke skulle ha før til este år! Men så begynte visst sambo å tenke mye på saken! Og han har jo mange gode poeng karen!

Han vil gjerne ha en større og sikker bil til babyen kommer.Stasjonsvogn sånn at jeg slipper å plages å streve med vogna når jeg har mye vondt og ikke er så sterk!

Pluss at nå er jo bilen vår helt full av ting og tang når vi skal på hytta f.eks,og med en bay..ja da måtte vi hatt henger :ler:

Ellers så sier sambo at han nå snart er 40 år og har aldri hatt en ny bil så nå når han først tenker ny så vil han ha en bra en!

Så grensen for hva den skulle koste ble litt sprengt,men heldigvis ikke mye!

En vi kjenner har vært i Tyskland nå og funnet den til oss,så kommer den vel hit i neste uke en gang!En passat 05 modell! Resten hørtes mest ut som bla-bla-automatgir-bla-bla-bla :ler: Har ikke så mye peiling jeg!

Nå må jeg bare venne meg til å kjøre stasjonsvogn og automatgir.........!!

Ja også er den visst sølvgrå!!

Så..det var vel det! Ble litt mer lån men så solgte vi jo sykkelen så da ble det litt mindre lån! Penger penger!

Har forresten bestilt meg ny telefon nå også....!Sambo lo av meg for jeg syns det var helt horribelt å kjøpe meg en tlf til nesten tre tusen :overrasket: Han sa bare;"jasså,gjør det vondt å bruke penger nå?!" :ler: Tosken!

Men nå har jeg overført det meste av pengene på sparekontoen min så dett var dett!

Blir greit å få en mobiltlf som faktisk er mobil da! Den jeg har nå må jo lades konstant så..

Nei nå er det natta! *smiske til sambo for å få litt fotmassasje..*

Skrevet

:sjenert: du har blokkert meg du.....

:ler: neida!!! Sov godt du!! Og håper du får litt fotmassasje ;)

Skrevet

Hei hei :klem:

Ny bil er stas da, vi kjøpte en ett år gammel bil i fjor og det er deilig med så ny bil altså :ler: Stasjonsvogn er et must når man skal ha barn, så ikke dumt det nei..

Grattis med ny mobil...hvilken har du kjøpt da?

Ha en fin lørdag :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...