Murmelmy Skrevet 1. juni 2006 #3941 Skrevet 1. juni 2006 Kan se for meg hele seansen med kommunemannen, naboen og deg . Du med hendene på hofta, litt foroverbøyd med kjeften som aldri sluttet å bevege seg Godt du har vettet i behold og kan det med å stå på. Det er visst eneste måten man får ting til å gå den veien man vil Så bra legen forklarte deg hva det var. Ikke noe artig å måtte slå opp i legebøker for å finne ut av hva de egentlig sier. God middag, snuppa!!!
Fibonacci Skrevet 1. juni 2006 #3942 Skrevet 1. juni 2006 Lykke til på svangerskapskurs! Godt å vite at den kulen din ikke er noe farlig, selv om det er mega-ubehagelig å ha magen helt oppi brystkassa! Æsj, så kjedelig med sånne nabo-diskusjoner... Helt riktig, ikke gi deg! See ya around!
Kakao Skrevet 1. juni 2006 #3943 Skrevet 1. juni 2006 Du er tøff, altså, Skytte! Skulle ønske jeg hadde sånne talegaver innimellom. Det er viktig å si i fra! Stå på. Lykke til på svangerskapskurset!
Skytte Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #3945 Skrevet 1. juni 2006 Murmelmy;Det så nok slik ut innimellom! Men hadde mest armene i kors på magen for virkelig å vise at her kommer ingen gjennom For som jeg sa til LinKri før idag så tror jeg vi har innebygde antenner når vi blir stilt opp foran menn på en sånn måte! En psykolog hadde nok syntes dette var en artig case LT;Det er en utrolig lettelse å få bekreftet at det bare er noe ufarlig men dog ubehagelig! Da vet jeg i allefall at det kommer til å forsvinne! Kakao;Jeg er sinnsykt glad for at jeg ikke er sjenert eller redd for å si fra...Og i de senere år har jeg i tillegg lært meg å bli mye mer saklig og ikke fullt så sinna i andres påsyn så da er jeg temmelig fornøyd! Og jeg gir meg aldri!!! Sambo mener litt av hvert om mine talegaver og mitt engasjement til tider,men idag tror jeg han var litt stolt! Han sier ofte ikke for mye så noen må snakke avgårde når andre prøver å spore av liksom... Iss; Kjekt å høre!! Hvis vi greier så blir det kinamat etter svskkurset! <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< Gjett hvem som kom hjem med all aterial til en veranda nå nettopp??? Jo det var naboen!!! Jaja han er tøff i trynet nå! Blir spennede å se hva som skjer videre.Strategien er å la det hele roe ned nå til uti neste uke,så ha et møte ALLE 4 for jeg vil nemlig høre meningene til frøken feig på loftet! Og hvis de fortsatt skal ha den tarmen(verandaen de skal bygge kalles det pga den er lang og smal) i tillegg til sine 30kvm veranda fra før,ja da har de spolert naboskapet for ever! Ellers så vil vi prøve å snakke fornuftig og komme frem til hvordan vi vil ha ting! Jeg ville gjerne delt hus med noen som man kunne besøke og få besøk av inni mellom,grille sammen med og ha det kosleig ilag med.Sånn har det aldri vært,og når de atpå til lager sånn ufred javel,da er saken biff.Jeg gir ikke ved dørene og har de bedt om det så skal de få det akkurat sånn! Mamma sa det så fint idag på tlf;"kan du si meg er han helt tørr i hodet den fyren??" Si det på kav nordlending så høres det ganske bra ut! Og at mamma sa det er jo bare enda bedre for hun sier skjelden noe negativt om folk! Nå har sambo og svigerfar lagd vindusposter til de nye vinduene våre Det gå fremover her gitt!! Gurimalla jeg gleder meg til det er ferdig! Jeg har tatt runden min,samt snakket med venninne S som straks inviterte meg på middag imorgen Kroppen hyler og verker etter altfor lang stillesitting,glemte meg litt bort...Og de siste dagers stress sitter godt i nakken merker jeg...Men det går over! Når det er sånn her pes og jeg må fikse masse saker og snakke mye og blir så engasjert,da ønsker jeg at jeg var advokat eller noe! Har litt sansen for sånne ting egentlig........ Men nå er det dusj før kurset og en film som sikkert kunne vært sladda med fordel,men jeg skal se på med åpent sinn(og lukkede øyne ) Lurer på hva sambo blir å sunes om den! Bra vi hadde hanky panky igår(DET har jeg jo glemt å for idag!!!) elers hadde det sikkert blitt lenge til *dusje NÅ*
iss Skrevet 1. juni 2006 #3947 Skrevet 1. juni 2006 Kan ikke glemme å fortelle om hanky panky, vi som tror det er heeeeeelt tørke!! Spennende med film! Gleder meg til rapport
Skytte Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #3948 Skrevet 2. juni 2006 Lucky;Neimen hei du!! Iss;Det er nesten full tørke,men så plutselig ble det ---------------------------------------------------------------------------------- Kurset igår var veldig bra faktisk! Det er to JM og igår var det hun jeg (desverre)ikke går til som hadde det.Hun er så god og snill at jeg vil bare pakke henne under armen og slepe henne med meg... Filmen vi så var gammel men bra læll syns jeg.Det var to helt vanlige greie fødsler og fyttikatta som jeg ville grine!! Jeg var så rørt av det hele at jeg trodde jeg skulle dø! Turte ikke se meg rundt og værtfall ikke på sambo! Han var forresten sååå god og strøk på meg under halve filmen,samt leste ivrig info skrivet om tegn til fødsel :grine2: Etterpå dro vi på kinakroa Yammmi!!! Jeg er fortsatt FOR idèen om å kjøpe meg en kineser altså! Skal vi spleise,Iss?? Der sa sambo at han hadde hatt tårene i øynene bare av filmen så,sitat;"Herregud jeg kommer til å gråte meg ihjel når babyen vår kommer!!" :grine2: Det ble ikke det helt romantiske måltidet,vi fikk ikke snakket så mye i hele tatt pga sambo fikk plutselig solgt mcn sin En som ringte fra Oslo og var helt vill! Så sambo måtte fikse ørten ting på tlf og ble superstressa stakkars! Kl var jo halv elleve allerede! Så fikk han så dårlig samvittighet ovenfor meg,men det ville jeg ikke ha noe av! Er tross alt ikke hver dag vi selger mcn! Heldigvis,for nå syns jeg det er kjempetrist at den skal forlate oss... Sambo stressa rundt og jeg tuslet rundt(tror læll jeg fikk gjort mest!)og pakket for han! Jeg elsker å ordne for mannen min Måten han ser på meg i takknemlighet er uvurderlig!Og når han spør om hvor ting er eller om jeg kan ta med ditt og datt,og jeg kan svare han presis hvor han finner det samt at jeg allerede har med det han spør etter...da tror jeg vi er temmelig lykkelig over å ha hverandre begge to! Da vi la oss lyste det av sambo og han sa;"Vet du nå bare gleder jeg meg masse til fødselen!! Det blir så fint!" :grine2: Så snakket han ivei om alt mulig han tenkte på og spurte om masse! Jeg var så overveldet av hele dagen,vondt i hjertet fra nabokranglingen (det plager meg inni meg hele tiden..jeg skulle ønske jeg slapp akurat dette nå mens jeg er gravid..men men..) og såååå enormt forelsket i denne herlige mannen min Så da kom selvsagt tårene som hadde presset på noen timer...Jeg gråt og gråt og sambo strøk og bysset på meg,så da gråt jeg jo enda mer for at han var så god!! Men tilslutt sovnet vi tett i tett og det var så godt...Jeg må alltid ligge mot ryggen hans og holde rundt og han drar armen min godt innunder seg så jeg er nesten sikker på at venstre armen min er blitt lengre enn den høyre! Og så mye som jeg baller og puster og romstrerer for hver gang jeg snur meg,og puter overalt,ja så skjønner ikke jeg at han får sove....! Idag sto vi opp kl sju,sambo pakket ferdig og vi spiste frokost.Satt ei stund på fanget hans og bare nussa...Så måtte han dra Jeg hater når sambo drar... Og vet jeg er skikkelig pingle for det er jo bare til søndag...Men jeg er ikke vant til å være uten han og nå når jeg er gravid er det mye værre... Hvordan holder du ut,Pondusa???? Det er i allefall betryggende å vite at på søndag kommer han hjem med fly! Men uten mcn Men med 150 000 på kontoen Som går rett på lånet.........Som vi må øke når vi får nybilkanskje i neste uke Her går det unna! Tenkte å ta runden min nå,men jeg skal legge meg igjen.Snakke litt med lillegull og grine litt til..og sove lenge håper jeg! Så blir det en lang runde før noe annet! Nå spreller lillegull masse!! Så snill og god med mammaen sin.... :grine2:
Gjest Rognebær Skrevet 2. juni 2006 #3949 Skrevet 2. juni 2006 Å, for en utrolig herlig beskrivelse av hvor forelska du er! Jeg kjenner jeg blir litt forelska selv bare av å lese det! Og hvordan man bare må gråte enda litt til fordi han er så snill... Det er bare akkurat sånn det er! Å, nå ble jeg litt trist fordi mannen ikke er her før klokka fire! Håper du klarer deg uten ham i helga! Jeg vet jo at du gjør det, men det føles litt ensomt likevel... Jeg er så glad for at ukependlertilværelsen er over! Og grattis med å ha fått solgt MC-en! Ny bil blir sikkert knall.
Tulipan Skrevet 2. juni 2006 #3950 Skrevet 2. juni 2006 Hei på deg snuppa!!! Da er damen igang igjen med runder. Det føles deilig!!!!! Kjenner følelsen av når mannen reiser. Blir helt selv jeg. Men dette har nok noe med hormonene mine å gjøre altså... Ønsker deg en fortreffelig dag Og du: har ikke fått oppdatert meg ordentlig, men hvor langt er du på vei nå??? Det er ikke lenge igjen innbiller jeg meg.... til verdens beste Skyttes-snuppa
iss Skrevet 2. juni 2006 #3951 Skrevet 2. juni 2006 Jeg blir borte fra lørdag ettermiddag til søndag og, så kan ikke holde deg med selskap da.... Men er med på den kineseren altså!
pondusa Skrevet 2. juni 2006 #3952 Skrevet 2. juni 2006 Holder ut og holder ut, er vel blitt en livsstil for oss... Gratulerer med salg av mc. Var veldig trist da vi solgte i 2000, savner`n litt fortsatt. Deilig mann du har fått deg da, og så forelsket som du er! Skyttegull må ha det kjempeflott i magen, for når mamman har det fint, har babyen det fint. Jeg sitter her uten mann og uten barn. Sambo reiste i går, og begge ungene er i bhg. Det er rart det!
Skytte Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #3953 Skrevet 2. juni 2006 Rognebær;Jeg håper jeg alltid vil huske på disse sterke følelsene! Jeg tror ikke jeg var så forelsket i sambo da vi ble sammen engang....Nå er det jo blitt sånn ekte kjærlighet(huff,jeg blir litt dårlig av meg selv her...)i tillegg og det er så godt :grine2: Tulipan;Heiiia!! Så godt å se deg igjen!! Er nok en del hormoner som herjer ekstra med meg også...! Imorgen er jeg 32+0!!!!Bare 8 ÅTTE max TI uker igjen Iss; Jeg skal klare meg,men det blir fryktelig trist.... *inn på ebay og bestille 1 stk kineser som kan lage mat* Pondusa;Jeg må bare nok en gang bøye meg i støvet og beundre deg altså...Jeg føler meg som den værste pingla altså...Hadde aldri taklet å ha en mann på havet.Men hadde jeg vært vant til det fra starten så hadde det nok blitt noe annet!Kanskje...! Kommer til å savne racern ja Men blir kjekt med stasjonsvogn i steden da! Litt mer familiært på en måte! >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> La meg ista og tenkte mange triste fæle tanker Hvorfor gjør man det når man absolutt ikke vil?? Dritthjerne... Men sovna heldigvis etterhvert.Våkna halv elleve med to ubesvarte,ett fra pappa og ett fra sambo.Da fikk jeg vondt i magen.....Sendte sms til sambo om at jeg hadde sovet og om han kunne ringe neste gang de stoppet(var en time sidenhan hadde ringt så jeg tenkte dem kjørte) Så ringte sambo tvert og da fikk jeg værtfall vondt i magen.Spurte bare tvert om noe var galt,og det var det...........Naboen(han dumme oppe ja!)hadde kjørt stykker noe på sykkelen så dem sto på Namskogan...I tillegg hadde han glemt tlf sin hjemme...Så nå drev dem å lånte han tlf og mc sånn at han kunne ringe og fly rundt for å få tak i deler. Må innrømme at jeg hadde god lyst til å si at han skulle bare se hva som skjedde når han kødda med meg...*knis* Men gjorde ikke det da... To minutter etterpå hørte jeg en merkelig lyd der jeg lå i senga og funderte... Joda...gjett hvem som plutselig innså at det var drypping jeg hørte,og det var ikke fra dusjen...Det kom inn vann i taket på soverommet Fikk tørket opp og klødde meg godt i hodet og lurte på hvor det kom fra gitt... Men skulle nå ikke være hysterisk og overdramatisk,så jeg lagde meg frokost og gikk på stua... Der er det pokker meg en stor dam rett ved siden av oljeovnen Også der dryppet det vann fra taket.Flaks at det ikke dryppet rett på ovnen og det elektriske*grøss* Nå skjønte jeg at her var noe alvorlig galt fatt... Den delen av stua og soverommet ligger i utbygget,altså der er ikke hus over oppe.Jeg lurte et par sekunder på om naboen hadde vært jævlig og lagd lekasje til oss...Så mistroisk er jeg faktisk...Men ringte sambo,som ble ganske "oh noooo!!" Men hva kunne han gjøre fra Namskogan liksom?!?! Jeg kjente tårene presse på,men samtidig fant jeg ut at jeg må få ordnet dette samme hva! Thank heaven for stesvigerfar! Han kom og vi gikk på taket og joda..når naboen har revet sin bordkledning der,så har han ikke lagt pappen ut mot taket sånn at vannet rant bort.Nå rant det rett i veggen og selvsagt ned til oss...Skal hilse og si at stesvigers var lite imponert...Men gudskjelov fikk han lura det til på et vis så nå er det bare å krysse alt for at det blir lite regn og vind i helga... Etterpå skulle jeg overføre bildene hans til pcn vår...og oppdager at minnekortet vårt står i,og jeg pakket fotoapparatet til sambo ned igår....Så måtte jeg jo ringe og fortelle at jeg ha vært helt på bærtur...Men det var ikke noe problem for han kunne kopiere av broren.Jeg vet det er irriterende for sambo elsker å fly rundt å ta bilder,spes når han er full,men men...Ingenting å gjøre med det... Ja dette har virkelig vært dagen sin så langt! Fytti bikkja jeg håper resten av helga blir roligere..Funderer på hvordan jeg skal organisere meg idag...Alternativer; *Dusj,byen,runden,S *Byen,runden,dusj,S *Runden,dusj,S og byen imorgen... Valgets kvaler...Det værste av alt er at jeg kommer ikke til å bli enig med meg selv heller
Pi@ Skrevet 2. juni 2006 #3954 Skrevet 2. juni 2006 Nå må det snart være nok f**** den naboen deres har stelt i stand . Får bare håpe at dere ikke får noen problemer med vannskader etter det her.
Gjest gjesta Skrevet 2. juni 2006 #3955 Skrevet 2. juni 2006 (endret) En gooood pinsehelg- til deg! Ekte kjærlighet er det BESTE ja! Uffda, vannskader?? Så kjipt da! Jeg begynner også å tenke fæle tanker av og til.. ofte når jeg skal sove, kjipt! Vi jenter er litt sånn tror jeg! Kose deg med mannen!! Endret 2. juni 2006 av Epica
Skytte Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #3956 Skrevet 2. juni 2006 (endret) Pi@;Begynner å bli temmelig oppgitt og sliten i hodet mitt nå ja...Men stesvigers sa at det kom til å gå bra pga jeg merket det så fort.Tenk hvis jeg også hadde dratt bort imorges og det hadde styrtregna i tre dager...DA hadde vi hatt en case gitt... Epica;Tusen takk! Ja vi jenter er fæle til å tenke,vi er alt for avanserte der! Nå er runden tatt,dagens lollipop er fortært og jeg har snakket med sambo igjen! De hadde stått stand by og ventet til broren hans og et par stykker til kom sånn at naboen fikk sitte på med noen.Og da hadde sykkelen til svogern min streika...Jeg trodde ikke det kunne være mulig Sa til sambo at det var nok ikke meningen de skulle nedover i helga! Han var enig og nesten litt glad for at han skal selge sykkelen på søndag,før han også begynner å plages! Siden det er drittvær orker jeg ikke dusje og ordne meg før jeg drar til byen! Skal være rask der så! *Handle litt mat *Blomster til S *Liten gave til sønnen til S *20 års gave til brodern! Tenkte på sånn smykke med stjernetegnet på...kanskje litt gørr for han,men jeg vil at han skal ha et minne fra søstra si på den dagen!Dermed basta! *Bursdagskort Må bare skravle litt med Pi@ først for det er så koselig Endret 2. juni 2006 av Skytte
Gjest Wasabi Skrevet 2. juni 2006 #3957 Skrevet 2. juni 2006 Hei Skytte! Det er så koselig og underholdende å lese her inne hos deg. Både action, romantikk og i det hele tatt! Håper du får en flott pinsehelg tross at mannen er borte og naboen er en opplagt idiot.. Men du har jo koselige middagsplaner og da er jeg sikker på du vil få det storartet!
Murmelmy Skrevet 2. juni 2006 #3958 Skrevet 2. juni 2006 Hei Skytte! Det er så koselig og underholdende å lese her inne hos deg. Både action, romantikk og i det hele tatt! Håper du får en flott pinsehelg tross at mannen er borte og naboen er en opplagt idiot.. Men du har jo koselige middagsplaner og da er jeg sikker på du vil få det storartet! ← Dette må jeg virkelig sitere Dersom jeg kjeder meg (og eller også da...) stikker jeg alltid innom dagboken din. Da får jeg meg enten en latter, blir sinna som fy eller forelsket i disse mennene våre Nå skriker magen etter mat. Snakkes mer i kveld eller i løpet av helgen!
Skytte Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #3959 Skrevet 2. juni 2006 Wasabi og Murmelmy;Det er veldig godt å høre at dere trives her inne! Det blir nå fort mye babbel,men sånn er det vel bare med åpne og engasjerte mennesker...Håper jeg! Jeg liker å dele ting og er så utrolig glad for besøkene fra alle dere kg venninnene mine! Hadde hatt et helt annet og garantert mye kjedeligere svangerskap uten dere Nå har jeg vært i byen og fått ort alt jeg skulle! Ble en grønplante til S og samboeren,en sånn gressklipper til deres lille J,et stjernetegnsmykke i gull til brodern(lurer på hva han syns om det egentlig....jaja et kan byttes!),morsomt bursdagskort til han og et kort til mannen.... Jeg elsker kort! Jeg har ikke tall på hvor mange sambo har fått siden vi ble sammen,men det er mange! Og han liker det men blir litt forlegen og lei seg for han kan ikke skrive "sånn som du..." Det gjør meg ingen ting! For noen ganger har han faktisk gitt meg kort og bare det står "jeg elsker deg" er jeg mer enn fornøyd! De hadde fått en ny serie med kort fra kortkompaniet som var utrolig søte og morsomme! Det var liksom påskrift om hvem det var til(mann,kone,bror etc) så var det ei lita bok festet inni med morsomheter eller gode ord alt etersom! Perfekt! Men kan ikke skrive på noen av dem nå for jeg er søren meg så sentimental idag at jeg må iallefall vente til imorgen! Nå drar jeg på middag! Gleder meg til mat nå gitt!! C U LATER!!
Pepita Skrevet 2. juni 2006 #3960 Skrevet 2. juni 2006 Innom for å ønske deg ei god helg! Husk å slappe av!!!!! Er det på Vinstra mannen din er i helga? Hørte på radioen at det var stort treff der, med 10000 motorsyklister eller noe. Kjørte sørover i sted, og da møtte jeg på en heeeel del som reiste nordover!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå