Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hjelpes for en start på dagen du fikk da stakkar. Vann gjennom taket er ikke bra da :sur: Dumme naboen, han gjorde det sikkert med vilje kan jeg tenke meg :sur:

Blir helt rørt jeg over hvor forelska du er i sambo og hvor fint dere har det. Lillegull får virkelig en flott familie, men en mamma og pappa som er utrolig glade i hverandre :)

Flink du er til å skrive kort da, var det før jeg også, men nå de siste årene har det ikke blitt mange nei :sjenert: Skulle nok kanskje blitt flinkere til det ja

Blir nok uvant å ikke ha sambo hjemme hele helgen ja, tenk på meg som skal reise fra sambo en uke da :grine: Det er lenge det.

Ha en flott kveld :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vinstra var vel bare harley davidson-treff i helga, er det ikke norgestreffet sambo din er på?

Nå sover ungene og jeg har benket meg fremfor tv/laptop med brus & potetgull. Skulle ha dip, men glemte å kjøpe rømme.... Arg!

Håper du får en super duper langhelg da! :klem:

Skrevet

Heia vennen.

Takk for koselige hilsner i boka mi... :kyss:

Håper du har en knallbra fredag... og at pinsehelga blir god...

:klem: fra meg.

Skrevet

Ser ut til at du kan feire pinsehelgen med 200-siders fest snart!! :hoppe:

Skrevet

Snart 200 sider!!!

Sånn kort med liten bok i ga jeg til leieboeren til bursdag, en bok om hvordan kvinner fungere tror jeg :klø: Slo an den i allefall!

Huffda, ikke bra med vann i taket! Stupide nabo altså! :sinna:

Jeg drar ikke før i 16 tiden i mårra, så kanskje en liten prat før det i morgen? Lenge siden sist!!

Håper du koser deg masse idag!!

Skrevet

MissS;Hørte det var "en del" sykler der ja! Hohoi...Nei sambo er på Norgestreffet utenfor Trondheim! På sin siste reis som han så fint kalte det :ler:

Lucky;Ikke akkurat drømmestarten nei! Men det ble da bedre etterhvert heldigvis!

Ja vi har blitt så fryktelig tussete i det siste!Hehe! Får bare håpe at det holder seg i lange lange tider fremover...!

:grine: Ei hel uke...*grøss*

Pondusa;Der er bare HD treff ja!

Ææææsj så gørr å ha glemt rømmen....Det er skikkelig irriterende for da greier man ikke la være å tenke på det heller!!

Cr@sh;Takk for det du! Må innom deg vettu!

Pondusa;Ja det er jammen meg helt sprøtt! Husker for ei god stund siden så tenkte jeg at kanskje jeg fikk lillegull rundt side 200! Men nå blir det kanskje nærmere 250 før jeg føder :overrasket:

Iss;Må prøve å få vært litt på msn imorgen ja! Jeg har ingen planer før imorgenkveld en gang da jeg skal på jentekveld hos svigerinna mi! Så skal jeg sove da! Men regner med å stå opp før fire altså :ler:

Var kjempekos å være hos S og co! Hun ble glad for blomsten og lille J ble overbegeistret for plenklipperen! Faren var sååå fornøyd med at hjulene lagde lyd :ironi::ler: Ups..... Så jeg skulle nok få igjen!

Hun hadde fått besøk av ei annen venninne også og det var jo bare morsomt å treffe en ny person!

Samboeren hennes diket opp med grillspyd og alskens herlig tilbehør! Han sto ute på verandaen i kaldt regnvær og grilla til oss :klappe:

Dro derfra i 21-tiden og rett til supertante! Og derhar jeg vært til nå! Prater oss helt bort! Så kom jentene hennes hjem etterhvert,de er 14 og 17.Morsomt å snakke med dem også,vi har et kjempegodt forhold alle sammen!

Måtte innom her vet dere! Måtte sjekke ståa med Miip som har DEN jobben foran seg*tenker på deg vennen*

Og nå må jeg virkelig håpe jeg sovner fort! Lurer på om jeg skal ringesambo eller bare sende en sms....Han er sikkert ikke spesielt edru akkurat nå :ler: Huff,bare han ikke er våt og kald stakkar...Heldigvis var de 6 kompiser som hadde lånt seg hytte!

Lillegull har forresten begynt med noe nytt idag! For hver gang jeg sier til noen at "det har jeg aldri kjent" eller "sånn har ikke jeg det" så blir det nøyaktig sånn to dager etterpå liksom....

Nå har det gått sport i å dytte rumpa eller hva det er,rett inn i ribbena på høyre side! AU!! Dytter litt tilbake jeg så flytter h*n seg som regel etter en stund.Må vel strekke ut eller noe!

Nei nå er det natta og forhåpentligvis ikke mer regn på innsiden av huset....!

Gjest Rognebær
Skrevet
Lillegull har forresten begynt med noe nytt idag! For hver gang jeg sier til noen at "det har jeg aldri kjent" eller "sånn har ikke jeg det" så blir det nøyaktig sånn to dager etterpå liksom....

Nå har det gått sport i å dytte rumpa eller hva det er,rett inn i ribbena på høyre side! AU!! Dytter litt tilbake jeg så flytter h*n seg som regel etter en stund.Må vel strekke ut eller noe!

Det høres nøyaktig ut som bøtteknottens yndlingssyssel for tida! Utrolig moro! :ler2: Men litt plagsomt også... :sjenert: Særlig når han ikke gir seg, og jeg må rette meg ut!

Ellers så hørtes det jo utrolig praktisk ut med en ekstra dusj i huset, da! :sprettoy:

Jeg er ellers helt sprekkeferdig av spenning! Lurer på hvor lang tid det tar før miiip er mamma nå! :grine2:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Hallo i natten!

Uvant å se deg her på denne tiden av døgnet!

Kjenner til det å prate seg bort ja. Er så koselig når man er sammen med sånne kjekke mennesker som man bare kan prate og prate og prate med om alt mulig.

Tiden bare flyr vettu.

Artig å høre om lillegulls nye vaner. H*n kjedet seg vel litt da,og tenkte h*n måtte finne på noe nytt og morsomt. Og da fant h*n ut at å tulle med mamma var en fin ting. :ler:

Utrolig kjedelig med den vannlekkasjen forresten. Bra at dere fikk stoppet det før det ble så alt for ille. Vann er noe av det verste altså!

Dumme dumme naboen! :frustrert:

Mulig jeg er helt på jordet nå,men var det ikke sånn at dere i utgangspunktet var venner med denne naboen? Eller ble dere først kjent etter dere flyttet i samme hus?

Håper du får sove godt i natt snuppa! :klem:

Skrevet

Rognebær;De er noen små luringer!!

:grine2: Nå har det skjedd!! Miip har fått sin lille prins! And you`re next ;)

MrsP; :ler: Ja det er ikke hver dag jeg er innom her så sent!

Sambo og naboen var kompiser fra før av og kjøpte huset sammen et par mnd FØR jeg og sambo ble sammen....Utrolig irriterende åtenke på at hvis vi hadde vært sammen litt før så hadde det aldri skjedd! Jeg har aldri villet kjøpe hus sammen med noen som ikke var mannen min liksom!

Men jeg kjente også naboen og trodde det skulle ordne seg mye bedre enn det har gjort...Men lurer fælt på hun dama til naboen for hun blir jeg ikke klok på.Hun er ikke helt god for å si det sånn...Men får nå håpe det ordner seg snart før hodet mitt faller av!

Nå trener lillegull kickboksing :overrasket:

Iss;Kom deg hjem fra butikken!! Nå er jeg på msn!!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

La meg igår og alt var greit! SÅ begynte det å styrtregne og bråke noe alldeles forferdelig på taket...Er liksom bare en halv takrenne der pga rivingen til naboen,sånn at vannet samler seg i den og dundrer ned over hodet på hodet mitt på en måte...HØYT!

Så syntes jeg at jeg hørte noen som gikk utenfor...etterhvert hørte jeg noen på taket også....Ble forferdelig redd og irrtert for jeg VET jo at det bare var tull...Men jeg har en helt særegen evne til å skremme livet av meg selv.SÅnn har jeg vært siden jeg var lita...

Sendte sms til sambo,men fikk selvsagt ikke svar fort nok så jeg måtte ringe.Da hadde han akkurat lagt seg til rette og skulle ringe meg!

Det var et fryktelig bråk inne på hytta og plutselig ropte sambo at de som ikke bodde der fikk hute seg ut!!!! :overrasket:

Så hørte jeg bare en fyr som var fryktelig irriterende og ikke ville dra,men da sa sambo at det var fort gjort å hoppe ut av soveposen...Han fyren var skikkelig heslig og teit og skulle ta tlf fra sambo.Hørte bare at sambo begynte å reise seg å var skrekkelig sint i stemmen,men så dro han typen!

Så lo sambo og de han bodde med og han kunne snakke ferdig med meg!Helten min :ler: Han var trøtt og sliten stakkar.Gleder meg så fælt til han kommer hjem...

Sovnet en eller annen gang etter x antall sider i "mamma for første gang".Har vært våken ørten ganger inatt men sovnet godt da jeg visste det var morgen og faren var over.Så jeg våknet ikke før halv tolv...

Flaut at jeg skal være så tullete altså..Pleier jo ikke bli helt paranoid,det er jo for dumt altså!Må skjerpe meg for jeg kan ikke være så redd inatt også.

Under det hele så holdt lillegull et svare sirkus i magen! Vet ikke om h*n var hæppi pga mer plass og at jeg lå stille,eller om h*n merket hvor redd jeg var..?Kan de merke det og bli sprellende redde selv? Huff..håper ikke det!

Det er et pokkers regnvær ute så jeg er glad jeg var i byen igår! Skal kun sitte med pcn idag...og kanskje symaskina hvis det ikke dukker opp noen på msn!

:overrasket: Nå ringte det en østlending og lurte på om Ove var her??

Ikke som jeg kan se :ler: Ringt litt feil han ja!

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Blir nok godt å få hjem sambo ja!

Drømte du om lasanje i natt?

Jeg drømte om deg! Jeg var på besøk hos deg(du bodde i huset til tanten min)

Du og jeg skulle liksom prate masse da og bli kjent i virkeligheten liksom,men plutselig så dukker hele familien min opp - hjemme hos deg! Og ingen reagerer på det(det var jo tanta mi sitt hus du bodde i :ler: ) og ingen spør hvem du er. Vi bare sitter der ved kjøkkenbordet og ser teite ut hele gjengen. Husker jeg følte at det var så dumt at de kom,for da fikk jeg ikke snakket med deg når vi først hadde møttes.

Ellers husker jeg bare noen små glimt fra drømmen. F.eks så hadde dere masse bilder av motorsykler rundt om i huset. :ler:

Masse rart man skal oppleve i drømmeland.

Syntes jeg husker noe om at dere egentlig var venner med naboen ja.

Sambo har et par kompiser som er så ivrig på å kjøpe hus sammen med sambo og leie ut. Er litt skeptisk til det jeg da.Ser for meg at det kan bli styr ut av det,sånn som dere opplever nå. Er selvfølglig verre når man må bo sammen med noen man ikke tåler da men..

Håper du får en fin lørdag med pc og symaskin,og at tiden går fortfort til sambo kommer hjem!

:klem::klem::klem::klem::klem:

Skrevet

MrsP; :ler: Jeg drømte ikke om lasagne nei! Tror ikke jeg sov lenge nok i strekk til å rekke noen drømmer...Men din var ganske morsom da :ler:

Vi har bare et mc bilde og det er med meg på R1 som selges imorgen :grine:

Nå har jeg skravla med to venninne E på msn,samt Iss! Og venninne L på tlf!

Har spist dessert i vente på å komme på hva jeg skal ha til middag :ler:

Skal ta meg en pause fra pcn nå! Må vel spise litt...et eller annet....

Lurer på når sambo skal ringe..han skulle få ladet tlf sin først men det er jo mange timer siden..Jaja,han koser seg vel fælt håper jeg!

Blir vel ei stund til neste utfart :ler:

Skrevet

Men i dag har jeg fått kjøpt rømme, så nå blir det fest....

Ungene sover endelig, pondus stakkar er fortsatt litt tett. At en liten hals kan produsere så mye slim på kun kort tid. Får helt vondt av å høre på han. Men medisinen gjør det forhåpentligvis litt bedre.

Var et par kjenninger av oss som også skulle på norgestreffet.

:klem:

Skrevet

Rognebær; ;)

Pondusa;Huff huff...noe av det jeg gruer mest til er når ungen blir syk...Det må være vondt i hjertet.Heldigvis at medisin stort sett virker!

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Da har jeg vært hos svigerinna mi på jentekveld! Det var så koselig og morsomt at jeg har gangsperre i magen av all fliringa! Søstra til svigerinna mi var også der og vi kommer så godt over ens med hverandre så det er riktig så bra match i familene!

Og maten*drømme* Nå har jeg smakt sånn foccacia brød eller hva det heter! Yammmi!!! Megagodt! Så det skal hun få lære meg å lage! Så fikk vi en kjempeinnholdsrik pastasalat og stekt svinefilet med tandorikrydder...Var bare helt fantastisk herlig!!

Har kjørt dem ut på byen nå og skal snart legge meg! Tror det skal gå mye bedre idag.Det har sluttet å regne/blåse så jeg håper på ei fredfull natt med masse søvn!

Snakker masse meg lillegull og leser så går det nok bra!

Sambo ringte før ikveld og det var godt å høre stemmen hans...Selv om han muligens hørtes litt ut som Jørn Hoel :ler:

Fikk sms for en time siden,da skulle han legge seg og han savnet oss! Er så søtt når han snakker om meg og babyen som oss!Gleder meg sååå til han kommer hjem imorgenkveld! Så er jeg spent på sykkelsalget...

Lurer på om lillegull skal holde sirkus nå! H*n har hatt noen saftige kick mot blæra i kveld sånn at jeg virkelig har rykket til! Lille luringen til mamma!

Håper alle mine venner sover søtt hvor enn de befinner seg!

Tenker på Miip som ligger på sykehuset og er nybakt mamma..Så herlig!

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

For en herlig kveld du har hatt da!

Håper du sover godt nå og drømmer søtt om sambo som kommer hjem i morgen. :klem:

Skrevet
For en herlig kveld du har hatt da!

Håper du sover godt nå og drømmer søtt om sambo som kommer hjem i morgen.  :klem:

:Nikke:

Synes jeg ser det for meg når lillegull har ankommet verden og mamma Skytte er alene hjemme... Mamma ligger gjemt under babyskyttes seng livredd for "det" som er på taket. Babyskytte sover selvfølgelig :ler:

Ha en super dag! Jeg skal i konfirmasjon :roll: til mannens tremenning som ingen av oss har møtt... :sur:

Skrevet

Morn morn, nå ble jeg fristet igjen....

Skrevet

Ser jo at det nærmer seg fryktelig nå....

Skrevet

Glemte jo helt å gratulerer deg med 32+0 uker i går!! :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...