Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at kommunemannen kommer med en gang! :klem:

Skrevet

Selv om jeg ikke skriver så ofte for tiden så er jeg fullt oppdatert på nabo-mannskiten ( :ler: ) og livet ditt ;)

Skrevet

Wasabi og Miip;*kosepå*

MissS;Det er en utrolig lettelse ja!

Iss;Hehe,bra!

Har ikke tatt noe runde idag jeg,hodet mitt er alt for fullt av rare tanker til at jeg har noe spes å si eller spes mye glede å spre.Men det kommer!Kan ikke la dere bli gørrlei av meg heller da...

Tror dere de hadde flere thujaer igjen da vi kom????

To stk som så helt for jæ**** ut :frustrert: Typisk altså...

Ble gryterett og hvitløksbaguetter til middag,snille sambo som ordner opp!

Så har han en sånn god rutine på at vi rydder av bordet sammen,så vasker han kasseroller og fikser opp!

Etterpå hev han seg rundt og hang opp to hyller på badet og det ble så perfekt!!!

Den ene er over storvasken(sånn utslagsvask)og der har alt vaskemiddel etc flyttet inn sånn at klesbaljen som jeg bærer rent tøy i fikk bo oppå tørketrommelen!

Den andre er litt over stellekommoden,eller mest ved siden av for jeg ble redd for ting skulle falle i hodet på lillegull......Så der har vi en liten bolle for å ha vann i til vanlige stell,vaskekluter,kremer og salver! Samt plass til mine truseinnlegg og bind!

Er umåtelig fornøyd med disse hyllene som rommet så mye!

Ikke mye som skal til for å få meg fornøyd altså! Spes ikke hvis det har med at ting blir ryddigere eller mer organisert :ler:

Jeg har småryddet litt sånne ting som blir flyttet fra en stil vi aldri bruker til kommoden i gangen til kjøkkenet,ja dere vet! Og deriblant denne knekkebrødoppbevareren vår...........(som sambo hadde bestilt til meg som en overraskelse ifjor engang :ler: ) Den har nå fått en helt ny funksjon! Den er jo veldig fin og hadde samme farge som hyllene på badet...ergo har den blitt en truseinnleggoppbevarer :ler: Helt sant!

Så fant lure meg ut at jeg skulle støvsuge bare bittelitt mens sambo var ute en tur...Bare den lille yttergangen og stua for de andre gulvene vasket jeg igår.

Det var ikke lurt........Fikk kynnere og la meg på senga og pang der fikk jeg meg en sånn smell igjen...ikke like kraftig som sist men.Da kom sambo og jeg fikk kjeft... :sjenert: Velfortjent det da...Sånn...nå har jeg innrømt mine synder...

Er vel ikke lenge før mam og pap kommer så jeg skal jumpe i dusjen!

Tenker mindre på konflikten akkurat nå når jeg har stullet litt med babyting!

Men vi snakket med naboen da vi kom fra butikken...Han skjønte IKKE hvorfor de måtte komme fra kommunen(hvordan skulle dette ellers løse seg??) og han trodde ikke på det takstmannen hadde sagt :overrasket:

Lurer på hva han hadde sagt hvis legen hadde sagt;du har en alvorlig sykdom...Hadde sikkert ikke trodd på det heller tosken...Tilgi meg språket og det kjedsommelige snakket om disse folkene.Håper det er over snart!

Skrevet

For deres del så håper jeg virkelig at det hjelper å ha kommunemannen innom i morra, slik at du slipper å gå rundt å irritere deg over og tenke på den dumme naboen.

:klem:

Gjest Rognebær
Skrevet

Åh, jeg elsker å organisere og henge opp hyller! Si fra når som helst dersom du trenger meg til å komme oppover og rydde og fikse sånt! :grine2:

Skrevet

Pi@;Jeg er drittspent på hvordan det blir...For hvis naboen skal svare like barnslig til han fra kommunen ja hjelpe meg..da kommer jeg til å skjemmes på hans vegne!

Skal spørre etter samboeren hans for hun er det ingen som vet hva mener sånn egentlig...

Rognebær;Me too :sjarmor: Vi kan starte et rydde og organiseringsbyrå!!

Jeg er sjelden mer fornøyd enn når jeg vet at det er orden på alt i skuffer og skap og her og der! Elsker følelsen av å ha kontroll over tingene mine :sjarmor:

Mulig det finnes en diagnose for sånne som oss :ler:

Nå har mam og pap vært her og det var kjempekoselig!

Pappa har studert vogna og fant ut at den var veeeldig bra! :ler: Akkurat som han har peiling luringen! Han er så søt!

Ble ingen sveler idag rognis,men is og fruktcoctail!

Nå har sambo begynt å lete frem det han skal ha med seg på treffet i helga.Får ikke tid til det imorgen for da har han fullt program med jobb-snekring-svskkurs-kinamat med meg :sjarmor:

Lurer fælt på hva jeg skal gjøre i helga.....Hadde tenkt å være hos mam og pap men mam har arbhelg med sein/tidligvakt og det er så dumt.I tillegg skal de passe ene søskenbarnet mitt på 12 år og han greier jeg bare ikke.Synd å si det men han kan lett irritere på seg en gråstein! Får fnatt jeg! Han tier aldri stille og skal alltid være opppe til langt på natt.Pappa er jo ute og jobber halve døgnet så han ser jeg jo ikke heller.

Mormor og de to tantene/onklene mine der skal bort i helga så det utgår....

Her i byen er H opptatt med typen,L skal ut i campingvogna med familien sin og da er det ikke så mange igjen...Blir nok å høre hva S skal gjøre,men kan jo ikke flytte inn til dem heller akkurat!

Så har jeg sendt sms til svigerinna mi for å høre om hennes planer!

Evt kan jeg kjøre på hytta og være sammen med svigers....Hmmm...

Har egentlig ikke noe stort behov for å være så mye sammen med noen andre enn sambo for det er han jeg føler meg mest konfortabel og trygg med nå for tiden...Jaja..får se!Natti! :klem:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet
For sjokoladekake er ikke noe godt....

:overrasket: Hva i alle dager er det du sier?!? Synes du ikke sjokokake er godt??

Ble ikke til at jeg laget det ene eller det andre. Sov bort hele dagen og jobbet hele natten.

Håper du finner på noe å gjøre i helgen da. Skulle ønske vi bodde nærmere hverandre for da skulle du fått kommet på besøk hos meg.Så skulle jeg servert vafler med nugatti og kinamat! (bra kombinasjon)

Nå skal jeg legge meg tenker jeg. Ganske så trøtt etter nattvakten.

Ha en fin dag snuppa! :klem:

Skrevet

Lenge siden jeg har vært innom hos deg nå... :rodme:

:klem: til deg! Og ha en fin torsdag!

Gjest cecilia
Skrevet

Hei hei :vinke:

Innom og titter litt, jeg.

Så koselig å lese om babyen og forberedelsene!

Ha en fin dag :)

Gjest Rognebær
Skrevet
Lykke til med kommunemannen i dag

:klem:

Hm det der hørtes kanskje litt suspekt ut :ler:

:ler:

Ha en finfin dag! :vinke:

Skrevet

MrsP; :grine2: Du er så snill!! Jeg ville gjenre ha gjort det vettu!

Cr@sh;Ingen ting å tenke på vettu ;)

Cecilia;Heisann! Det var koselig! Bare titt så ofte du vil!

Pi@; :ler: Håper han gir meg alt jeg vil ha :ler:

Rognebær;Takk du!

LinKri;Takk takk!

Iss;*kosepå*

Ja nå kommer kommunemannen om en halvtime og jeg er meganervøs!!Føles som om jeg skal opp til eksamen!Jeg er så spent på vordan naboen blir å oppføre seg og hva han blir å si! Samt hva resultatet blir.....og hva som skjer videre!!

Kommer innom senere!

Skal forresten til legen halv to!

Skrevet

Hei snuppa! Jeg er bare innom for å si hadet :vinke: , rekker ikke flere runder før vi reiser på ferie i morgen tidlig.

Håper det ordner seg med kommunemannen og at du har det bare bra mens jeg er borte :klem:

Skrevet

Spennende med kommunemann!!!!

:hoho: Nå hører jeg på russisk nettradio, måtte bare si det :sjenert:

Skrevet

IdaC;Oi er det imorgen alt?!?! Kommer innom deg senere når jeg får tatt runden min!

Iss;Ja snakker om føljetong eller hva søren det heter!

Eeeehhh?!?! Russisk nettradio?!?! Har du fått mailen fra meg og ble inspirert eller??

Pi@;Strax kommer fortsettelsen..!!

Har forresten vært hos legen nå også.Det var ikke noe farlig med den kulen.Det jeg kjenner er festet for en muskel som går ned langs hele magen.Nå blir den trykket hardt oppover av livmoren og da blir den litt krønsja på en måte! Det var nok ubehagelig ja,men jeg måtte ikke kjenne så mye på den og irritere den.Så kom det nok til å rette seg etterhvert!

Snille gode legen min som forklarer så godt!

Men før legen var det jo det store møtet med kommunemannen!

Kort og greit så ble vi ikke enige i hele tatt...........

Han kom til å godkjenne vår veranda,men vi kunne vente litt med å bygge hvis naboen ville klage på den avgjørelsen.HVIS han klagde kom det nok ikke til å ha noe å si uansett.

Så det var jo kjemebra og akkurat det jeg ville ha bekreftet!

Kommunemannen var også enig i at sånn som naboens verandaplaner var nå,så ble det uaktuelt.MEN hvis han forandret dem og gjorde det sån og sånn så kanskje han godkjente det....

Jeg var sikkert rød som en overmoden tomat der jeg sto...

Men spurte bare kaldt om hva neste klageinstans var da,for vi kom ikke til å godta noe som helst ver vår veranda.Da måtte jeg klage på kommunemannens avgjørelse til fylket.Og det kom til å ta laaang tid,samt at det var sjelden fylket overprøvde kommunens avgjørelser...

Hvis han tror det skulle skremme meg eller ta motet fra meg og ende med å bare bukke og nikke,ja da har han jammen meg tenkt bra feil gitt!!

Naboen sa masse teit om at han ikke hadde skrevet under på at vi fikk bygge ut f.eks...Neivel,synd for han at de har alle papirene på kommunen og alt er i orden! Han tenker ikke før han snakker og det ble sånn å berge seg på et gress strå...

Så vi kom ikke så veldig langt.Får se om vi får diskutert mer i neste uke.Han fra kommunen ville gjerne at vi snakket mer og ble enige på et vis.Jeg kan gjerne snakke til kjeften faller av meg,men jeg kommer ikke til å godta noe som vil være et rent økonomisk tap for oss! Nemlig! Noen fler som vil bryne seg :ler::ler::ler: Det er tragikomisk hele greiene...Og vi skal dele hus liksom...

Jaja..nå skal jeg snart lage middag og hente sambo på jobb!

Han og svigerfar skal snekre etterpå så da tar jeg runden min!

Kl 20 skal vi på svskkurs og se fødselsvideo....! See ya! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...