Skytte Skrevet 27. mai 2006 Forfatter #3861 Skrevet 27. mai 2006 Ellers så var det veldig kos hjemme! Hadde med blomster og sjokolade til mamma! Fikk så dårlig samvittighet da jeg snakket med henne før vi dro,for hun var så sliten etter jobben men fnøste bare da jeg sa vi ikke trengte middag! Hun ble veldig glad for gaven! Og jeg måtte snakke hardt til pappa sånn at han forstod at det var baaaare mamma sin godis! Han er sjokkoman nemlig Søs og typen kom hjem og brodern var hjemme så det var virkelig koselig! Typen til søs er temmelig fasinert av magen min og lurer mye på hvordan jeg har det og hvordan det er! Litt morsomt med tanke på at han bare er 20 år liksom! Brodern er også veldig opptatt av hvor mye magen har vokst og hva vi tror det blir! Er så rart på en god måte å oppleve dem sånn! Pappa ser nesten ut som han vil felle en tåre når han ser på meg :grine2: Søte lille pappan min!Og mamma er ganske øm i blikkene hun også! Tydelig at dem gleder seg stort til å bli besteforeldre! Søs er litt barskere type og mener bestemt det bør bli en jente ellers så blir hun sur Tror ikke akkurat hun mener det nei! Hun har nå allerede kjøpt mange gaver så! Tror hun begynner å bli litt utålmodig faktisk,men så er hun ganske lik meg og er ikke født med for mye tålmodighet Dro derfra innom supertante og der kan man bare ikke være raskt innom! Det er så trivelig å være sammen med henne for vi er så gode venner vi to og hun og sambo er blitt godt kjent og er jo like gamle! Derfor var ikke vi hjemme for ca halv to inatt Da var det å sjekke opp Miipsituasjonen samt få med meg Tulipans historie :grine2: Så var det natta! Og tenk at jeg sov nonstop til halv ti idag SKjønte ikke bæra da jeg så på klokka!! Det var sinnsykt deilig skal jeg love dere! Kroppen var vel ikke helt fornøyd med så lang stillstand,men det var hodet! Etter frokost dro vi til byen! Fikk gjort masse på kort tid og masse glemte vi av.....!Kjøpte jord,men glemte å kjøpe thuja f.eks Handlet litt mat og masse frukt! Mmmm,jordbær! Sambo kjøpte "mamma for første gang" i bygave til meg! Så lette vi etter en liten sånn leke for å henge på vogna...mange så vi jo men ingen som passet oss liksom...Men lillegull fikk seg et søtt badetermometer med snoopy på!Muligens at det var mammaen som likte det best..... Så fant vi endelig en allværsjakke til sambo som ikke kostet flesk!Fin var den også!Sambo er jo så kjekk i alt han tar på seg... Var innom Lindex og sjekka ståa der.Så litt på ammebher men fant ut vi skulle vente med det! Sambo mente at ,sitat;"MYE kan jo skje til du trenger dem Nei,jeg vil ikke ha MYE større pupper nå gitt!!! Men kjøpte meg tre nye boksertruser og en sånn hipstertruse.Har ikke prøvd det før så! Det var vel det vi rakk før bekkenet mitt sa stopp i sammarbeid med raskt synkende blodsukker så da var det bare å komme seg hjem! Med youghurt,fiberblanding og eple kosta jeg fort gjennom de 70 første sidene av boka mi :grine2: Det var sterk kost Gleder meg såååå!!!!!!!! Og er så glad for at den var skrevet så ærlig og ikke bare sånn sukkersøtt! Nå skla jeg steke resten av klubben fra igår og etterpå blir det zzzzzzzzz eller runden...eller begge deler! Kl 20 skal vi i bursdag til M og hun serverer vårruller I LIKE!!
Pepita Skrevet 27. mai 2006 #3862 Skrevet 27. mai 2006 på naboene dine! Så innmari irriterendes a gitt!!! Håper du får en flotters lørdag, husk å slappe av...
Murmelmy Skrevet 27. mai 2006 #3863 Skrevet 27. mai 2006 Så flott helg du har hatt så langt!!! Og snille, kjekke mannen som tar vare på sin gravide jente Merker også de ømme og kjærlige blikkene fra kjente og ukjente - og gjett om det varmer! Har en historie om det som jeg har glemt å nevne i dagboken min...får rusle tilbake å skrive den der Håper kvelden blir fin med nam nam vårruller. Det er veeeeeldig godt og noe vi alltid spise supermye av i Thailand. God kveld, snupp!
pondusa Skrevet 27. mai 2006 #3864 Skrevet 27. mai 2006 Første først: GRATULERER MED 31-UKERS MAGE!!!! Snakka nettopp med skytte per sms, og hun var visst nokså sprekkferdig av vårruller ja. Psst: Tar gjerne imot bilde av skyttegull-hybelen, lenge siden sist nå...
Gjest Rognebær Skrevet 27. mai 2006 #3865 Skrevet 27. mai 2006 Å, jeg digger hipstere! Det er bare supert med stor mage, de ligger akkurat passe under magen. Bra valg! Og bra at du fikk påpekt til pappa'n din at sjokkisen var bare mamma sin! :grine2: Ha en koselig kveld og natt!
Skytte Skrevet 27. mai 2006 Forfatter #3866 Skrevet 27. mai 2006 MissS;Naboene kunne jeg lett ha gitt bort til forskning..... Murmelmy;Han er gooo ja! Litt typisk mann inni mellom,men helt uunværlig! *ønsker meg til Thailand en gang* Pondusa;Takk!! Det hadde jeg jo jammen meg glemt å skrive Bra det er noen som følger med for jeg er jo helt påbærtur! Men tok faktisk bilde imorges(fast lørdagsrituale før frokost!) så kanskje jeg kan få mailet deg noen bilder imorgen! Rognebær;Gleder meg til å prøve den ja! Kjøpte boksere som var lave i livet så jeg er spent på dem også.Begynner å bli litt lei av at alle trusene ruller og ruller under magen...! Etter middag dro jeg rett til L og vi ble sittende å storslarve og le og kose oss til halv sju! Så da måtte jeg forte meg hjem og gjøre meg klar til bursdagen! Mens jeg lette etter noe å ha på meg fant jeg yndlingsdongeribuksa mi...Måtte bare prøve den! Og den går på :grine2: Får den ikke igjen selvsagt,men jeg får den på rumpa som før Enn så lenge.... Så har vi altså vært i kjempekoselig bursdag hos M! Og hun er søren bedre enn de fleste til å lage vårruller! Skulle tro hun var fra Thailand minst! Men hun er ikke det! Men hun er kokk da...og elsker å lage mat!Og bra er det!Nam! Så nå holder vi på å sprenges både sambo og jeg...........!! Heldigvis har sambo planlagt å male imorgen så etter tre øl var han klar til å dra hjem! Og det er bare deilig! Ikke er vi trøtte heller! Skal spise meg en nektarin og kose meg mer med boka mi! JA JEG SKAL SPISE MER.................Herregud,at jeg greier å tenke på å putte noe i munnen engang....!!
IdaC Skrevet 28. mai 2006 #3867 Skrevet 28. mai 2006 Så utrolig kjipe naboer Håper det ordner seg til slutt. Snille sambo som passer på deg da, sånn vil vi ha dem Kjenner meg igjen i det å spise selv om en føler seg helt sprengt. Det er helt utrolig egentlig, men jeg klarer bare ikke å la være hvis det er noe jeg har lyst på Syns det er ganske bra at du klarer å få på deg buksa di Du har jo ikke så voldsomt lenge igjen, så det er jo ikke sikkert at kroppen din kommer til å forandre seg så veeeldig mye di siste ukene heller. Ha en fin søndag snuppa
Cr@sh Skrevet 28. mai 2006 #3868 Skrevet 28. mai 2006 Åh... våruller! Her var det så mye snakk om det at jeg rent blir sulten her jeg sitter...
Gjest miiip Skrevet 28. mai 2006 #3869 Skrevet 28. mai 2006 Dustete naboer og dumme vondter! Men ellers høres det ut som om du koser deg om dagen, det er bra.
Pi@ Skrevet 28. mai 2006 #3871 Skrevet 28. mai 2006 Gleder meg til å prøve den ja! Kjøpte boksere som var lave i livet så jeg er spent på dem også.Begynner å bli litt lei av at alle trusene ruller og ruller under magen...! ← Trodde alle gravide hadde sånne svære truser som gikk over magen jeg :grine2:
Skytte Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #3872 Skrevet 28. mai 2006 Idac;Kan vel trygt si at jeg misliker naboen mer enn jeg misliker å spise surstrømning........! Håper buksa går helt på til jul i allefall...for å ha et mål liksom... Cr@sh;Føler meg mett enda egentlig!Men nam nam så godt det var! Miip;Det er størst prosent kos ja! Prøver å overse vondtene og raseriet ovenfor naboen... Murmelmy;*smask* Pi@; Jeg vet ikke hva andre gjør men jeg går fortsatt i string.....og boksere er noe jeg nettopp har begynt med pga jeg fant noen lekre blondesaker Men så tenker jeg på dagene på sykehuset der man gjerne er litt med og uten klær sånn hips om haps så da vil jeg gjerne ha noen sorte litt store truser...Men prøver å unngå gravidtruser og nettingtruser så langt det går Jeg har sovet gjennom nok ei hel natt!!! Det er så godt! To sovenetter på rad nå!Håååper at dette er trenden fremover! Ville ikke stå opp da sambo sto opp....han gikk ut og malte....inn og vekket meg til frokost,men jeg skulle ligge til kl tre hadde jeg sagt da Sto opp halv tolv Det var ikke helt fritt for at kroppen min var stiv som et knekkebrød,men men...jeg har sovet godt i allefall! Så spiste jeg frokost ute og så på sambo som malte....Mente at jeg kunne male litt nederst på veggen men det fikk jeg ikke....Så jeg endte opp her da.... Føler meg litt ubrukelig idag...Har satt på ei maskin med klær for å ha noe å gjøre...i fem min! Skal til svogers en tur nå! Sambo skal hjelpe broren med å få et hjørneboblekar opp i 2.etg...Iss;HJELP!!! Så tenkte jeg å ta med jordbær som jeg og svigerinne kan kose oss med! Oioioi!! Må fortelle om drømmene mine ja!Har drømt så herlige drømmer om lillegull! H*n var så fiiin og hjertet mitt var helt oversvulmet!Så så tydelig når h*n prøvde å finne puppen men bare fikk i seg noen få dråper og jeg ble litt bekymret... Så lå h*n ute i vogna si og sov,jeg sjekka før jeg gikk inn og h*n sov så søtt.Da jeg hadde kledd av meg kom sambo inn og var rasende for at jeg ikke hadde tatt med babyen som lå og skrek.Jeg prøvde å forklare at den hadde sovet for 1 minutt siden,men broren hans hadde hørt den kjempelenge og nå syns sambo jeg var en elendig mor Fy fader for en vond følelse... Så etterpå var babyen påny ute i vogna si og jeg hentet h*n.Da hadde sambo glemt å legge den så den satt og sov stakkars...Skulle vise den frem til alle folkene som var ute for jeg var så stolt! Men da tok sambo ungen fra meg og sa stygge ting til meg...Så jeg gikk inn med blødende hjerte og gråt utrøstelig... Så ikke om det var gutt eller jente men den hadde liverpoolbodyen sin på seg Sambo ble helt forfær da jeg fortalte han drømmene mine! Han ville da aldri gjøre noe sånt! Hehehe,jeg vet jo det men drømmer er drømmer.Kan ikke styre dem! Men akkurat det øyeblikket der den leta etter puppen det var sterkt...og det var bare i drømmen liksom.Tenk hvor sterkt det blir i virkeligheten :grine2:
Gjest Rognebær Skrevet 28. mai 2006 #3873 Skrevet 28. mai 2006 Utrolig bra drøm! :grine2: Er det ikke rart, alt den psyken finner på? Man kan bli helt matt! I går natt drømte jeg at jeg dro til mannen gjentatte ganger, han gjorde ingen motstand, og jeg bare slo og slo! Skikkelig fælt å våkne og vite at jeg hadde vært SÅ fæl!
Murf Skrevet 28. mai 2006 #3874 Skrevet 28. mai 2006 Har kjøpt noen hipstere jeg også. var på Lindex for å spørre etter gravidetruser eller hipstere som kunne gå under magen, og ble litt paff over postsekkstørrelsene på gravidtrusene. De var jo så store at de kunne dras under armene! Så det ble hipstere på denne damen, iallefall. Sukk, får sånn lyst til å reise nordover når jeg leser her inne. Ikke fordi det lyser "nordnorge" av dagboka di, men fordi jeg blir minnet på røttene nordfra. Og i sommer skal hele nærmeste familie reise til bestefar og bestemor og være der en uke, tre uker før termin. Legen min fnyste da jeg hintet om å få attest til å ta fly, særlig siden bestefar og bestemor bor på ei øy, over to timers kjøretur til Bodø. Dit kunne jeg dra senere, mente hun. og har jo rett....
iss Skrevet 28. mai 2006 #3875 Skrevet 28. mai 2006 Tror ikke du skal rope etter disse to for hjelp til det der med boblekar og trapp!!! For da bare sager de ned rekkverket! Ikke noe morro med disse drømmene, men men.... (måtte bare løpe og trille litt på vogna til snuppa) Og der hadde tulla våkna og jeg har stått på stedet hvil i dagboka di i over 2 timer!! Sånn går det når man skal sjonglere barn og kg samtidig!!! Skulle betalt leie jeg
Gjest Mrs. Potter Skrevet 28. mai 2006 #3876 Skrevet 28. mai 2006 Litt av noen drømmer du har gitt! Naaammm! Vårruller er godt det! Det spiste vi når vi var på kinaresturant i går også. Åhh,nå fikk jeg lyst på det igjen! Ha en fin søndag snuppa!
Skytte Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #3877 Skrevet 28. mai 2006 Rognebær; Bra at det ikke bare er meg som drømmer så mye rart! Murf;Gravidtruser er gigantiske ja!!*grøss* Hipsteren og de nye bokserne henger nå til tørk så imorgen får jeg prøve! Er helt greit for meg hvis det lyser nordnorge av boka mi altså Huff..skjønner at du får lyst til å komme oppover ja! Det er jo gangle fint her da.... Og ekstra når hele familien skal samles.Syns ikke legen din skulle ha fnøset(hvordan bøyer man å fnyse??)av deg,men det er nok lurt å vente kanskje ja...Ta med mini på en skikkelig fin nordnorges ferie! Iss;Gikk fort og smertefritt her!! Intet måtte sages! Ååå så koselig med tulla! Og du vet at hos meg kan du parkere i dagesvis og ukesvis uten at det koster noe! Bare litt kos innimellom.......... MrsP;Ikke helt gode de nei! Vårruller er yammi! Kunne sikkert spist en hver dag.... -<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<- Nå har vi vært hos svogers i mange timer! Kosa oss med jordbær i solveggen,mens karene bar badekar og innredning! Så lagde svigerinna mi nydelig kjøttkakemiddag og vi måtte spise sammen med dem! Hurra for henne! Det var sååå godt! Sambo skal nok ut å kjøre seg en tur på sykkelen og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...Dvs jeg hentet to plastvesker med bilder da jeg var hjemme!! Og de tenker jeg skal sorteres og settes i album/pakkes bort/kastes! Var å tok meg ut en scanner igår forresten ja! Den skal hentes imorgen så da kan jeg begynne med albumen til guongen min!Med den kan jeg scanne gamle negativer og få frem bildene på pcn! Hørtes genialt ut! Så må jeg bare læe meg med den...........!!Tenker jeg skal begynne med en gang!!
Gjest Wasabi Skrevet 28. mai 2006 #3878 Skrevet 28. mai 2006 Heisann hoppsann! Herlig å lese at du har en skjønn mann som backer deg opp og hjelper med shoppingen, det er så utrolig godt når man er tung og sliten.. Ha en fortsatt fin søndag!
Missbumblebee Skrevet 28. mai 2006 #3879 Skrevet 28. mai 2006 Tittei! Den scanneren hørtes morsom ut!! Sånn vil jeg også ha... Håper helgen din har vært finfin!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå