iss Skrevet 23. mai 2006 #3801 Skrevet 23. mai 2006 Sier som de andre, hold deg langt unna henne!! Og send en beskjed til tante om at HUN er velkommen når som helst, men ikke oldisen... Håper du sover søtt nå...
IdaC Skrevet 23. mai 2006 #3802 Skrevet 23. mai 2006 for ei dame, eller ikke dame, trollkjerring! for sambo som så hardt på deg, håper han gjør det oftere! Godt du ikke har store planer for dagen, og jeg håper virkelig at du ikke finner på noen i løpet av dagen heller, men tar og slapper godt av
Missbumblebee Skrevet 23. mai 2006 #3803 Skrevet 23. mai 2006 Hun oldisen høres jo bare helt utrolig ut da! Hold deg unna!! Ellers håper jeg du får ne finfin dag!
Gjest Rognebær Skrevet 23. mai 2006 #3804 Skrevet 23. mai 2006 For ei tøysedame! Jeg blir helt matt, jeg! Makan til sure oppstøt, da... Enig, ta med deg gromtanta og finn på noe helt annet, stakkars, hun må jo bli koko av å ha henne oppå seg hele tida! Og du, lov meg at du tar en HEL dag der du bare puster dypt og ellers ikke gjør stort - OK?
Skytte Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #3806 Skrevet 23. mai 2006 Fjellrypa;Jeg begynner å komme meg! MrsP;Syns nesten hun begynner å bli skummel jeg...Trist at det skal være sånn,men jeg bruker heller positiv energi på dem jeg virkelig er glad i og som gir meg noe,enn negativ energi på ei som jeg bare vil være foruten... MissS;Ååååå det hadde vært sååå koselig det! Er så dumt at man bor så langt unna hverandre...Tenk om vi bare bodde nært alle sammen sånn at man kunne besøkt hverandre.I allefall av og til! Iss;Var like før jeg våkna der gitt IdaC;Han er nå flink ja! Jeg finner nesten ikke på noen ting....... MissBb;Jeg vet...det er nesten så jeg ikke kan tro det selv at hun faktisk er sånn.Sambo er helt og kunne ikke skjønne at noen i dagens samfunn kunne være så fæl...Men jeg må le litt av han,skikkelig DEN filosofen "i dagens samfunn" Er liksom ikke sånne ting han pleier å si! Rognebær;Er det jeg sliter litt med.At tante må slite med henne i tillegg til alt annet.Hun er nyskilt og har tre barn hun forsørger,får ikke ei krone av onkel og må kanskje ha advokat der.Samtidig er hun sykemeldt fra jobben pga pes der så jeg fatter og begriper ikke hvordan i all verden hun holder ut.Jeg hadde knekt ihop for lenge siden...Skulle bare ønske jeg var rik og kunne gitt henne masse penger og en laaang ferie til Maldivene eller noe.For hvis det er noen som fortjener det så er det jammen meg henne... Pi@;Hvordan gikk det idag????
Skytte Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #3807 Skrevet 23. mai 2006 HOHOOOOO!!!! Idag er virkelig dagen for gode nyheter folkens!! Etter ei natt med mer eller mindre nattevåk,spising av muglete yoghurt(det var mørkt på kjøkkenet...),tørr appelsin og sjokolademelk(ja,jeg har hatt ei merkelig natt ) Sovnet jeg godt da sambo dro på jobb! I stua snekret de som bare det og ble store i øynene da jeg kom opp! De trodde jeg var borte og kunne ikke skjønne hvordan i all verden jeg kunne sove i det bråket! Sovehjerte og underskudd av søvn kalles det! Ble vekket kl ti av tlf fra venninne V i Trheim! Hun skal komme hit om bare kort tid,og gjett hva???!!! HUN ER GRAVID!!! Med termin 7.des,fire dager etter bursdagen min :grine2: Så der poff føk det en time avgårde på tlf! Hun er fjerde venninna mi som skal ha baby i 2006!Men også hun bor langt unna selvsagt....! Etter dusj og frokost kom sambo med bilen og jeg dro til byen og traff venninne L! Hun drev og styra med papirer for hun skal kjøpe seg inn i huset til samboeren sin!!Litt stort det også! Traff ei fra jobben som har barselperm og fikk sett på lillejenta hennes som er snart 4 mnd...*sukk* Men fyttikatta for en fødsel hun hadde hatt... 48 timer med rier ,fødsel og så måtte hun ta keisersnitt for å få ut morkaka GRØSS!! Hun hadde med seg ei venninne som har ermin 12.aug! Er det jeg sier det er mange mange som skal ha baby her.Men jeg kjenner jo ingen................... Så fikk jeg melding fra venninne L i trøndelag og hun har fått jobb i widerøe :grine2: Det er sååå enormt bra altså!!! KAnskje hun kommer seg vekk fra typen og får alt hun fortjener å få! Snille gode bestisen min!! Ble så glad at jeg måtte grine litt og sende sms til mam og pap med en gang! De er også så glade i henne! Sambo ble henrykt og alle ble bare sååå fornøyd!! Spørs hva typen hennes mener da...men det driter jeg i for han er ikke god. Det beste er at hun må fire uker til Bodø på kurs!!! Så da kan jeg reise dit og besøke henne hvis formen tillater det vel og merke.Det begynner om tre uker! Så kom jeg inn hit og ser at Magolia har lagt inn spørsmål på gravidforumet!! Hun er gravid!!! Er månedsvis siden hun hang her og hun var så koselig! Men så ble hun borte men jeg har ikke glemt deg Magolia!!!Håper så inderlig hun stikker innom meg her....Sånn at jeg får vite når det store skal skje! Og en dagbok hadde jo vært genialt!! Ellers så var jeg inno trygdekontoret men de var ikke ledige før 1.juni,så da venter jeg med aetat til etter det.Ble dessuten så kvalm og varm i byen så jeg dro hjem og inn hit! Ganske flink jeg da! Kl tre begynner første svskkurset...Jeg er veldig spent.Føles som første skoledag...!Lurer så fælt på hvem andre det er som skal dit.Vet bare at vi er 7 førstegangsfødende og ei tredjegangs.Først lurte jeg litt på hva i all verden hun skulle der,men så sa sambo at kanskje hun hadde fått ny mann og det var hans første! Luringen min! Typisk meg å tenke kort.... Det varer vel et par timer så er det middag og snork på sofaen.Er trøtt jeg... Hadde forresten bittelitt lyserosa utflod igår...Tenkte hmmm et øyeblikk men så tenkte jeg ikke mer! Var sikkert bare vårmoten som slo til Har ikke sett noe mer så...! Muligens snakkes vi senere hvis det går an å være hjemme! Heldigvis er været ba og tempen god nå når vi har hull i veggen...!
Gjest gjesta Skrevet 23. mai 2006 #3808 Skrevet 23. mai 2006 Å så gøy at venninna di er gravid!! Håper også noen i venneflokken bli det! 48 timers fødsel?!!!!! Fytti KATTA!!!!! Det var nok bare vårmoten ja
Gjest Mrs. Potter Skrevet 23. mai 2006 #3809 Skrevet 23. mai 2006 For en herlig dag med masse gode nyheter da! Er Magolia gravid?? *styrter inn på gravidforumet* Nå ble jeg så glad at jeg nesten begynner å grine! :grine2: Håper dagen din fortsetter like bra snuppa. Gode nyheter vil vi ha!
Gjest Wasabi Skrevet 23. mai 2006 #3810 Skrevet 23. mai 2006 Hei der du superaktive Skytte! Jeg blir faktisk lettere andpusten av å lese om dagene dine, skal si du har full timeplan! Håper svangerskapskurset i dag er bra og at du får sove godt i natt!
Skytte Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #3812 Skrevet 23. mai 2006 Epica;Ja det er kjempegøy! Bare så synd vi bor så langt unna.. MrsP;JA!!! Det er helt kanon!!Håper bare hun hilser på........ Nå kom jeg på at det er lenge siden jeg har sett Felixa også... Wasabi;Er nok bare du som leser litt fort Idag har det vært en relativt stille og rolig dag! Iss;Kyss,klapp og klem Så var det svangerskapskurset da!Det var vel som jeg fryktet...Ganske mange raringer...For jeg er jo ikke rar må dere huske Neida,sikkert flere ok folk,bare ikke helt i min liga på en måte. Jeg var selvsagt den eneste uten mannen der da..........Så nå tror dem sikkert at jeg er forlatt eller noe Hun som var 3.gangsfødende var der pga det var 17 år siden sist hun fikk barn Hun var ikke helt ung nei! Ei annen var sikkert også en del over 30 og så snill ut! Så var det ei som sikkert var rundt min alder og hun pratet jeg litt løst med siden vi satt ved siden av hverandre. Ei var sikkert ca 30 men hun så nesten trist ut... Så var det to som kanskje var rundt 20.Typen til hun ene så fryktelig ung ut...Vet jeg har sett han før men kommer ikke på hvor... Typen til hun andre unge har jeg også sett før og tror jeg vet hvor han kommer fra! Ellers så var det meg en god miks JM snakket bare litt om hva som skulle skje fremover,så var det en fysio der.Hun var sikkert 60 år og hadde ekkel pipestemme,men ble ganske grei etterhvert! Jeg var vel den eneste som snakket i mer enn enstavelsesord(overrasket?! ) og snakket en hel del etterhvert.... Var ingen andre som var plaget med bekken eller rygg men flere som var sykemeldte(så nå lurer jo jeg på hvorfor da ) Hun viste oss div øvelser for bekkenenet,magen,armene og bena.Jeg ble mest sttende og se på for au-au og au...Det var litt flaut å være den eneste som ikke klarte øvelsene,men jeg har nå etterhvert blitt vant til å være en litt sånn utenom...! Sambo gikk ikke glipp av noen ting og jeg tror de andre mennene/guttene kjeda seg kraftig!Men neste gang skal vi se fødselsvideo....Hmmm! Kom hjem,lagde smakløs usunn middag,innom kg! Sambo er ute med mcn og jeg skal bare ligge på sofaen nå! Hatt litt magesmerter/menssmerter idag...Ellers er jeg skrekkelig trøtt men må pine meg våken til sent ikveld sånn at jeg kanskje får sovet litt inatt! *savner et godt blad nå...* Forresten så har det begynt å svi i brystvortene de siste par dagene.Smører med sånn salve jeg ikke husker navnet på..Så gleder jeg meg til å få penger å kjøpe ny bh!!!IGJEN! Ribbens au begynte som vanlig etter middag,men det går ganske greit når jeg ligger på sofaen. Og det er fortsatt ikke ordnet rundt verandadøra/nyvinduene så det er et sabla bråk her inne...hører alle naboene,barna som hyler og roper og en som klipper plenen...*savner hus på landet mest i verden*
Gjest Rognebær Skrevet 23. mai 2006 #3813 Skrevet 23. mai 2006 Jeg er av en eller annen grunn ikke så overrasket over at du var den eneste som ytret noe mer enn enstavelsesord på det kurset... Ha en koselig kveld, da, det høres ut som om du har tatt det litt mer med ro i dag, og det er bra!
Gjest miiip Skrevet 23. mai 2006 #3814 Skrevet 23. mai 2006 Hadde tenkt å si noe glupt, men så forsvant det.
Skytte Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #3815 Skrevet 23. mai 2006 Rognebær; Men det er så vanskelig å la være...Så må man jo være høflig å svare folk! Og når man spør meg får man svar....... Neida,jeg er nå bare sånn og syns det er helt grusomt når folk spør om ting så er alle musestille!Ikke spes gøy å snakke til en sånn forsamling! Miip;FØØØØØD!!!!!!!!!!!!!!!!! Ble nå hengende her jeg....Lå og lurte på om jeg skulle begynne på ønskebrevet mitt...eller organisere lillegull sine klær en gang for alle...Men da må jeg tenke så mye og det frister lite!Syns sambo kan komme hjem så vi kan dra på butikken! Steike! Akkurat skrevet det så hører jeg sykkelduren! Hmmm...lurer på om sånn ønsketenkning funker på flere ting
Lucky? Skrevet 23. mai 2006 #3816 Skrevet 23. mai 2006 Hei hei Her var det virkelig mye å lese gjennom nå som jeg ikke har vært innom på et par dager For et troll oldemora di er ja, tar tilbake det jeg sa sist Ikke bruk energi på mennesker som ikke gjør deg glade Godt det gikk bra på kurset da, skjønner jo det kan bli litt ensomt der uten mannen da, men han får være med neste gang. Får håpe du får en klaff med noen av de gravide etterhvert da, eller håpe det er noen på barselgruppen som passer deg bedre. Kan jo ha mye moro da. Svigerinna mi hadde en topp barselgruppe. De var ute å trillet 1-2 dager i uken og hadde pølse og julefester og fant stadig på noe. Cafeene ble rimelig fulle med 6 barnevogner Ha en fortsatt fin kveld
magolia Skrevet 23. mai 2006 #3818 Skrevet 23. mai 2006 Hei på deg Skytte ! Har tenkt masse på dere på KG! Jeg holder fortsatt lav profil ang positiv test lørdag 20/5....det er jo så nylig.... tør ikke helt slippe jubelen løs.... veien har vært så lang og hard.... Lyktes på første IVF-forsøk, og om jeg skal tillate meg selv så er bare det helt utrolig, uvirkelig og flott!!
magolia Skrevet 23. mai 2006 #3819 Skrevet 23. mai 2006 ....ps...ser dere har "snakket" om meg lenger her oppe... blir helt rørt jeg....
Skytte Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #3820 Skrevet 23. mai 2006 Lucky;Det går unna her ja...!! Var liksom ingen av dem der som jeg "klikket" med...Så tror ikke det blir noen fremtidige vennepar av det.Ikke at jeg er negativ,men jeg er en såpass menneskekjenner at jeg vet sånt...Får se om det blir flere ganger eller om vi dropper hele kurset.. Pondusa;Så koselig å se deg!! Nå har vi vært å handla..Ble bare tull...jeg ble dritsur på sambo fordi han er så usunn og kjedelig i matveien og er da bare teit Han har lagt på seg masse siden vi ble sammen og en hel del bare siden jeg ble gravid.Men å høre på snakk om sunnere kosthold og mosjon,neeeida. Og idag ble jeg nesten rasende bare av å se han og tenke på staheten. MEN,jeg fant ut at det finnes juice laget av mine yndlingsepler!!! Sånne tyrollerepler,gule! Og juicen var mmmmm!!!!!!!!Men sambo er fortsatt dum da.... Lenge siden jeg har vært ordentlig sur på han så han fortjener det nok nå. Dessuten kan han godt kose litt mer med meg.Bare sånn mens jeg var igang med klaging...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå