Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så fin 17. mai feiring!!!

Må si du var i mye mer aktivitet enn meg :Nikke:, men også jeg fikk spist så altfor mye i går. MEN, det er jo bare 17. mai en gang i året, ikke sant?

Må vel snart luske inn i min egen dagbok og skrive om dagen slik som dere andre har gjort... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest miiip
Skrevet

Så bra at du hadde en fin dag i går! :klem:

Hvor mange is spiste du sa du? :ler:

Skrevet

Da er det visst hverdag igjen, men det ser ut som du hadde en fin 17. mai. Det er viktig med nok mat i sånne anledninger!

:ler:

Skrevet
Er mett og har ribbensvondter så det holder,men enda har jeg lyst både på biff og på kinamat :overrasket: Jeg kan umulig være helt god!!!

:ler: Slapp av, du er bare gravid :ler: Og ingen av oss gravide er helt gode :sjarmor:

Høres ut som om du hadde en fin 17. mai! Vi orket ikke se noe tog - det bare regna - men vi fikk spist masse god mat til både lunsj og middag :Nikke:

Håper du har en fin dag!

:klem: fra Fru B

Skrevet

Så bra at du hadde en flott 17. mai med masse is og kos! :)

Matvrak vi to! :grine2:

...skal skrive mer til deg, men nå må jeg stikke. En real bombe av en bæsjebleie venter på meg her tenker jeg, nå har Jacob trøkket godt i 10 minutter og det dundrer som bare det! :overrasket: Gled deg! :ler:

:klem:

Gjest Myztica
Skrevet

Så bra at du hadde en flott 17.mai :)

Matvrak ja... Du er ikke alene :ler: Var koldtbord i går, og jeg åt så jeg nesten trilla ut av restauranten :ler: Men godt var det!

Skrevet

Iss;Vi kan danne en klubb :ler:

LT;Jo det er ikke noe i veien med den....! Står til og med på helsekortet mitt...."God matlyst" Enda godt jeg ikke har gått opp mer enn 7 kg i tillegg da...for da hadde det vært flaut!

IdaC;Hehe,så bra det er flere som har fotballgal mann!

Nei du er lik meg der,når tenna er pusset da skal det være viktig hvis jeg måå spise etterpå :ler:

Epica;Hadde det fint ja! Og formen er helt grei!

Pondusa;Heldigvis slapp vi regn og slaps igår! Tror dere hadde litt værre enn oss...

Men idag da!!! Er så tyyypisk! Steiksol fra blå himmel! Litt vind men pytt!

LT;Takk det var koselig!

Murmelmy;Jo det er sant! Men kunne godt vært noen røde dager om høsten også,da er det liksom helt bom stopp på de...helt til det blir jul!

Miip;Hele denne isspisingen min har dabbet av :overrasket: Spiste bare 1 is i hele går.........en liten kjedelig pinneis....Jeg som skulle spise to softis...MEN IDAG!!! DA!!

Fjellrypa;Ja mat må en ha :ler:

Fru Bisciut;Så koselig å se deg! Hehe,ja vi er en egenart!Med god sans for mat!

TT;Auda...akkurat den delen har jeg ikke tenkt så mye på enda...men jeg kan ikke si jeg jubler av glede og forventning til alle bæsjbleiene nei....Og nå har jeg jo vært så lenge borte fra jobben så nå er jeg jo helt ute av trening :ler:

LinKri;Men koldtbord er jo bare best da!!

Skrevet

Happy halloween :ler: Der ble dere lurt ja!!

Som vanlig har vi gått fra iiiskaldt men opphold på 17. til steiksol fra blå himmel den 18.mai...! Skjebnens ironi!

Jeg har fått et mer som uvanlig søvnmønster for tiden...Nå sover jeg mer om natta,men våkner mellom fem og sju og er plingvåken!!Da orker jeg bar alldeles ikke stå opp(for hva skal jeg gjøre hele dagen??!!)og blir bare liggende å kose med mannen og magen og lese litt!

Så,når jeg finner ut at jeg kan stå opp sånn i 8-9 tiden,da svimer jeg rett av og sover til halv elleve.Da er jeg så trøtt at det er helt grusomt å dra seg opp.......

Utrolig irriterende vane!

Men da jeg kom meg på bena idag dro jeg til byen,innom jobben og til byen igjen!Koselig å skravle litt med kollegaer samt få unna sånne småting som linsevske,snorkespray,kakebunn,barbie til kaka og mammastr.bukse!

For det har de endelig hutet seg å få på lindex her! Og det var jammen meg på tide for dere aner ikke hvor mange gravide det er her! SKal bli morsomt å finne ut hvor mange som blir født i 2006 her!

Kom hjem og har spist ei skive samt et eple til sen lunsj! Skulle egentlig spise på jobben men hadde ingen småpenger...

Når sambo kommer hjem skal vi til svigers på kjøttkaker!NAMMM!!!! De er søren meg så snille altså!Det er helt perfekt for ei som har fått helt fnatt mot å lage middag :ler:

Etter det skal vi til byen å titte lit på bilstol,så reklame i gravid for en som så skikkelig bra ut!Tror den het graco eller noe sånt.Må sjekkes ut!

Jeg liker å sjekke ut ting jeg!

Etterpå det igjen skal vi treffe H og fikse div til blåturen som er på lørdag! Bare to dager igjen :overrasket:

Så må jeg huske å dra innom supertante!Men nå er det runde!

Skrevet

Husk å slappe av litt også da, snuppa!

Skrevet

Bare jeg som ikke har fått med meg hva denne "båtur"-greia er? :rodme:

Gjest Rognebær
Skrevet

Åh, nå fikk jeg SKIKKELIG lyst på både softis og kjøttkaker! Heldiggrisen som kan stikke på middagsbesøk til svigers, det hørtes ut som en bra deal.

SKal hilse noe så INNMARI fra bøtteknotten, han sier at du er super! :ler:

Gjest gjesta
Skrevet

Uffda, kjipt å våkne så tidlig og ikke få sove igjen. :klem:

Høres ut som KOOOSELIGE planer! :-D

Jeg gleder meg også til middag, er SÅÅÅÅ sulten! :hoppe:

Hadde 3 skiver til lunsj men allerede sulten etter 1 time.. :sjenert:

Hvordan er det med apetitten din da?

Oi, nå er du langt på vei! :sjarmor:

Skrevet

Jeg så den stolen i Gravid jeg og, den ser veldig bra ut. Håper du får det koselig hos svigers :klem:

Skrevet

MissS;Joda,gjør det også innimellom!

Murmelmy;Blåtur er en tur som noen planlegger og alle de som skal være med vet ingen ting om hvor de skal eller hva som skal skje! Får bare beskjed om hva de skal ha med seg! Skal fortelle alt når den har vært!

Rognebær;Åååå så koselig en knott!! Hilse tilbake!

Ja det er fryktelig kjekt å ha dem så nært! Ikke renner de ned dørene her heller,så det er supert!

Epica;Ja tenk nå er jeg snart 30 uker.........helt sprøtt!! Appetitten min er god! Er bare en gang i mitt liv jeg ikke har greid å spise noe på flere dager.Ellers får jeg alltids i meg nok næring og vel så det!

IdaC;De hade ikke fått den inn enda,de skulle få den iløpet av mai trodde hun.Den er helt spillerny så! Den gamle modellen lå på 1350kr så hun trodde ikke denne ble noe mye dyrere.Nå lurer vi bare på om vi skal kjøpe stol eller bruke nett......................

Har vært å ordnet litt nå,tar resten imorgen!Men skal til supertante med ei krølltang nuh! Oldemor har kommet dit idag....Kan bli en spennende utfordring å møte henne etter to år.......................

For å gjøre en milelang historie kort så fikk vi se en fæl side av den dama da morfar døde...noe som endte med stygge beskyldninger og benektelse av både barnabarn og oldebarn og en hurlumhei uten like...........

Jeg kan ikke si hvilke følelser jeg har for den dama nå for hun har ikke akkurat gjort meg noe,men derimot såret folk som jeg er "mer"glad i hvis dere skjønner...

Håper ikke dere tror jeg er en skikkelig føling nå,men jeg har absolutt mine grunner.Uten at jeg skal kjede dere med de!

Hadde vært litt greit om hun i allefall levde og oppførte seg ei stund til,siden det ikke er alle barn som opplever å få en TIPPOLDEMOR!Men er jo ikke sikkert hun vil være det heller da...!Får se!

Skrevet

Noen gamle damer blir rett og slett til troll.... :sjenert: Jeg sier det først som sist... Hvis jeg blir helt rar og umulig å ha med å gjøre når jeg blir gammal og grå - så slå meg i hue med no' hardt og fortell meg hvor skapet skal stå....

:rodme: Ble visst litt vel engasjert her nå... Men har vært borti en del sånne sure kjerringer jeg også... :roll:

:klem: til deg.

Skrevet

Hei hei :klem:

Får håpe det har gått bra hos tante i dag da, og at det ble et koselig møte med deg og oldemor. Jeg misunner deg som har en oldemor jeg da, selvom dere ikke har hatt så mye kontakt i det siste. Jeg har nemmelig aldri hatt noen oldeforeldre jeg da. De var døde lenge før jeg ble født :grine: Ikke har jeg noen besteforeldre heller, så ta godt vare på de du har igjen av familie :)

Skrevet

For ett troll ja :overrasket:

Håper besøket gikk bra da ;)

Skrevet

Gamle folk kan bli nokså grinete ja. Håper besøket gikk greit.

:klem: til deg og lille skyttegull.

Gjest Myztica
Skrevet

Sier som Cr@sh og iss: For et troll :sjokkert:

(Men har egentlig tenkt å bli litt troll selv på mine gamle dager.. Ikke mot familie da, men mot pleiere hvis jeg havner på sykehjem... ) :sjenert::ler:

Skrevet
Sier som Cr@sh og iss: For et troll :sjokkert: 

(Men har egentlig tenkt å bli litt troll selv på mine gamle dager..  Ikke mot familie da, men mot pleiere hvis jeg havner på sykehjem... )  :sjenert::ler:

Hehe, jeg kommer nok til å insistere på at ingen får røre medisinene mine :ler:

(kommer til å bli en gammel grinebiter av en farmasøyt :sjenert: )

Lykke til med blåtur! Er alltid minunnelig på de som får være med på sånne turer, jeg elsker overraskelsesturer! (Prøver å hinte hardt om at jeg ønsker meg overraskelsesbursdag, men mannen nekter å ta hintet :ler: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...