Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Er det nuss du vil ha så skal du da få det: :kyss:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!!!

SÅÅÅÅÅÅ FINE MEGEN TIL SKYTTE-SNUPPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :klem:

Synes også de andre tingene var fine altså. Men magen er finest :sjenert::ler:

Håper du orket lasagne til middag idag. Det er mannens ene favoritt. Han blir helt :hoppe::hoppe::hoppe::wow::sprettoy: når jeg lager det (bruker sånn fra Toro jeg altså... :sjenert: )

Håper du får en fortreffelig helg

:klem:

Skrevet

Hei hei :klem:

Koselig å snakke med deg da! Har vel ikke vært i din bok heller jeg, må skjerpe meg selv jeg. Men skal love deg å bli flinkere!

Ha en fortsatt fin kveld

Skrevet

Goood fredagskveld... Er du Idol-opptatt eller? :Hehe:

Skrevet

Iss;Så kos!!

Miip;Jepp! Bare vært på nett og kosa meg!

Pondusa;Aha! Koselig det da! Tenkte meg til byen jeg også,helt til jeg fant ut at jeg hadde 600kr på kontoen.....Hurra for 17.mai........!!

MrsP;JA!!! Godt!

Tulipan;Takk vennen!! Ble nok ikke noe mat nei...! Bruker toro jeg også ja,er ikke noe avanserte greier her!

Lucky;Morsomt å bli kjent med deg!!

Cr@sh;Jepp! Og irritert for at Aleksander gikk videre.............. :frustrert:

Magevondtene ble merkelig nok ikke bedre av vaniljeis med non stop og daimkuler.......Så det ble en lang dupp i senga...

Etterpå kom sambo og kosa med sutredama si...Godt å sutre litt og få trøst! Jeg er megabarnslig når jeg har vondt og har sovet.... :sjenert:

Men så gikk det over og vi bare kosa oss med godis! Sambo var ikke sulten og jeg hadde ikke lyst på mat så vi droppa lasagnen.Tar den imorgen!

Nikoser meg på msn med masse koselige jenter!!En bra dag tross guffen mage!

Ble så mye å følge med på nå så jeg sier bare natta!!

Skrevet (endret)

Ble ikke noe tur på oss.... Lillemor fikk omgangssyke i går kveld, så jeg har sprunget mellom badet og stuen med vekselsvis lillemor og bøtte siden...

Endret av pondusa
Skrevet

Iss;Takk søte du!

MissS; :klem:

Pondusa;Nei huff så kjedelige greier....... :tristbla:

Spørs om det er litt sånn magesyke jeg også har fått..Snakket med mamma nettopp og hun sa det går mye sånt nå.

Fikk ikke sove da vi la oss igårkveld,enda det var sent og jeg var kanontrøtt...

Lå og rulla fra side til side så lillegull ble sikkert helt sjøsyk stakkars.

Ble liggende å tenke på fødselen og hvor lenge jeg skal være på sykehuset,om jeg bare skal være på Pondusasykehuset til jeg skal hjem,eller om jeg skal være der ett døgn og så dra hit på sykehuset..er det som er mest vanlig tror jeg..

Men jeg vet ikke hva jeg vil..Så lurer jeg på om mannen kan sove på sykehuset første natta?Alle nettene? Eller må han kanskje på jobben....Og så være hjemme når jeg kommer hjem...

Som dere ser;nok av tanker!!Men sovnet til slutt en gang..

For å våkne i 6 tiden med fryktelige magesmerter :tristbla: Fy fader så vondt jeg hadde øverst i magen,lå bare å pesa...Sambo våkna og strøk og strøk på magen og da ble det litt bedre.

Aner ikke hva det var,om det var kynnere eller luftsmerter eller fandens oldemor som skulle plage meg.Vondt var det værtfall.Og da begynte jeg å tenke på rier,hvor vonde er ikke de liksom!!!

I syvtiden var jeg litt bedre men kvalm og ekkel...Sambo snorka igjen og jeg følte meg litt alene..Men så våknet lillegull og hadde turnoppvisning for mammaen sin!

Jeg blir nesten litt skeptisk til all denne aktiviteten,er jo nesten som jeg ser for meg at h*n ligger der og rister både føtter og armer alt h*n greier!

Kjennes helt sprøtt ut!

Fikk slumret og sovet litt utpå og det var godt.Dusjet da jeg sto opp og det var enda bedre!Etter en meget sen frokost fikk jeg besøk av venninne S!

Det var koselig! Så er det så morsomt for hun bare går å venter på at vi skal finne oss hus på landet sånn at hun og kjæresten kan få kjøpe det vi bor i nå :ler:

Og ei annen venninne går bare å venter på at vi skal bytte bil sånn at hun får kjøpe Toyotaen! SÅ vi kan selge alt vi har på dagen hvis det kniper om!

Da hun dro satte jeg meg ned og sydde 15 flanellskluter til min kjære bebis!

Så har jeg lagd fire doble gaskluter fra før og da må jeg vel lage 11 til sånn at det er harmoni i klutene......... :sjenert: (tvangstanker!)

Men tror ikke det blir idag for nå har jeg så vondt i ribbena at fytti....Skal flate ut tenkte jeg!

Sambo er ute med gutta og ser fotball så det er stille og ingen tv på!

Har ringt og invitert gu`ongen min til å sove over her inatt hvis han ville,så han kommer vel om ikke så lenge!Det blir koselig!

Planen er lasagne og istid2 på dvd!

Hmmm...ble en del syting over vondter her..det må dere bare overse!

Tar runden imorgen tenker jeg! :klem:

Skrevet

Glemte forresten helt å si at jeg er 29+0 idag!!!!!

Bare 11 uker igjen gitt :overrasket: Skjønner ikke hvordan det er mulig...

Elleve uker til alt snus på hodet og vi plutselig skal være foreldre....Jøjje meg og hutta meg tu!! Lurer på hva det er vi holder på med :ler:

Skrevet

:hoppe: for 29+0 uker!!!

Ang barsel her, så er de fleste her i 3-4 dager og så drar de hjem. Dersom det er veldig fullt, drar de etter 1 dag til ditt sykehus.

Det er et familierom på føden, og de gjør alt de kan for at dere skal få være sammen minst det første døgnet. Er familierommet opptatt, lager de enerom til dere av et av de andre.

Er det lite folk på barsel, får dere enerom og mannen får overnatte der.

Ihvertfall gjorde de 3 fra skytteby som jeg traff i fjor sommer det.

Skrevet

!!!29 uker!!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Bare 11 uker igjen!

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

:hoppe: masse for 29 uker! :hoppe:

Kos deg i kveld da snuppa!

Skrevet

29 uker allerede, dette går jo sinnsykt fort, men det er jo deilig da :hoppe: Håper du slipper magevondt i natt, det høres ikke godt ut i det hele tatt. Kos deg med istid og sambo :klem:

Skrevet

Grattis med 29 uker!!!!

Får kjempelyst på is igjen når jeg leser dagboka di, vi har fryseren full av friskis, siden jeg har totalt dilla på det for tiden! Kan fint spise nesten en pakke iløpet av dagen. Og mannen er like gal etter is for tiden, så vi koser oss stadig alle tre. (Ræga liker også is, nemlig. Kaldt pluss sukker er lik sparking!)

Gjest Rognebær
Skrevet

Tjueni uker allerede! GURILAND! :overrasket:

Mystiske greier at jeg ikke kom meg inn i dagboka di i går, men sånn er det! Nå er det lørdag og her er jeg! :ler: I dag gikk jeg på RIMI for å kjøpe lollipop-10-pk, men tror du ikke de var utsolgt? :sur: Sure greier!

Klart du får lov til å syte over vondter her! Vi hører på og synes synd på og det som er! :klem:

Skrevet

Håper du får en fin kveld med go-ungen da!!

:overrasket: Ikke lenge til du er mamma nei! Men det fikser du altså! :tommel:

Skrevet

Hei hei!

29 uker ja, bare 11 igjen :hoppe: De ukene kommer til å gå kjempefort :)

Flink du er som syr kluter da :klappe: morsomt å bruke noe man har laget selv da :)

Koser deg nok med go'ungen du nå tenker jeg(er det tanteungen eller??)

Takk for en koselig chat i går da, ble litt hektisk på slutten på grunn av den kåte mannen da, men vi får ta det igjen :ler:

Ha en fin lørdagskveld :klem:

Skrevet

Pondusa;Aha! Og nok en gang takk for hjelpen!! Hva skulle jeg gjort uten deg da?!

Håper for livet at familierommet er ledig..Kjenner i allefall nå at jeg ikke vil la sambo dra en meter fra meg........ :sjenert: (dvs akkurat NÅ er jeg så forbanna på han at jeg kunne sendt han til Kongo i en trekasse.Men den historien kommer senere)

Cr@sh;Ja tenk :overrasket: Blir helt svett jeg!!

MrsP;Takk du!!

IdaC;Takk for gode ønsker!

Murf;Is er bare helt enormt yammmmi for tiden!!

Rognebær;Ja var pussig det der gitt..hmm...

Åh,tyyypisk at de var fri ja! Sånn er det ALLTID når man skal ha noe bestemt!

Iss;Det er bra at du har troen på meg! Vet ikke helt om jeg har den selv alltid...!Meen,det må vel gå på et vis!

Lucky;Tenker de ukene som gjenstår er en saga blott før jeg skjønner bæra :overrasket: Skikkelig skummelt..

Det er ikke så mye jeg kan av håndarbeid så jeg er litt kry for de klutene ja..... :sjenert: Stakkars babyen får jo ingen ting annet mammaen har laget så...Får håpe den blir glad i meg læll!

Jeg har ingen tanteunger enda jeg! Så det er han jeg er gudmor til!

:ler: Dere er så gale!! Måtte le høyt flere ganger!

MissS;Takk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...