Gjest gjesta Skrevet 11. mai 2006 #3601 Skrevet 11. mai 2006 Hva skal du gjøre på denne fiiine somardagen da?
Fru Blå Skrevet 11. mai 2006 #3602 Skrevet 11. mai 2006 Hei Skyttemor! Her var det mye og oppdatere seg på! Men nå har jeg lest noen sider bakover, så jeg har vel fått med meg den store helheten...tror jeg.. Så fint at det ble en koselig Trondheims tur! Det er den beste byen i landet synes jeg! Med forbehold om at jeg ikke har vært i Oslo og Bergen.. Dere var jo veldig heldig med været, for framover mot 17 mai er det jo ikke så mye å skryte over. Ser fram til å få se bilder av den nye vogna og resten av innkjøpet deres. Ellers håper jeg alt står bra til med deg! Det med hovne fingrer vet jeg alt om. Legen har sagt de to siste gangene at jeg måtte ta av gifteringen, så etter forrige kontroll forble den av. Ha en fin torsdag! fra meg!
Skytte Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #3603 Skrevet 11. mai 2006 (endret) Epica;Både pappa og lammene er veldig søte Har vært så som så med soving i det siste så jeg syns jeg er trøtt hele tiden.... Murmelmy;Ja det er morsomt! Oh gosj..stakkars sambo som skal stå ute og rive bordkledning under fira gigasvære bjørketrær.... MissBb;Lam er bare nusselige ja!Og så spretter de så morsomt avgårde! :grine2: Så godt å høre at han sa det til deg! Kjempebra at han er sånn når du ikke har pappan din mer......Blir så glad når jeg hører andre har det bra og opplever sånne små hverdagsgleder som betyr så mye! Sambo må værsågod ta medisinen sin ja,ellers så gjelder det samme her! Tulipan;Åneida! Misforstod deg ikke jeg vettu! Men jeg blir imponert når så mange orker å lese alt når jeg har sånne skrivekløe dager Blir jo fort mye rart og litt svada så...! Naboen er og blir en stooor tosk desverre.... Wasabi;Er snekker som skal komme hit Morsomt at magen din også blir stor! Lurer sånn på hvor diger jeg greier å bli før lillegull skal ut...hmm... MissS;Det er sånt som kan skje vettu! Koselig å se deg uansett! Epica;Minst mulig Fru Blå;Så koselig!Kan ikke vente at du skal oppdatere deg på alt som blir skriblet ned her! Var supert i Trheim ja!Det er min favorittby også.Har vært i Oslo men ikke i Begen desverre... Bildene er sendt til Pondusa så de kommer nok når hun kommer på nett! Endret 11. mai 2006 av Skytte
Skytte Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #3604 Skrevet 11. mai 2006 Da var runden tatt!! Og jeg er eldig fornøyd med å ha vært så mye på kg i det siste! Godt å føle at jeg henger med liksom! Sov helt til halv fire inatt...Da var det do og snu,snu,snu,au,au,snork fra sambo og hyl fra kåte måker Men sovna nå igjen en gang...Og hadde mareritt...andre gangen denne uka at jeg våkner og er helt vettskremt Orker ikke fortelle om dem engang for de er så fæle... Sambo trøstet før han måtte dra på jobb,så sovnet jeg og drømte igjen..Litt marerittaktig også denne gangen.Sto opp i ren forbannelse over dette hodet mitt. Men etter en laaang og deilig dusj var hodet klart og kroppen straks litt smidigere! Så var det frokost før jeg mannet meg opp og ryddet/vasket de siste kjøkkenskapene,vasket innredningen og bordet/stolene så var jeg fri for varmt vann Men da har jeg fått tatt kjøkkenet også! Gjenstår å vaske konfyren/stekovnen samt kjøleskapet,men det skal jeg ta senere i sommer! Litt inspirert av Epica så har jeg laget meg en liten "glede meg til"liste! 16.mai;JM kontroll 17.mai;invitert på rømmegrøthos svogers!Nam! 20.mai;Blåtur med jobben 21.mai;Konf til ene søskenbarnet mitt 5.juni;Brodern blir 20 år 10.juni;Klassetreff St.Hans;Feiring med svigerfamilien i år,hvis ikke sambo drar på mctreff 1.juli;Bryllupp til venninne G 3.juli;Mammas bursdag 15.juli;Feire svigermors sambos 60 årsdag på hytta 31.juli;TERMIN Så dukker det vel opp ett og annet inni mellom...! Nå må jeg vel finne på noe til middag idag...Urk..er så lei av middag at fytti blæh!
Tulipan Skrevet 11. mai 2006 #3605 Skrevet 11. mai 2006 Jeg ser deg Skytte Har du fått LOllipop'en??? Jeg har sendt en virtuell-10pak
Fibonacci Skrevet 11. mai 2006 #3606 Skrevet 11. mai 2006 Her var det mye å glede seg til! Håper du får en fin dag! :-D
iss Skrevet 11. mai 2006 #3607 Skrevet 11. mai 2006 For en fiiin glede seg til liste!! Lagde en sånn for en tid tilbake jeg og, og man blir i så godt humør av det!!! Dumme drømmer altså Ikke bra for hodet til Skytte det! Så gå bort! *skremme skremme*
Skytte Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #3608 Skrevet 11. mai 2006 Tulipan;Nei Har ikke vært på butikken enda......*gomle virtuell lollipop* LT;Det er litt som skjer ja! Tiden kommer til å gå så fort at hjelp! Iss;Jepp! Må ha litt oversikt! Og takk for at du jager vekk de dumme drømmene,håper virkelig det hjelper... Var så sulten da jeg skulle lage middag at forretten ble en halv pakke gjendekjeks med sjokolade,samt en boks ananas... Stekte shcnitzel til meg og fiskekaker til mannen,selv om ingen av oss hadde lyst på middag...Poteten var skikkelig vassen og fæl og grønsakene fikk kokt seg litt for lenge.........Men nå er vi i allefall mette og det var jo hovedpoenget! Skal legge meg strak ut mens de verste ribbensmertene pågår og kanskje det blir en dupp,er så trøtt... Sambo er allerede ute og jobber...Flinke flinke mannen min
iss Skrevet 11. mai 2006 #3609 Skrevet 11. mai 2006 Ja ta deg en cowboy strekk du nå! Formaning fra meg det! Du må slappe av innimellom vettu!!
Skytte Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #3610 Skrevet 11. mai 2006 Iss;Bra du sjefer litt med meg! Ble en kort strekk før supertante kom innom en liten tur!Hun er så koselig da! Syntes vogna og dynetrekket var bare sååå skjønt,hehe! Da hun dro dro jeg på apoteket å hentet en gratis babypakke!! Sjekk linken Epica har lagt ut på gravidforumet! Jeg elsker jo alt som er gratis og alle sånne små ting og duppeditter og nå fikk jeg en ganske stor eske full av godsaker; *en januarutgave av foreldre og barn( ) *salveprøve *bind til meg *minishampo til meg *bok til babyen *en fin fargerik leke *tannkrem og tannbørste til babyen(den SØTESTE tannbørsten ever!!) *12 bleier *en smokk *en pakke med sånne vaskeservietter Og Skyttemamma er såååå fornøyd med dagens utbytte Syns slett ikke det var værst å få så mye greier!Så har jeg sånne servietter og noen bleier fra den pakken jeg fikk da jeg sendte inn den lappen fra boka jeg fikk av legen! ÆSJ.......nå kom jeg akkurat på at jeg kunne gått innom bokhandleren og kjøpt "mamma for første gang" boka.......Glemske meg! Da hadde jeg hatt noe å lese på for tiden.Ja,ja det kommer flere dager! Lurer fælt på om jeg skal spise en stor bolle is og lese i foreldre og barn...Er jo intr selv om det er fra januar!Må i allefall ligge for å sitte var helt grusomt... Tror dere jeg klarte å huske på butikken da jeg var ute å kjørte?!?!
Murmelmy Skrevet 11. mai 2006 #3611 Skrevet 11. mai 2006 Jeg har disse Nylanderbøkene... Synes de er kjempe koselige å lese men litt skuffet over at omtrent hele "mamma for første gang" dreier seg om amming... Ellers er den fin, altså Jeg har heller ikke lyst på middag om dagen . Har blitt to skiver banan til middag to dager på rad. Ikke bra, altså
Cr@sh Skrevet 11. mai 2006 #3612 Skrevet 11. mai 2006 Hellu... Ser at du har litt av hvert å se fram til.... Og tiden bare flyr fram mot termin da... Har tenkt å bestille den pakka jeg også... er bare redd for at jeg skal blir bombadert med reklame fra de ulike sponsorene.... Ha en trivelig kveld, vennen.
Gjest Rognebær Skrevet 11. mai 2006 #3614 Skrevet 11. mai 2006 Hei du snuppedupp! NÅ var det lenge siden jeg hadde vært innom nå! Jeg har bare lest de tre siste sidene, og det var jo bare et par dager med skriverier... Gøy med den skrivekløedagen din! Du skriver så levende at jeg ser deg helt for meg. Synes asbest virker som et latterlig materiale Virkelig godt de ikke bruker det lenger (for det gjør de vel for ALL DEL IKKE?) Ikke at jeg vet så mye om det, men at det er farlig har jeg i alle fall fått med meg. Oi, jeg tror jeg har brutt opptil flere kommaregler i dette innlegget allerede. Og så minte du meg på at jeg har glemt å kjøpe et garnnøste fra Nøstebarn til svigermor, som mannen skulle få med seg i morgen tidlig når han skal til dem! Dumme meg! Nå må det sendes i posten heller. Pokker og. Det var altså det med at mora di ikke skulle strikke mer som gjorde utslaget. Svigermor har nemlig gått inn i en strikkepsykose, tror jeg. Kjempekoselig!
pondusa Skrevet 11. mai 2006 #3615 Skrevet 11. mai 2006 Og her kommer bildene: Først magen i uke 28 både fra siden og forfra, like nydelig som alltid: Og så bilde av vogna og vognbagen og stellevesken: Og så bilde av stellekommoden + noen søte bodyer som skal oppi den: Virkelig nydelig ting dere har kjøpt, Skytte!
Skytte Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #3616 Skrevet 11. mai 2006 Murmelmy;Hmm..gjør den det ja.. Nei middag er altså helt slitsomt for tiden..Men alt annet derimot veeeldig godt... Cr@sh;Mye som skjer ja! Regner med reklame både i posten og på mail,men det syns jeg er helt okei! Må ha noe å se på mens jeg spiser frokost! Men jeg er en sånn som liker spørreundersøkelser også da..!Raring jeg vettu Iss;Jepp! Spes sånne pakker med masse greier inni Rognebær;Heeeia!!! Så koselig å se deg!!! Asbest er kjempefarlig jo... Så kjedelig at du glemte garnet da.....Posting er litt tungvindt og kan fort ta noen dager i allefall her i huset! Bare bryt så mange kommaregler du vil her! Er fristad her inne! Pondusa;Tuuuusen takk for hjelpen og for komplimentene! Du er så snill så snill! Puppene mine ser ut som kanonkuler Ellers har vi endelig vært på butikken da! Så nå har jeg LOLLIPOP,gule epler,melonyoughurt og meierienes tropisk nektar til helga Har drukket juice og spist et eple allerede,er så fullstappet i magen at huff...det blir så fort fullt nå om dagen... Pluss at jeg har fått litt bedre appetitt på alt mulig,untatt middag liksom....SÅ jeg lurer på hva vekta sier på tirsdag...... Har kjøpt meg sånne riskaker nå,sånn at jeg kan gomle det isteden for sjokoladekjeks for det går jo bare ikke i lengden! Nå ser sambo en eller annen militærfilm som antagelig blodtrykket mitt ikke har godt av å se...Jeg blir sååå engasjert og forbanna at det er best å la være! Greier ikke være i stua hvis sambo ser på cæsar engang Imorgen skal jeg innom arbeid en tur og da kan jeg ikke sove til halv elleve... Ellers vet jeg ikke hva jeg skal gjøre..Minst mulig tenker jeg! Syns jeg har vært flink disse dagene så!
Gjest Rognebær Skrevet 11. mai 2006 #3617 Skrevet 11. mai 2006 Åja, det glemte jeg å si i sta, jeg får så lyst på LOLLIPOP av å lese her! :grine2: Men de selger det ikke på Kiwi, der har de visst bare friskis. Det blir liksom ikke helt det samme.
Gjest Epona Skrevet 11. mai 2006 #3618 Skrevet 11. mai 2006 Så fine ting!!! Og så fin mage!!! Tenk inni der bor Skyttebabyen som skal ligge i vognen og ha på seg de små bodyene! :grine2:
Fibonacci Skrevet 11. mai 2006 #3619 Skrevet 11. mai 2006 Heisann! For en superflott mage du har! Kjempefin vogn og stellekommode også, og nydelige plagg
IdaC Skrevet 12. mai 2006 #3620 Skrevet 12. mai 2006 Fiiine magen til Skytte Og fine ting også, får lyst på å komme meg ut og handle når jeg ser så mye fint. Nå fikk jeg lyst på is av å lese her, enda kl bare er 9 ,jeg får vel vente par timer Jeg også har begynt å få lyst på masse rart, stort sett alt er godt bortsett fra sunn mat Hva skal du i helga da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå