Cr@sh Skrevet 12. mai 2006 #3621 Skrevet 12. mai 2006 For en flott mage! Og fin vogn, og kommode og tøy... Vi har forresten mer eller mindre lik vogn som dere... bare at vi har kromma understell. De er så fine! Gleder meg til å trille rundt med dypvogna igjen, jeg... Ha en fin dag, vennen!
Gjest miiip Skrevet 12. mai 2006 #3622 Skrevet 12. mai 2006 Hallå snuppis! Takk for chat i går kveld! Moro å se utstyret dere har kjøpt inn... Nå er dere jo nesten klare allerede!? Fin mage med lillegull inni også! Du må jo snart dukke opp her hvis du skal rekke innom før du skal innom jobben... Hehe! Ha en fin fredag!
iss Skrevet 12. mai 2006 #3623 Skrevet 12. mai 2006 Fiiiine skyttemagen!!! Jeg vil og ha sånn Jaja, får være tålmodig! Vogna var jo knæsj! Superduper! Og søøøte bodyer Og litt for at du har vært så flink de siste dagene til å ta det mer med ro! Tipper du kjenner det på formen også??? Kunne tenke meg det ja... Koselig med besøk på jobb da! Så snakkes vi nok senere snuppISS....
Fru Blå Skrevet 12. mai 2006 #3624 Skrevet 12. mai 2006 Kjempefint babyutstyr dere har kjøpt! Nå ble jeg motivert til å lete fram utstyret jeg har og få vasket og gjort det klart! Vi skal ta en tur til Sverige i slutten av juni/begynnelsen av juli, så da håper jeg å få kjøpt en del babyutstyr. Men jeg må vel også ta meg en tur rundt her i Trondheim å se hva som er å finne. Fint magebilde også!
Pi@ Skrevet 12. mai 2006 #3625 Skrevet 12. mai 2006 Ser deg nok For en nydelig mage du har! Vogna var kjempefin, det må være så moro å ha den stående hjemme på den måten. Tipper på at den står i stua Har du tid til idolchatt i kveld. Jeg er hjemme alene og trenger litt "selskap"
Skytte Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #3626 Skrevet 12. mai 2006 Rognebær; Meld deg inn i isklubben du også! Det er bare sååå snadder da! Epona;Tusen takk! Ja tenk..hvis mammaen greier å kle på han/henne så LT;Takk for det! Og takk for de lure tipsene jeg fikk! IdaC;Ja du må ut på litt shoppings!Det er bare sååå digg det! Bra at det ikke bare er meg som sliter med å ha lyst på alt i verden uten om dt jeg burde spise...Lurer på om det er fordi babyene vokser mer og mer sånn at kroppen bare vil ha masse...?! Eller om det var nok en Skytteunskyldning?! Helga ja...har ingen planer faktisk Hmm...! Cr@sh;Takk og takk! Hehe,så morsomt at dere har nesten lik vogn! Syns denne var knallfin(eller,den er jo bare sort liksom,men den var så typisk meg at den måtte vi bare ha!) så er den så lett! Er aluminiumsunderstell så den er kjempelett å trille! Gleder meg sinnsykt til å få bruke den! Miip;Takk og takk du! Ble nok forandring i planene mine gitt... Iss;Takk snille du! Det blir sånn mage på deg før vi vet ordet av det!! Ja nå har jeg gått inn i hvilemodus og er fornøyd med det! Kjente ei stund at jeg kjeda meg litt igår,men det gikk over! Hadde gledet meg litt til å være sosial idag da men...! Fru Blå;Takk så mye! Men så bra da! Jeg syns bare det er såå utrolig koselig å holde på med alt til babyen...Sikkert litt smårar jeg til tider,men jeg gleder meg sånn!!
Skytte Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #3627 Skrevet 12. mai 2006 Pi@;Heia du!!Og takk for det! Jo den står en del i stua...men må ha den litt på gjesterommet også så ikke folk tror jeg er helt skrullete Har ingen planer så jeg er med på chat jeg ja! Er jo leeenge siden sist så jeg håper virkelig det bare blir en helt rolig kveld! Men tørr nestenikke tenke på det for da kan du tro det dukker opp et eller annet!! Inatt har jeg hatt en heslig drøm...ikke akkurat mareritt,men den var skikkelig heslig og gjorde meg stressa nok Blir så lei!! Men fikk sove til halv seks da,før dagen begynte.Og dere aner ikke hvor lillegull sprella Har ikke kjent makan!Det var nesten så jeg lurte på om h*n hadde noe anfall inni der for hele magen rista! Og bang hit og bang dit fra ene til andre siden...Skikkelig helommøblering av alt som fantes! Ble bare liggende å være helt overgitt jeg! Lenge lenge var det sånn før det ble ro igjen! Så da sov jeg fra ca sju til halv ti! Bare litt våken da sambo dro på jobb! Det var godt å bare ligge i senga idag egentlig.Sambo måtte ordne så mye mens han er på jobb idag så han måtte ha bilen.Ergo blir jeg bare hjemme.Og det gjør ingen verdens ting! Deilig! Bortsett fra at magen er litt uggen(syns den har vært det nesten siden påske nå...hmm..)så er formen ganske bra!Stiv og støl og som ei gammel kjerring er jeg nå da,men det teller ikke! Jeg gleder meg sån til kontrollen på tirsdag!Er spent på hva JM finner ut og hva hun sier om svangerskapskurset.. Ellers så har jeg ingen planer for helgen! Sambo skal sikkert holde på ute regner jeg med.Jeg må få sydd ferdig alle vaskeklutene til lillegull,samt begynne å bake.Men når akkurat jeg gjør det,det vet jeg ikke..Kanskje i helga kanskje etter neste uke....! Har litt lyst til å dra til byen.....Får se!Nå skal jeg hente posten og se om der er noe spennende før jeg gjør ferdig runden min!
Pi@ Skrevet 12. mai 2006 #3628 Skrevet 12. mai 2006 Håper virkelig det ikke kommer noe i veien, for nå er det 100år siden jeg har skravla med deg.
Missbumblebee Skrevet 12. mai 2006 #3629 Skrevet 12. mai 2006 Heia vennnen, håper du får en fin dag! Kjempefin mage, og fine ting du har fått deg til lillegull!
Skytte Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #3631 Skrevet 12. mai 2006 Pi@;Ja nå må vi trå til!!Lillegull kicker ivrig her så jeg tror h*n prøver å si hei til tante Pi@! MissBb;Takk for det du! Iss;Næh?! Er du?! Blir bra det! I allefall hvis denne forbaska dumme magen min kan oppføre seg Jeg orker ikke vondt i magen....det er så........vondt Kjentes litt sulten ut ista,men nå er det borte...Har ikke lyst på noen ting...ikke lollipop engang...Lurer på om jeg skal legge meg litt og strekke litt på magen for nå tyter den ut gjennom ribbena igjen...
Fibonacci Skrevet 12. mai 2006 #3633 Skrevet 12. mai 2006 Håper helga di blir fin! Og håper magen din blir bedre...
Gjest Mrs. Potter Skrevet 12. mai 2006 #3634 Skrevet 12. mai 2006 Hei snuppa mi! Så mye fint dere har kjøpt da! Blir ikke mindre babysyk av å lese her inne nei... Jeg synes tiden har gått så sykt fort! Er jo ikke lenge siden du ble gravid jo,og nå har du den fine magen vettu! Håper formen er bedre og at du har fått slappet av på sofaen. Stooor fredags- fra MrsP(som må jobbe i helga )
Gjest gjesta Skrevet 12. mai 2006 #3635 Skrevet 12. mai 2006 Så gøy å se bilder!! Så søøøte body'er Ååå jeg gleder meg.....!! Ps. KJEMPEFIN mage!! :-D Uffda, har du vondt i magen? Håper det går over snart Kjipt å ikke ha matlyst! God helg vennen! Feel better!!
Gjest Wasabi Skrevet 12. mai 2006 #3636 Skrevet 12. mai 2006 Flott mage og babyustyr Skytte! Ønsker dere en strålende helg! Klem!
Skytte Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #3637 Skrevet 12. mai 2006 Pi@; LT;Takk det samme til deg! MrsP;Takk du!Man blir babysyk av babysaker det er sikkert og visst! Ikke lenge til det blir din tur skal du se! Oh no...jobbing i helga var kjipt du....*trøste* Da får vi bare håpe at dagene går fort! Epica;Takk skal du ha! Koselig at du syns det! Wasabi;Takker og bukker for det du! Der var jammen meg den dagen også gått! Har bare vært på nett og kost meg i heeele dag! Trålet alle disse finurlige formene her inne....! Skal ikke si så mye om den saken Og skravla med Pi@ og Iss! Alltid koselig og morsomt det Så har jeg spist utrolig mye rart idag.......Men magen er faktisk bedre akkurat nå! Håper det holder seg sånn at jeg orker å lage lasagne ikveld,sambo er så glad i det! Og han kommer hjem strax! Da får jeg nuss,hurra!!
Gjest miiip Skrevet 12. mai 2006 #3639 Skrevet 12. mai 2006 Godt å høre at du har slappa av og kost deg i dag!
pondusa Skrevet 12. mai 2006 #3640 Skrevet 12. mai 2006 Innom med god helg I morgen skal vi til skytteby på shopping....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå