Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei på deg!!!

Nå er du jo i Tr.heim og får ikke lest, men jeg legger igjen et lite spor som forteller deg at jeg har vært innom deg

Må :grine2: av den brberingshistorien din :grine2: . Tårene triller her :ler: .

Synes du er kjempe flink som er så ryddig og alt det der. For å skulle rydde og slikt HØYgravid er IKKE morro. :ler::sur: .

Gleder meg til helge-referat

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:kyss: Kan tenke meg du koser deg masse!!!
Skrevet

Må vel gratulerer her inne også med 28 uker!!!! :hoppe:

Sms`et med skytte tidligere i dag, og de hadde det knall i tr.heim. Nydelig vær og shopping for alle penga!

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Gleder meg til laaang Skytte-rapport jeg!

Skrevet

Hei!!!!!!!!!!!!!!!!

Gleder meg også Skytte-rapport. :hoppe:

Skrevet

Ja!! En laaaaaaaang skytterapport!! Gleder meg allerede!! :hoppe:

Gjest miiip
Skrevet

Jeg er også spent på å høre åssen dere har hatt det ja! :ler:

Skrevet

:hoppe: HEIA :hoppe:

IdaC;Takk skal du ha!

MrsP;Det er stort å merke at wow...nå er jeg jammen blitt ganske voksen gitt :ler:

Forøvrig lå vi på rød! Rom 500! Det var litt kult da! Har aldri bodd på rundt tall før... :sjenert:

Pi@;Takk for det! Nå er jeg endelig tilbake til dere!!

LinKri;Tusen takk snuppi!

Miip;Bra at det ikke bare er meg som får sånne aha opplevelser!

Cr@sh;Takk for at du syns det!

Iss;Ja er det ikke rart? Man bare fikser og ordner med ting,fra den minste "filleting" til sånne store voksenting,og så bare plutselig skjønner man at man har gjort det selv! Man får til nesten alt liksom!

Tulipan;Hehe,det var mer som en tragikomisk hendelse ja!

Koselig med spor som venter når man kommer hjem!

Fant ut at det er smartest å få unna alt jeg kan,jo før jo heller!

Iss;Jepp!!!

Pondusa;Takker og bokker! Du er så flink til å huske på sånne ting!

IdaC;Tittei!!

MrsP;Nå blir det snart!!

Tulipan;Skriver for livet nå!!!

Iss;Ikke lenge igjen!!

Miip;Dere er altså så søøøte!!! Morsomt at dere er så omtenksomme!

MissBb;*smask*

Nå skal jeg få rapportert litt!! Før jeg må ut på en megarunde!! Og siden både Tulipan og Miip har vært innom regner jeg med at dere ikke har født enda!!

Skrevet

DER var du!

:hoppe:

Nå gleder jeg meg masse til rappappaport ja! :Nikke:

Skrevet

Idag kommer jeg til å bikke 4000 innlegg :overrasket:

Altså! Vi har hatt ei alldeles herlig helg! Det var så deilig å komme seg bort at haleluja!Og for et vær...det er jo alldeles sinnsykt herlig med knallsommer første uka i mai da! I LIKE!!!!

Kjørte kl sju på fredagsmorgen...Og da så jeg mørkt på tilværelsen for jeg var skikkelig dårlig...Kvalm og uvel og sånn ekkelt for å puste.Måtte sitte og hive etter pusten flere ganger for å føle at jeg fikk nok luft :tristbla: Sambo var skeptisk og jeg var litt engstelig.Men det gikk brått over og jeg kunne nyte siste halvdel av turen!

Vi stoppet ofte og hadde sikkert sytti tissepauser og ispauser! Hadde med masse niste(kunne nok kjørt til Spania før vi ble sultne!)som vi nøt ute i godværet!

Ble litt stiv og støl men ingen ting å tenke på!

Sambo så på biler han! Overalt hvor vi kjørte forbi bilforretninger skulle han sniglekjøre og se,så vi brukte god tid nedover kan man si :ler:

Da vi kom frem dro vi på togstasjonen og traff mormor som hadde tatt toget! Det fikk vi vite da vi var halvveis...LITT teit for hun kunne jo ha sittet på med oss! Men vi visste jo ikke om hverandres turer! Uansett,vi fikk to timer sammen før hun dro videre sørover til ei venneinne! Fikk sniktitte på vognteppet hun strikker til lillegull...Herregud noe så nydelig :hjerte:

Så dro vi og handlet vogn :sjarmor: Og regntrekk og myggnetting!

Etterpå måtte vi jo innom City Syd siden det lå på andre siden av veien liksom!

Fkk svidd av noen kroner der ja! Og alle kjøpesentre burde jo ha en clas ohlsonbutikk da! Er jo perfekt manneparkering det!Sambo var der mens jeg fik tatt meg en god runde i de andre butikkene!

Så var vi på ikea! Har aldri ønsket meg en rullestol så mye som da...Var sliten gitt...Og satte meg ned overalt hvor det var mulig og umulig!Men vi visste hva vi skulle ha så det gikk ganske fort!

Da vi endelig kom på hotellet var jeg helt dau...Temmelig følelsesløs under bena og for en bevegelse på meg...Wow,ikke akkurat egnet for catwalken for å si det mildt :ler:

Men sambo kosa med meg og masserte føttene mine såå greide jeg gå de få metrene bort til Dickens sånn at jeg fikk spist erdens beste spear ribbs :sjarmor: De har så god mat at jeg kan bare ikke tenke på det altså!!! Koselig atmosfære og trivelig betjening! Dyrt,men verdt det!

Da vi da kom på rommet var det kveld og mørkt rimelig fort..Vi var helt utslitte begge to! Så det ble lite romantikk for å si det sånn!

Skrevet

Må bare dele op innleggene sånn at jeg slipper å rive i stykker pcn hvis de blir for lange og ikke kan postes!

Sov dårlig natt til lørdag..Jeg slutter visst aldri å sove dårlig for tiden.Sambo har begynt med snorkespray så han er rimelig stille for tiden.Men nå er det varmt og tungt å snu seg og bare klaging!

Var gørrtidlig våken begge to og det endte med at vi hadde dusjet og spist frokost og kommet oss til byen før butikkene åpnet............. :sjenert:

Hadde en herlig shoppingdag med masse kafèpauser! Sambo drakk utepils og jeg vann og spiste is...Hjelpes med is jeg har spist de siste dagene..Det er sååå godt :sjarmor:

Om ettermiddagen kom venninne L,samt G og T! Vi var på Egon og spiste og kosa oss lenge!

Skulle egentlig treffe L og noen andre ute på kvelden,men da dalte formen min igjen..Var helt utkjørt av varmen og all gåingen.Så det ble senga ganske tidlig..

Sambo var såå gira på å dra ut så jeg fikk litt dårlig samvittighet for han er så sjelden i sånn humør.Må jo nesten hive han på fest! Men han ville ikke at jeg skulle være dårlig så han bare kosa med meg goingen min :hjerte:

Spesielt da han greide å lese bilblad samtidig so han klødde meg på ryggen,da var han fornøyd! Han har intensivert biltittingen sin og lurer veldig på når vi skal kjøpe ny bil...Så det spørs om det nok blir på denne siden av året likevel!

Søndag var vi også tidlig oppe og kom oss på tur nordover!

Ventet på svigerinne + noen fra hennes fam. på Værnes så kjørte vi hjem sammen!

Kom hjem i 18.30 tiden igår! Deilig å få alt ut av bilen!

Så monterte vi vogna :sjarmor: Med god hjelp fra naboen som har samme type så vi slapp å plages!

Fikk pakket ut alt og begynt å vaske klær! Så var vi hos svigers og bytta bil.

Ble sent før vi kom hjem og da var jeg helt banan.Stupte i vår deilige seng og sovnet temmelig raskt! Sambo prøvde å snakke med meg,men jeg hadde bare sagt jada på alt han hadde sagt :ler:

Skrevet

Det var himmelsk deilig å sove i vår egen seng! Sov faktisk helt til kl 6 uten å våkne! Men da var det slutt...Sto ikke opp nei! Lå og kosa med magen og sambo til jeg duppet igjen og sovna da sambo dro på jobb.

Sto opp halv ti og da var formen sjaber.Vært kvalm store deler av dagen og magen er ikke helt god uten å komme med detaljer :forvirret:

Meeen,etter en dusj og litt mat måtte jeg jo ut i finværet!

Vært innom arbeid en tur! Morsomt med alle kommentarene jeg får nå! Alle syns jeg har sååå liten( :overrasket: )mage og at det minst må være såpass!

Enda jeg syns den er diger og langt over streken på skjemaet dere vet!Men,men!Har begynt å glede meg til neste kontroll som er den 16.mai!Spennende å se hva som har skjedd siden sist!

Ellers så har mamma vært her en tur idag.Hun hadde vært til frisøren og var bare sååå lekker på håret da! Smukka!

Hun syns vogna var skikkelig fin og var helt målløs over alle klærne lillegull har.......... :sjenert: Jeg hadde alle på stua for å fjerne lappene før jeg skulle vaske dem...Jepp,det er mye klær....Nesten så mamma ble lei seg for hun sa at det er jo ingen vits i å kjøpe noe til babyen på lenge nå...

Så da fikk jeg litt vondt i meg da...!Får bare håpe det blir en skikkelig grisete unge som må bytte klær hele tiden :ler: Neida,det mente jeg ikke!!!

Har vasket klær hele dagen! Masse miniklær :hjerte:

Sambo så direkte bekymret ut da han så på stativet og funderte høyt på hvordan "dette" virker...Da måtte jeg le og sa at "dette" er klærne til babyen vår og de skal sitte på kroppen :ler: Noen er til dagbruk og andre til natten!

Måtte berolige han med at vi stiller på lik linje og må øve oss og lære/feile sammen!

Ellers har jeg fått rydda i en del klær i garderoben! Vært en sånn klesdag idag!

Men nå er det bare matskapet og vaskeskapet som gjenstår så er det ikke mer å rydde :sjarmor:

Har forresten gjort ren gulvene i huset også!Og tatt vekk duker og ene settet med gardiner!

Planen er at jeg skal prøve å vaske litt imorgen!Har jo fått gjort mye idag enda formen har vært litt blæh! Men tar det mer med ro og sitter så snart jeg kan det!

Merker bittelitt hovenhet i hender og ben nå disse varme dagene.Fingrene er litt tykkere og jeg får litt merker etter sokkene.Ingen fare!

Nei,nå skal jeg strekke meg litt før jeg bryter løs på runden min!

Har fæle smerter under/bak ribbena når jeg sitter og spes ei stund etter jeg har spist...Det gjør så inni hampen vondt gitt...Meeen nå får det være nok klaging!

Sees plutselig!

Skrevet

Eh..glemte helt å si hva vi har kjøpt!!

*vogn

*regntrekk

*myggnett

*laken til bagen

*laken til vugga

*laken til senga

*noen bodyer i større str

*en del sokker

*et par sommerdresser,sånne med korte ben

*bukse,jakke og skjorte til sambo

*tre mammatopper og en mammakjole til meg

*sko til meg(måtte kjøpe et nr større enn vanlig pga hovne ben,og det er sko jeg kommer til å bruke mye i sommer sa da tror jeg det var lurt)

*to vegghyller til badet

*en hyllereol(!) til å ha på badet(sjekk ikeakatalogen!)

*kurver til reolen

*nye sofaputer

*noen duker

*manneting på clas ohlson

*en album til bursdagsgaven jeg skal lage til gudungen min

*H&M stæsj(jenteting u know)

*ei lita matte

Nå kommer jeg ikke på mer i farta men syns det var nok dette da...!!

Skrevet

Hørtes ut som en grei shoppingrunde dette!

Skrevet

Grooo;Den ble ikke så værst nei!!

My GOD nå har jeg tatt mer som en gigarunde og håper virkelig jeg har husket alle! Me nå er det kveld fra pcn og snart leggetid!Er helt auauau i hele kroppen!

Regner med jeg stikker innom imorgen,har bare et par avtaler så det burde jeg få til!

Nattakosemose! :klem:

Skrevet

Ok...dette må jeg stykke opp:

Så deilig å være på tur med mannen sin som er så god og snill mot deg når du er uvel. Flinke mannen (han får herved stjerne i boken hos meg ;))

Godt dere fikk til til mormor og andre deler av familien. Da er det krysset av listen for en tid fremover :ler: . Hele min familie strikker også til poden.

Så mye flott dere har fått kjøpt! Billig var det sikkert ikke, men gøy er det lell! Og man må jo ha klær på kroppen! I hvertfall når man ikke har sin egen kropp lengre... :sjenert:

Håper du får sovet ordentlig snart. Synes det jaggu er på tide at du får hvilt skikkelig ut. Sover ikke like godt som før jeg heller, men jeg skal absolutt ikke klage :riste:.

Flink rydde og vaskejenta! Du går meg en god gang.

Søte små babyklær er bare prima! De er så søte og gode, men veeeeeldig små. Hadde jeg ikke visst at de faktisk passer disse små miniatyrmenneskene så hadde jeg nok vært like schæptisk som mannen din :ler:

Håper du får sove bedre i natt og at morgendagen din blir nyyyydelig!!!

:vinke:

Gjest miiip
Skrevet

Godt å høre at du har hatt en fin helg med tid til både masse shopping og vennetreff!

Jeg lurer på hva jeg skal ha på meg på beina de siste ukene hvis knøttet er på overtid... Skoa mine begynner å bli trange! Så sikkert lurt å kjøpe store sko til sommeren.

Håper du får sove godt i natt og at du våkner i bedre form i morgen. :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...