Tulipan Skrevet 28. april 2006 #3461 Skrevet 28. april 2006 Hei på deg!!! Ååååå reker hørtes helt fantastisk ut... Hvorfor frister alltid det alle andre skal ha til middag mer enn det man skal ha selv... Nå må du ha en fantastisk fin helg på hytta. Husk å SLAPPE av!!!!! til verdens beste Skytte
iss Skrevet 28. april 2006 #3462 Skrevet 28. april 2006 Ja håper du slapper godt av nå snuppa! det skal jeg gjøre etter min første dag som småbarnsmor Ikke vant med sånn grining jeg....
Gjest Mrs. Potter Skrevet 29. april 2006 #3465 Skrevet 29. april 2006 Innom med en morgen- før jeg stuper til sengs!
-TeddyToria- Skrevet 29. april 2006 #3467 Skrevet 29. april 2006 Må bare få ønske favorittskytten min en kjempegod helg!
IdaC Skrevet 29. april 2006 #3469 Skrevet 29. april 2006 27 uker allerede Gratulerer så mye Håper du får slappet litt av og at dere koser dere masse
Gjest miiip Skrevet 29. april 2006 #3471 Skrevet 29. april 2006 Håper du koser deg på hytta! Jeg må nok et stykke lenger av gårde enn 150 m for å finne softis, men jeg bor jo tross alt i Oslo, så mangel på softissteder er det jo ikke. I dag har jeg forreten spist det! Det var godt ja! Og heldiggris som skal til Trondheim neste helg. Jeg kunne også godt tenke meg en tur dit snart... Kanskje i sommer for å vise fram knøttet til forlovern min og samboern som bor der? Det blir stadig færre jeg kjenner som bor der, det er egentlig litt trist... Må jo ha noen å besøke. Jaja, her skravler jeg i vei mens du er borte. Kos deg, snuppa!
Gjest Myztica Skrevet 29. april 2006 #3472 Skrevet 29. april 2006 Håper du koser deg på hytta, vennen Og gratulerer med 27 uker!! Er ikke lenge igjen nå...
Tulipan Skrevet 30. april 2006 #3475 Skrevet 30. april 2006 Hei!!! Håper FRU TURBO /verdens beste Skytte har hatt en fin helg
Gjest Mrs. Potter Skrevet 30. april 2006 #3476 Skrevet 30. april 2006 GRATULERER MED 27 UKER!!!! ← Gratulerer! Er jo ikke lenge igjen til bebisen skal ut jo!
Skytte Skrevet 30. april 2006 Forfatter #3477 Skrevet 30. april 2006 Epona; Hehe,ja kanskje det var tidlig fast føde som var susen for meg Da skal jeg drøye litt med lillegull,stakkars sambo hvis han skal bo sammen med to turboer!! Tulipan;Ja sånn er det alltid! Alt det de andre skal spise høres sååå godt ut! Og reker var forferdelig godt da! Iss;oh gosj,har dere hatt lillejenta allerede?! Gleder meg til å lese om det!Du er så tøff! Pondusa;Det gjorde vi! MrsP*2;Takk! Så koselig! Pondusa;Takk! Tenk at du husker det da! TT*2;Tusen takk snuppi! IdaC;Ja tenk det Er jo helt villt hvor fort tiden går! Er sikker på det bare er 5 dager i ei uke nå om dagen! Cr@sh;Kjempekoselig det! Miip;Lurte et øyeblikk på hva det var med Oslo siden de ikke solgte soft is der Har oså spist det idag....Tror det var nr fire i år...!Ups... Gleder med så sykt mye til årets ferie som er denne shoppinghelga i Trheim.Vet at den kommer til å ta livet av både kontoen vår og rggen/bekkenet mitt,men det er det jammen verdt! Er bare litt trist for at vi ikke kan være der i flere dager...Skulle så gjerne ha truffet alle kjente...Men det går ikke.Dette blir en ren shopping(og kline ) helg for oss.Må bare bli sånn denne gangen... LinKri;Skulle ønske du kunne vært med til vårt lille paradis! Nei nå er det ikke mange ukene igjen! Snart er det over før vi har skjønt at det har begynt! Er mest glad for det for din del.Håper så inderlig at du har det bra og at alt blir bra igjen med deg! MissBb;*kosepå* Cr@sh;*smask* Tulipan;Vært i syden på hytta jeg MrsP;I know Sånn ca 13 uker..........!!!Helt villt!!
Skytte Skrevet 30. april 2006 Forfatter #3478 Skrevet 30. april 2006 Da var jeg tilbake!!Fra syden Må vel kalle det det når man har hatt sol fra skyfri himmel og opptil 17 grader I SKYGGEN Regner ikke med at det kommer på forsiden til Vg så jeg må jo skryte litt her inne! Være litt sånn småheslig....!! Vi har hatt det helt fantastisk på hytta! Reker på fredagskvelden! Lørdag var det sen frokost,spasertur(sambo sier jeg har blitt til en skilpadde...!Grei han!Men han dytter meg i baken i oppoverbakker da!)på kanskje 1km... Så lagde jeg den megalunsjen med et overdådig fruktfat!Svigers kom fra isen uten fisk,men ble begeistret for lunsj! Etterpå bare campet vi helt og fullt på verandaen i bare tskjorter og solbriller!Og bukse selvsagt da!Fikk lest masse i "på vei" og et "foreldre og barn" blad.Megadeilig! Til kvelds lagde jeg mine supergode grillspyd med tilbehøt og da ble det nok litt for mye mat...Holdt på å dø av ribbenssmerter etterhvert..AAAUUUU!!! Noe så grusomt.Har hatt en del vondt der før,men da trodde jeg at det skulle komme ut et bein eller to...Så no more for mye mat mer.Det er det ikke verdt! Idag var det frokost og ut på tur! Jeg var litt skeptisk siden det har tinet så enormt,men ble nå med! Kjørte skuteren over ei myr med omtr null snø Så campet vi i ei lita vik.Jeg og sambo har ligget på hvert vårt reinskinn i mange timer og lest og snakket om navn(vi blir bare IKKE enige!) Svigers fisket på isen,en siste gang,men fikk ingen ting desverre... Så grillet vi pølser og hamburgere og spiste epler og sjokolade til den store gullmedalje! Var helt ubeskrivelig herlig! Varmt og godt! Deilig å bare være ute og kjenne kroppen bli fyllt av fjelluft! Kunne ønsket meg litt mer energi også,men jeg vet ikke.Er generelt mer sliten for tiden.Men det hører vel med.Ikke noe å tenke på! Satt lenge på verandaen etter turen,men så måtte vi bare dra hjem.. Nå har vi pakket ut,pakket bort vintertøy,vasket bilen og satt på sommerdekk,dusjet og vasket en maskin med klær! Har funnet frem flagget til imorgen,skal spise meg ei skive,henge opp klærne og stupe i seng.Kroppen har nok fått mer fjelluft enn den har godt av for jeg er helt gåen! Men vi er fornøyde med helgen og jeg har for lengst begynt å glede meg til neste helg! Får nesten ikke puste når jeg tenker på alt det fine lillegull antageligvis eier neste søndag Må ringe litt rundt på tirsdag å sjekke at den vognen vi skal kjøpe finnes der nede! En Simo kombi xtra vogn!Har forelsket meg helt i den så da må det bare bli sånn! Ellers så har sambo intensivert biljakten(vi skulle ikke ha ny bil før om 1-2 år) så det spørs hva det blir tl i høst! Han er nå så søt da! Imorgen er det vårslipp for mc her og vi skal være med å kjøre bil og filme alle syklene! Syns litt synd i sambo som ikke er helt god i nakken og dermed ikke får kjøre mc...Det gjør nok litt vondt i magen Snakkes mer imorgen håper jeg!Natta!
Gjest Mrs. Potter Skrevet 30. april 2006 #3479 Skrevet 30. april 2006 For en herlig helg! Her er det også varmt. 19 grader i skyggen i dag! Skal bli så godt med vår og sommer nå altså. Lei av snø og drittvær. Sov godt og drøm søtt snuppa!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå