Cr@sh Skrevet 9. mai 2006 #3561 Skrevet 9. mai 2006 Ojojoj for en lang og innholdsrik shoppingliste! Moro da! Fint at dere har hatt det trivelig på tur.. alltid deilig å komme seg litt bort... Grattis med 28 uker også forresten! og
Fjellrypa Skrevet 9. mai 2006 #3563 Skrevet 9. mai 2006 For en effektiv shoppe-tur dere hadde! Jeg er imponert! Godt du fikk kost deg litt også, det tar på å bruke så mye penger!
Gjest Mrs. Potter Skrevet 9. mai 2006 #3564 Skrevet 9. mai 2006 Oi,dere har fått shoppa masse! Herlig det! Røøøød fløy var favoritten min! (barnslig ja..) Må ikke slite deg helt ut da vennen. Blir sliten bare av å lese alt du gjør jeg.Men så er nå jeg lat da..... Nei,nå må jeg komme meg ut i sola. Ha en fortsatt fin dag,så sneiks vi!
Tulipan Skrevet 9. mai 2006 #3565 Skrevet 9. mai 2006 Hei, hei!!! Det var litt av en avhandling ja. Men det hørtes ut som om det har vært en fenomenal helg sammen med mannen Og for mannen som var så snill og koste med deg når han helst ville ut på byen. Håper du får en fortsatt fin dag
Gjest Myztica Skrevet 9. mai 2006 #3566 Skrevet 9. mai 2006 Så artig med laaang skytte-rapport Ser ut som dere har hatt en herlig tur, tross for at du ble sliten. Men det må være lov! Nytt magebilde snart..?? Bare nysgjerrig jeg... (Selv om jeg ikke har fått lagt ut noe selv )
Skytte Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #3567 Skrevet 9. mai 2006 Murmelmy;Så koselig med så langt svar Det var en fin tur som kostet litt penger ja...! Men vogn fikk vi jo pengr til og dette var jo ferien vår så vi tar det ikke så tungt! Snart kommer juni med påfyll på kontoen Søvn savnes kan man trygt si!Menmen! Miip;Var det jeg tenkte ja..måtte ha noen okeie sko som jeg slipper å bøye meg for å ta på for det begynner å bli rimelig tungt..Og føttene sveller jo så fort så.. Cr@sh;Takk! Ja shopping er genialt! Synd man blir blakk av det Iss;*smmmask* Fjellrypa;Ja det tar på å bruke penger! Men godt,ja det er det!! MrsP;Er vel ikke lat du!! Tullemus! Du jobber jo masse og ordner i huset også! Du er flink! Dessuten vil jeg komme å sitte på verandaen din.........For jeg har ikke veranda Enda værtfall.. Tulipan;Det ble litt langt ja...........Jeg greier liksom bare ikke å fatte meg i korthet..........Hmm...Imponert over at folk gidder å lese jeg! LinKri;Det er verdt å bli sliten av sånt! Det sitter i noen dager men alt går over! Er så mye jeg skulle lagt ut bilder av...skulle jo vise stelleveska til noen og magen og kanskje vogna..hmm...må ta en fotoseanse en dag! Har forresten siste magebildet på msn min hvis du vil tyvtitte der!
Gjest miiip Skrevet 9. mai 2006 #3568 Skrevet 9. mai 2006 Fin mage! Regner med du sitter og skriver hva du har gjort i dag i dette øyeblikk... Er så morsomt når du har vært på runde og det står Skytte, Skytte, SKytte, Skytte, Skytte i alle oversiktene. Humørspreder er du! Håper du koser deg!
Murf Skrevet 9. mai 2006 #3569 Skrevet 9. mai 2006 Laaaang handleliste! (vi må ta ting i porsjoner, da mannen ikke er så veldig glad i butikker... og kjeder seg raskt hvis det ikke er musikk eller databutikker )
Skytte Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #3570 Skrevet 9. mai 2006 Heia!! Joda,det ble ikke noe legging tidlig igår.. Sambo kom inn etter å ha pusset muren på utbygget så da måtte vi spise kvelds! Etterpå instruerte jeg sambo i dusjkabinettvasking.........Vet ikke om det var så pop akkurat.Må nok bare lære meg at han må få gjøre ting på sin egen måte! Så begynte han å skru sammen cdhyllene vi kjøpte på ikea! Da fant jeg ut at jeg skulle vaske stua..var sliten ja en tenkte at da ble det en ting mindre å gjøre idag! Var deilig å få skrubbet alle karmer og hyller!! Idag startet dagen litt over fire.........Da var det full konsert ute og tid for dobesøk!Og da jeg la meg våknet visstnok lillegull! Måtte le til slutt,for en sånn romstrering har jeg ikke kjent før!Morsomt! Sovnet etter halvannen time,var våken da sambo sto opp,sovet igjen og sov til halv ti! Litt slitsomt med så mye on and off soving,men det er vel bare å venne seg til det først som sist! Det begynner å bli en temmelig stor affære bare å snu seg i senga så! Har vasket nesten alle klærne til lillegull idag Og lagt på dyna og lakenet i vognbagen............. Ellers så har jeg fått vasket badet og soverommet så nå gjenstår bare kjøkkenet en dag! H har vært her og vi har sittet i solveggen med lollipop og jordbær og nesten fått hele blåturen i boks! Så dette har vært en bra dag! Er fornøyd med alt jeg har fått gjort! I tillegg har det vært en kjenning her og sett på det som må gjøres med snekringen...Kaaaanskje han kan hjelpe oss,skulle få høre fra han imorgen så nå må vi krysse alt vi har!!! Nå gjenstår bare å se om sambo kommer inn i høvelig tid,vi har nemlig prøvd å planlegge en aldri så liten hyrdestund idag..........!!! Den som lever får se!!Nå må jeg spise litt igjen og strekke meg ut så lang jeg er før lillegull tyter ut mellom ribbena mine
Skytte Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #3571 Skrevet 9. mai 2006 Miip;Takk! Så koselig at du syns det!! Murf;Det ble en del shopping ja! Sambo er utrolig flink til å gå i butikker egentlig,men så fikk han mange pauser også da! Nå kommer kjæresten min hjem
Missbumblebee Skrevet 9. mai 2006 #3572 Skrevet 9. mai 2006 Heia! Så deilig emd romstering fra lillegull! Ha en strålende fin kveld!!
Gjest Mrs. Potter Skrevet 10. mai 2006 #3573 Skrevet 10. mai 2006 Ble det noe hanky panky i går da? Ha en fin dag snuppa!
Cr@sh Skrevet 10. mai 2006 #3574 Skrevet 10. mai 2006 Hellu på du! Håper alt er bra... og at du koser deg med magen og mannen... Kan virke sånn.. Ha en strålende dag!
pondusa Skrevet 10. mai 2006 #3576 Skrevet 10. mai 2006 Tar gjerne imot mail av både mage og vogn..... Får ikke den ****** msn`n til å virke, nå kommer jeg ikke inn på nedlastingssiden. Ha en ellers knall dag!
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2006 #3577 Skrevet 10. mai 2006 Vennen!! Koooste dere når kjæresten kom hjem igår? Håper det ble tid til masse Nå er det jammen ikke lenge igjen!!! Er det ikke herlig????
Murmelmy Skrevet 10. mai 2006 #3578 Skrevet 10. mai 2006 Fin mage! Regner med du sitter og skriver hva du har gjort i dag i dette øyeblikk... Er så morsomt når du har vært på runde og det står Skytte, Skytte, SKytte, Skytte, Skytte i alle oversiktene. Humørspreder er du! Håper du koser deg! ← Helt enig Så flink du var i går...igjen. Når starter man egentlig å vaske alle barneklærne? Har ikke tenkt på det ennå, jeg. Men nå er du jo noen uker lengre enn meg. Akkurat nå ligger alle klærne nedi en skuff. Vet jo det kommer mer også. Jeg skal reise bort og vet svigermor har kjøpt en hel haug i utlandet. Håper dagen din blir som du ønsker! Det er deg vel fortjent
Skytte Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #3579 Skrevet 10. mai 2006 Good morning Need I say more?!?! Hehehehe!!! Kanskje derfor jeg sov helt til halv 8 før jeg måtte på do og deretter klarte å sovne å sove til halv elleve Det var uvant mye søvn på en gang det! Men gud så deilig!! Lillegull var temmelig propell imorges også! Det er så morsomt! Til nå har jeg bare spist frokost,hentet posten og skravlet med nabodama,lagt sammen babyklærne jeg vasket igår! Så ringte snekkeren og sa at han desverre ikke får tid til å hjelpe oss....Regnet nesten med det da med...farsken også... Snakket med sambo og han er optimist som vanlig! Dette skal vi få til sier han bare! Vi må bare prøve! Akkurat ja....Så nå ser det ut som at jeg og sambo skal prøve å få gjort dette selv Dvs at han må jo gjøre alt det fysiske for jeg er jo helt ubrukelig,iallefall som snekker! Blir vel sånn formann jeg da,som sjefer rundt Anyway,vi skal kanskje til mam og pap når sambo er ferdig på arbeid! Få levert litt søppel som kan brennes,samt låne div til arbeidet vårt... Gud som jeg ønsker pappa snart blir ferdig med sine prosjekter sånn at han kan komme og hjelpe oss!!!! Frem til da tenkte jeg bare å henge litt på nett,sende noen mailer og kanskje ordne med noen bilder! Lysten på å vaske kjøkkenet har på en måte bleknet litt........Kommer vel tilbake en dag! Så må jeg prøve å finne litt ut om sånne innlegg,hva søren er det det heter da...For å hindre lekasje fra puppen!?! Herremin for en hjernekapasitet her........ Noen som vet om noen er bedre enn andre?Eller er det bare å kjøpe en pakke å prøve? MissBb;Jepp! Takk! MrsP;Endelig Cr@sh;Alt er så veldig veldig bra om dagen! Prøver å begynne å tenke på fødselen men ikke engang det synker innenfor teflonen min!! Pi@;Skal få lagt ut nå snart!!Var på msn i to sek isted men det var så mange der som jeg ikke orker å begynne å snakke med(ikke pga de er dumme,men er bare sååå lenge siden sist og da tar det evigheter liksom...) Pondusa;Tar imot tilbudet jeg vettu! Skal få organisert det ganske så straks! Epica;Vi hadde det very very koselig ja Nei tenk...tiden går jo så fort!! Men bra det ikke er lenge igjen for nå gleder jeg meg sååå til å treffe lillegull at jeg greier nesten ikke vente!!
Skytte Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #3580 Skrevet 10. mai 2006 Der var du også ja,Murmelmy!! Så koselig! Man trenger vel ikke vaske dem før man nærmer seg litt mer enn meg da...Jeg har jo 12 uker igjen enda så jeg er ute i gooood tid og vel så det! Er bare at min utålmodige,rastløse sjel syns det er så godt med alt som er unnagjort........ Hvilket nå har resultert i at jeg snart er ferdig med det meste og ikke har så mye igjen å gjøre..og det er jo også litt kjedelig kan man si..! Blir sykehusbagen neste Så har vi jo ikke montert enga enda da! Jeg er litt rar må du også ta med i betraktningene!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå