Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Skrevet

Goooooooood morning! Bare innom for å ønske deg en stråledne fin 1 mai!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei!!!

Ååååå det hørtes ut som en vidunderlig helg. Du klarer alltid å beskrive så godt. Nesten så jeg er der selv.

Hvis du er sliten, så må du huske å slappe av.

Ha en fantastisk dag

:klem:

Endret av Tulipan
Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Hei hei!! :vinke:

Håper du får en fin 1 mai!

Planene for dagen da?

Skrevet

:kyss: Der var jenta mi tilbake ja!! Savna deg jeg vettu!! :sjenert:

Høres ut som en flott kose helg, og det er ikke lenge til neste kose helg heller!!!

Skrevet (endret)
:overrasket: Dobbelt opp Endret av iss
Gjest Wasabi
Skrevet

Helgen din høres herlig ut Skytte! Ha en fin 1.mai - håper fineværet fra helgen holder seg hos dere også!

Gjest miiip
Skrevet

Driver du og poster oppdatering på dagen i dag nå eller?

Ser ut som du koste deg skikkelig på hytta. Jeg er misunnelig på sommertemperaturene dine. I Oslo har det vært grått og under 10 grader leeeenge... :sur:

Håper du har hatt en bra dag! Jeg surfer innom igjen i morra, nå skal jeg :sove:

Skrevet

MrsP;Her kan godværet bare fortsette for min del ja! Er helt ubeskrivelig deilig!!

Pondusa;Det var nesten fælt kjøre bil ja...... :grine:

MissBb;Takk du!!

Fru Biscuit;Tittei!!

Cr@h;Takk det samme!

Tulipan;Morsomt at du syns det! Skulle vært med å kosa deg sammen med oss ja!

MrsP;Har hatt en fin dag! Rapport følger!

Iss;Godt å høre det vennen! Ja det liksom hagler av kosehelger her for tiden :ler: Godt det!

Dobbelt opp av deg er bare morsomt vettu!!

Wasabi;Bortsett fra en helsike hårflokevind så er det sommer her :sjarmor:

Skrevet

TT;*kosepå*

Miip;Kommer nuh! Alltid koselig å se deg innom!Blir glad da!

Dagen idag startet tidlig! Er vårslipp her hvor alle mc og etterhvert amcarfolkene kjører i kortesje til nabobyen og plukker med seg alle i samme "båt" på veien!

Det er utrolig kult å sitte på sykkelen til sambo og vinke til alle folkene som står langs veien og venter på å se!

Men i år kommer jo ikke jeg meg på noe mc og sambo er ikke god i nakken så det ble gode gamle toyotaen.........Det var LITT surt gitt..men det må jeg bare venne meg til! Vi kjørte før alle kom frem sånn at vi fikk de på film,så nå gjenstår bare å telle hvor mange de var! Noen hundre!

Så var det skravling,pølsespising,mc titting,kafè og hjem!

Hadde med venninne H og hun storkoste seg! Det var bra!

Da vi kom hjem var jeg helt utslitt...Tåler absolutt ingen ting nå om dagen :grine:

Gikk rett i seng og lå til kl nesten var sju...Enda hadde jeg vondt i hodet da jeg våknet.Så var jeg sur på sambo som hadde lovt å komme å kose med meg flere ganger.Men han er i slekt med Albert Åberg for han skal bare og skal bare hele tiden.Dummmmmming!!!!

Til slutt kom han da og var veldig kosete.Men da var jeg sur og grinete.

Så sto jeg opp og spiste og etterpå dro sambo å kjøpte pizza...Noe jeg mente var fullstendig bortkastede penger siden vi hadde kjøpt oss matfør idag,pluss at vi har ferskt brød i skapet.Dessuten smakte pizzaen skikkelig dritt.Blæh!

Men da jeg endelig fikk pcn ble alt litt bedre! Godt å få oppdatert meg hos dere koselige jentene mine!

Skal i møte på trygdekontoret imorgen og ellers ordne div så jegfår se om jeg kommer innom.Føler mest for å sove og ligge på sofaen og mumse på sambo..Vil at han skal mumse på meg også.... :sjenert:

Lillegull sparker mye idag! Koselig!! Det er ikke dumme dager altså,er bare meg som er trøtt og litt uvel og auau.Men det ordner seg!

Imorgen er det kanskje en ny sommerdag med masse deilig sol!

Og bare tre dager til min langferie i Trheim :ler:

Skrevet

For en deilig helg dere har hatt! Og så finvær, da! Det har det ikke vært mye av her, nei!

Navndiskusjon er sikkert vanskelig. Det er jo en veldig endelig beslutning!

Skrevet

Hipp hipp hurra for Nord-Norge :hoppe: og det fine været :briller2:

Skrevet

Murmelmy,IdaC,Fjellrypa,Rognebær,Pi@ og Cr@sh;Tusen takk for koselige hilsner!!

Idag er den store effektive rydde,fikse og ordne alt mulig agen i Skyttehjemmet!!

Vi var tidlige oppe og har fått tørket støv og støvsugd i hele kåken!

Vasket grundig i yttergangen(gjett om det trengtes.........)

Og nå har jeg ryddet i et kjøkkenskap.Et stakkars lite skap med tre hyller som var fullstendig overfyllt med rask og masse rart!Men nuh er der good plass!

Sambo er i byen og ordner div manneting(bestiller vinduer og hører priser på stilas etc)

I tillegg har jeg kommet et steg videre i blåturplanleggingen og det stresser meg litt ned!Det er såå godt med alt man får gjort altså!

Møtet med trygdekontoret ble utsatt til imorgen.Etter det skal jeg en god runde innom jobben tenkte jeg.Er lenge siden jeg har vært der nå så..

Har til og med ringt Trheim og fått lagt av vogn! Er nesten mest fornøyd med det! Spesielt siden de bare hadde 1 igjen av den vi vil ha! Flaks for en gangs skyld!!

Nå gleder jeg meg bare enda mer til å dra dit!

Så har jeg ryddet ut av den ene fryseren vår og den står til avtining!

Nå kom sambo og planen min er å få ryddet på loftet idag.Har planlagt det noen dager nå!!

Gjest miiip
Skrevet
Så var jeg sur på sambo som hadde lovt å komme å kose med meg flere ganger.Men han er i slekt med Albert Åberg for han skal bare og skal bare hele tiden.Dummmmmming!!!!

"I slekt med Albert Åberg", ja... :ler::ler2:

Høres ut som om sambo har vært effektiv og ikke så dum i dag, da.

Bra at de hadde vogna i Trondheim og at de har lagt den av til deg. Hvor lenge skal dere være der? Heldiggris altså! :)

Ha en fortsatt fin dag, husk på å slappe av litt også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...