Gjest miiip Skrevet 27. april 2006 #3441 Skrevet 27. april 2006 Det er ikke flust av softiskiosker her omkring, asså... Dessverre...
Murmelmy Skrevet 27. april 2006 #3442 Skrevet 27. april 2006 Hei vennen, det var dette med å roe ned og sette grenser, da... Pass på deg selv Synes du skal legge ut bilder av den stellebaggen. Kos deg selv om dagen er hektisk og masse god tur på hytta i helgen... Vi "snakkes" til neste uke i hvertfall
Fru Blå Skrevet 27. april 2006 #3443 Skrevet 27. april 2006 Hei vennen! Den stellebagen hørtes veldig praktisk ut. Hvilket merke er det? Lurer på om de smertene du beskriver nederst i magen er lik det jeg kjente i går når jeg skulle legge meg. Det var ganske vondt og ubehagelig, men til slutt sovnet jeg. Har ikke kjent noe til de i dag i allefall. Håper du og sambo får en super helg! fra meg
iss Skrevet 28. april 2006 #3447 Skrevet 28. april 2006 God morgen!!! Men du vel søtt enda du kanskje...
Pepita Skrevet 28. april 2006 #3448 Skrevet 28. april 2006 Innom å ønsker deg en fin fredag og ei god helg!
pondusa Skrevet 28. april 2006 #3449 Skrevet 28. april 2006 Innom for å ønske deg og dine en riktig god helg!
MammaSarius Skrevet 28. april 2006 #3450 Skrevet 28. april 2006 Nå er det jammen lenge siden jeg har lagt fra meg noen spor her inne hos deg. Må bare si meg enig med de andre jentene. Du må ta det med ro og ikke slite deg helt ut!
Skytte Skrevet 28. april 2006 Forfatter #3451 Skrevet 28. april 2006 Iss;Sånn grøt er nok ikke spesielt sunt nei Og tuuusen takk for at du minnet meg på jolie sånn at jeg fikk gratulert henne! Pondusa,Takk for kos! Wasabi;Jeg trenger å høre det!Jeg er ikke flink nok til å høre på mine egne råd.Merker også nå at behovet for hile er stigende,det dumme er bare at det er aktivitetsplanen min også........... IdaC;Du har nok rett der ja..... Iss;Takk vennen! Det hadde jeg! Cr@sh;Takk du! Her er det jo sommertendenser! Men det får man ikke høre om på tvn....vi bor nord for Oslo vettu Pondusa;Så koselig! Sammen med b-hagen regner jeg med? Er imponert over den som finner på så mye greier og inkluderer foreldrene så mye,det er jo kjempebra altså! Miip;Ja det var det da.....Jo dagen ble fin! Pi@;Takk vennen! Koselig å få så mange hilsner fra dere gulljentene mine! Hver dag blir fin bare av den grunn! MissS;Det har jeg sagt mange ganger! Hadde jeg jobbet hadde jeg nok sittet i rullestol og ikke hatt et gram energi til å få gjort noe som helst....Er så glad for at jeg slipper det og for at jeg får gjort så mye annet som man ellers ikke rekker nesten! Men vil ha ting unna nå sånn t jeg bare kan ha late dager og virkelig spare opp krefter! Tulipan;Hehehe,ingen ting å unnskylde! Jeg trenger sånne leksjoner vettu! Og takk for kos! Du er nå så god! Iss;Smask!! MrsP;Skal prøve........Jeg lover...... Miip;IKKE?!?! Her selger de soft is nesten overalt! På de fleste kiosker og bensinstasjoner og kafèer! Nei,du må bare flytte til herlige softisnordnorge Murmelmy;Ja jeg vet...nå angrer jeg litt på at jeg er med på å arrangere værtfall den blåturen for der er det mest bare rot og det er stressende å tenke på Bilde ja! Det var lurt! Kanskje jeg skal ta en liten fotoseanse over helgen og vise frem litt! Fru Blå;Koselig å se deg! Ja huff sånne magesmerter er ekle... Stellebagen heter Baby Innovations! Og jeg er tilnærmet forelsket i den Enda jeg aldri har brukt en sånn før så bare "ser" jeg at denne er the one for meg!! Murf;Murfespor er alltid koselig å se! Cr@sh;Takk søte du! MissBb;Så lenge du er oppe Sovet bra jeg ja! Iss;Slumret nok da ja........... MissS;Takk det samme vennen! Pondusa;Håper du og dine også får det! Nuh er det frokost og så en etterlengtet runde!!!!!!!
Skytte Skrevet 28. april 2006 Forfatter #3452 Skrevet 28. april 2006 MammaS;Heisann! Ja nå er det ei stund siden sist,men sånn blir det nå bare noen ganger! Koselig å se deg i alle fall!
Pi@ Skrevet 28. april 2006 #3454 Skrevet 28. april 2006 Godt du er på beina ennå og ikke har slitt deg helt ut. Funker msn'en din nå?? Synes du skal lytt til kroppen når den sier ifra at den er sliten. Hvis du ikke gjør det så kan den gå til full streik, og da hjelper det ikke med en lang liste over ting du MÅ gjøre (det der VET jeg). Sånn da har jeg også moralisert litt ovenfor deg Skyttevennen og til deg og lillegull
Gjest miiip Skrevet 28. april 2006 #3455 Skrevet 28. april 2006 Det aner meg at vi har noe forskjellig oppfatning av hva som er "langt" til nærmeste issalgssted... Håper på oppdatering fra deg også. Ser at du sniker deg rundt her inne fremdeles. og kos deg masse i helga!
Fjellrypa Skrevet 28. april 2006 #3456 Skrevet 28. april 2006 Kos deg i helga, og pass på at du får slappet ordentlig av!
Skytte Skrevet 28. april 2006 Forfatter #3457 Skrevet 28. april 2006 LT;Takk det samme! Pi@;Snuppa mi!Jeg trenger at dere gjør det..og for hver gang jeg hører det så vet jeg at dere har rett.......men bare litt til...bare jeg får unna bittelitt til SÅ!! I promise! Har ikke prøvd msn min idag... Har hastet gjennom runden nå.Er ikke helt fornøyd med meg selv når jeg stresser gjennom bøkene deres men... Ble jo bare sååå glad for å lese at Fjellrypa har kylling i magen!!! Utrolig denne utviklingen vår altså..*sukk* Ellers så ble sambo kjempelei av å ikke få plage meg mens jeg var på nett,så han dro plutselig til byen og skulle kjøpe seg noe Jeg måtte bare le! Kan ikke huske sist han frivillig dro til byen alene! Han hørtes ut som DEN trassungen! *knis* Så har vi bestilt hotell i Trheim neste fre-søn Trenger jeg si at jeg gleder meg eller??!! Min første tur på månedsvis!! Jeg er jo helt spedalsk etter å komme meg vekk et par dager! Skulle selvsagt ønske det var en uke eller to med ordentlig ferie,men shoppingweekend i trøndelag går veldig bra det også! Er bare litt trist at vi ikke har penger til ei natt eller to til når vi først er der....Vil jo så gjerne treffe vennene mine der,men spørs om det blir mye tid til det innimellom shopping og pleie av kjærligheten Nå kommer sambo hjem snart og da måtte jeg være ferdig på nett sånn at vi kunne pakke og komme oss på hytta.....Jada masa!! Et sted inni meg har jeg LITT lyst til å bare være hjemme men... Blir reker ikveld og grillspyd imorgen så da blir jeg med vet dere Savner dere mye og kjenner at jeg er litt lettrørt idag..litt sånn hormonell..har ikke hatt noe "anfall" siden onsdag før påske...SÅ er litt redd jeg skal få et sånt gråte attack foran svigers...det ville vært jævlig flaut for jeg tror ikke de skjønner så mye av sånt.De har bare guttebarn og er ikke så vant som mamma f.eks... Min snille gode mamma! Som hadde kjøpt sengesett til vognteppet til lillegull,sa jeg det? Og pappa bare lo og sa hun var helt hekta! Han hadde forresten sagt til mamma en dag,at han skulle ønske dette var over Tror han gruer seg en hel del til det jeg skal gjennom! Han er en tøffing,men syke "barn" gjør han vondt! Så jeg tipper han tenker en del på smerten jeg skal føle..og nå begynte jeg å grine pga jeg tenker på at han tenker på det!!!Huffalæll! Jeg tror jeg bare må få hoppet i dusjen og kommet igang her! Håper alle sammen har det riktig så bra nå! Glad dere finnes!
Skytte Skrevet 28. april 2006 Forfatter #3458 Skrevet 28. april 2006 Miip;Ja det er nok mulig det! Vi er jo ganske vant med avstander her da! Jeg har nærmeste soft is sted ca 150 m borti nabolaget jeg da.........!! Herremin,jeg tror jeg har glemt å skrive hva jeg gjorde igår! Skrev bare litt om besøket hjemme og da begynte jeg å grine..Jeg er skikkelig rar idag! Håper det går bedre med deg! Fjellrypa;Heeeia du! Gravide kvinne!! Hoho! Skal slappe av i helga ja! Må sjekke om jeg har skrevet noe om igår........
Skytte Skrevet 28. april 2006 Forfatter #3459 Skrevet 28. april 2006 Igår var vi altså på en skikkelig runde! Først i byen og gjorde enda et par ærender.Får liksom gjort så mye mer når sambo er hjemme..hmmm... Så dro vi til mormor og koste oss stort! Fikk stekt seifilet til middag,nammm!! SKulle egentlig til søss i bursdag til typen hennes,men så skulle hun på jobb så det gikk ikke. Dro innom mam og pap isteden! Der fikk lillegull gave-IGJEN! Bortskjemt allerede! Og vi skulle bare vente for det skulle bli myyye værre sa de Og for hver gang jeg skjemmer bort hunden deres så skulle de ta igjen mye værre på lillegull Raringer! Og mamma fortalte at jeg begynte å spise grøt da jeg var 5 uker Hun fnøs temmelig høyt da jeg fortalte jeg hadde hørt at barn burde være borti 6 mnd før de fikk fast føde..................ups! Hun hadde ikke nok mat til meg så da ble det flytende grøt...æsj,stakkars meg Men tenk da,5 uker...hmm..! Etterpå kjørte vi til sambos bror på ekstra kakeslaberas siden det var igår han virkelig hadde bursdag! Var godt å komme hjem ja! Bortsett fra at jeg har sånn verk i bena om kvelden at jeg blir helt fytti bikkja det er plagsomt..........!!! Akkurat som jeg har maur inni bena Farsken..nå er sambo ferdig i dusjen også så nå MÅ jeg avslutte....Hadet!
Gjest Epona Skrevet 28. april 2006 #3460 Skrevet 28. april 2006 Flytende grøt fra 5 uker! Hihi! Men jammen ble det en energibombe av deg også da! Riktig god helg, skjønne, gravide Skytte!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå