Cr@sh Skrevet 22. april 2006 #3364 Skrevet 22. april 2006 (endret) Hellu! Er det bra i nord i dag? Håper det. Her nede er det skikkelig deilig vårvær... Håper dere har det samme! Endret 22. april 2006 av Cr@sh
Tulipan Skrevet 22. april 2006 #3365 Skrevet 22. april 2006 Hei på deg!!! Nå ble jeg glad altså. For å lese at det ikke bare er meg som kan få orgasmer som ender i krampelatter. Er ikke det en bare helt nyyyyydelig latter???? Gjør liksom godt i hele kroppen :grine2: .Trodde frem til nå at det kanskej bare var jeg som var helt merkelig. Mannen ble nok litt lei seg første gang det skjedde. Helt til jeg fikk fortalt hvorfor jeg lo :grine2: :grine2: . Det ble han skikkelig STOLT Nå må du ha en strålende lørdagskveld.
Gjest Myztica Skrevet 22. april 2006 #3366 Skrevet 22. april 2006 Bare innom for å si hei Håper vi kan snakkes på msn snart
Skytte Skrevet 23. april 2006 Forfatter #3369 Skrevet 23. april 2006 Pi@;Håper virkelig du kom deg på kjøkkenet og fikk i deg mat MrsP;Kul og kul,jeg vet nå ikke Litt rar heller kanskje!Menmen,dere er nå her enda Wasabi;I know! Sambo støvsuger,men jeg greier å vaske sånn høvelig! Har en kjempefin ergonomisk mopp som er superlett,så når jeg er i fin form går det bra! Men det er helt sikkert ikke støvfritt på de vanskelige stedene.......Men det bryr vi oss ikke om! Murmelmy;Takk! Håper du også har hatt det fint! Pondusa;Nå har jeg sendt siste magebilde og et bilde av gliset til sambo! Men vet ikke hvor bra det egentlig var.Men men får nå sett litt! Cr@sh;Måtte ta unna litt støv og skitt...Men det var siste gangen jeg vasket dusjkabinettet for det holdt på å ta knekken på meg.Så nå har sambo fått en ny oppgave! TT; Bra det ikke bare er meg som gjør uvanlige ting!! Pondusa;Takk for forflytningen,hehehe! Iss;Dere er nå bra effektive!! MrsP;Heeeia snuppa! Cr@sh;Hadde finvær helt til kvelden og regnet kom..Men siden snøen smelter av regnet så gjør det ingen ting! Tulipan;Hoho!! Så bra at jeg ikke er alene!! Vi kan danne en eksklusiv klubb LinKri;Så godt å se deg vennen! Ja håper vi får til det snart! Iss;Kjøss tebake Cr@sh;Goooood morning!!
pondusa Skrevet 23. april 2006 #3370 Skrevet 23. april 2006 Jejj! Skytte vil ha bilder i boka si: Først et av den utrolig nydelige skyttegullmagen, uke 26: :grine2: Så et bilde av gliset til skytte :skjeggebass: : (for de uinnvidde en yamaha yzf R1) Nå kribler det i føttene igjen, er tross alt 6 år siden vi solgte mc`en, men er noe med når de første syklene kommer ut om våren. Den nye eieren av "vår" sykkel bor her i byen, så vi ser sykkelen ofte.
Skytte Skrevet 23. april 2006 Forfatter #3371 Skrevet 23. april 2006 Nå er jeg her!! Fikk som sagt besøk på fredag og det var kjempekoselig! Spiste lørdagspizza(som smakte skikkelig fælt syns jeg...blæh!) og så på idol! Må si at det var kjempesynd at Ørjan røyk ut Men fortsatt har vi med en nordlending Håper bare hun finner en passende sang til fredag for nå var det ikke bra... På lørdag var vi oppe i passende tid og kjørte til MiR! Var enda god tid før vi skulle treffe de andre to,så vi fikk shoppa litt! Snille sambo som hadde gitt meg kortet sitt! Dvs,det skulle bare mangle,for det blir nå mest bare ting til lillegull da! Igår ble det; *2 søte lysegrønne håndduker som lillegull skal ha *Sånn himmelsk deilig pledd som TT har til Jacob(tror det må være samme..) *2 par urolig søte sommersokker *Dyne 65*80 Og tre boksertruser til meg selv! Var sååå morsomt å treffe to av mine tidligere klassevenninner igjen! Husker ikke sist vi så hverandre,men det er maaange år siden! Men det virket ikke sånn! Vi lo og lo og mimret og planla treffet på null komma niks! Like effektive som før! Men vi ble ganske overrasket over oss selv at vi virkelig fikk unna alt så fort! Skal ikke være store greiene da,men litt må man jo ordne! Så får vi bare håpe at mange kan komme! Egentlig skulle vi overnatte der,men så ble det til at vi kjørte hjem igårkveld. Var ganske sliten av bilkjøring på humpevei og litt mye gåing..Men lå på sofaen sammen med sambo og kosa oss med sånne morrovideoer på nett! Holdt på å le oss skakke av og til! Utrolig hvor morsomt det er med folk som faller........!! Sambo klarte selvsagt aldri å legge seg så tilslutt måtte jeg kjefte han i seng.Da lå han med hodet helt på skakke og snorket som en idiot i stua...Heldigvis ble det bedre da han kom i senga.Men jeg er spent på hva legen finer ut på torsdag... Idag sov vi lenge.Jeg våknet av nok et grusomt mareritt Gråt og gråt i armene på sambo en lang stund før jeg fikk det ut av hodet sånn høvelig.. Fy fabian jeg er lei av sånne fæle drømmer...Det er så vondt og fælt inni meg.Jeg blir jo så redd og lei meg..Ikke så fin måte å starte dagen på akkurat... Drømte masse krangling og skikkelige stygge ting som ble sagt mellom meg og ei tante av meg.Husker jeg var helt lam av raseri og følelsen av å ville kveles.Hun var så fæl..og jeg sa så mange stygge ting og vi sloss.Så bare fikk jeg nok og tok tingene mine og dro ut. Da var jeg i yttergangen til mamma og lette etter brillene mine.Hørte at mamma ropte til broren min at han måtte forte seg å hente meg. Så ble jeg skutt i ryggen og falt inn døra mot mamma....Da hadde tanta mi skutt meg... Tenk da,å drømme noe sånt..Jeg føler meg jo helt ja jeg vet ikke...Vondt er det i allefall.Jeg begynner jo å lure på hva som svirrer rundt i hodet mitt.Om jeg er helt splitter pine gal.om det er fæle ting i underbevisstheten min eller hva søren det er som gjør dette...Jeg vil i allefall ikke ha sånne mareritt!!!!!!! Jeg måtte bare skrive det ned.Det hjelper liksom når man skriver ting av seg.. Håper ikke dere tror jeg er helt psyko.... Da vi kom oss opp var alt bedre.Sambo nyter fridagen sin på sofaen.Han elsker å ligge der å se film og sport! Jeg har ordnet litt med bildene våre og nå skal jeg ta meg en runde her inne,så nå skal han få fred! Men ikke snakk om at vi kan kaste bort en hel dag på ingen ting Enten må vi få ryddet på loftet eller så må vi få begynt på en ny samboerkontrakt og testamente! Skulle egentlig ta med bestemora hans på kafè,men så var hun ikke hjemme. Men noe fornuftig må vi da få gjort før kvelden kommer!
Skytte Skrevet 23. april 2006 Forfatter #3372 Skrevet 23. april 2006 Pondusa;Tuuusen takk igjen!! Det er litt fælt å vite at jeg bare får SE på sykkelen i år og ikke være med på en eneste tur...Meeen,det er nå så! Takk for at du syns magen min er fin! Syns den henger sånn..?! Nei jeg vet ikke
iss Skrevet 23. april 2006 #3373 Skrevet 23. april 2006 Ille med sånne drømmer da snuppa... Og nei, jeg tror ikke du er splitter pine gal, jeg tror du er en helt normal gravid kvinne! Men kunne ønske du kunne slippe mareritt.. Jeg er også spent på legen til torsdag! Hadde vært greit for deg og lillegull at han sluttet å snorke snart! Stakkars lillegull, tenk om h*n ikke får sove fordi pappa snorker så ille! Nei, får ordning på det nå! Før du setter igang med alt mulig, så må du kose deg på runden din nå da!
iss Skrevet 23. april 2006 #3374 Skrevet 23. april 2006 Jo! og sambo synes sykkelen var fiiiin! han har hatt to sykler selv.. Men han synes går altfor fort da Nå flytta sambo seg fra den ene til den andre siden i soffan. Han er fyllesyk, så nå ble jeg sånn
Skytte Skrevet 23. april 2006 Forfatter #3375 Skrevet 23. april 2006 Iss; Må bare legge han i stabilt sideleie og be han om å være i ro!! Har kosa meg på runden min ja! Tankene om marerittet slipper mer og mer heldigvis.. Sambo har sovnet på sofaen..Han har jo vært oppe i 3,5 timer allerede Snakker om sløkkis!! Hohoi han kan bare sove mens han ikke skjønner hva som venter han om noen mnd! Men må vekke han for jeg greier ikke en hel dag uten å føle at jeg har gjort noe! Først skal jeg lufte meg litt før både jeg og pcn smelter her Veldig veldig varmt! Snakkes!!
Murmelmy Skrevet 23. april 2006 #3376 Skrevet 23. april 2006 Halla snuppa! Jeg har gudskjelov sluppet unna disse marerittene de snakker så mye om i forbindelse med graviditet. Takk og lov. De få gangene jeg har mareritt så er de i hvartfall så innmari virkelighetsnære at jeg blir skremt. Men har aldri begynt å gråte av en drøm...men nå gråter jeg kun av å se triste ting på tv...sjelden ellers. Håper kveldn din blir fin
Cr@sh Skrevet 23. april 2006 #3377 Skrevet 23. april 2006 For en flott mage, Skytte! Den er jo bare helt nydelig... Tenk hva som er inni der....!
Pi@ Skrevet 23. april 2006 #3378 Skrevet 23. april 2006 Nydelige Skyttemagen Huff for et grusomt mareritt
Fjellrypa Skrevet 23. april 2006 #3379 Skrevet 23. april 2006 Nydelig, nydelig mage! Huff for et guffent mareritt! Håper du har fått det ordentlig ut av kroppen og hodet, og at denne natten byr på ordentlig god og drømmeløs søvn!
Missbumblebee Skrevet 24. april 2006 #3380 Skrevet 24. april 2006 Heia snuppis! Så fælt det er med sånne mareritt altså. Jeg har hatt endel av dem etter at jeg ble gravid selv, og det er IKKE morsomt! Magen din er jo bare kanonfin! den henger overhodet ikke altså!! Håper du får en kjempefin uke, uten mareritt av noe slag!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå