Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sier det samme som alle andre her, ser ut som om du har kosa deg masse i påska!! Skal bli deilig å få deg tilbake i normalen :ler: Egoistisk jeg ;)

Natta :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og der var Skytte snuppa endelig tilbake ja :klem: Høres ut som at du har hatt en fin påskeferie. Nå må du ikke slite deg helt ut på alle dagbokrundene du må ta her inne.

Du vet at du har lov å ha bittesmå pauser innimellom også?

Skrevet

Godt å ha deg tilbake, og fint å lese at du har kost deg i påska.

:klem: og :kyss:

Skrevet

Moooooorning!!!!! Eller god eftermiddag! (på nordlands dialekt)

Skrevet

Hellu snuppa!

Høres ut som du har hatt en helt super påske!

Innom med en liten 25 ukers klem :klem: !

Skrevet

Høres ut som du har hatt en deilig påske! Godt å høre! :klem:

Skrevet

Morgen :klem: til snuppa. Lenge siden du har vært her inne....

Håper alt er vel med dere.

Skrevet

Heia snuppi! Så deilig du har hatt det i påsken da! :)

Er godt med litt hverdag etter at så mye har skjedd på kort tid.

Onsdags :klem: til deg og knøttet.

Skrevet

Innom med en klem! Altfor lenge siden jeg besøkte deg her inne sist, men du har vært borte du og så jeg får være tilgitt! ;) Hørtes ut som en super påske! Ble helt overveldet av å lese referatene dine, de boblet over av Skytteenergi! Du er en energibombe, men det vet du vel! :klem:

Ha en nyyyydelig dag! :vinke:

Skrevet

Heeeeia!!!!!

Jeg er her altså.......er bare atte hver gang jeg planlegger kg tid så kommer det ting i veien som varer lenge...Sambo er hjemme fra jobben(vond fot,overhode ingen ting dødelig ;) ) så han har kidnappet maskina de lux! Lastet ned og brent filmer og musikk som en gal! Skulle nesten tro han aldri fikk låne pcn......... :sjenert:

Men altså! Igår var jeg på kontroll! Og alt var bare såre vel!Lillegull sparket og herjet vilt da JM hørte på hjertelyden som lå på 155 da h*n roet seg!

Ellers var urinen fin,BT 120/70,ingen ødemer,vekt 78,5! Det betyr 5,5 kg tilsammen til nå og det sier jeg meg veldig fornøyd med!

Eneste var litt lav blosprosent så jeg har begynt å spise jern!

Men sa til JM at hvis magen ble steinplagsom og det lå an til fare for hemorider så slutter jeg! For det nekter jeg å påføre megselv.........*grøss*

Så snakket vi litt om tiden fremover og sv.skapskurs som begynner i mai/juni.

Og at jeg sikkert nok blir å føde i Pondusaby siden de har fødeavd og drugs der :sjarmor: Her er det bare fødestue og ikkeno drugs...!Så for å være på den sikre siden drar jeg dit.Også med tanke på at mamma har tre keisersnitt bak seg.

JM var enig med meg at det var lurt å ha det meste i orden til slutten av mai ca,pga "faren" for en het sommer med laber energi! Evt så vet jeg jo ikke hvordan formen blir etterhvert som jeg blir større heller.Litt fint å føle at jeg hadde en god idè og ikke bare var stresset for å være ute i god tid!

Er jo ikke mye som gjenstår da sånn egentlig.Vi får jo vogn og seng så det må liksom bare handles inn! Så må vugga fikses før vi får den i hus,og skinnposen må renses.Vi har jo det meste av klær da...! Tror jeg i allefall :ler:

Ble nå et par bodyer og ei str.bukse til igår da...

Var på behandling og terapytten min var veldig fornøyd med at jeg ikke har gjort annet enn å kose meg og tatt livet med ro! Jeg var mye bedre enn jeg har vært på lange tider! Han lurte på om jeg skjønte hva det betyr,på hvilket jeg svarte at ja da kan jeg rydde loftet og vaske litt rundt her og der!!

FEIL!!!!!!!! Da så han oppgitt på meg og lurte på når i verdens navn jeg skulle lære?!?! :ler: Jeg skulle fortsette og ta det så kuli sånn at jeg hadde masse å gå på når babyen kommer....! Jepp! Er bare at jeg må få unnagjort litt før jeg kan slappe helt av! Men det blir!

Var en runde i byen og traff venninne S! Det var koselig!

Fiskeboller til middag før jeg brøt løs på kommoden i gangen........At det er mulig å samle på så mye dritt...Det er bare 6 skuffer i den og jeg har bare ryddet i fire av dem,men allerede har jeg kastet en halv søppelsekk...

Deilig med tomme,rene skuffer :sjarmor: Tror jeg har en liten fetisj for det :ler:

Må jo ha et sted å ha lillegulls ytterklær etterhvert............!

Sååå fikk jeg besøk av tremenningen min fra Oslo! Har ikke sett henne siden i sommer så det var jo koselig! Mimret og skravlet og spiste god mat!

Supertante og gudungen min var også innom en tur!

Idag var jeg tidlig oppe og ryddet kjøkkenet og la sammen klær(har vasket 5 maskiner de to siste dagene! Har bare to igjen så er det tomt!)

Så var det frokost og tid for at tremenningen skulle reise!

Så handlet jeg ferskt brød til min fotvonde mann som i tillegg begynner å bli forkjølet.....hjelpes!

Så bare MÅTTE jeg inn hit før han fortsetter.Heldigvis er han i sån komamodus et par timer etter han har stått opp,så jeg skal rekke litt av runden min nå!

Legg merke til at jeg skrev litt,må bare innse at jeg ikke rekker alt alltid...desverre :grine:

Men tusen tusen millioner takk for hilsningene jenter! Jeg har ikke glemt dere altså! You are always on my mind! *SMASK*

Skrevet

heisann, da ser vi veldig frem til å hilse på dere i sommer en gang... :ler:

Skal forhåpentligvis oppom å snuse på tantesnusket mitt i dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...