Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Skrevet

Turbo skytte!!

Bra at L var snill og god idag da. Det likte jeg! Og :hoppe: for bolero som fremhever magen :sjarmor: You sexy little ting!!

Deilig å ha levert sykemeldingen, til tross for kaos!

Sett deg ned og pust inn dypt ett par ganger nå snuppa...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Miip; :ler: Ja det syns du vel!!Da får jeg jo ikke gjort meg ferdig med avhandlingene mine!

Glemte forresten å fortelle at jeg har fått DEN fete konvolutten fra mmi idag! Med en megaundersøkelse i :sjarmor: Har ikke åpnet den enda,men gleeeder meg til å gjøre det! Skal prøve å gjemme den til påske!Sa ja til det da jeg svarte på en sånn undersøkelse på tlf da jeg var hos mamma!

Hun dama som gjorde undersøkelsen var helt stum nesten og visste ikke hva hun skulle si for jeg var så blid og snakkesalig og så gjerne ville være med på en mer omfattende undersøkelse :ler: Lenge imellom hver gang hun traff på sånne folk sa hun! Og da måtte jeg jo bare innrømme at jeg for det første eeeelsket skjemaer og for det andre har jobbet med spørreundersøkelser selv så jeg vet hvordan de har det!

Men nå mååå jeg spise!

Har forresten just snakket med svigerinna mi og vi skal begynne kl 18 med den maten så da er idol en saga blott :grine: *blør i hjertet*

Gjest miiip
Skrevet

Jeg synes ikke du høres barnslig og teit ut, mer helt normal. Tror alle har sånne følelser innimellom. Ikke alle som tør å innrømme dem, bare!

Og jeg ser deg for meg med svart bukse, singlet og orange bolero! Jeg digger orange!!! :klappe: Du kommer til å bli den snacksy gravidbaben! :ler:

Ikke stress ALT for mye nå da. Håper bursdagen i morra blir kjempekos!

:klem:

Skrevet

Iss;Puster som bare det jeg :ler:

Ja det var skikkelig fint at hun var sånn som jeg vil en venn skal være!Håper det fortsetter sånn!

Miip;Puh! Bra du ikke syns jeg var et skikkelig egghead.... :ler:

Tror den kommer til å bli slitsom men bra! Blir vel 130 gjester.........!!

De er tre som feirer den sammen da! Men familien skal på middag kl 17 så det blir å gå slag i slag! Trenger nok rullestol på søndag :ler:

Men nå:

*spise

*pakke inn gavene

*skrive på kortene

*hente sambo

*lage middag??

*pynte sjokkiskake

*hjelpe til med bursdagsforberedelser

*FORHÅPENTLIGVIS få tid og energi til å deise over mannen :hoho:

Skrevet

Stor :klem: til Turbo-Skytte!

Ang. det med x`en til sambo, så synes jeg ikke du er barnslig.

Er vel lik deg der med sambo`s x, som er både stygg og dum!

Men jeg er jo suuuper sjalu!

Men du er best, du har sambo og hu kan gjemme seg under en buss!

Vis den flotte magen din, smil og vis at livet er flott og at hun stakkars har det ikke så godt! :sjarmor:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet
Syns alle jeg er skikkelig barnslig og teit nå.......?

Nei,jeg synes ikke du er barnslig iallefall! :kose:

Du ar fortalt litt om en av eksene til samboeren din. Regner med at det er henne du snakker om nå?

God helg vennen!

Gjest miiip
Skrevet

Åssen i granskauen får du til å henge her inne samtidig som du lager middag, henter sambo, pynter sjokoladekake osv???!!! :overrasket: :klø:

Du kan gjerne sende over et av dine ekstra sett med hender, litt simultankapasitet og en liten dæsj med energi! :ler:

Skrevet

!!! GOD PÅSKE !!!

påskeklem fra Hannemor/Murmelmy

Skrevet

Husker ikke om jeg sa det til deg på msn da du snakka om X'en til samboeren din, men: jeg tror rett og slett ikke det er meninga at man skal like X'er til kjæresten sin.....!!!!!

Gjør ikke jeg i allefall :sjenert::ler:. Du er ikke barnslig, bare helt vanlig.

Du kommer til å være savna på idolchatten. Kanskje det bare er meg som dukker opp i kveld :grine:

Du må huske å kose deg med bursdagsforberedelsene og sjølve festen i morra, ikke bare stresse.

Skrevet

500 mer i selvtillit er digg en gang i blant!

Utrolig tempo på deg for tiden! ER helt imponert her jeg sitter!

(skal ikke sitte så lenge, jeg skal lage middag med marinerte scampi, nam!)

God påske!

Skrevet

Heisann!! Ser du er tilbake fra party!! Sexy skytte!!

kort referat fra idolchat. Vi var enige om stolen: Marita, siri og wiswas! og vi fikk rett!! :hoppe: Så det var morro!!

Og det var siri som gikk ut igjen, heeeelt greit!! Aleksander var rå idag!! det var også jonas! vivan var som alltid bra!

Savna deg da.. Så først ut som om det kun skulle bli pi@ og meg, men så kom rognebær og jolie etterhvert.. Og miiip var innom en kort tur!

Skrevet

Eller var diskusjonstemaer:

- marion ravn datt ned trappa i sist program, ingen av oss fikk sett hvorfor da men

- de hadde kraftige øyenskygger idag

- ørjan hadde colabunner som briller da han var liten. De var ILLE

- gud så stygg moten var på 80 tallet

- bilen til miiip

- at pi@ ikke får strekk merker, kun legger på seg 5 kg og magen er flat dagen etter fødsel, at ungen sover hele nattan fra første dag, at fødselen ikke gjør vondt

:klø: Tror det var det viktigste....

Skrevet
- at pi@ ikke får strekk merker, kun legger på seg 5 kg og magen er flat dagen etter fødsel, at ungen sover hele nattan fra første dag, at fødselen ikke gjør vondt

:klø: Tror det var det viktigste....

:grine2: Og at jeg kommer til å kunne trene helt fram til fødselen :grine2:

Skrevet

Heia! Håper frdagen ble fin uten idol også...

En masse fin og god helg, god påske og god morgen til deg! :klem:

Skrevet

Hei på deg!!!

Og du sier jeg ar et tempo???? Jeg blir helt svett eg av å lese hva du får til på en liten stund i løpet av en hel dag.... *PUH*. Men så er det vel litt sånn at det jeg synes er en normal dag, det er hektisk for en annen og om vent....

Synes ikke du er barnslig i forhold til X'en. Jeg har ikke møt X'en til mannen, men hørt om henne. Og her om dagen sier mannen: så du hu som akkurat var på tv'n?? Ja... Det er Xen min. HVA??? :overrasket: . da merket jeg at sjalusien kom løpende. Vet ikke hvorfor, men....

Håper du får en fin dag med bursdag og det hele. Og husk å kose med magen med gjevne mellomrom (og mannen selvagt :sjarmor: )

Gjest Myztica
Skrevet

Hei vennen!

For et tempo du har!! Jeg er ikke så mye på nett om dagen jeg heller, forklaringen finner du i dagboka mi. Men håper jeg kommer sterkere tilbake etterhvert.

Skrevet

Hei vennen.

Håper alt er bra... at helga er god og at påsken blir like så...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...