Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og der fikk jeg deg jammen over på ny side gitt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper helga ble bra, og du fikk slappet av på hytta!

Skrevet

Blir vel sikkert litt sent før dere er hjemme, håper dere har hatt en super helg med gamle og unge!

:klem:

Gjest miiip
Skrevet

Supre Skytte!

Håper helga har vært bra og at du får masse tid til å slappe av og gjøre ingenting i uka som kommer. :klem:

Skrevet

Sendte skytte en sms og lurte på hvordan helgen hadde vært. Dette fikk jeg til svar:

Heia! Helt utrolig bra altså! Men jeg har styrt så på at jeg er helt utslitt.. Men det går over! Er på tur hjem nå. Så skal vi i bursdag! Blir nok ikke på nett før i morgen...

Og nå tror jeg at jeg har fått med alle !! til skytte også.... :ler:

Skrevet

Morn morn snuppa! :klem:

Vi venter på ditt blide åssyn.... :ler:

Skrevet

God morgen til deg, håper helgen har vært bra, og at uka blir super!! :klem:

Gjest miiip
Skrevet

Nå venter vi på Skytte på runde...

Men du skal få lov å sove lenge og slappe av litt først, asså...

Og så må du love å ha litt lavere tempo denne uka enn forrige. :klem:

Skrevet

God morgen mine søte små!! Tjihi!!

Så godt å komme hjem her og se så mange hilsner til meg!Men må si jeg ble imponert over at hele lørdagen kom og gikk uten EN aprilspøk her inne :ler:

MissS; Jepp! Guongen min,E får ikke plass tl å være med oss opp i påsken(pluss at han jo faktisk ikke er foreldreløs da..... :sjenert: ) så vi måtte feire litt påske allerede nå! Og skal hilse og si det var en ni åring med tallerkenstoreøyne som fikk et sånn king size påskeegg FULLT av godis!!

Eh..JA jeg er fæl til å skjemme han bort.......................!! Men det er jo så morsomt! Og han er så snill og rolig og gjør ingen sprell og hører på alt som blir sagt,så jeg syns nesten synd i han!

Miip; Nei :grine: Men jeg tenkte på dere ja!! Og irritere meg grønn over svigermor som er sååå fan av wiswas!! Hallo damen,hvor er hjernen liksom?!

Ja HVA ligner egentlig grisen?!?! Jeg ligner litt i flekkene føler jeg :ler:

Tempoet er noe for høyt om dagen ja...men men!

Tulipan; Ja det går unna her i huset! Hadde planlagt en usynlig dag idag men........

Rognebær;Hehehe,ja villsvin ligner grisen de også!

Det er litt hektisk og da tror jeg det bare automatisk blir litt vel mange !!!! i flekkene...Jeg prøver å gjøre meg usynlig denne uka,men så langt har det funket dårlig gitt....*ringe Harry Potter og be om å få låne usynlihetskappen hans*

Det ble trangt ja! Og nå begynner jeg å få litt problemer med denne liggingen,så andre natta tok sambo soffen....Snufs! Var på do i 6 tiden så da måtte jeg bare stå og se litt på han! Fiiine mannen min!

Men så våknet han og så omtr slik ut; :overrasket::ler: Kanskje ikke så rart siden jeg sto 30 cm unna og niglodde på han :ler:

Pondusa; Ja det var akkurat den ingentingen.....

Iss; Så koselig!! Hvordan hadde dere det?!?!

TT;Hmmmmmmmm.....har du født til nå da?!

Pondusa; Grattis med ny avatar du!! Hun var lekker gitt! Og hvilket sjarmerende navn :ler:

Ja det har du rett i! Er jo 23 uker nå! HURRA!!!

TT;Jammen meg var du det ja! Men nå er det jo blitt mandag...må innom deg etterpå!

Tulipan;Kos tilbake!

Miip; Så sent du er oppe!!Hva har du drevet med i natten?!

Pondusa;Takk du! Ble bare nesten..

IdaC;Takk så koselig! Kommer referat straks!

Pondusa; Det gjorde du ja! Flinking!

Tulipan; Så koselig å få så mange klemmer! Kjenner jeg blir helt rørt jeg! At du er innom og koser på her enda jeg er borte! Takk!

Fru Blå;Takk og takk du!

Murf;Joda...! Litt så!

Pondusa; Hadde det jo egentlig kjempebra,men...Det er alltid et men sant?

Cr@sh; Takk det samme du!

MissS; Tusen takk!

Miip; Jeg vil så gjerne slippe å gjøre noe denne uken,men vet at jeg må gjøre en del.....*inhale* *exhale*

Pondusa; Hehehe! Bra du hadde oversatt den til norsk :ler:

Iss; Koselig at du er innom! Gleder meg til å høre om turen!

Pondusa,IdaC,MissBb og Miip; Mårn! Nå er jeg her! Men bare for et lite øyeblikk desverre......

Skrevet

Nice tu see ju! :klem:

Tenkte å skrive den på kav norlenning, men da hadd ikkje de ainner tuppen skjønt bæret.

Skrevet

Skal prøve å ikke komme med verdens lengste oppdatering her nå!

FREDAG:

*Fikk pakket og dusjet i turbofart

*Hentet sambo,handlet

*Hentet lille E

*Lagde påskeoverraskelse til E,pakket i bilen

*Hentet S som skulle haike med oss

*Kom på hytta,så IDOL og spiste pizza (hadde med hjemlagapizza!Fikk overbevist svigers om at vi ikke trenger sånne svære herremåltid hele tiden hver eneste gang..)

*Så tv og satt og kjente på lillegull som romstrerte masse :grine2: Det var så godt å kjenne!!

*Sov dårlig pga lite plass,samt problemer med at det ikke er spes behagelig å ligge på magen.....

LØRDAG:

*Lå litt utpå etter at sambo og E hadde stått opp,fikk jo hele senga for meg selv da!

*Lang og god frokost

*Begynte på badet...Ryddet og vasket absolutt alt unntatt tak og vegger.Kjente at jeg nesten ble forbanna på svigers som samler på ALT!!!

*Sambo hentet meg og bestemora og kjørte oss ned på isen! Gamla på 94 år på scooteren og jeg inni pulken!

*Været var helt fantastisk!

*De andre var der ifra før og fisket,men var først da jeg rigget meg til at det ble napp! Fikk ei røy på ca 400gr! *fornøyd*

*Tilbake på hytta begynte jeg på kjøkkenet...Og der ble jeg resten av dagen/kvelden...Himmel og hav at det er mulig å ALDRI rydde eller vaske ut avet jæ**** skap...Svigers er der ca 48 helger i året,samt alle ferier så de burde jaggu meg kunne skjerpe seg!

*Ble HELT invalid omtrent...Sambo var streng med meg flere ganger og sambo til svigermor også,men jeg MÅTTE gjøre meg ferdig(tvangstanker)

*Spiste wok,så litt tv og la meg...uten sambo....

SØNDAG:

*Var nede på isen og kosa oss i steiksola! Hadde bål i strandkanten og satt på reinskinn og lurte på om jeg fikk farge eller sånne pigmentflekker til slutt :ler:

*Svigermor fikk en fisk som var større enn min :frustrert:

*Vasket bare et hjørneskap i stua

*Pakket og kjørte hjemover

*Leverte E og var i bursdag til faren hans

*Hjem i 22 tiden,pakket ut,dusjet og zzzz

Skrevet

Høres ut som en fin men veldig innholdsrik helg ;)

Skrevet

Hehe,var det jeg tenkte på,Pondusa!

Idag hadde jeg planer om å ikke gjøre noe annet enn å være her samt sende en mail jeg heeeelt har glemt av! Og ringe ei som har bursdag!

Men så ringte L og var veldig selskapssyk da.........Og da måtte jeg jo bare si at hun kunne komme innom og at jeg kunne være med ut å kjøre en liten tur..Men jeg har ikke lyst.Jeg har ikke stelt meg enda,men må gjøre det for hun kommer om 20 min.

For idag er en sånn skikkelig vondter dag og da orker jeg bare ikke noen ting.Og værtfall ikke folk som akkurat L.Er litt stygg nå,men jeg vil bare være med dere...

Skal prøve å komme unna så fort jeg bare kan!

Kan jo ikke bare syte da! For dagen begynte jo helt perfekt!

Var på do i halv seks tiden og da jeg la meg igjen kjente jeg at lillegull våknet til liv! H*n var veldig svak og forsiktig først,bare såvidt jeg kjente noe.Så ble h*n sikkert mer våken og rulla rundt og sparket :grine2:

Noe så deilig! Jeg ble liggende og bare smile og være sååå glad!

Så dro sambo på jobb akkurat når jeg hadde sovna igjen! Og så lå jeg våken litt mer,sovna,ble vekket av en vill sambo som minnet meg på at idag kom SELVANGIVESEN!!!

Sjelden jeg står opp så fort ja! Men da var det bare å komme seg ut av senga gitt!

Værste er at jeg har problemer med å kle på meg bl.a sokker så jeg ble nesten stressa og sint for at jeg er så ubevegelig.

Men kom meg da etter den tilslutt! Og som jeg hadde beregnet får jeg visst 13 000,- igjen! Og sambo fikk 5000,- Very all right det ja :sjarmor:

Bare så dumt man ikke får dem på dagen! :ler: LITT utålmodig jeg ja!

Men vi må gjøre noen endringer så det kan jo ende opp med andre resultater til slutt...

Kommer innom og tar runden min så snart jeg overhodet får muligheten altså!!

Skrevet

Murmelmy; Jo det var egentlig det! Deilig å være ute og ha sol fra skyfri himmel!

Men jeg har litt mange negative tanker idag læll...

Jeg føler litt på dette med bestemoren til sambo og lurer noen ganger på om svigermor er bare rar eller hva det er med henne?? Følte av og til LITT at det passet bra å ha henne med ei helg jeg var der liksom..Siden jeg er vant til gamle folk.Ikke at hun trenger hjelp til noe bestemoren altså,men på mange ting.Som at vi ikke kom oss så langt,så passet det fint at vi kunne være sammen.

Er jo bare koselig det da,men det er jo hennes mor...

Og alt i alt så skal jeg innrømme at jeg er litt veldig lei av alt styret til svigermor og samboeren hennes...Er liksom som det er krise hvis man gjør noe selv.De skrøt jo av ryddingen og vaskingen min,men kunne man ikke fått en klem?

Så oppdaget de jo litt etter litt hva som var borte da...Og det var jo ikke like pop...Men unnskyld meg,jeg kastet ALT som var utgått på dato,og det var ikke rent lite...Herregud liksom...

Så lurer jeg litt på om de gleder seg til babyen skal komme eller?!

Svigermor sa(svarte etter sambo hadde spurt om hun ikke skulle strikke til babyen snart) at jeg bare måtte finne ut hva hun skulle lage.

Er jo greit det,men litt entusiasme hadde vært fryktelig koselig.Greit at de skal kjøpe vogn,men hvis det alltid skal være så jæ**** materealistisk,så kan jeg kjøpe vogna selv!

Kjenner at jeg er sliten og lei ja......Må ikke ta dette innlegget så tungt.De er veldig veldig snille og greie altså.Syns bare de er litt rare også...Og blir litt lei av dem...

Snakket med mamma ista og sa til henne at jeg vet ikke om jeg orker påsken der oppe...Huff,hun lo nå litt bekymret og skjøntehvordan form jeg var i! Godt å ha sånn mamma som forstår! Håper jeg blir sånn!

Oi...nå kommer L strax! Men hvis det blir sånn at jeg skal være med å hente dattera på skolen og greier da...Jeg orker ikke det idag! Ikke denne uka! Helst ikke denne mnd heller :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...