Gjest Myztica Skrevet 31. mars 2006 #3101 Skrevet 31. mars 2006 Har du dratt uten å oppdatere dagboka di?? Håper du får en superkoselig helg! og til magen og deg
IdaC Skrevet 31. mars 2006 #3103 Skrevet 31. mars 2006 God helg vennen, håper du får en super helg med din kjære og lillegull
Skytte Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #3104 Skrevet 31. mars 2006 HEIA!!!!!!!!! Må bare si med en gang at jeg er superstressa og langt bak skjema så sorry for alle skrivefeil som kommer til å oppstå! I tillegg er nettet så !"#¤%& tregt at jeg sikkert irriterer på meg et slag snart Husker ikke hva jeg skrev sist og har ikke tid til å finne det ut! Men var i allefall i byen sammen med S igår og det var kjempekoselig! Fikk unna en bursdagsgave og en dåpsgave til! Godt med alt som er unnagjort! Da sambo var ferdig på jobb freste vi utover til søss og var en kjapp tur innom mam og pap med noe garn til mam.Hun har operert øynene(fjernet overflødig skinn fra øyelokkene....AU) og så skikkelig mishandlet ut...! Men måtte le litt av henne også da! Fæl som jeg er! Var koselig å være på besøk,men jeg frøs og frøs og frøs...Hadde fått frost i meg i byen og den varte og varte... Kom hjem i 22 tiden tror jeg.Hadde planer om å stikke innom svogers for bl.a å høre om de vil være faddere til lillegull,men de var ikke hjemme. Grunnen til at vi "stresser" med å spørre dem,er at et vennepar av oss har nettopp fått unge og jeg er litt redd at de skal spørre dem.Sånn at de syns de har nok fadderbarn da og ikke vil være til vår.......... Her må alt tenkes på! Så vi får ta det etter helga og håpe på det beste! La meg og gikk rett i koma! Høyrefoten min er helt idiot og den er vond...krampeaktig vond....Må spørre legen når jeg skal dit neste fredag!
Skytte Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #3105 Skrevet 31. mars 2006 Idag hadde jeg planer om å sove lenge og bare være på kg og pakke og kose meg! FEIL!! Sambo tok helt av imorges og nussa og skravla med magen og var i sååå godt humør! Fredag vettere! Og der var jo jeg våken siden magen er en vesentlig del av meg da! Men bestemte meg for å ligge å slumre! FEIL! Begynte å tenke på at det må jeg huske,det måå jeg gjøre,det må jeg ikke glemme å si fra om osv osv! Så etter en halv time sto jeg opp og var megastressa....... Fikk skrevet et par mailer jeg måtte få avgårde og fikk begynt på runden min før klokka gikk ifra meg... SÅ henta jeg H,var innom jobben og fikk meg et par god morgen yoghurter,fikk ordnet litt til blåturen,kjørte H på trygdekontoret,innom en annen del av jobben i to sek,kjørte H hjem....... Skulle da egentlig hente L og kjøre henne et par ærender,men hun ble tydeligvis sur og ville ikke vente mer for hun skrev at hun skulle kjøre selv...Javel greit tenkte jeg da...Jeg ORKER ikke ringe engang. Så har jeg ringt banken tusen ganger før de forstod at jeg måtte snakke med X pga hun er svigermoren min og at det da ikke hjelper om så ti tusen andre er ledige!!!!!!!!!!! Så har jeg fått gjort ferdig runden min her med mye bannskap vel og merke...Drittpc som er helt på tryne treg når jeg har det megatravelt..... Har enda ikke pakket,vet ikke hva jeg skal ha med engang!! SÅ må jeg dusje,kan bare glemme barbering av alt...! Må kjøpe påskeegg til lille E siden vi skal feire påske med han på hytta i helga! Så skal han hentes pluss at ei jeg kjenner skal sitte på til hytta pga foreldrene bor rett ved der! PUH! Har ikke kjent noe til lillegull idag! Er vel vettskremt av alt stresset stakkars....Mne når vi kommer oss avgårde,da blir det deilig! Så fikk jeg forresten vite at bestemoren til sambo også skal være med....Dvs at E må sove i sengen vår...Han er 10 år men heldigvis veldig tynn da Håper han syns det går greit...huff...er sikkert ikke sååå kult da men....Får få et ekstra svært påskeegg!! Nå skal jeg svare dere elskelige herlige tuppelupper!! Dere er så gode å ha at dere vet det ikke selv en gang!! RIKTIG GOD HELG ALLE SAMMEN!!!
Skytte Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #3106 Skrevet 31. mars 2006 Miip; Takk,trenger ikke så mange ord bestandig! Er veldig godt med en klem! Epica; Var veldig koselig men kaldt..og jeg frøs resten av dagen....Menmen! Tulipan; Den kommer visst etter helga!!! Gleder meg såååå!!! Skulle også ønske jeg hadde en stille og rolig dag Men ble litt praktisk shopping da! Ikkeno til meg eller lillegull faktisk...Hmmm... Liv; Hørte den skulle komme etter helga ja! Kommer til å stå ute og vente på postmannen på mandag!! Cr@sh; Vi fikk den for mange dager siden!! Så jeg er jo helt syk av å vente,hehehe! Ja tiden går så psykofort!!! MrsP; Det gjorde godt gitt!! LinKri; Da hadde jeg gjemt meg!!! Men jeg pleier å få igjen så er derfor jeg er så spent!! Ja håper vi snakkes snart! Det mååå bli litt egentid på meg i neste uke ellers så stryker jeg med! Pondusa; God du er! Skulle jo snike på hvor du bor igår,men ble ikke tid til noen ting.... Felixa; Godt å vite at du smått titter innom meg! Blir glad av å vite det! Ja denne boka mi er helt overreskende pop til tider! Jeg blir litt flau,men syns det er så morsomt og trivelig også så jeg bare fryder meg! Oioioi...ca hundre tusen dere trenger...Det er plenty peng ja....Må si fra hvis dere lager en liten kronerulling for da vil jeg støtte! Kan ikke tenke meg en bedre sak å støtte jeg da! Men skjønner deg godt at du syns det blir flaut...Men vær snill og ta imot alt dere kan få da,for det trenger dere! Så morsomt at du har bryllupsdag da,det har ene venninna mi også..! Spooky! Og takk for en koselig hilsen! Jeg tenker og håper og ber for at det blir deres sjangse nå altså! Kjempeglad i deg også! Takk for at du finnes og er den du er! Pi@;...................... Er jeg som skal si sånn til deg jo........!! Er bare litt mye akkurat nuh,det blir nok bedre snart! Jeg er en seig fisk å slite i to Kakao;Koselig å se deg!! Og grattis med vikariat! Superbra! Jeg har det fint ja!! Rypa; Ja det er nok å gjøre frem til bebisen kommer! Men det blir mye morro også!! Pondusa;Mårn du!! MissBb og MrsP;God morgen til dere også! MissS;Takk det samme!! Murmelmy; Går bare bra! Skal på hytta med sambo,svigermor,hennes sambo,min gudunge på 10 år og sambos bestemor på 94 år! Så det er duket for en variabel helg kan man si! TT; Alt vel her tror jeg! Kommer til å kollapse på hytta og det ser jeg frem til! Blir vel å føde du når jeg blir borte så lenge.....Jaja ut må han nå en gang!! Epica; Takk du! Jo det blir nok full avslapping,samt storrydding og vasking på hytta så den skinner til påske! Skal ta det med ro altså og mest organisere ryddingen og overtale dem til å kaste alt de samler på!! Pondusa; Skulle vært ferdigpakket og ferdigdusjet nå ja..........Men den gang ei sa Tordenskjold og Skytte i kor!! LinKri; Jeg var livende redd for at det skulle skje,men jeg rakk det!! Om enn fryktelig forsinket med alt,så skal jeg klare å komme meg på hytta uten å ha glemt så alt for mye!! Fru Blå; Takk det samme! IdaC;Takk! Håper den blir bra ja! Blir mye folk og sikkert mye styr også da men...! NÅ MÅ JEG FÅ ASSN I GIR!!!!!!
Gjest miiip Skrevet 31. mars 2006 #3108 Skrevet 31. mars 2006 Ingen idol-chat? Men SÆRRIØST, skytte, du må ha tid til å gjøre ingenting innimellom. Det tempoet ditt om dagen ligner ikke grisen! (Avsporing: Hva er det egentlig som ligner grisen? ) Håper du får tid til å slappe av og roe ned litt i helga. KOS DEG!
Tulipan Skrevet 31. mars 2006 #3109 Skrevet 31. mars 2006 Hei Skytte-vennen!!! Signerer miiip jeg. Du har et tempo som jeg virkelig beundrer. Håper som miiip, at du får en super fin helg med MASSE avslapping.
Gjest Rognebær Skrevet 31. mars 2006 #3110 Skrevet 31. mars 2006 Nå ble jeg også egentlig veldig nysgjerrig på hva det egentlig er som ligner grisen. Villsvin ligner vel grisen litt. Men altså: HIMMELOGHAV! Enten er det du som skriver med så mange utropstegn at det VIRKER veldig hektisk, eller så ER det det! Og det tror jeg jammen! Håper som dus sier at neste uke blir litt roligere enn denne. Og stakkars han som må dele seng med dere, da! Inkludert lillegull blir det vel fire stykk i ei seng? Det kan jo bli trangt. Bra dere ikke er prøvere lenger, stakkars liten, det kunne jo blitt litt kritisk. Håper du får ei herlig helg på hytta!
pondusa Skrevet 31. mars 2006 #3111 Skrevet 31. mars 2006 Håper dere koser dere på hytta, og gjør masse ingenting!
-TeddyToria- Skrevet 31. mars 2006 #3113 Skrevet 31. mars 2006 Håper INDERLIG at det blir action og fødsel på meg mens du er borte - ikke for å være kjip... MEN, jeg er nok like gravid som alltid når du kommer tilbake alliekvel skal du se! Håper du får en deilig, kolapsende helg på hytta!
pondusa Skrevet 31. mars 2006 #3114 Skrevet 31. mars 2006 Turid-Laila er innom for å hilse på skytte....... Må jo gjøre henne kjent med alle de supre kg-jentene.
pondusa Skrevet 1. april 2006 #3115 Skrevet 1. april 2006 (endret) litt for 23 uker mens du er borte!!! Endret 1. april 2006 av pondusa
-TeddyToria- Skrevet 1. april 2006 #3116 Skrevet 1. april 2006 litt for 23 uker mens du er borte!!! ← jeg også... ...for jeg er her enda!
Gjest miiip Skrevet 1. april 2006 #3118 Skrevet 1. april 2006 Håper du koser deg på hytta!!! GOD NATT!
pondusa Skrevet 2. april 2006 #3119 Skrevet 2. april 2006 God søndag til skyttevennen. Håper dere har hatt en fin helg på hytta, og at du ikke har ryddet deg ihjel nå...
IdaC Skrevet 2. april 2006 #3120 Skrevet 2. april 2006 for 23+1 ! Håper du har det hyggelig og ikke altfor stressende på hytta
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå