Tulipan Skrevet 6. april 2006 #3201 Skrevet 6. april 2006 Hei kjære Skytte-snuppa!!! Så leit å høre at egglederne til svigerinne er tette. Men fint å høre at legen skal forte seg med søknad om prøverør. Medisiner kan være skumle saker. Bra det gikk fnt med henne. Blir litt og her jeg sitter. Så du fikk en hel natt uten do-besøk du. Det vil jeg også ha . Men en hele slik natt, tyder vel på at du er litt vel sliten om dagen... Fint å se at du nå ser at du MÅ roe ned litt. Lillegull har ikke noe godt av at mamma skal være utslitt etter fødselen . Enig med alle: synes magen din er helt: Nå må du ha en fortreffelig kveld med mannen og med magen
Skytte Skrevet 6. april 2006 Forfatter #3202 Skrevet 6. april 2006 Nok en gang har jeg ikke fått tid til å ta noen runde hos dere Det er jeg lei meg for...jeg vil følge med.....Men ikke alltid at det går... Sov godt inatt,var vel i koma! Dro på besøk til supertante og kom ikke hjem før rundt midnatt,så da var det rett i seng og zzzzzzzzz! Var trøtt imorges og lå lenge bare å slumret!Men da jeg sto opp tok jeg meg en lang deilig dusj og den mest inviklete bikinibarberingen EVER Jeg ser jo ikke ned dit lengre!!!! Hvordan fikser dere det?!?!Jeg brukte tid kan man si! SÅ *Supertante kjørte meg etter bilen *Fikset påskeegg m godis til vinlotteriet på jobb *Kjøpte et gavekort *Innom polet og kjøpte en bursdagsgave *Kjøpte bursdagsgave til N *Kjøpte påskeegg til alle som skal på hytta *Kjøpte godis for mange mange penger........ *Var på linsekontroll *Var innom H med blomster og en påskekyllingbamse siden hun er syk igjen *Traff L og gikk litt på klesjakt *Kjøpte bursdagskort *Var på kafe og spiste is *Hentet sambo på jobb *Innom et par butikker for å finne bursdagsgave til svogeren min *Kjøpte meg en ny bh....90D.........gosj! *Prøvde et par topper til...... *Hentet svigerinne og var på lindex så hun fikk kjøpt seg klær til helga *Besøkte svogers en times tid *Hentet oss kinamat *Spist *Innom her Og nå må jeg bare beklage,men jeg greier ikke sitte med pcn mer enn dette idag...Jeg er helt ødelagt i bena og sliten som en klut............ Men du og du så mye jeg har fått fikset idag!!!! Imorgen skal jeg til legen,innom arb,pynte kake,hjelpe til med å lage nattmaten til lørdag,tørke litt støv,pakke inn gavene og skrive på kortene! Men jeg regner med at den suppelagingen blir utpå ettermiddagen/kvelden så jeg vet ikke om det blir noe idol på meg *angst* Og på søndag drar vi til mam og pap,onsdag til hytta..så det blir vel lite kg på meg fremover.........*hulk* Men imorgen vil og skal jeg ta runden min uansett hva som skjer altså! For jeg savner dere jo....... Men nå må jeg bare koble kjøttet fra skjelettet ei stund! Pluss at jeg og sambo tenkte å legge oss litt tidlig og se om det ble noe på oss da
Skytte Skrevet 6. april 2006 Forfatter #3203 Skrevet 6. april 2006 Tulipan;Ja det var triste nyheter,men vi er alle håpefulle til at det skal gå fort å få satt igang neste steg på programmet! Det er mye nå ja...men snart er det værste unnagjort og da lover jeg å bare tenke på meg selv og være masse masse her inne sammen med dere!! Takk for magekomplimenter også! *kosepå*
Tigi Skrevet 6. april 2006 #3204 Skrevet 6. april 2006 Jeg blir nesten svett av å lese om tempoet ditt! Ha en fin påske, Skytte!
Pi@ Skrevet 6. april 2006 #3205 Skrevet 6. april 2006 Var trøtt imorges og lå lenge bare å slumret!Men da jeg sto opp tok jeg meg en lang deilig dusj og den mest inviklete bikinibarberingen EVER Jeg ser jo ikke ned dit lengre!!!! Hvordan fikser dere det?!?!Jeg brukte tid kan man si! ← Trodde du hadde laget et superkomplisert mønster eller noe jeg :grine2:, før jeg så at det bare var magen som var i veien Hei, forresten Godt å "se" deg. og
pondusa Skrevet 6. april 2006 #3206 Skrevet 6. april 2006 Du og du, e trur ho skytte træng påskferie no.... Send meg gjerne en mld, så skal jeg alltids legge inn et lite pip. Har den største forståelse for at du ikke er her inne. Superduperkosemoseknuse ...
Fibonacci Skrevet 6. april 2006 #3207 Skrevet 6. april 2006 Barbering er ikke lett nei! Bruk et speil så går det bedre! Håper du får en fin påskeferie! Slapp av masse og plei deg selv og magen!
Gjest Wasabi Skrevet 6. april 2006 #3210 Skrevet 6. april 2006 Var trøtt imorges og lå lenge bare å slumret!Men da jeg sto opp tok jeg meg en lang deilig dusj og den mest inviklete bikinibarberingen EVER Jeg ser jo ikke ned dit lengre!!!! Hvordan fikser dere det?!?!Jeg brukte tid kan man si! ← Nå fikk jeg meg en god latter og måtte sitere til min kjære!! Denne problematikken er nemlig velkjent. Har også lest at man bør la ting gro der nede pga bakteriefloraen så jeg føler meg som en mini-skog. Men bikinilinjen må jeg jo bare ta! Har et speil jeg kan se fra dusjen så jeg prøver meg med det! Thi-hi, vittig hvilke plager man skal oppdage under graviditet!! Håper du får hvilt ordentlig og at du får en fin påske, Skytte. Vet selv at det er lett å fylle dagene selv om man er sykmeldt, men man trenger time-outs på sofaen også..bekkensmertene forsvinner dessverre ikke..
Grooo Skrevet 6. april 2006 #3211 Skrevet 6. april 2006 Tar ferie jeg nå (ok, skal på jobb i morgen også, men SÅ er det feire!!!) GOD PÅSKE!!!
pondusa Skrevet 7. april 2006 #3212 Skrevet 7. april 2006 Reiser til svigers i dag vi, så jeg ville bare innom å si: GOD PÅSKE til skytte, lillegull og skyttemannen. Mange herfra.
Missbumblebee Skrevet 7. april 2006 #3213 Skrevet 7. april 2006 Håper du får en strålende fin dag vennen!!!
Gjest miiip Skrevet 7. april 2006 #3214 Skrevet 7. april 2006 Jeg har lyst til å fortsatt være litt til deg med det vanvittige tempoet ditt. Men så blei jeg så glad for å se deg her inne at jeg tror jeg nøyer med en .
Gjest gjesta Skrevet 7. april 2006 #3215 Skrevet 7. april 2006 Hvordan går det med deg, er formen fin? God helg & Gooooooood påske!!!
Pi@ Skrevet 7. april 2006 #3216 Skrevet 7. april 2006 (endret) Innom og litt på lillegull og litt på deg Endret 7. april 2006 av Pi@
Skytte Skrevet 7. april 2006 Forfatter #3217 Skrevet 7. april 2006 HOHOI!!! Jeg har fått tatt runden min!!! Tigi;Neida! Men så koselig at du har vært innom!! Er så spent på når den lille kommer!! Pi@; Ja da hadde jeg jammen meg vært tusenkunstner Godt å se deg også! Håper bare så inderlig at etter påske skal bli rikelig tid til å skravle på msn og her inne...*håpe* Pondusa; Du er nå god å ha! Gleder meg til påskeferie ja! Mam og co har net så da kan det hende jeg stikker innom her,men når jeg havner på hytta da...kan det nok hende jeg piper litt....! LT;Du skulle sett meg På en sånn barnekrakk som de kan stå på for å rekke opp til vasken........fremfor speilet på badet......Jeg lo og lo og bannet og svor og ja det var en hel sermoni Iss;Ja nå er det like før full avkobling! Når morgendagen er over da er det ferie! MissS;Takk.......Det blir bare sånn noen ganger! Wasabi;Må shine litt innimellom ja! Ellers greier jeg ikke være sammen med meg selv engang Det er forskjellig man skal plages med ja,huffhuff! Nei de forsvinner ikke...men det er utrolig hva man venner seg til! Jeg har ofte mer vondt nå enn tidligere,men er mye mer aktiv enn da....Ehhh,nå så jeg selv at muligens det kan ha en sammenheng...*tosk Skytte!* Grooo;Heia du! Riktig god påske ja!Kos deg masse! Pondusa;Takk det samme!Men vi er nå på nett uansett vi vettu! MisBb; Takk den har vært super så langt! Miip;Hehehe! Så bra! Men det er også bra at du er streng! For det hjelper etterhvert!Må bare trenge gjennom teflonhjernen min,sååå hører jeg eter! Epica;Joda det går bare bra! Formen er på topp! Pi@;Så god du er!! *kosemose*
Skytte Skrevet 7. april 2006 Forfatter #3218 Skrevet 7. april 2006 Igår måtte jeg bare gå å legge meg da jeg hadde skrevet her...Tror klokka var bare kvart på ni...Sendte sms til sambo som var på jobb og ordna noe til bilen,at jeg ikke greide å sitte oppreist og bare ville gråte. Så svarte han at han plagdes men skulle forte seg hjem så snart han fikk det til! Da måtte jeg jo selvsagt gråte litt for at han var så snill Så skrev jeg i svangerskapsdagboka mi for de siste to ukene,har glemt den litt i det siste! Men har jo den andre dagboka mi som jeg skriver i hver kveld! Sambo kom hjem etter kort tid og nussa på hele meg og snakket med magen og masserte føttene mine:hjerte: Jeg vet ikke om han greide å forstå hvor takknemlig jeg var for det! Jeg prøvde å finne ord og takke han hundre ganger,men jeg følte ikke at det var nok for det var så ubeskrivelig deilig.... Så sovnet jeg........Ikke noe hanky panky igår heller! Sliter i allefall ikke ut hverken det ene eller det andre nå om dagen Idag kjørte jeg sambo på jobb før jeg dro til legen. Var nå greit nok å være der.Hadde bare en sånn 5 minutterstime så det ble bare en kjapp prat og ny sykemelding til 26.mai..... Så var jeg her og fikk tatt nesten hele runden min! Men så gikk kl så himla fort...Og L skulle innom arb og til byen og lurte på om jeg ble med!Jeg skulle jo akkurat det samme så det ble jeg nå! Og idag var hun bare snill og grei og skikkelig flink til å hjelpe meg og finne noe til bursdagen! Og jeg endte opp med en orange bolero tror jeg det heter?! En sånn nestenjakke med kort arm...Så har jeg bare den sorte mammabuksa mi på og en sort topp eller singlet under! Ble kjempefint og fremhevet magen mucho Kom hjem og fikk begynt å skrive her da jeg plutselig kom på at jeg hadde glemt å levere sykemeldinga mi på trygdekontoret Ut igjen og til byen hvor det var fullt kaos! Tydelig at det er noe på gang ja! Men nå har jeg fått gjort alt det der og kan slappe av med det! Gjenstår å pakke inn gaver,skrive på kort og pynte sjokkiskake...Men lurer på om den er best hvis jeg gjør det idag eller imorgen....... Hvis jeg gjør det idag er jeg ferdig med det,pluss at jeg kan ta den med i lokalet ikveld og slippe å tenke mer på den... Får se hva jeg blir enig med meg selv om! Får uansett ikke gjort det enda for jeg har ikke fat til den...... Må ringe svigerinna mi og høre når vi skal på det lokalet forresten...Ser stygt ut for idol ikveld Kommer til å grine inni meg...........!! Meeeen,må vel være flink og komme meg over det! Får jeg voksenpoeng da?!?! Syns det var så kul en ting jeg,Miip!! Vet ikke om jeg har så mange fra før av Ahhh...solen skinner og det er så deilig!! Det har jo vært fint vær her i uendelige tider nå! SÅ derfor får vi vel et skikkelig møkkavær i påsken...Det er ganske typisk det!Jaja,like blid!
Gjest miiip Skrevet 7. april 2006 #3219 Skrevet 7. april 2006 Jeg synes godt du kan være på MSN samtidig som du er her!!!
Skytte Skrevet 7. april 2006 Forfatter #3220 Skrevet 7. april 2006 Må bare dele dette med alle; Jeg har hele tiden gruet meg så fælt til denne bursdagen vi skal i pga jeg vet xn til sambo skal dit.Jeg vet jo at han er ferdig med henne og vel så det(han tilbød seg å sparke henne ned trappa hvis det var noe )og hun er en sånn x han skammer seg over pga hun er så fæl..Ikke bare av utseende men i oppførsel og livsstil.. Men jeg vet at jo blidere jeg er jo surere ser hun ut Hører med til historien at hun var skikkelig ekkel da jeg og sambo ble sammen(da hadde det vært slutt mellom dem leeenge og HUN hadde dumpa han) Pluss masse andre ting jeg ikke orker å tenke på engang... I tillegg var jeg skrekkelig sjalu før men det har gitt seg etter pilleslutt og stabilitet i forholdet.Meeeen,gravid=hormoner som dere alle vet.......... Og jeg merker at jeg er blitt litt sånn pillesjalu( skjønner dere hva jeg mener?!)nå etter jeg ble gravid,så er derfor jeg har gruet meg til bursdagen... Selv om jeg ikke tror hun kommer til å se i retning av sambo(hun har egen sambo nå) så har jeg litt av denne merkelige følelsen av at jeg ikke hadde blitt lei meg om hun havnet under f.eks en buss............. MEN! Så traff jeg og L på henne igår i byen og da overhørte jeg henne da hun snakket med ei annen hun kjenner som også skal i bursdagen! Og da kom det frem at hun GRUER seg og ikke kjenner så mange Det ga meg straks fem hundre mer i selvtillitt og ikke at jeg kjenner så mange,men jeg skal nok bli kjent med en hel del før kvelden er omme!!! Jeg vet jeg er syk i hodet og fæl nå............Men jeg måå bare triumfere og føle meg som DEN supergravidbaben..............Så kan hun sitte der og være fæl og grue seg og tenke på alt hun har gjort opp gjennom årene! Hah! Snøft! Syns alle jeg er skikkelig barnslig og teit nå.......? Måtte bare ha det ut for nå har jeg tenkt på dette i noen mnd....siden før jul.......Er vel bare Pi@ jeg har fortalt alt til tror jeg! Ble meg nå som et tulleinnlegg dette Men det gjør godt å få ut ting! Nå må jeg få ut fingern og gjøre noe! Håper ikke jeg blir så lenge borte denne gangen.......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå