Gjest Rognebær Skrevet 8. april 2006 #3241 Skrevet 8. april 2006 Var trøtt imorges og lå lenge bare å slumret!Men da jeg sto opp tok jeg meg en lang deilig dusj og den mest inviklete bikinibarberingen EVER Jeg ser jo ikke ned dit lengre!!!! Hvordan fikser dere det?!?!Jeg brukte tid kan man si! ← Det er en del problemstillinger som melder seg, gitt! Jeg tror jeg må gi opp det der nå, jeg prøver å dra og dytte litt i magen, men da får jeg bare kynnere, og da går det i alle fall ikke. :grine2: Ellers så håper jeg at det blir en Herrrlig helg og påske for deg og din kjære og lillegull! Jeg plages litt for at jeg ikke får vært her og skrevet noe særlig for tiden! Kanskje det bedrer seg etterhvert, vi får se. Ha en strålende dag!
Gjest miiip Skrevet 8. april 2006 #3242 Skrevet 8. april 2006 Det er bare påskeharen som er innom og snoker i krokene, danser med rompa i været, synger "rocking around the eastern egg" og legger igjen en og kanskje noen sjokoladesmuler hvis du leter.
-TeddyToria- Skrevet 9. april 2006 #3246 Skrevet 9. april 2006 Heia! Vet ikke hvor mye jeg får logget meg på nå den første tiden hjemme med lilleprinsen, så derfor benytter jeg sjansen nå og ønsker deg, sambo og lillegullet i magen en kjempefin påske! GOD PÅSKE
Cr@sh Skrevet 9. april 2006 #3247 Skrevet 9. april 2006 Hei vennen. Håper alt er bra og at du får en trivelig påske! GOD PÅSKE!
Skytte Skrevet 10. april 2006 Forfatter #3249 Skrevet 10. april 2006 PÅSKEFERIE!!!!!!!!!!MED SOL FRA BLÅ HIMMEL Etter ca et kvarter fra jeg slo på maskina så er jeg nå endelig kommet meg hit da...Papsn har IKKE bredbånd akkurat nei,så min tålmodighet er allerede oppbrukt! Men må jo innom og si tusen tusen takk for alle de koselige meldingene fra dere snupper! Håper det går bra at jeg ikke svarer dere en og en,for da blir jeg seriøst aldri ferdig før påsken virkelig begynner Men referat skal dere få! FREDAG: Det har fortsatt ikke blitt noe hanky panky på oss på gud vet hvor lenge...Og nå spørs det om det er satt på hold til etter påske..Jaja! Ellers så var jeg å hjalp til med bursdagsforberedelsene.Jeg,svigerinna mi og ei til lagde grønsaksbollesuppe til 130 stk...JO det var mye jobb ja! Spes siden vi gjorde alt fra bunnen av! Skal ikke prøve å si hvor sliten jeg var etter å stå på et hardt gulv fra 18-23........ LØRDAG: Dagen gikk i ett med alle mulige aktiviteter! Det har vært brann på ene rema butikken her i byen,så der solgte de alle varene til halv pris! Prøv å forestill dere kaoset og hordene av mennesker!! Hohoho! Men vi var der vi! Og handlet til gangs! Er jo genialt med lyspærer,vaskemiddel og andre sånne ting man alltid har bruk for til halv pris! Så ble det bursdagstid da! Den gikk nå bare bra! Hun heslige xn til sambo var faktisk enda fælere enn vi kunne huske Og dritings og krangla og gråt og typen hennes ble kasta ut til slutt pga han skulle bølle så fælt! Så alle var enige om at hun var og er skikkelig blæh! Og jeg har kommet enda et steg lengre! Jeg følte meg litt utilpass i starten,men så så jeg jo at selv om jeg hadde sett ut som Erna Solberg i en striesekk,så hadde jeg vært penere enn henne Så nå er hun bare et sørgelig kapittel fra sambos fjærne fortid! Ellers så ble det en del uenigheter mellom de tre som hadde dagen sammen.Dvs to mot en.Han ene gjorde ikke en dritt og klart vi ble forbanna da!Svoger sa at han aldri skulle ha noe arr. sammen med han flere ganger.Ikke ryddet han eller ordnet opp etter festen og var bare lat... Vi var der til kl tre Da hadde ikke jeg flere føtter å gå på... Men det var en trivelig feiring! Var så koselig med alle kompisene til sambo som er store sterke menn,men som var heeelt pusekatter da de snakket med meg! De måtte få stryke på magen og sa at jeg var så fin og sexy med mage!*KRY* Er jo mye fyllesnakk,men det hjelper på selvtillitten det også SØNDAG: Hadde jeg ikke visst bedre så hadde jeg trodd jeg var fyllesyk!! Var så gåen........Trøtt og au og bare sorgen! Men det gikk nå over! Brukte dagen på å hjelpe svogers,samt spise hos dem og ha det riktig så trivelig! Hjalp svigerinna mi en del pga hun har litt vondt i såret.Fikk se det igår..det er ca 13cm langt kanskje..Og satt sammen med graffer(stifter) så jeg skjønner godt at det er vondt ja! På kvelden fikk vi omsider dusja og pakka og kjørt til mam og pap! Kosa oss med kveldsmat og kaker fra bursdagen! IDAG: Ikke sovet så bra,trangt om plassen.Min kjære lillesøss har nemlig vært og tatt senga mi og satt inn sin! Så nå har hun 150seng og vi 120seng...Jada! Så lenge det varer!Hun skal værsågod få slite senga mi tilbake ja! Sambo sover enda! Godt for han det.Han var så fortvila på lørdag da vi var lysvåkne i 7 tiden..Han ville så gjerne sove litt når han endelig hadde fri!Så nå får han det! Men snart må vi i fjæra og grille litt pølser i steiksola!Er ubeskrivelig nydelig her ute nå! Ikke snø,bare fjæra og sol og heeelt blankstille på fjorden... Ellers så er planene og besøke mormor og N og treffe ene tremenningen min som er kommet nordover! Ikke alt idag nei! Men før vi drar på hytta på onsdagen! Så vil L at vi skal treffes da..De er også her i strøket i påsken..Men det får vi nå se på! Sorry at det ikke blir noen runde på meg på en stund da...Håper dere skriver her hvis det skjer noe store greier! Kanskje jeg ser innom her en dag! Ellers så må alle sammen ha en strålende påske med masse sol og god mat og fine turer!Glad i dere alle sammen! PS:Lillegull sparker stadig littegranne og jeg tror h*n har det bare bra! Neste kontroll er den 18. så det er ikke lenge til! Gleder meg sååå til å høre hjertet igjen!
-TeddyToria- Skrevet 10. april 2006 #3250 Skrevet 10. april 2006 Ha en deilig påske du, og ikke tenk på at du ikke rekker noen runde nå og da... Er ikke helt oppdatert jeg heller, så da er vi to!
Murmelmy Skrevet 10. april 2006 #3251 Skrevet 10. april 2006 Sorry at det ikke blir noen runde på meg på en stund da... Det har ikke blitt noen runde på meg på en altfor lang stund, heller...
iss Skrevet 10. april 2006 #3252 Skrevet 10. april 2006 Ikke ha dårlig samvittighet nå vennen!!! Kose deg og ta deg tid til familieting! det er viktig det!! Jeg er fornøyd i lange tider jeg nå, med den oppdateringa!!! Kose deg masse med deilig bål, natur og familie!!! Glad i deg og snuppa!!! ps.... og du vet hva jeg tenker om L nå....
Tulipan Skrevet 10. april 2006 #3253 Skrevet 10. april 2006 Hei på deg kjære Skytte!!! Så fint å høre at festen var vellykket. Og at du var en gravdi-vinner på festen. . Det er så koselig å få komplimenter for magen sin. Man føler seg bare så FLOTT. Og fint å høre at folk ikke likte X'en til mannen :grine2: . Sånt liker vi Nå må du ha en fantastisk fin påske ferie. Husk å slappe av. og spise masse påskegodter. JEg vil ikke se noen blder av Skytte fykende rundt som en strikkmotor, men heller kun sittende i sofaen og se tv, lese god bok, kose med mannen&magen og spise masse påsekegodter (litt streng idag altså! ) fra meg til deg
Pi@ Skrevet 10. april 2006 #3254 Skrevet 10. april 2006 Ikke ha dårlig samvittighet nå vennen!!! Kose deg og ta deg tid til familieting! det er viktig det!! Jeg er fornøyd i lange tider jeg nå, med den oppdateringa!!! Kose deg masse med deilig bål, natur og familie!!! Glad i deg og snuppa!!! ← Denne skrive jeg under på GOD PÅSKE VENNEN
Gjest Mrs. Potter Skrevet 10. april 2006 #3255 Skrevet 10. april 2006 Så kjekt å høre fra deg!! Og enda kjekkere at du stooorkoser deg! Bra at festen gikk fint og at x'en til sambo var enda verre en dere husket. Det er kanskje litt slemt,men sånne ting gjør godt langt inni sjela Kos deg kjempemye med sambo,lillegull,påskenammis,familien,bål i fjæra og god mat! Gleder meg til du kommer tilbake og forteller om resten av uka. Jeg skal jobbe hele uka jeg. Eller iallefall til torsdagen. Men da skal jeg ta ferie og slappe av også ja! Skal kose meg ihjel for alle de dagene jeg måtte jobbe istede for å sitte på fjellet med kakao,appelsin og kvikklunsj! Glad i deg snuppa!!
Fru Blå Skrevet 10. april 2006 #3257 Skrevet 10. april 2006 Så fint å høre at du har kosa deg på fest! ØNSKER DERE EN RIKTIG GOD PÅSKE!
Gjest gjesta Skrevet 11. april 2006 #3260 Skrevet 11. april 2006 god påske vennen!! Var det en bra fest? Har du planer for påsken? Håper formen er bra!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå